Δημήτρη,
Καλό θα ήταν για εσένα από εδώ και μπρος να προσέχεις τα σχόλιά σου. Καλό θα ήταν να αφήσεις στην άκρη τον σπουδαίο τρόπω χρήσης της ελληνικής γλώσσας, τον οποίο τον χρησιμοποιείς για να καλύπτεις πράγματα εξωφρενικά και απαράδεκτα, να έρθεις λίγο στην πραγματικότητα, η οποία δυστυχώς για την <<σύνοδό>> σου είναι ΖΩΦΕΡΗ. Λες πως είσαι θεολόγος και δη ακαδημαϊκός. Ωραία λοιπόν, για να δούμε πόσο ορθά σκέφτεσαι. Ποιος Λ Ο Γ Ι Κ Ο Σ νους θα έλεγε πως μία <<σύνοδο>> είναι <<ιερά>> όταν ο <<αρχ/πος>> μπόρεσε και ύψωσε τα χέρια του ώστε να <<χειροτονήσει>> κάποιον που νωρίτερα είχε χτυπήσει μία γρια γυναίκα; Ποιος Λ Ο Γ Ι Κ Ο Σ νους θα έλεγε πως μία <<σύνοδος>> είναι <<ιερά>> όταν ο <<αρχ/πος>> αυτής δεν σεβάσθηκε τον Κ Ο Π Ο του π. Θωμά και τον Ε Κ Δ Ι Ω Ξ Ε από την αγ. Τριάδα; Μήπως κόπιασε ο Νικόλαος για να την χτίσει; Ποιος Λ Ο Γ Ι Κ Ο Σ νους θα έλεγε πως μία <<σύνοδος>> είναι <<ιερά>> όταν ΚΑΝΕΙΣ από αυτήν δεν τόλμησε να πλησιάσει τον π. Θωμά και να του απλώσει ένα χέρι βοηθείας τότε που το χρειαζόταν; Ούτε κι εσύ ο ίδιος δεν τον επισκέφθηκες, ξεχνώντας το πόσο ο άνθρωπος αυτός σε βοήθησε στη ζωή σου. Ποιος Λ Ο Γ Ι Κ Ο Σ νους θα έλεγε πως μία <<σύνοδος>> είναι <<ιερά>> όταν τις αποφάσεις της στο διαδίκτυο τις κυκλοφορεί Νεοημ/της; Ποιος Λ Ο Γ Ι Κ Ο Σ νους θα έλεγε πως μία <<σύνοδος>> είναι <<ιερά>> όταν ''ιερέας'' αυτής ρωτάτε από την Ελληνική Δικαιοσύνη για την συγγένειά του με τον <<αρχ/πο>> και προσπαθεί να την αποκρύψει; Ποιος Λ Ο Γ Ι Κ Ο Σ νους θα έλεγε πως μία <<σύνοδος>> είναι <<ιερά>> όταν <<ιερέας>> αυτής έχει συναντηθεί και έχει συζητήσει με έναν Επίσκοπο για το θέμα της Σαλαμίνος και μετά ο ιερέας τολμάει να πηγαίνει στο δικαστήριο και να λέει πως δεν γνωρίζει τίποτα; Ποιος Λ Ο Γ Ι Κ Ο Σ νους θα έλεγε πως μία <<σύνοδος>> είναι <<ιερά>> όταν καταπάτησε τους Ιερούς Κανόνες της Κύπρου, δεν ρώτησε τον κόσμο για την ''εκλογή'' του Σεβαστιανού, όπως εκείνοι επιτάσσουν, και τον επέβαλε ετσιθελικώς; Ποιος Λ Ο Γ Ι Κ Ο Σ νους θα μπορούσε να πει πως μία <<σύνοδος>> είναι <<ιερά>> όταν ο <<αρχ/πος>> της σε μία από τις συνεδριάσεις της, αρνείται την πρόταση συνεπισκόπου του για την κυκλοφορία εγγράφου Ομολογίας, λέγοντας πως αυτό δεν φα γίνει γιατί μόνο που το ακούν οι Φλωριναίοι Π Α Γ Ω Ν Ο Υ Ν; Ποιος Λ Ο Γ Ι Κ Ο Σ νους θα έλεγε πως μία <<σύνοδος>> είναι <<ιερά>> όταν χιλιάδες φορές έχει πιαστεί να παραβαίνει τους Ιερούς Κανόνες, συμπροσευχόμενη με ξένα προς αυτήν άτομα; Ακόμη ακόμη και αυτό που γράφει ο π. Γεράσιμος. Πως εσύ μπορείς και κατηγορείς εκείνον για την προσωρινή διαμονή του στο Μοναστήρι στα Εξαμίλια, όταν νωρίτερα αυτό το έχει πράξει ο Αρχ/πος, ο Σεβ/τος Ταράσιος, μέχρι και ο άγιος Νεκτάριος;
Κι επειδή έχεις φρίξει για την <<ένωση>> με τον Σεβ/το Ευστάθιο, άκου και την πάσα αλήθεια. Τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμη. Απλά ο Σεβ/τος Ευστάθιος θέλησε να κάνει πράξη τον εν ΑΓΑΠΗ και ΑΛΗΘΕΙΑ διάλογο. Κι αυτό προτού τον ''καθαιρέσετε'', το είχε ζητήσει και από την <<σύνοδό>> σας. Ο δε Σεβ/τος Παχώμιος, κατά θεία πρόνοια ευλογήθηκε ώστε το περιβάλλον του να μην κλείνει πόρτες. Να είναι συζητήσιμο όπως η <<σύνοδό>> σου ποτέ της δεν ήταν. Και σκεπτόμενος αυτό, αναλογίζομαι πόσοι άνθρωποι θα μπορούσαν να είχαν λάβει καλύτερη θέση, αν σκεφτόντουσαν όπως εκείνοι του περιβάλλοντος του Σεβ/του Παχωμίου. Η δε ένωση μεταξύ του Σεβ/του Κηρύκου και του Σεβ/του Ευσταθίου , θα γίνει αφού οι <<ακτινογραφίες>>, δηλαδή ο Θεολογικός διάλογος το επιτρέψει. Όσο για την δική μου δημόσια υπεράσπιση της πλευράς του Σεβ/του Ευσταθίου, αυτό το κάνω απλά και μόνο επειδή βλέπω πως κάποιοι άνθρωποι, έστω και τώρα, ξεκίνησαν να λένε την αλήθεια. Για την Εκκλησία ποτέ δεν είναι αργά. Κι αν ακόμη δεν ενωθούμε, όσο οι άνθρωποι αυτοί θα λένε πράγματα αληθινά, εγώ θα συνεχίσω δημόσια να τους υπερασπίζομαι.Απλά εσείς δεν θελήσατε ποτέ σας να το κάνετε ώστε να δείτε αν θα έκανα το ίδιο και με εσάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου