Κανών ΜΕ΄ των Αγ. Αποστόλων:
''Επίσκοπος, ή πρεσβύτερος, ή Διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως Κληρικοίς ενεργήσαι τι, Καθαιρείσθω''.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ εις τον φιλοξενούμενο να ενεργήσει ως Κληρικός. Στη πρώτη φωτογραφία βλέπουμε τον Νεοημ/τη ''αρχ/τη'' Σεραφείμ Δημητρίου να ενεργεί ως Κληρικός της τότε ''συνόδου'' του ''αρχ/που'' Νικολάου, και να σκεπάζει με τον αέρα το πρόσωπο του αποθανόντος Νινκολάου. Αυτό για όσους δεν το γνωρίζουν είναι πράξη ευπρεπείας του Νεκρού, είναι πράξη η οποία συμπεριλαμβάνεται στην Νεκρώσιμο Ακολουθία, γι' αυτό και οι μόνοι που έχουν το δικαίωμα να σκεπάσουν το πρόσωπο του Νεκρού είναι οι ιερείς οι διάκοι που ανήκουν στην ίδια σύνοδο με εκείνον.
Ο Δημήτρης Κάτσουρας υποστηρίζει πως Νεοημ/της Κληρικός ενήργησε από μόνος του και πως όλοι σκανδαλίσθηκαν με την κίνησή του. Αυτό όμως είναι μία απλή δικαιολογία. Διότι τον ''αέρα'' ο Νεοημ/της Κληρικός, λογικά, τον ζήτησε από κάποιον και τον πήρε ώστε να σκεπάσει το πρόσωπο του Νικολάου. Κι αν όμως δεν ισχύει ούτε αυτό, τότε μάλλον τον κρατούσε μαζί του(;). Και στις δύο όμως περιπτώσεις, οι ανώτεροι από εκείνον κληρικοί, δηλαδή οι ''επίσκοποι'' της εν λόγω ''συνόδου'', θα μπορούσαν, αν ήθελαν, να μιλήσουν στον Νεοημ/τη και να τον σταματήσουν. Αυτό όμως ποτέ δεν έγινε. Γι' αυτό και στην φωτογραφία φαίνονται απλά να παρακολουθούν την κίνηση του Νεοημ/τη.
Και σε αυτήν την περίπτωση ισχύει ο παραπάνω Κανόνας των Αγίων Αποστόλων. Είναι ολοφάνερο πως ο κ. Κυπριανός ανταλλάσσει σταυρικό ασπασμό με τους ''επισκόπους'' της ''Στεφανίτικης συνόδου''. Και ο ασπασμός αυτός επιτρέπεται μόνο σε όσους ανήκουν στην ίδια ''σύνοδο''. Πόσο μάλλον όταν αυτός γίνεται εντός εκκλησίας και κατά την διάρκεια ακολουθίας. Επομένως ο κ. Κυπριανός ενήργησαι ως κληρικός. Άλλωστε και ο ίδιος το παραδέχεται με την επιστολή του προς τη ''σύνοδό'' του, δια της οποίας την ενημερώνει σχετικά με την εξέλιξη των πραγμάτων εις την Κύπρο, μιας και εκείνος είχε μεταβεί εκεί, όχι ως απλός επισκέπτης αλλά ως εκπρόσωπος της ''συνόδου'' του.
Ο Δημήτρης Κάτσουρας όμως θέλοντας να δικαιολογήσει και αυτή την λάθος κίνηση της ''συνόδου'' του, ισχυρίζεται πως όλα όσα έγιναν δεν φανερώνουν καμία απολύτως παρανομία. Αν όμως όλα τα ξεχάσουμε, αν έστω και προς στιγμήν πούμε πως ''όντως'' καμία από τις ενέργειες που έγιναν εντός της Εκκλησίας δεν συνιστούν ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ, τότε...
...έρχεται το παρακάτω κείμενο το οποίο δεν αφήνει καμία αμφιβολία. Διότι εις αυτό ο ίδιος ο κ. Κυπριανός λέει πως του <<εδόθη η άδεια-ευλογία να προσφωνήσει στο Αρχονταρίκι το νέο Επίσκοπο εκ μέρους της Ιεράς Συνόδου μας με Χαιρετισμό Ενωτικό...>>.Δηλαδή ο κ. Κυπριανός εκτός του ότι παραδέχεται πως ενήργησε ως Μητροπολίτης της Συνόδου του, λέει και ότι πήρε <<άδεια-ευλογία>>, προκειμένου να προσφωνήσει τον νέο <<επίσκοπο>>. Δηλαδή, πριν ο κ. Κυπριανός προσφωνήσει τον λόγο του (αλλά και της συνόδου του), ρώτησε κάποιον από την ''Στεφανίτικη σύνοδο'' κι εκείνος του το ΕΠΕΤΡΕΨΕ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΟΣΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ. ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ, ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΟΙ ΘΕΙΟΙ ΚΑΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΣΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου