Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Από το ''ΚΑΨΤΕ ΤΗΝ'' στην εις ''ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΝ''

Το πρωί της 28.2.2004 και περί ώραν 11ην πρωινήν, τρεις πιστές ενορίτισσες, που πολύ συχνά επισκέπτονται τον Ιερό Ναό, θέλησαν να προσκυνήσουν, πριν φύγουν για τις δουλειές τους. Ωστόσον διεπίστωσαν ότι εις τον Ναόν επικρατούσε μία ασυνήθιστη ακαταστασία, διότι πίσω από την είσοδο, η οποία οδηγεί εις το Ναό εγίνοντο κάποιες εργασίες! Ως εκ τούτου η πόρτα δεν άνοιξε, ούτε όταν υπέμειναν, διότι αυτοί οι οποίοι ήσαν πίσω από την πόρτα, την κρατούσαν κλειστή, χωρίς να είναι κλειδωμένη. Σε λίγο επεχείρησαν και πάλι να μπουν στον Ναό. Άνοιξαν και είδαν τον Αρχιμ. Παντελεήμονα Ντέσκα και ένα σιδηρουργό να τοποθετούν μεταλλική μπάρα στο εσωτερικό της πόρτας. Εκείνοι όταν είδαν την πόρτα να ανοίγει, την έσπρωξαν βίαια, αιχμαλωτίζοντας έτσι το χέρι της κ. Δήμητρας Ανδριανάκη. Παρόλο που έβλεπαν τι είχε συμβεί, δεν χαλάρωναν την πόρτα ώστε να ελευθερώσουν το χέρι της που είχε πιαστεί, αλλά συνέχιζαν να σπρώχνουν, σαν να ήταν ποτέ δυνατόν η πόρτα να κλείσει τελείως, χωρίς προηγουμένως να ελευθερωθεί ή να κοπή το χέρι. Ο σιδηρουργός, σκεπτόμενος ενδεχομένως τις άσχημες συνέπειες που θα είχε όλη αυτή η υπόθεσι, είπε απευθυνόμενος στον Αρχιμ. Παντελεήμονα. <<Θα σπάσει το χέρι της, τί να κάνουμε;>> και εκείνος απάντησε: << Κάψτε την>>. Εκείνος τότε έστριψε την οξυγονοκόλληση προς... το χέρι της κ. Ανδριανάκη!!!, το οποίον ήδη είχε κακοποιηθεί και συνθλιβεί από το βάρος της πόρτας... Κατόπιν τούτου παρενέβη η αστυνομία!  Παραθέτομεν και το ακριβές αντίγραφον εξ του βιβλίου συμβάντων:

<<Βιβλίον Αδικημάτων και Συμβάντων της 28.2.2004

Την 28.2.2004 και ώρα 11.45' από το Β6-4 αυ/το της Α.Δ. προσήχθησαν στο Τμήμα από την οδό Ορφέως και Ιπποκράτους οι (1) Ανδριανάκη Δήμητρα του Χαραλάμπους και της Ειρήνης, γεν. 1945 στο Ηράκλειο, κάτοικος Ν. Κόσμου, Καφαντάρη 33, (2) Δημολιάννη Φωτεινή του Σταματίου και της Πολυτίμης, γεν.1948 στην Αθήνα κάτοικος Ελληνικού, Αφροδίτης 85 και δήλωσαν ότι σήμερα (28.2.2004) περί ώρα 11.10΄ ενώ πήγαν στην Εκκλησία Αγία Τριάδα που βρίσκεται επί των οδών Ορφέως και Ιπποκράτους Ηλιούπολη για να προσκυνήσουν, (1) ο Ιερέας της εν λόγω Εκκλησίας Ντέσκας Παντελεήμων του Ιωάννη κάτοικος Η/λης, Ορφέως και Ιπποκράτους, και άλλο άτομο με όνομα Ανδρέας, καθώς και έτερο άτομο αγνώστων στοιχείων τους απαγόρευσαν να εισέλθουν εντός της Εκκλησίας για να προσκυνήσουν και στην προσπάθειά τους να κλείσουν την πόρτα πιάστηκε το δεξί χέρι της πρώτης προσαχθείσας με αποτέλεσμα να τραυματισθεί και να πάθει σωματική βλάβη. Στην ανωτέρω συστήθηκε να μεταβεί στο Νοσοκομείο για να της προσφερθούν οι πρώτες βοήθειες και να βγάλει ακτινογραφίες σχετικά με την κατάσταση του χεριού της και υποδεικνύοντας τα δικαιώματά της να προβεί στις νόμιμες ενέργειες εφ' όσον το επιθυμεί. Επιφυλάχθηκε προς το παρόν του δικαιώματος της έγκλησης και αποχώρησε του Τμήματος. 

Η ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΣΙΟ ΙΣΙΔΩΡΟ ΤΟΝ ΠΗΛΟΥΣΙΩΤΗ


Ο Όσιος Ισίδωρος έδειχνε έντονο ενδιαφέρον για όσα συνέβαιναν στο χώρο της Εκκλησίας. Πόση χαρά γέμιζε κάθε φορά που μάθαινε ότι κάποιος ευλαβής και ενάρετος νέος προσερχόταν στις τάξεις του Ιερού Κλήρου και προσευχόταν να υπηρετήσει τον Κύριο και την Εκκλησία με αυταπάρνηση και ανιδιοτέλεια. 

Αντίθετα πόνο και λύπη καταλάμβανε την ψυχή του όταν πληροφορούνταν ότι υπήρχαν Κληρικοί χωρίς φόβο Θεού ή χρησιμοποιούσαν την Ιερωσύνη τους... για να περνούν άνετα και γενικά για να καταδυναστεύουν τους Πιστούς που τους εμπιστεύθηκε η Εκκλησία.

Εναντίον των επιλησμόνων κληρικών, όλων των βαθμών, έγραψε ελεγκτικές επιστολές και προσπάθησε να τους φέρει σε συναίσθηση.

Οι ανάξιοι αρχιερείς και πρεσβύτεροι δέχθηκαν τις δίκαιες επικρίσεις του Αγίου Ισιδώρου. Έγραψε πολλές επιστολές για αναξίους κληρικούς όπως στον Μάρωνα, τον Ζώσιμο, τον Μαρτινιανό, αλλά και σε άλλους Κληρικούς που μόλυναν με την ζωή τους το Ιερό Θυσιαστήριο. Η Ευθύνη του Κληρικού έκανε τον Άγιο να αρνηθεί να γίνει Κληρικός, όταν του το πρότεινε ο Μέγας Αθανάσιος να τον χειροτονήσει και τελικά το δέχτηκε με πολλές πιέσεις. 

Μεγάλη χαρά αισθανόταν ο άγιος όταν μάθαινε ότι πιστοί και ενάρετοι συνάνθρωποί του στελεχώνουν τις τάξεις του Κλήρου. Αντίθετα πόνο και θλίψη και αγανάκτηση τον κυρίευε, όταν έφταναν στο κελί του ειδήσεις ότι ανάξια και φαύλα πρόσωπα χειροτονούνταν ιερείς. Όπως μέσα στους δώδεκα μαθητές του Κυρίου μας ήταν και αυτός που τον πρόδωσε, ο Ιούδας, έτσι δυστυχώς και στις τάξεις του Κλήρου εισέρχονται πολλές φορές άτομα ακατάλληλα και ανάξια, τα οποία με την ζωή τους σκανδαλίζουν και ψυχραίνουν τους Πιστούς. Επιδρομείς κληρικούς τους ονομάζει ο Ιερός Πατήρ. Σε μία επιστολή γράφει:<<αυτούς όμως που τόλμησαν να ορμήσουν σε αυτήν... πρέπει να τους κατηγορεί κανείς... διότι παραμελώντας την οδό που φέρνει στη λειτουργία και ατιμάζοντας την αγιοτάτη και καθαροτάτη υπομονή, που αποκτήθηκε σε πολύ χρόνο με εναρέτους κόπους και παραβλέποντας και τους θεσμούς και τις άλλες άγιες πράξεις της ενάρετης ζωής, νόμισαν ότι τους επαρκεί η χειροτονία>>.

Ποια είναι τα αποτελέσματα, όταν γίνονται κληρικοί ανάξιοι; <<Όταν κάποιος νόθος και ανάξιος εισέλθει με την βία στο αξίωμα της Ιερωσύνης, τότε κυρίως και ο στολισμός του αξιώματος μεταβάλλεται σε απρέπεια. Διότι είναι αφύσικο να γίνονται οι υπήκοοι όμοιοι με τον άρχοντα>>.

Μεγάλη η ευθύνη του Επισκόπου που χειροτονεί ανάξιους. Γράφει για κάποιον επίσκοπο: << Αν αγνοώντας ο Ευσέβιος τους χειροτόνησε, θα έχει μέτρια απολογία <<εν αγνοία>>. Αν όμως, όπως λες, γνωρίζοντάς το πάρα πολύ καλά, παρέδωσε το ποίμνιο (για το οποίο ο Χριστός έχυσε το αίμα του) σε λύκους για το αρπάξουν, σε σκυλιά για να ασελγήσουν και σε αλεπούδες για να το αφανίσουν με δόλο, αυτός δεν θα έχει τι να απολογηθεί για τις τόσες αμαρτίες.

Κι αυτά τα λέγω, όχι διότι θα είναι ανεύθυνοι εκείνοι και δεν θα κριθούν, αλλά διότι αυτός που παρέχει τα σπέρματα των αμαρτημάτων θα τιμωρηθεί πολύ περισσότερο. Διότι αυτός που δημιουργεί την αιτία γίνεται αίτιος για όλα όσα συμβαίνουν.

Η Ιερωσύνη κατά τον όσιο δεν ταιριάζει στον καθένα.

Μεγάλο βάρος ρίχνει στους Επισκόπους που χειροτονούν κάποιον χωρίς να εξετάσουν και να ερευνήσουν την ζωή του. Την μεγαλύτερη ευθύνη για την εισαγωγή αναξίων και σκανδαλοποιών ατόμων στην Ιερωσύνη, κατά τον όσιο έχουν οι Επίσκοποι. Αυτοί πριν τρέξουν να βάλουν το χέρι τους στο κεφάλι αυτού που θα χειροτονήσουν, πρέπει να εξετάσουν καλά και να ρωτήσουν πολλούς και να διασταυρώσουν τις πληροφορίες τους για τις αρετές ή τις κακίες που έχει ο υποψήφιος Κληρικός και μετά να τον χειροτονήσουν.    


ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΕΙ Ο ''ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ'' ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΤΣΟΥΡΑΣ; ΕΠΡΕΠΕ Ο ''ΑΡΧ/ΠΟΣ'' ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑ ''ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΕΙ'' ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΝΤΕΣΚΑ ''ΕΠΙΣΚΟΠΟ'' Ή ΟΧΙ; ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΤΟΥ ''ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ'' ΑΥΤΟΥ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΕΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ''ΕΚΑΝΑΝ ΔΕΣΠΟΤΗ;''. ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΔΙΚΙΑ, Ή ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΣ ΠΩΣ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ''ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ'' ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ; ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ''ΧΕΙΡΟΤΟΝΕΙΤΑΙ'' ΑΝΑΞΙΑ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΦΑΝΕΙ!!! ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗ;;; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου