Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΤΣΟΥΡΑ

 Από τα σχόλια σου Δημήτρη, φαίνεται, πως ούτε Θεό φοβάσαι, ούτε ανθρώπους ντρέπεσαι. Γι' αυτό αυτήν την φορά θα σου απαντήσω με λίγα λόγια και με πολλές ΕΙΚΟΝΕΣ, ώστε ο κόσμος να καταλάβει ποιος πραγματικά είναι ΦΙΛΟ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ. 
 Έχουμε και λέμε:
Πρώτα αυτό:

Ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ''αρχ/της'' Σεραφείμ Δημητρίου, καλύπτει με τον ''αέρα'' το πρόσωπο του ''αρχ/που'' Νικολάου.


Μετά αυτό:

Ο ίδιος Νεοημ/της κληρικός είναι παρόν την ημέρα της ''αναδείξεως'' του ''αρχ/που'' κ. Στεφάνου.



Την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου του 2015, ο παραπάνω εικονιζόμενος Νεοημερολογίτης Κληρικός (δίπλα από την κολόνα), Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ε Ι στο διαδίκτυο την ''εκλογή'' του '' Τριμυθούντος'' κ. Επιφανίου.  Ιδού (https://www.ekklisiaonline.gr/nea/akoma-dyo-matthaikoi-episkopoi/)  και η διεύθυνση όπου ακόμα υπάρχει η δημοσίευση και μπορεί να την δει όποιος θέλει  

Ύστερα αυτό:








Κατόπιν αυτό:


Και ΜΗΝ ξεχνάμε:

 Την δήλωση της ''μον.'' Θεολογίας Τσακίρογλου, πως παρευρέθηκε στην Τελετή ενθρονίσεως του Νεοημερολογίτη Μεσογαίας Νικολάου Χατζηνικολάου, ως εκπρόσωπος της Ιεράς Μονής Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης, και του έδωσε τα καταστατικά της Μονής.

 Αυτή, λοιπόν, Δημήτρη κατ' εσένα είναι η ''γνήσια ορθόδοξος εκκλησία'', αλλά και η ''ιερά σύνοδος'' που ΔΗΘΕΝ ''καθήρεσε'' τον Σεβ/το Κήρυκο; 

Δημήτρη, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

  

5 σχόλια:

  1. ΙΔΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ


    Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2018
    ΥΠΑΓΩΓΗ ΝΑΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΓΟΧ ΥΠΟ ΕΝΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΦΑΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ Η ΤΗΝ ΜΟΝΗΝ ΣΙΝΑ ... ΤΟ ΣΧΕΔΙΟΝ ΕΙΣ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΙΝ
    "ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΙΝ ΑΥΤΟΥ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ" ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Κ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΗ, † Αρχιεπισκόπου Αθηνών Περιεχόμενα ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΟΓΔΟΟΝ ΑΙ ΠΡΟΤΑΘΕΙΣΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΙΣ ΑΥΤΩΝ 11. Υπαγωγή των παλαιοημερολογιτικών ναών και μονών εις την πνευματικήν δικαιοδοσίαν των Πρεσβυγενών Πατριαρχείων ή της Μονής Σινά. Το άρθρον 39 παρ. 9 του ν. 590/77 «περί Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος» προβλέπει ότι: «9-Ιεροί Ναοί, μετά ή άνευ μοναστικών αδελφοτήτων, ευρισκόμενοι εν τω χώρω της Εκκλησίας της Ελλάδος και μη υπαγόμενοι υπό την πνευματικήν δικαιοδοσίαν αυτής, δύνανται να καταστούν, διά χαριστικής δικαιοπραξίας των κυρίων αυτών, μετόχια Ι. Μονών των πρεσβυγενών Πατριαρχικών Θρόνων και της Ι. Μονής Σινά, μετά συγκατάθεσιν της δωρεοδόχου Μονής και έγκρισιν του επιχωρίου Αρχιερέως και της ΔΙΣ, αποκλειομένης της καθ' οιονδήποτε τρόπον εγκαταβιώσεως εις ταύτα Επισκόπων. Διά της ως άνω χαριστικής δικαιοπραξίας καθορίζονται αι προϋποθέσεις και οι όροι, ως και ο τρόπος διοικήσεως και λειτουργίας των εν λόγω μετοχίων». Είναι προφανές ότι η διάταξις αφορά εις τα ατύπως λειτουργούντα παλαιοημερολογιτικά μοναστήρια, και αποβλέπει εις την, διά της κανονικής οδού, νομιμοποίησιν αυτών ως και εις την απομάκρυνσιν εξ αυτών των παλαιοημερολογιτών «Αρχιερέων» των χρησιμοποιούντων αυτά ως ορμητήριά των. Η δυνητική προσφορά υπό της Εκκλησίας της λύσεως ταύτης συνιστά ασφαλώς υποχώρησιν αυτής εκ της μέχρι τούδε ακάμπτου στάσεώς της και δύναται να αξιολογηθή ως έμπρακτος απόδειξις μερίμνης διά την εντός του πλαισίου των Ι. Κανόνων ρύθμισιν του παλαιοημερολογιτικού ζητήματος. Σημειωτέον ότι η λύσις αύτη συνεζητείτο επί μακρόν είς τινας συντηρητικούς παλαιοημερολογιτικούς κύκλους, οι οποίοι προέβλεπον, ότι εάν η Εκκλησία της Ελλάδος απεδέχετο ταύτην, πολλοί των παλαιοημερολογιτών, όντες δυσηρεστημένοι εκ της ηγεσίας αυτών, θα την απεδέχοντο ασμένως και, χωρίς να απαρνηθώσι το παλαιόν εορτολόγιον, θα μετεπήδων εκ της παρανομίας εις την νομιμότητα. Αλλ' η ελπίς αυτών αύτη απεδείχθη φρούδη. Εξ όσων δυνάμεθα να γνωρίζομεν ουδείς των παλαιοημερολογιτών εποιήσατο χρήσιν της προσφερθείσης ευκαιρίας.
    Αναρτήθηκε από ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΝ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ στις 4:07 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι προφανές ότι η διάταξις αφορά εις τα ατύπως λειτουργούντα παλαιοημερολογιτικά μοναστήρια, και αποβλέπει εις την, διά της κανονικής οδού, νομιμοποίησιν αυτών ως και εις την απομάκρυνσιν εξ αυτών των παλαιοημερολογιτών «Αρχιερέων» των χρησιμοποιούντων αυτά ως ορμητήριά των ... ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατανοῶ τή δύσκολη θέση σου. Φαίνεται αὐτό ἀπό τό ὅτι δέν ἀπαντᾶς σέ τίποτε ἀπό ὅσα εὐθέως καί συγκεκριμένως σᾶς ἔγραψα. Ἐπ' αὐτῶν δέ πού παρουσιάζεις ἀνωτέρω ἐπίσης εὐθέως σᾶς ἀπαντῶ ὅτι τίποτε ἐξ αὐτῶν δέν συνιστᾶ οἰκουμενισμό, ὅπως λαϊκίστικα τό ἐμφανίζεις ἐκμεταλλευόμενος τήν ἐντύπωση πού προκαλοῦν οἱ εἰκόνες. Ἔχω ἀπαντήσει στό παρελθόν, ἀλλά ἄλλη μία τελευτία φορά θά τό κάνω, μήπως καί συνέλθεις ἀπό τίς αὐταπάτες σου. Στήν πρώτη φωτογραφία δέν εἶναι ἁπλά καί μόνον ἕνας νεοημερολογίτης κληρικός καί μή ἀποκρύπτεις στοιχεῖα διότι ἡ μισή ἀλήθεια δέν εἶναι ἀλήθεια. Πρόκειται λοιπόν γιά τόν κατά κόσμον Στυλιανό Δημητρίου, κουμπάρο τοῦ πρώην Μεσογαίας, ὁ ὁποῖος βαπτίστηκε καί μεγάλωσε ὡς ὀρθόδοξος, ἀλλά δυστυχῶς παρεσύρθη καί ἀποσκίρτησε στόν νεοημερολογιτισμό. Ὁ νεκρός τόν ὁποῖον περιποιεῖται μέ δική του ξαφνική κίνηση καί αὐθαίρετη πρωτοβουλία ὑπῆρξε πνευματικός τῶν γονέων του, οἱ ὁποῖοι παραμένουν ὀρθόδοξοι καί ἐνορίτες τῆς Ἡλιουπόλεως καί γι' αὐτό παρευρέθη στήν κηδεία του. Δέν πῆρα τήν ἔγκριση κανενός ἀλλά δέν κρίθηκε σκόπιμο μπροστά στόν τάφο τοῦ κεκοιμημένου νά γίνει ἐπεισόδιο. Τό γνωρίζω, διότι ἤμουν παρών καί ἐπίσης γνωρίζω ὅτι ὅλοι ἐνοχληθήκαμε καί τό ἐκφράσαμε τότε. Δεύτερον, ἡ φωτό πού δείχνει τόν ἐν λόγῳ ρασοφόρο τοῦ νέου ἡμερολογίου δέν εἶναι μοναδική ἀλλά θά τήν ἔλεγα συνηθισμένη, ἀφοῦ αὐτό τό πρόσωπο πού μεγάλωσε σ' αὐτή τήν Ἐνορία πάντοτε ἔρχεται στίς διάφορες ἑορτές καί περιστάσεις καί μέ κάποια αὐθαίρετη οἰκειότητα, χωρίς βεβαίως νά συμμετέχει πουθενά, παρευρίσκεται. Κανείς δέν τό ἐπιδοκιμάζει ἀλλά καί δέν πρόκειται γιά ἄτομο πού εὔκολα ἐμποδίζει κανείς. Πολλές φορές λειτουργοῦντος τοῦ ποτέ Μεσογαίας καί τοῦ π. Θωμᾶ ἐνεφανίζετο καί εἰσήρχετο καί στό Ἱερό. Τρίτον, οἱ φωτό ἀπό Κύπρο προκαλοῦν ἐντυπώσεις ἀλλά καί πάλι δέν μαρτυροῦν τίποτε ἀντικανονικό. Ὁ κ. Κυπριανός παρευρέθηκε στή χειροτονία τοῦ διά πρώτη φορά χειροτονηθέντος στή μεγαλόνησο ὀρθοδόξου Ἐπισκόπου μετά τήν νεοημερολογιτική λαίλαπα καί στάθηκε μαζί μέ ἄλλους νεοημερολογίτες καί ἐκπροσώπους ἀρχῶν κλπ. σέ μία μεριά στόν Ναό χωρίς καμμία ἀπολύτως ἐκκλησιαστική συμμετοχή. Ἀσπάσθηκε μέ δική του πρωτοβουλία τούς Ἀρχιερεῖς μας καί τούς φίλησε τό χέρι, ὄχι ὅμως ἐκεῖνοι. Ἔχει ἐρωτηθεῖ γι' αὐτά ἀπό διαστρεβλωτές σάν κι ἐσένα καί ἔδωσε τήν ἀπάντηση. Ἐμένα μέ ἀσπάσθηκε, ἐπίσης, διότι τόν γνωρίζω ἀπό ἱερομόναχο καί μεγάλωσε στή γειτονιά πού ἔζησα κι ἐγώ στήν Ἀθήνα, τόν Βύρωνα. Τό τί ὁ ἴδιος γιά προφανεῖς λόγους ἔγραψε, ἀναφερόμενος στήν ἐπίσκεψή του στήν Κύπρο, δέν σημαίνει ὅτι ἰσχύουν, διότι ἀναφέρονται στό πῶς ὁ ἴδιος θέλει νά τά ἑρμηνεύει. Π.χ. δέν λέει μοῦ ἀσπάσθηκαν τό χέρι, ἀλλά ὅτι συμμετεῖχε προσευχητικά, δηλαδή ἔτσι ἔνοιωθε ἤ ἔκανε, μόνος του βεβαίως καί ὄχι συνευχόμενος. Ὅπως ὁ καθε νεοημερολογίτης πού μπαίνει στούς ναούς μας προφανῶς δέν τραγουδάει ἀπό μέσα του ἀλλά προσεύχεται. Μήν εἴμαστε ὑποκριτές καί διαστρεβλωτές. (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (ἡ συνέχεια)
    Τέλος, ἀκόμη καί ἡ πιό ἐντυπωσιακή, εἶναι ἀλήθεια, ὅλων, φωτό πού ἐμφανίζει ἐμένα νά ἀσπάζομαι τόν Σταυρό πού κρατᾶ ἕνας νεοημερολογίτης ρασοφόρος ἔχει τήν ἑρμηνεία της. Στά γραφεῖα ἑνός Συλλόγου στόν ὁποῖο εἶμαι Πρόεδρος ἔγιναν ἐγκαίνια μέ τέλεση "ἁγιασμοῦ" ὑπό νεοημερολογιτῶν διότι ὅλα τά μέλη εἶναι σ' αὐτόν τόν χῶρο. Ὑπάρχει σχεικό βίντεο ὅπου φαίνεται σαφῶς ὅτι παρίσταμαι στόν χῶρο στήν ἔναρξή του, δέν συμμετέχω, ἀποσύρομαι διακριτικά καί ἔχω ζητήσει νά μέ εἰδοποιήσουν ὅταν τελειώσει γιά νά ἐπανέλθω. Ὁ ρασοφόρος πού δέν γνωρίζει τό θέμα μέ ἀναζητᾶ στό τέλος διότι δέν παρέμεινα καί ἐγώ ἐπιστρέφοντας στήν αἴθουσα βρίσκομαι μπροστά στόν προτεταμένο Σταυρό πρός τό πρόσωπό μου. Ἐπιλέγω, ἀντί νά γυρίσω τήν πλάτη στό ἱερό σύμβολο, νά τό ἀσπασθῶ χωρίς ὅμως νά φιλήσω τό χέρι τοῦ ρασοφόρου, ὁ ὁποῖος κατά τή συνήθεια μέ τό ἄλλο χέρι του κρατᾶ τόν βασιλικό. Ἐγώ προσωπικά δέν τό συστήνω νά τό κάνει κανείς αὐτό ἔτσι, ἀλλά ἐγώ ἔτσι ἐνήργησα αὐθορμήτως, χωρίς ὅμως νά συμπροσευχηθῶ ἤ ἀσπασθῶ τό χέρι τῶν νεοημερολογιτῶν. Ὅποιος νομίζει ὅτι στή θέση μου θά συμπεριφερόταν καλύτερα, δέν ἔχω ἀντίρρηση. Δέν δέχομαι ὅμως ὅτι συμπροσευχήθηκα ἤ κάτι σχετικό. Ἐπίσης θεωρῶ ἄκρως ὑποκριτική τήν κατηγορία ἐναντίον μου ἐπ' αὐτῶν τοῦ πρώην Πατρῶν, φυσικά ἐνεργοῦντος τοῦτο γιά εὐνόητους λόγους ἀποπροσανατολισμοῦ ἀπό τίς ἀποκαλύψεις σέ βάρος του, διότι ἡ κάτω ἀπό εἰδικές συνθῆκες παρουσία κάπου ὅπου δέν συμμετέχουμε δέν ταυτίζεται μέ τήν συμμετοχή σέ συμπροσευχή πού εἶναι βεβαίως κατακριτέα. Καταλαβαίνω τήν προσπάθεια σπιλώσεώς μου γιά νά μειωθεῖ ἡ ἀξία τῆς μαρτυρίας μου, ἀλλά εἶναι ἀνέντιμη, ἀβάσιμη καί τραβηγμένη ἀπό τά μαλλιά. Μήν εἴμεθα ὑποκριτές.Εὐθέως ἀπάντησα πολλάκις καί γραπτῶς διά τούς καλοπροαιρέτους. Περί παρουσίας ὀρθοδόξου μοναχῆς σέ ἐνθρόνιση νεοημερολογίτου "δεσπότη", οὔτε τό γνωρίζω, οὔτε τό δέχομαι. Πάντως κανενός ἡ ὀρθοδοξία δέν αὐξάνεται, οὔτε ἐπικυρώνεται ὅταν κατηγορεῖ τούς ἄλλους καί μάλιστα ἀδίκως καί ὑπερβολικῶς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη,

      Όλοι το έχουμε καταλάβει πως την Ελληνική γλώσσα μπορείς και την διαχειρίζεσαι άριστα. Αυτό φυσικά το κάνεις και για να καλύψεις τα λάθη τα δικά σου και της ''συνόδου'' σου. Δεν νομίζω πως ο Νεοημερολογίτης Σεραφείμ Δημητρίου άρπαξε από τα χέρια των κληρικών σας τον ''αέρα'' ώστε εκείνος να καλύψει το πρόσωπο του ''αρχ/που'' σας. Ούτε επίσης νομίζω πως ήρθε στο μοναστήρι κρατώντας δεύτερον ''αέρα''. Προφανώς από κάποιον τον ζήτησε και του τον έδωσε. Επομένως μην επιβαρύνεις ενώπιον του Θεού την θέση σου, προσπαθώντας να δικαιολογήσει μία πράξη ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ. Και αν, όπως λες, σας πείραξε το γεγονός, τότε εκείνη την στιγμή θα έπρεπε να μιλήσει κάποιος από τους παρευρισκομένους δεσποτάδες σας στον Νεοημερολογίτη κληρικό και να τον σταματήσει.
      Στη δεύτερη φωτογραφία ο Νεοημ/της κληρικός παρευρίσκεται στην ενορία της αγ. Τριάδος κατά την ημέρα της ''αναδείξεως'' του ''αρχ/που'' κ. Στεφάνου, χωρίς να έχει κάποια συγγένεια με αυτόν και χωρίς οι γονείς του να είναι πνευματικά τέκνα αυτού. Επομένως θα μπορούσε και να μην του επιτραπεί παραμονή του στο ναό κατά την στιγμή της τελετής.
      Αμέσως μετά την δεύτερη φωτογραφία και ακριβώς πριν από την τρίτη, κάνω αναφορά στο γεγονός της ανακοινώσεως από τον εν λόγω Νεοημ/τη κληρικό, της ''αναδείξεως'' του ''Τριμυθούντους'' κ. Επιφανείου. Αυτό δεν βλέπω πουθενά να το σχολιάζεις. Όπως δεν είδα ποτέ η ''σύνοδός'' σας να κυκλοφορήσει μία ίδια διαδικτυακή ανακοίνωση, εις την οποία να λαμβάνει θέση γι' αυτό που έκανε ο Νεοημ/της, και επομένως δια του δικού σας ''αρχιγραμματέως'' να ανακοινώνει την ''εκλογή''.
      Οι επόμενες έξι φωτογραφίες είναι αυτές που φαίνονται. Αν κανείς μπορεί έστω και για μία στιγμή να αμφιβάλει με το περιεχόμενό τους, τότε το κείμενο που ακολουθεί έρχεται να δώσει τέλος στην όποια αμφιβολία. Η Επιστολή του ''Κυπριανού'' προς τη ''σύνοδό'' του δεν γράφτηκε μόνο για να ενημερωθεί αυτή σχετικά με το αν εκείνος πέρασε καλά ή όχι στην Κύπρο. Γράφτηκε διότι η ''σύνοδός'' του έπρεπε να μάθει πως εξελίχθηκαν τα πράγματα σχετικά με την Παρουσία του ως εκπροσώπου αυτής. Και στην επιστολή του το γράφει ξεκάθαρα ''τους είχα όλους προειδοποιήσει πως πάω όχι ως απλός επισκέπτης, αλλά ως εκπρόσωπος της συνόδου μου''. Κι εκτός αυτού, δεν νομίζω, πως συνηθίζεται οι Νεοημ/τες να στέκονται ως ''επίσημοι'' δύο βήματα μακριά από το τέμπλο.
      Όσον αφορά την τελευταία φωτογραφία, εγώ την παρουσίασα και αφήνω τον κόσμο να βγάλει τα συμπεράσματά του. Και την παρουσίασα όχι γιατί θέλω να σας κάνω κακό, αλλά γιατί τολμάς και μας κατηγορείς ως οικουμενιστές. Αν κανείς κάτσει και σκεφτεί όλα όσα συνέβησαν στις προηγούμενες περιπτώσεις, τότε θα καταλάβει αν τελικά έγινε εσκεμμένα ή όχι ατό από εσένα. Εσύ όμως ξέρεις να μιλάς ώστε να μπορείς να δικαιολογείς τα πάντα!!!

      Διαγραφή