Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 2 Μαΐου 2020

ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ''FACEBOOK''

 Στις 2 Απριλίου 2020 Ν. Ημ., στις ειδοποιήσεις μου στο ''Facebook'' μου είχε έρθει η δομή ενός κειμένου - ''ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ'', στο οποίο τότε είχα κάνει την αντικατάσταση των δικών μου στοιχείων και στην συνέχεια το είχα τοποθετήσει στον ''Τοίχο'' μου.
 Σήμερα το κείμενο αυτό το αντέγραψα σε μία λευκή κόλλα χαρτί και στο τέλος το Υπέγραψα.
 Προβαίνω στην παρουσιάση του εν λόγω κειμένου όχι προς κοσμική επίδειξη της πίστεώς μου, αλλά καθαρά και μόνο για τον λόγω πως στις ημέρες μας η Εκκλησία και ο Χριστός διώκονται ολοφάνερα, γι' αυτό τόσο εγώ όσο και οποιοσδήποτε άλλος Χριστιανός πρέπει πλέον να ακούσουμε τα λόγια του Θεού οποίος μας λέει: <<Πας ο ζων και πιστεύων εις εμέ ου μη αποθάνη εις τον αιώνα» (Ιωάν.11:26). Αλλά και: <<Πᾶς ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς· ὅστις δ' ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς>>. (Ματθ. ι’ 32-33, 37-38, ιθ’ 27-30).
  
 Ιδού το κείμενο αυτό:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου