Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ;



Ἐὰν ἡμεῖς (''οι της Εκκλησίας'') σιωπήσωμεν, καλλιτέχνες τε και ηθοποιοί κεκράξονται....


Νίκος Οικονομόπουλος
- Δεν έχουμε το Χριστό μέσα μας, αν δεν τον πάρουμε από την Θεία Κοινωνία. 

  - Θα Κοινωνούσα ακόμη κι αν ο προηγούμενος από εμένα ήταν λεπρός ή είχε την χειρότερη κολλητική αρρώστια που υπάρχει.


Νίκος Αναδιώτης
- Για μένα που γνωρίζω και πιστεύω, θα ήταν βλασφημία αν έλεγα ότι μπορεί να μεταδοθεί κάποιο νόσημα από τη Θεία Κοινωνία.
- Με αξίωσε ο Θεός και εν μέσω καραντίνας, και φυσικά εφόσον μου είχε δοθεί η ευλογία του Πνευματικού μου, Μετέλαβα το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Το έπραξα και εγώ και η οικογένειά μου.


Μάριος Πετρίδης
- Ο ίδιος ο Κύριος είπε "Ουκ επ’ άρτω μόνο ζήσεται άνθρωπος". Γιατί να υπάρχει μόνο η μέριμνα για τις σωματικές ανάγκες;
- Είναι δοκιμασία και έχουμε αποτύχει ως χριστιανοί! Μάς κυριεύει ο φόβος του θανάτου που αν το καλοσκεφτούμε είναι αναπόφευκτος για όλους ανεξαιρέτως και θα συμβεί έτσι κι αλλιώς!
- Φοβόμαστε τον θάνατο; Τότε να στραφούμε στο Χριστό που είναι η Ζωή και η θεραπεία όπως και η Ανάστασις των πάντων!


Νίκος Βέρτης (Ιανουάριος 2020)
- Αγαπώ πολύ τον Χριστό, Τον έχω μες στη ζωή μου...
Διανύουμε μια εποχή που πολύς κόσμος και κυρίως η νεολαία φοβάται να πει ότι "πιστεύω στον Χριστό".
- Aν θέλουμε να πιστεύουμε στον Χριστό πρέπει να είμαστε κοντά στον Χριστό, με Αγάπη και να κρίνουμε τον εαυτό μας, να βελτιωνόμαστε εμείς''
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου