Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.

Αγαπητοί αναγνώστες,  ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Σήμερα με πολύ συγκίνηση θα σας παρουσιάσω κάτι το διαφορετικό. Και τι είναι αυτό; Μια επιστολή από τα παλιά.Στην ''πάλαι ποτέ'' τρυφερή ηλικία των 12 ετών, τότε που ο νους ήταν πνευματικά πιο καθαρός και όλα γύρω μου τα έβλεπα ''αγγελικά πλασμένα'', είχα την ιδιαίτερη χαρά και ευλογία να επικοινωνώ δια μέσου επιστολών με έναν πολύ αξιόλογο Πνευματικό, τον τότε π. Ευστάθιο Τουρλή (νυν Μητροπολίτη Πατρών) από την Αυστραλία. Ενθυμούμαι τις στιγμές αυτές σαν να έγιναν εχθές. Ο εν λόγω πνευματοφόρος αυτός Ιερεύς,  δια των επιστολών του , με παρηγορούσε και με νουθετούσε στα όσα τότε προβλήματα με απασχολούσαν. Σήμερα, 18 ολόκληρα χρόνια μετά από την συγκεκριμένη επιστολή, παρ' όλο του ατελές του χαρακτήρος μου, τολμώ να πω πως οι Επιστολές αυτές, αν μη τι άλλο,  έπιασαν τόπο, μιας και μέσα από όλα τα αρνητικά μου, τουλάχιστον παρέμεινα εδραίος εις την Εκκλησία του Χριστού, και μάλιστα την Γνήσια Ορθόδοξο Εκκλησία, η οποία είναι η μόνη σωτήρια οδός δια τον Χριστιανό. Την Επιστολή αυτή την βρήκα εντελώς τυχαία και σας την παρουσιάζω όντας ιδιαιτέρως συναισθηματικά φορτισμένος. Ευχαριστώ δε τον Σεβ/το Μητροπολίτη Πατρών και Τοποτηρητή της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας κ. Ευστάθιον δι' όσα μου έχει προσφέρει. Διότι για να είμαι εγώ μέχρι σήμερα στην Εκκλησία και να την υπηρετώ με τις πενιχρές μου γραμματικές δυνάμεις, οφείλεται σε ανθρώπους όπως τον π. Θεόδωρο (π. Θωμά), τον Σεβ. Κήρυκο, αλλά και τον Σεβ. Ευστάθιο. 

Ελπίζοντας πως τα παραπάνω λόγια μου δεν θα μειώσουν καθόλου την πνευματική αξία της Επιστολής, αμέσως σας την παρουσιάζω:



Σημ: Για να μπορέσετε να ''ανοίξετε'' την επιστολή, πηγαίνετε με το ''ποντίκι'' επάνω σε κάθε μία φωτογραφία ξεχωριστά και πατήστε διπλό αριστερό κλικ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου