Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 3 Μαρτίου 2020

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟ ΧΑΡΙΛΑΟ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ.


 Αγαπητέ εν Χριστώ αδερφέ μου Χαρίλαε,

 Πλέον θα σου μιλήσω στον ενικό και επειδή πραγματικά σε σέβομαι και σε εκτιμώ, δεν θα σου αποκρύψω τίποτα από αυτά που περνάνε αυτή τη στιγμή από την διάνοιά μου και θα σου μιλήσω με απόλυτη ειλικρίνεια και εντιμότητα.
 Μετά από την τελευταία απόφαση του πολιού ασκητού Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Αμφιλοχίου, είναι ολοφάνερο πλέον πως τελικά τις αποφάσεις δεν τις λαμβάνει μόνος του, στο κελί του και έχοντας ως μόνη συντροφιά του τις σκέψεις του και τα προβλήματα της Εκκλησίας. Δυστυχώς εσείς οι Θεολόγοι και πιο πολύ εσύ, επειρεάζεις πάρα πολύ τον Σεβ/το και δεν τον αφήνεις να ασκήσει την επισκοπική του διακονία όπως εκείνος ξέρει και όπως ο Θεός τον φωτίσει. Και αυτό το λέω διότι τα περί δήθεν <<καθηρημένων υπό των Νικολαϊτών και αποσχησματισμένων Μεσογαίας Κηρύκου και λοιπών>> ξεκάθαρα είναι λόγια δικά σου τα οποία με την βοήθεια του πονηρού κατάφερες να τα υιοθετήσει και ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος. Και θα σου το αποδείξω αμέσως. Ακόμη ηχούν στα αυτιά μου τα λόγια σου από το τηλέφωνο <<Δημήτρη πρόσεξε, διότι αν ο Σεβ/τος Κήρυκος δεχθεί τον Ευστάθιο χωρίς να τον χειροτονήσει ή χωρίς να τον χειροθετήσει, τότε αυτομάτως θα δεχθεί και την καθαίρεσή του από την Σύνοδο του Νικολάου. Διότι δεν γίνεται να δέχεται χειροτονίες της συνόδου αυτής και αποφάσεις της να τις απορρίπτει>>. Αυτά μου έλεγες τότε που προσπαθούσες να με πείσεις πως τα πράγματα είναι όπως εσύ τα παρουσιάζεις και δυστυχώς αυτά κατάφερες να δεχθεί και ο  Σεβ/τος Αμφιλόχιος.Γι' αυτό και το μεγαλύτερο μερίδιο της αμαρτίας αυτής το επομίζεσαι εσύ και όχι ο Σεβ/τος. 
 Σημασία όμως έχει να καταλάβει ο κόσμος για ποιον λόγο τα κάνεις αυτά. Η αλήθεια που πάντα πονάει αλλά δεν παύει όμως και να είναι ο Χριστός, είναι πως όλο αυτό το μένος κατά της Ενώσεως και κατά συγκεκριμένων προσώπων, υπάρχει από εσένα διότι εν τέλει τα πράγματα δεν έγιναν σύμφωνα με το δικό σου σκεπτικό και διότι κάποιος κάποτε τόλμησε να σου κάνει μία απλή παρατήρηση. Λόγοι σαφώς χιλιοειπωμένοι αλλά στην κυριολοεξία αληθινοί. Αλλά αναρωτιέμαι, μήπως νομίζεις πως ξαφνικά όλοι εμείς που ακολουθούμε τον Σεβ/το και που μαζί του δεχθήκαμε την Ένωση, θέλουμε να προδώσουμε την Ομολογία μας, ενώ εσύ μάχεσαι σθεναρώς για την διαφύλαξη της; 
 Συνέχεια γράφεις κατά του ''Τόμου Ενώσεως''. Πιάνεις και σχολιάζεις διάφορα σημεία από αυτόν. Επαναλαμβάνω όμως, το σημείο εκείνο που καλεί τόσο εσένα όσο και τον οποιοδήποτε άλλο διαφονούντα με την Ένωση σε διάλογο, καθόλου δεν το αγκίζεις και το προσπερνάς σα να μην υπάρχει. Αυτό και μόνο όμως αρκεί για να καταλάβει κανείς πως τον διάλογο όχι απλά δεν τον θέλεις, αλλά τον τρέμεις, διότι σαφώς ως Θεολόγος που είσαι, γνωρίζεις πάρα πολύ καλά πως έχεις άδικο σε όσα μας κατηγορείς. Και επιπλέον αποφεύγοντας τον διάλογο, από μόνος σου αποφεύγεις να λάβεις και τις αποδείξεις που εσύ ο ίδιος ζητάς. Συγχώρεσέ με αν με αυτά που σου γράφω νομίζεις πως σε αδικώ, αλλά σου μιλάω όπως θα σου μιλούσα και αν ήσουν πατέρας μου. Είναι όντως λυπηρό που φτάσαμε στο σημείο αυτό να επικοινωνούμε μέσω αναρτήσεων και μάλιστα αυτές να τις βλέπει και ο κόσμος και να έχει κουραστεί, αλλά σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορώ να διανοηθώ πως εσύ θα πολεμάς τον Σεβ/το και εγώ θα τον αφήσω μόνο του στον αγώνα που κάνει για τη σωτηρία της δικής μου ψυχής. Κλείνοντας θα ήθελα να σε ρωτήσω και αν θες απάντησέ μου, τι είναι εκείνο που: α) κάποτε σε έκανε να δέχεσαι διαλόγους με ανθρώπους εκτός εκκλησίας και τώρα να τους απορρίπτεις, και β) τι είναι εκείνο που σε κάνει να μπορείς να γράφεις όλες αυτές τις αναλήθειες εις βάρος μας και εν τέλει δεν σου επιτρέπει να πας και να πεις κατευθείαν στον Σεβ/το ή και σε οποιονδήποτε άλλο Επίσκοπο τις διαφωνείες σου;
  Δυστυχώς και πάλι έγραψα πολλά και ειλικρινά δεν το ήθελα, αλλά... 
 Σε παρακαλώ, για χάρη του Χριστού, την Νηστεία του οποίου διεξάγουμε αυτή τη στιγμή, σταμάτα να βγάζεις πλέον τόσο θυμό, σταμάτα να επιβαρύνεις κι άλλο πνευματικά την ψυχή σου, σταμτάτα τον πόλεμο, ηρέμησε και δέξου ως λογικός άνθρωπος να συναντηθείς με τον δεσπότη και να συζητήσεις μαζί του ΟΛΑ αυτά που γράφεις και μας κατηγορείς. Δεν νομίζω πως αν το επιδιώξεις θα βγεις χαμένος.

7 σχόλια:

  1. Ενα είχες ενα πολλοστημοριο ταπεινωσεως και επιγνωσεως της διακριτικης θεσεως σου την οποίαν οφείλεις να κρατας εις τον χωρον της Εκκλησίας, ως σπουδαγμενος της θεολογικής επιστημης και αποφασιζες καποια στιγμή να ερχόσουν μεσα απο ενα διαλογο εν αγαπη και αληθεια, αντιμετωπος με την πραγματικη αλήθεια και οχι με αυτη που κατασκευασες στο μυαλο σου σαν αλήθεια, και θελεις να την επιβαλης και εις τους Αρχιερεις, θα είχες διαγράψει ολα τα παραπάνω ψευδοερωτήματα σου θα ενεργουσες πολυ διαφορετικά και θα βοηθούσες καλύτερα τον εαυτον σου και την Εκκλησια και με την βοήθεια του Θεου θα έβρισκες πιο ευκολα τον δρόμο και το χρονο που έχασες.... Ελεύθερος εισαι πια να κανης ο,τι νομίζεις, κανένας δεν μπορεί να σε εμποδίσει, ουτε να σε βοηθηση, εφ όσον δεν θέλεις, παρα μονον ο Θεος, αλλοίμονο ομως στις ψυχές που παιρνης στο λαιμο σου και θα τους οδήγησης οριστικά ο μη γενοιτο μακράν της Εκκλησιας. Μονο να σου υπενθυμίσω ότι την ίδια η παραπλήσια νοοτροπία είχες οταν μου έλεγες για το πρόβλημα που ειχε δημιουργηθη απο την συνεχή και εν παντι επικλησιν της εφευρεθεισης συγχωρητικης ευχης και τα συναφή με το 1971 θεματα, μέχρι που τα ξέχασες και αυτα, έμειναν ομως εις τα χαρτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχετε αρνηθεί την Εκκλησία,την οποίαν κάνατε ΄΄πλευρά΄΄.

      Να έχετε υποταγεί στους επί δεκατέσσερα χρόνια σχισματικούς ,αιρετικούς, καθηρημένους και αμετανόητους.

      Να έχετε ΄΄αρχιεπίσκοπο΄΄ αυτόν που ήρε την υπογραφή του από την καθαίρεση του Καλλίστου και ενθρόνισε τον παράνομο και αιρετικό Νικόλαο .

      Να έχετε κατασκευάσει ένα οικουμενιστικό μόρφωμα με σύνοδο που ήταν διηρημένη και επανενώθηκε.

      Να έχετε αναγνωρίσει ορθοδόξους εκείνους που χειροτόνησαν τον Βίκτωρα Λέου,δηλαδή τους Ρώσους της Διασποράς.


      Να πιστεύετε και να το έχετε υπογράψει, ότι όλοι οι σχισματικοί,αιρετικοί και καθηρημένοι Ματθαιικοί είναι εντός Εκκλησίας.

      Να εντάσσετε τις δήθεν εικόνες της Αγίας Τριάδος και τις υπόλοιπες παπικές,στην παράδοση της Εκκλησίας.

      Να δέχεστε, οι αμετανόητοι σχισματικοί και αιρετικοί, να γίνονται κριτές εκκλησιαστικών πράξεων.

      Να έχετε καταργήσει την ορθόδοξη δογματική και θεολογία,όπως κάνουν οι πάσης φύσεως οικουμενιστές.

      Να επικαλείσθε Κανόνα της Εκκλησίας περί μη χειροτονίας,και αυτός να αφορά χειροτονίες που έγιναν μόνον εντός Αυτής.

      Να μην απαντάτε σε υπαρκτά ερωτήματα, που άπτονται της εκκλησιαστικής πρακτικής και ορθοδόξου δογματικής, να τα θεωρείτε ΄΄ψευδοερωτήματα΄΄,και να έρχεστε να μας μιλάτε για Εκκλησία ε, αυτό,είναι σίγουρα άκρως σουρεαλιστικό.

      Εσείς εκτίθεσθε, και εσείς διά της υπογραφής σας και των πεπραγμένων σας αλλαξοπιστήσατε.

      Εμείς,με την Χάρι του Θεού,μείναμε στην Εκκλησία,τηρούντες την Ιεράν Παρακαταθήκην και όσα οι Ιεροί Κανόνες προστάζουν.

      Μιλάτε για το 71,και έχετε υπογράψει ότι οι Ρουμάνοι επίσκοποι είναι ορθόδοξοι επειδή οι χειροτονήσαντες αυτούς ήταν ενταγμένοι στους Ρώσους της Διασπορας, και έτσι, είχαν ακώλυτον την αρχιερωσύνην.

      Μιλάτε για το 71,και κάνατε αχιεπίσκοπο αυτόν που πήρε την υπογραφή του από την καθαίρεση του Καλλίστου.[Παχώμιο]


      Ζητάτε λοιπόν ,διάλογο,ο οποίος έγινε για μεγάλο χρονικό διάστημα και καταλήξατε σε αιρετικά Πρακτικά,σε οικουμενιστικό ΄΄Τόμο Ενώσεως΄΄ και σε οικουμενιστικά συλλείτουργα,πράξεις αντιεκκλησιαστικές και αντορθόδοξες.

      Μας είχατε πεί, ότι θα εκδοθεί πρώτα Τόμος ,θα εξεταστεί ,θα γίνουν διορθώσεις και στην συνέχεια θα γίνουν τα δέοντα.

      Εσείς, όμως, μας εμπαίζατε.
      Είχατε συμφωνήσει από τις αρχές Οκτωβρίου του 2018, κρυφίως,σε ψευδοομολογία,την οποίαν αποκρύψατε, και πήγατε σε σύνοδο παραμονή της εορτής της Αγίας Αικατερίνης,για αντιπερισπασμό.

      Είμαστε, λοιπόν ,έτοιμοι για διάλογο,με την προ΄υ΄πόθεση να έχετε μετανοήσει και αποκηρύξει όλα όσα οικουμενιστικά και αιρετικά διακηρύξατε,υπογράψατε και επράξατε.

      Πρώτα τα της Πίστεως και μετά η επιστροφή σας στην Εκκλησία.





      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς δεν μου μένει πλέον κάτι άλλο να πω παρά τούτο. Εσύ Χαρίλαε και ο Κάτσουρας κάνατε ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ που σπουδάσατε Θεολογία. ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΙ έπρεπε να είχατε γίνει. Διότι το μυαλό σας μόνο φανταστικές ιδέες ξέρει να δημιουργεί. Και λυπάμαι που θα το πω, αλλά είστε ΜΑΚΡΑΝ οι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΙΝΤΡΑΓΚΑΔΟΡΟΙ που έχουν υπάρξει στον κόσμο!!!! Να σας χαίρονται όσοι σας έχουν σαν σπουδέες προσωπικότητες και δήθεν ''Ομολογητές''.

      Διαγραφή
    3. Μυθοπλασίσες, σενάρια Επιστημονικής Φαντασίας, κακεντρέχειες και όχι μόνο, όλα αυτά που γράφεις Χαρίλαε. Πρόσεξε όμως τι λέει ο Δαυίδ:

      '' Ηγάπησας κακίαν υπέρ αγαθωσύνην, αδικιίαν υπέρ το λαλήσαι δικαιοσύνην. Ηγάπησας πάντα τα ρήματα καταποντισμού, γλώσσαν δολίαν''.

      Κι επειδή, έπρεπε δεν έπρεπε, στη Σύνοδο αυτή που αναφέρεις ήμουν παρόν, να με συγχωρέσεις που θα το κάνω, αλλά σε διαψεύδω πως η Σύνοδος παραμονή της αγ. Αικατερίνης έγινε για αντιπερισπασμό. Τουναντίον μάλιστα, ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ, ενώ όλοι ήθελαν πλέον η ένωση να γίνει και να φύγει αυτός ο ''βραχνάς'', ακόμη δε και ο π. Θεόδωρος, ο Σεβ/τος είπε πως το θέμα θα συζητηθεί προκειμένου να βρεθεί η καλύτερη λύση. Εσύ δε ήσουν εκείνος που ήρθες χωρίς χαρτιά στη Σϋνοδο (χωρίς δηλαδή να καταθέσεις εγγράφως τις θέσεις σου), και μάλιστα όταν ο Σεβ/τος Ματθαίος μίλησε και είπε πως αν ο Σεβ/τος Κήρυκος δεν ήταν ακόμη έτοιμος να κάνει την ένωση τότε να υπάρξει περεταίρω καθυστέρηση αυτής, εσύ αντί να τον καταλάβεις του Επιτέθικες και τον πρόσβαλες λέγοντάς του πως δεν πρέπει να μιλάει διότι δεν γνωρίζει Εκκλησιολογία. Όπως προσέβαλες και εμένα, όταν ήρθα και σου είπα πως δεν ήταν ωραίο που μίλησες έτσι στον Σεβ/το, κάνοντάς τον να φύγει από το δωμάτιο. Θυμάσαι τι μου είπες; Δημήτρη κάτσε κάτω, εσύ δεν γνωρίζεις Θεολογία γι' αυτό θα βλέπεις και δεν θα μιλάς.

      Η κακία πλέον που σε διακατέχει Χαρίλαε κάνει ''μπαμ'' από χιλιόμετρα. Μην προσπαθείς λοιπόν να κρυφτείς πίσω από το δήθεν νοιάξιμό σου για την Ομολογία, ενώ στην ουσία όλα αυτά τα σκαρφίζεσε γιατί αντιπαθείς συγκεκριμένα άτομα.
      Αυτοί που θέλουν να μάθουν την αλήθεια, ας έρθουν να με βρουν, ή ας μου γράψουν να τους απαντήσω, ώστε να τους πω πόσα πέρασα εγώ τότε που προσπαθούσες να με τραβήξεις με το μέρος σου. Αλλά για όλα ήμουν καλός, μέχρι και για να παίζω για χάρη σου το κεφάλι μου κορώνα - γράμματα για να γράφω τότε όσα εσύ μου έλεγες για την Συμπροσευχή της Κύπρου και στο τέλος στο χειρουργείο που έκανα να λάβω από εσένα την πλήρη απαξίωσή σου. Σ' ευχαριστώ λοιπόν γι' αυτό, όπως επίσης σ' ευχαριστώ που με βοήθησες και να καταλάβω μέχρι που μπορούν να φτάσουν οι Κοσμικοί Θεολόγοι.

      Διαγραφή
  2. ΥΠ ΟΨΙΝ
    ΣΕΒ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ

    ΨΕΥΔΟΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΑΦΟΡΙΣΜΟΣ

    Ματθαῖος Βλαστάρης «λαμβάνει εἰδικὴ μέριμνα γιὰ τὸ ζήτημα τῶν “ἄλογων” ἀφορισμῶν…καὶ ἐπαναλαμβάνει τὴν ἑρμηνεία τοῦ Βαλσαμῶνος “ὅτι οὐ δεῖ δίχα εὐλόγου αἰτίας ἀφορίζειν τινά”»[11]. Ἐπίσης ὁ Ἀρμενόπουλος στὴν Ἑξάβιβλο γράφει: «Ἀπαγορεύεται τοῖς ἐπισκόποις ἀφορίζειν καὶ χωρίζειν τῆς ἁγίας κοινωνίας τινὰ ἄνευ εὐλόγου αἰτίας· ὁ δὲ ἀφορίζων παραλόγως ἐπὶ χρόνον ἕνα τῆς ἁγίας κοινωνίας χωρίζεται»[12]. (Συνεχιζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς οι Θεολόγοι κατάφεραν τον Σεβ/το Αμφιλόχιο να κυκλοφορήσει χαρτί στο οποίο λέγει: ''...καθηρημένων υπό των Νικολαϊτών και αποσχηματισμένων Μεσογαίας Κηρύκου και λοιπών''. Απλά να θυμίσουμε στους αγαπητούς αναγνώστες πως πολύ πρόσφατα, ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος πήρε τηλέφωνο τον ''...καθηρημένο υπό των Νικολαϊτών και αποσχηματισμένο Μεσογαίας Κήρυκο'' και του ζητούσε να του στείλει το χιεροτονητήριό του και μάλιστα με υπογραφή τορινή. Από τη μία ''καθηρημένος και αποσχηματισμένος ο Μεσογαίας Κήρυκος'' και απο την άλλη ''Σεβ/τε στείλε μου υπογεγραμμένο το χειροτονητήριό μου''. Πόσο θέλουν να μας τρελάνουν οι ''Θεολόγοι''; Πόσο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κ. Στουραΐτη, μήπως σαν είναι εύκολο να μας πείτε δύο λόγια για το Ευαγγέλιο της Κυριακής των Απόκρεω; Αλλά που να τολμίσετε... Άλλωστε εσείς δεν συμμερίζεστε αυτό που λέγει ο Χριστός ''ήμουν ασθενής και με επισκευτήκατε''. Και μετά το ρίχνετε στην υψυλή Θεολογία και στα περί δήθεν Ομολογίας Πίστεως. Γίνετε σωστός πρώτα στα πιο απλά και μετά ελάτε να μας πείτε ποιος είναι εντός και ποιος εκτός Εκκλησίας κ. Στουραΐτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή