Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 3 Μαρτίου 2020

ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΟΝ (ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΧ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ)

    Από Χαριλαος Στουραιτης
    ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΓΟΧ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ
    ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
    ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΛΑΡΙΣΗΣ & ΤΥΡΝΑΒΟΥ
    ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 9 –Τ.Κ. 41334 ΛΑΡΙΣΑ
    ΤΗΛ. 24950 42020 & 2410 613651
    Email: mitropolilarisis@gmail.com

    Α.Π. 111/203 Ἐν Λαρίση τῆ 8/21-10-2019

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΟΝ


    Οἱ Ὀρθόδοι Χριστιανοί ὐμνολογοῦμεν, δοξολογοῦμεν καί παρακαλοῦμεν τόν Θεόν ἀπ’ εὐθυνόμενοι πρός Αὐτόν εἰς ἑνικόν ἀριθμόν, ἤτοι, «Πάτερ ἡμῶν» καί «ἐλεησόν με ὁ Θεός» καί «αἱ χεῖρες σου ἐποίησάν με καί ἔπλασάν με» κ.λπ. καθ’ ὅτι Οὗτος εἶναι Ἕνας καί Μοναδικός.

    Ἐπισημαίνομεν τοῦτο, διότι ἡ προερχομένη ἀπό τήν αἱρετικήν Δύσιν «εἰκών» τῆς ἁγίας Τριάδος, ἀσχέτως ἐάν παρεισέφρησε πρό πολλῶν ἐτῶν εἰς τάς συνηθείας τοῦ ἐν αἰχμαλωσία καί ἐν ἁγνοία εὑρισκομένου χριστιανικοῦ κόσμου, δέν παύει νά εἶναι ἀπηγορευμένη ἀπό τήν Ὀρθοδοξίαν καί ἀπό τήν Ζ΄ Οἰκουμενική Σύνοδον. Αὕτη, ἀπό τῆς παρεισφρήσεώς της εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἀνατολήν, ἐτεχνουργεῖτο κατά τόν ἀναγεννησιακόν ἰταλικόν τρόπον, ὅπως ἄλλως τε καί ὅλη ἡ τῆς Δύσεως τεχνοτροποία. Ἀργότερον ὅταν οἱ ἁγιογράφοι ἀντελήφθησαν τήν ἀπάτην καί βλασφημίαν τῆς κοσμικῆς καί σαρκικῆς εἰκονίσεως τῶν ἁγίων προσώπων, ἀντικατέστησαν τήν ἰταλικήν τεχνοτροποίαν μέ τήν παραδοσιακήν καί πνευματικήν, ἄλλως βυζαντινήν. Οὕτω κατεσκεύασαν καί τήν λεγομένην τῆς ἁγίας Τριάδος εἰκόνα κατά τήν βυζαντινήν τεχνοτροποίαν, διά νά φαίνεται ὡς ἀρχαία καί οὕτω γίνη δεκτή ἀπό ὅλους τούς πιστούς ὡς ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ!

    Πρέπει νά γνωρίζωμεν καλῶς οἱ Ὀρθόδοξοι πώς ὅ,τι προέρχεται ἀπό τήν Δύσιν ἔχει συστηματικῶς δόλιον καί πονηρόν σκοπόν πρός παραπλάνησιν, ὅπως καί μέ τό Γρηγοριανόν ἰταλικόν νέον ἡμερολόγιον, τό ὁποῖον στηρίζεται ὅλον εἰς τό ψεῦδος καί τήν ἀπάτην, προωθήθη δέ ὡς τέλειον καί ἀληθινόν εἰς ὅλον τόν περίγειον κόσμον, πρός δόξαν καί τιμήν τῶν Παπῶν τῆς Δύσεως. Ἡ λεγομένη εἰκών τῆς ἁγίας Τριάδος, δέν εἶναι, οὔτε ἐπιτρέπεται νά λέγεται εἰκών, διότι αὕτη, πρῶτον δέν ἔχει πρωτότυπον, καί εἰκών πού δέν ἔχει πρωτότυπον εἶναι κατά φαντασίαν καί «εἰδωλική ποίησις». Δέυτερον, εἰς οὐδέν σημεῖον τῆς ἁγίας Γραφῆς διδάσκεται ἡ μαρτυρεῖται τοιαύτη σύνθεσις τῶν τριῶν προσώπων τῆς εἰκόνος, καθώς τεκμηριοῦται τό πραγματικό γεγονός τῆς φιλοξενίας τοῦ Πατριάρχου Ἀβραάμ. Ἑπομένως αὕτη διδάσκει εἰδωλολατρείαν – πολυθεΐαν!

    Καί οἱ μέν χριστιανοί, οἱ δεχθέντες ταύτην ἐν ἁγνοία εὑρισκομένοι, δέν εἶχον ἁμαρτία. Τί γίνεται ὅμως μέ τούς ἔχοντας γνῶσιν περί αὐτῆς ἀπό ἐπίσημα δημοσιεύματα καί φυλλάδια καί ἐπιμένοντας εἰς τήν «ὀρθοδοξίαν» της; Οὗτοι ὄχι μόνον τήν δέχονται ἀσυζητητί ἀλλά πρός ὑποστήριξίν της παρερμήνευσαν πολλά ἁγιογραφικά κείμενα, καί κρατοῦν καί διαιωνίζουν τό διαβολικό σχίσμα ἄλυτον ὁμοῦ μέ τά μίση καί κακίας ἀνάμεσα εἰς τούς πιστούς πρός χάριν της!! Ἑπομένως οἱ Γ.Ο.Χ. πιστεύουν εἰς τήν νέαν Ἰταλικήν πολυθεΐαν!!

    Ἡ εἰκών αὕτη, ὄχι μόνον δέν εἶναι οὔτε ὀνομάζεται εἰκών, ὡς ἀνωτέρω, ἀλλά πλέον διδάσκει καί κηρύττει: Πρῶτον, τριθεΐαν καί πολυθεΐαν, διότι ἡ Ἁγία Τριάς, ὁ Θεός εἶναι ὁμοούσιος καί ὄχι ἑτερούσιος, εἶναι ἀχώριστα τά Θεῖα Πρόσωπα καί ὄχι χωρισμένα, ὅπωςφάινονται εἰς τήν εἰκόνα. Εἶναι ἀπρόσιτος ἀπό ἀνθρώπινον νοῦν. Εἶναι ἰσότιμα τά πρόσωπα καί ὁμοδύναμα, καί παντοδύναμα, καί ἀκατάληπτα, καί ἀνερμήτευτα, εἶναι καί τά τρία Πρόσωπα ὀμοῦ καί ἡνωμένα μεταξύ των εἷς Θεός. Χωρισμένα τά τρία Θεία Πρόσωπα ὅπως φαίνονται εἰς τήν εἰκόνα δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά τρεῖς ξεχωρισταί ὑπάρξεις, ἕνας γέρων, ἕνας νέος καί μία περιστερά.

    Ὁ ἅγιος καί θαυματουργός Σπυρίδων εἰς τήν Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδον, ὡς γνωστόν θαυματουργικῶς διέλυσεν τήν κεραμίδα εἰς τά ὑλικά ἐκ τῶν ὁποίων ἦτο καμωμένη, εἰς τό χῶμα, τό ὕδωρ καί τό πῦρ. Τά τρία συστατικά τῆς κεραμίδος ἡνωμένα αποτελοῦν τήν κεραμίδα, ξεχωριστά εἶναι ἁπλῶς, χῶμα, ὕδωρ καί πῦρ. Οὕτω ὁ ἅγιος Σπυρίδων ἀπέδειξεν ὅτι τά τρία Θεία Πρόσωπα ἡνωμένα εἶναι ὁ Θεός, καί χωρισμένα καί ἄνισα καί ἑτερούσια εἶναι ἁπλῶς εἷς γέρων καί εἷς νέος ἄνθρωπος καί μία ἁπλῆ περιστερά. Ὅμως, ἀφοῦ ἡ εἰκών ἐπιγράφεται «ἁγία Τριάς» ἄρα τρεῖς Θεοί. Δεύτερον, διδάσκει καί κηρύττει τό ἄθεον δόγμα τοῦ αἱρεσιάρχου Ἀρείου, ὅτι ὁ Θεός Πατήρ εἶναι μεγαλύτερος καί ἀρχαιότερος ἀπό τόν Υἱόν, τόν ὁποῖον οἱ Δυτικοί τόν θέλουν μέ λευκάς τρίχας πρός ἀπόδειξιν τῆς αἱρέσεως. Τρίτον, διδάσκει τήν μεγίστην αἵρεσιν τοῦ Νεστορίου, ὁ ὁποῖος ἐκήρυττε καί κατεσκανδάλιζεν τόν κόσμον, ὅτι ὁ Χριστός δέν εἶναι Θεός, ἀλλά μόνον ἄνθρωπος, ὅπως τόν ἐπίστευον οἱ Ἰουδαῖοι, ὅτι ὁ Χριστός εἶναι υἱός τῆς Μαρίας καί τοῦ Ἰωσήφ, καί ὡς ἐκ τούτου ἐκάλει τήν Μητέρα του Χριστοτόκον καί ὄχι Θεοτόκον.Τέταρτον, διδάσκει μετά πολλῆς τῆς παρρησίας τό ἄθεον δόγμα τῶν Παπῶν τῆς Δύσεως ἀπό τούς ὁποίους προῆλθεν ἡ εἰκών, ὅτι τό ἅγιον Πνεῦμα ἐκπορεύεται καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ!! Διδάσκει οὕτω δύο ἀρχάς, δύο ἐκπορευτάς τοῦ ἑνός ἁγίου Πνεύματος, δύο Θεούς. Οἱ εἰκονιζόμενοι ἐν αὐτῆ, δύο ἄνδρες μέ φωτοστέφανον, ἕνας γέρων εἰς ἡλικίαν καί ὁ ἕτερος νεώτερος καθήμενοι εἰς δύο θρόνους καί ἄνωθεν τούτων ἡ περιστερά μέ φωτοστέφανον καί αὕτη, τήν ὁποίαν ἐκπέμπουν οἱ δύο θεοί ὡς τόν τρίτον Θεόν, ἤ εἰς τό τρίτον πρόσωπον τῆς «ἁγίας Τριάδος»!! Συγχώρησέ μας Κύριε!


    Ἰδού λοιπόν πῶς, οἱ ἄθεοι ζωγράφοι τῆς Δύσεως μέ μαεστρίαν ἐπανέφεραν εἰς τόν κόσμον νέαν εἰδωλολατρείαν καί πολυθεΐαν καί μέ χριστιανικά περιεχόμενα καί ὀνόματα!! Μέ τάς ἀνωτέρω φοβεράς βλασφημίας πού περιέχει ἐνδεικτικῶς ἡ εἰκών τῆς «ἁγίας Τριάδος» τῶν Δυτικῶν, τί λέγουν οἱ Ὀρθόδοξοι καί δή οἱ Γ.Ο.Χ. οἱ ὁποῖοι τήν ὑποστηρίζουν μέ φανατισμόν, παρερμήνευσαν πολλά ἁγιογραφικά κείμενα πρός ὑποστήριξίν της καί διαιωνίζουν τό σχῖσμα μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων μέ ὅλας τάς κακίας καί μίση;


    Τί λέγει ἡ «σύνοδος» τῶν Νικολαϊτῶν – Στεφανιτῶν, οἱ ὁποῖοι τήν ἀποδέχονται, καί τί ἡ «σύνοδος» τῶν καθηρημένων ὑπό τῶν Νικολαϊτῶν καί ἀποσχηματισμένων Μεσογαίας Κηρύκου καί λοιπῶν, μέ τάς «Κοινάς ὁμολογίας», μέ τούς «Τόμους Ἑνώσεως» μέ τά «συλλείτουργα» μεθ’ ὅλων τῶν καθηρημένων; Εἶναι ὀρθόδοξος καί παραδοσιακή λέγουν, διότι ἐπροσκυνήθη πρό πολλῶν ἐτῶν καί ὑπό πολλῶν πιστῶν ὡς καί τοῦ ἁγίου Πατρός Βρεσθένης Ματθαίου, καί δέν πρέπει ἐπουδενί νά τήν ἀπομακρύνωμεν. Ἰδού αὐτολεξεῖ ἡ σχετική ἀναφορά των: «Δηλοῦμεν δέ ὅτι ὅλας τάς ἱεράς εἰκόνας τάς ὁποίας ἠ παράδοσις τῆς ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἔχει δεχθεῖ καί χρησιμοποιεῖ, σεβώμεθα καί ἀσπαζώμεθα, ὅπως ἔπραττον καί οἱ πρό ἡμῶν πατέρες καί ἀείμνηστοι προκάτοχοι ἡμῶν …» (Τόμος Ἑνώσεως, σελ. 11).

    Ἐπανατονίζομεν δέ ὅτι ἡ ἐν λόγω παπικοαιρετική σύνθεσις οὐδέποτε ἀπετέλεσεν παράδοσιν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας (ἡ ὁποία οὔτε ἀποδέχεται οὔτε παραδίδει ἑτερεδιδασκαλίας καί ξένα πρός τήν τεκμηριωμένως ὀρθόδοξον διδασκαλία), ἀλλά, εἰς χαλεπούς καιρούς τεχνηέντως παρεισέφρησεν εἰς τά συνηθείας τῶν χειμαζομένων καί ἐν ἀγνοία εὑρισκομένων πιστῶν. Δηλαδή εἰς τά ἐσχάτας ταυτας ἡμέρας, ὅπου ὁ διάβολος ἐπανέφερε τήν νέαν εἰδωλολατρείαν, θά πρέπει ὁλίγον κατ’ ὁλίγον νά γίνη ἀποδεκτή ὡς Ὀρθόδοξος καί χριστιανική ἡ εἰκών αὕτη.Μή χειρότερα!!

    Μέ ἀγάπην Χριστοῦ
    Ὁ ἐν Ἐπισκόποις ἐλάχιστος
    + Ὁ Λαρίσης καί Τυρνάβου
    Ἀμφιλόχιος
    Σχόλια
    • Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων  

      ΠΑΡΑΘΕΤΟΜΕΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ  ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΓΟΧ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ κ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ 

      ....   Τί λέγει ἡ «σύνοδος» τῶν Νικολαϊτῶν – Στεφανιτῶν, οἱ ὁποῖοι τήν ἀποδέχονται, καί τί ἡ «σύνοδος» τῶν καθηρημένων ὑπό τῶν Νικολαϊτῶν καί ἀποσχηματισμένων Μεσογαίας Κηρύκου καί λοιπῶν, μέ τάς «Κοινάς ὁμολογίας», μέ τούς «Τόμους Ἑνώσεως» μέ τά «συλλείτουργα» μεθ’ ὅλων τῶν καθηρημένων; Εἶναι ὀρθόδοξος καί παραδοσιακή λέγουν, διότι ἐπροσκυνήθη πρό πολλῶν ἐτῶν καί ὑπό πολλῶν πιστῶν ὡς καί τοῦ ἁγίου Πατρός Βρεσθένης Ματθαίου, καί δέν πρέπει ἐπουδενί νά τήν ἀπομακρύνωμεν. Ἰδού αὐτολεξεῖ ἡ σχετική ἀναφορά των: «Δηλοῦμεν δέ ὅτι ὅλας τάς ἱεράς εἰκόνας τάς ὁποίας ἠ παράδοσις τῆς ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἔχει δεχθεῖ καί χρησιμοποιεῖ, σεβώμεθα καί ἀσπαζώμεθα, ὅπως ἔπραττον καί οἱ πρό ἡμῶν πατέρες καί ἀείμνηστοι προκάτοχοι ἡμῶν …» (Τόμος Ἑνώσεως, σελ. 11). Ἐπανατονίζομεν δέ ὅτι ἡ ἐν λόγω παπικοαιρετική σύνθεσις οὐδέποτε ἀπετέλεσεν παράδοσιν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας (ἡ ὁποία οὔτε ἀποδέχεται οὔτε παραδίδει ἑτερεδιδασκαλίας καί ξένα πρός τήν τεκμηριωμένως ὀρθόδοξον διδασκαλία), ἀλλά, εἰς χαλεπούς καιρούς τεχνηέντως παρεισέφρησεν εἰς τά συνηθείας τῶν χειμαζομένων καί ἐν ἀγνοία εὑρισκομένων πιστῶν.
      Δηλαδή εἰς τά ἐσχάτας ταυτας ἡμέρας, ὅπου ὁ διάβολος ἐπανέφερε τήν νέαν εἰδωλολατρείαν, θά πρέπει ὁλίγον κατ’ ὁλίγον νά γίνη ἀποδεκτή ὡς Ὀρθόδοξος καί χριστιανική ἡ εἰκών αὕτη. Μή χειρότερα!!
      Μέ ἀγάπην Χριστοῦ Ὁ ἐν Ἐπισκόποις ἐλάχιστος + Ὁ Λαρίσης καί Τυρνάβου Ἀμφιλόχιος

      Παραθετομεν επίσης καί τινα σχολια

      Χαριλαος Στουραιτης.

      Σε σας απευθύνονται,΄΄δέσποτα΄΄Εσείς υπογράψατε Πρακτικά και ΄΄Τόμο Ενώσεως΄΄,που εμπεριέχουν όλες τις καταδικασμένες αιρέσεις των αιώνων.Εσείς αρνηθήκατε την Εκκλησία ,μετατρέποντάς την σε ΄΄πλευρά΄΄.Εσείς δεχθήκατε να κριθείτε υπό των δύο σχισματικών και αιρετικών Παχωμίου Ευσταθίου,όπως οι εικονομάχοι υπό της Ζ΄Οικουμενικής Σύνοδου.Εσείς αναγνωρίσατε τους υπαίτιους τους σχίσματος του 2005 ως ΄΄μακαριστούς΄΄Εσείς αναγνωρίσατε Ορθοδοξία στους Ρώσσους της Διασποράς .Εσείς κάνατε ΄΄αρχιεπίσκοπο΄΄τον ενθρονιστή του αιρετικού και παρανόμου Νικολάου και εκείνον που πήρε την υπογραφή του από την καθαίρεση του Καλλίστου.Εσείς αποδεχθήκατε ότι κάνατε το σχίσμα το 2005. Εσείς... Εσείς... Εσείς... Όσο πιό γρήγορα τα κατανοήσετε ,τόσο το καλύτερο για σας. Εάν επιθυμείτε βοήθεια, είμαστε στην διάθεσή σας. Χωρίς τις παρεμβάσεις και την συμμετοχή αδαών περί των δογμάτων.
  • Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων  

    Σεβασμιωτατε αγιε αδελφε και συλλειτουργε, Λαρισης κ. Αμφιλόχιε. Εάν ειχατε δεχθει, εστω καί μίαν φοράν, την προσωπικην μου προσκλησιν, να συναντηθωμεν, εστω καί μετα την ενωσιν της 27 Ιανουαριου 2019, νομίζω δεν θα εφθανατε εις το απαραδεκτο σημειο, νά διατυπωνατε επιλεκτικα καί "γυμνη τη κεφαλη" τα ανωτερω εξωφθαλμως διαστροφικα, οσον αφορα την ὁμολογιαν μου περί των Ιερων Εικονων κλπ. Σημερα με την εισοδον μας εις την Καθαραν Εβδομαδα, ηθελα νά ζητησω την συγγνωμην καί νά σας ευχηθω καλόν σταδιο καί καλήν Τεσσαρακοστην, οπως εκαμνα πάντοτε, οτε "ουκ ησαν μεταξυ ημων σχισματα", καί νά σας υπενθυμισω, οτι η δικαιοσυνη καί η αλήθεια απαιτουν να ανακαλεσετε τα ανωτερω, αλλως να ελθετε νά τα συζητησωμεν...
    •  
       
  • Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων

    Από την στιγμη που αποφαινεσαι ex cathedra Χαριλαε, καί ως παντογνωστης, καί θεωρεις τους αλλους αδαεις περί των δογματων, μονο με ενα διαλογο εν αγαπη καί αληθεια, αλλά καί εν ταπεινωσει καί ειλικρινεια, θα μπορουσαμε να συνεννοηθουμε ...
     
  • Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων

    Κυτταξτε ποσο μεγαλη παρερμηνεια καί διαστροφη καμνουν οι εναντιουμενοι εις την ενωσιν της 27 Ιανουαριου 2019 αδελφοι μας. Κατ αρχην παραλείπουν τα οσα γραφουμε για την δογματικη διδασκαλια της Ζ Οικουμενικης Συνοδου περί των Ιερων Εικονων, ητοι το Συνοδικόν. Επίσης το κείμενο πού επιλεκτικα παρουσιαζουν δεν το ερμηνευουν σωστα. Εμεις γραφουμε, οτι δεχομεθα ολες τις εικόνες πού δεχθηκε η παραδοσις της Ορθοδοξου Εκκλησίας καί αυτοι μας κατηγορουν οτι θεωρουμε παραδοσι της Ορθοδοξου Εκκλησίας και τις παπικες Εικονες. Καταλάβατε την παρερμηνεια καί την διαστροφη; Καί πάνω σ αυτη την διαστροφη στηριζουν ολα οσα αιρετικα μας αποδίδουν για τις Εικονες.


  • Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων  

    Ο Σεβασμιωτατος αγιος Λαρισης κ. Αμφιλοχιος γραφει στην ανωτερω Εγκυκλιο του καί το εξης τραγελαφικο: "Η «σύνοδος» τῶν καθηρημένων ὑπό τῶν Νικολαϊτῶν καί ἀποσχηματισμένων Μεσογαίας Κηρύκου καί λοιπών ..... Με αυτο, ομως, που γραφει δεχεται οτι η ταπεινοτης μου ειμαι "καθηρημενος" καί "αποσχηματισμενος" υπό των Νικολαιτων. Τοτε πρέπει νά δεχθη πώς "καθηρημενος" καί "αποσχηματισμενος" ειναι καί ο ιδιος, αφου χειροτονηθηκε από εμενα τον "καθηρημενο" καί "αποσχηματισμενο" με απόφασιν βεβαιως ολων των Αρχιερεων της Πανορθοδοξου Συνοδου.Θα δημοσιευσω τις απαντησεις στις ψευδο "καθαιρεσεις" μου καί τους ψευδο "αποσχηματισμους" μου υπό των Νικολαιτων, καί ελπίζω να καταλαβη ο Σεβασμιωτατος πόσω εξω επεσε καί σ αυτο το θεμα. Εκτος καί αν του το εγραψαν αλλοι καί δεν το επρόσεξε.

7 σχόλια:

  1. ΄΄Σεβασμιώτατε΄΄κ.Κήρυκε,διά των Πρακτικών διαλόγου ,του ΄΄Τόμου Ενώσεως΄΄σας και των λοιπών πράξεων,υπετάγητε σε ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΥΣ.

    Και απ΄την στιγμή που αρνηθήκατε να χειροτονήσετε ή έστω να χειροθετήσετε τον κ.Ευστάθιο,κάνοντας αναφορά τον κθ΄Κανόνα της Δ΄Οικουμενικής Συνόδου, αναγνωρίσατε Θεία Χάρι σε σχισματικούς και καθηρημένους [Νικολα΄ί΄τες] ,ξεχνώντας, ως φαίνεται, όπως πολύ σωστά σας επισημαίνει ο Σεβασμιώτατος Αμφιλόχιος, ότι τότε είστε καθηρημένος.

    Διότι , απ΄την στιγμή που τον χειροτονηθέντα ύπό των Νικολα΄ι΄τών [Ευστάθιο] τον δέχθήκατε ως κανονικό επίσκοπο και αρνηθήκατε να τον χειροτονήσετε ή χειροθετήσετε,βάσει του κθ΄Κανόνος ,ο οποίος Κανών ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΕΝΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,ΤΟΤΕ,ΒΕΒΑΙΩΣ, ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΣΑΣ.

    Αυτό σας τονίζει ο Σεβασμιώτατος Αμφιλόχιος.

    Εσείς δεχθήκατε ως κανονικό επίσκοπο τον υπό των Νικολα΄ι΄τών χειροτονηθέντα ,οι οποίοι σας καθήρεσαν,δεν τον δέχθηκε ο άγιος Λαρίσης .

    Κανονικές οι χειροτονίες των Νικολα΄ι΄τών;κανονικές και οι καθαιρέσεις τους.Είναι απλό,΄΄δέσποτα΄΄.

    Πείτε μας σας παρακαλώ,πότε μετανόησαν οι επί δεκατέσσερα έτη ευρισκόμενοι στο σχίσμα και την αίρεση,Παχώμιος και Ευστάθιος;

    Παρουσιάστε ,σας παρακαλώ,το έγγραφο μετανοίας τους και αποκηρύξεως του σχίσματός τους,και εκείνο που ζητούν την επιστροφή τους στην Εκκλησία,όπως έπραξαν όλοι οι σχισματικοί και αιρετικοί σε ανάλογες περιπτώσεις.

    Πείτε μας σας παρακαλώ,από του σχίσματος του 2005 μέχρι του Ιανουαρίου του 2019,ποιοί παρέμειναν στην Εκκλησία και ποιοί εκτός Αυτής;
    Ποιοί κατέστησαν εαυτούς σχισματικούς και αιρετικούς, η σύνοδος του αιρετικού Νικολάου, μαζί οι Παχώμιος Ευστάθιος, ή εσείς και η Σύνοδός σας;

    Πείτε μας σας παρακαλώ,έχουν Θεία Χάρι οι Νικολα΄ί΄τες και οι διάδοχοι αυτών μετά τις καθαιρέσεις τους από την Σύνοδό σας, και ποιός τελικά ευθύνεται για το σχίσμα του 2005;

    Γιατί στον οικουμενιστικό και προδοτικό ΄΄Τόμο΄΄σας και στα αιρετικά Πρακτικά σας ,δεν αναφέρεται το παραμικρό για τις πραγματικές αιτίες του σχίσματος του 2005; όπως:η παράνομη παραίτηση του τότε Αρχιεπισκόπου και η εξευτελιστική μετάθεση του στην Πάτρα και ο αμετανόητος αιρετικός Νικόλαος Μεσσιακάρης;

    Μήπως ο αγώνας που κάνατε τότε, αμέσως μετά την παράνομη και αντικανονική παραίτηση του αρχιεπισκόπου Ανδρέου,ήταν τελικά μια φενάκη;

    Κάνατε ορθοδόξους τους Ρώσσους της Διασποράς,στους οποίους είχε ενταχθεί ο ανίερος και πράκτορας το κομμουνισμού Σεραφείμ Λιάντε,ο οποίος χειροτόνησε τον Βίκτωρα Λέου.

    Μετατρέψατε την Εκκλησία σε πλευρά,εφαρμόζοντας την οικουμενιτική θεωρία των κλάδων.

    Αποδεχθήκατε ως κριτές των πράξεων της Εκκλησίας,τους σχισματικούς,αιρετικούς και καθηρημένους Παχώμιο και Ευστάθιο,και δεχθήκατε να σας κρίνουν όπως η Ζ΄Οικουμενική Σύνοδος τους εικονομάχους.

    Σας επαναλαμβάνω τα εξής :αποδεχθήκατε ότι εσείς και οι υπόλοιποι ΄΄αρχιερείς΄΄ δεν είστε η ιεραρχία της Μίας,Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας ,αλλά ΄΄ΠΛΕΥΡΑ΄΄,η οποία ακολούθησε τον συνοδοιπόρο και ενθρονιστή του αιρετικού Νικολάου,Παχώμιο.

    Η άλλες είναι: του Παχωμίου,των πέντε,των δύο κοκ.[βλ.Επιστ. πατρός Σωζομένου]

    Αποδεχθήκατε ότι η Ιερά Σύνοδος της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας ήταν διηρημένη, ότι ενώθηκε με εκείνη των Παχωμίου και Ευσταθίου και ως ενιαία πλέον πορεύεται και αντιμετωπίζει τα πάντα .[βλ.Πρακτικά 10ης Ιανουαρίου 2019,΄΄Τόμο Ενώσεως΄΄σελ.16]

    Κάνατε ΄΄αρχιεπίσκοπο΄΄αυτόν που πήρε πίσω την υπογραφή του από την καθαίρεση του Καλλίστου,ο οποίος Κάλλιστος, διατυμπάνιζε την κανονικότητά του από τους Ρώσσους της Διασποράς !

    [Συνεχίζεται]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εις ό,τι αφορά στο δογματικό θέμα των αγίων εικόνων,θέτω υπ΄όψιν σας τα του αιρετικού και οικουμενιστικού ΄΄Τόμου Ενώσεως΄΄,τον οποίον ακούσατε,υπογράψατε και εφαρμόσατε.

    Εκεί, λοιπόν, οι συντάκτες του ΄΄Τόμου΄΄, αναφέρονται στις ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΡΙΒΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΣΜΩΝ,όπως λένε.

    Και ποιές ήταν οι αιτίες του σχίσματος του 1995;ήταν οι δήθεν εικόνες της Αγίας Τριάδος και η παπική εκ΄του Τάφου.
    Σ΄αυτές αναφέρονται,αγαπητέ ΄΄δέσποτα΄΄,τις οποίες εντάσσουν στην παράδοση της Εκκλησίας,όπως γίνεται και στην 2566/1992 αιρετική Ποιμαντορική Εγκύκλιο,την οποίαν έχετε υπογράψει και εσείς.

    Σ΄αυτές,λοιπόν, αναφέρονται,γιατί απ΄αυτές επήλθε το σχίσμα τό 1995.
    Για το σχίσμα , όμως, του 2005,αποσιωπούν τις πραγματικές αιτίες [παραίτηση,αιρετικός Νικόλαος κλπ.] και ρίχνουν το βάρος απάνω σας,μέσα από τις διατυπώσεις περί ΄΄κοινωνίας προσώπων΄΄και ανάρχου Εκκλησίας΄΄.
    Καταλάβατε;
    Σας τύλιξαν πραγματικά σε μία κόλλα χαρτί !

    [Συνεχίζεται]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. .Παραθέτω τα σχετικά αποσπάσματα από τον οικουμενιστικό ΄΄Τόμο Ενώσεώς ΄΄σας, για μελέτη και μετάνοια.

    ΄΄Εἰδικώτερον δέ περί τῶν δύο θεμάτων

    τά ὁποῖα ἀπετέλεσαν αἰτία προστριβῶν καί μερισμῶν εἰς τό πα
    -
    ρελθόν, ἤτοι περί τῶν ἱερῶν εἰκόνων καί περί τῆς
    «
    κοι
    -
    νωνίας
    »
    τῶν τριῶν θείων Προσώπων, ἀπεφασίσαμεν διά τήν διατήρησιν τῆς ἀκριβείας τῆς ὀρθοδόξου πί
    -
    στεως καί τήν καλήν διαποίμανσιν τοῦ λογικοῦ ποι
    -

    11

    μνίου τῆς Ἐκκλησίας, τά ἀκόλουθα
    ,
    τά ὁποῖα περιλαμ
    -
    βάνονται εἰς τό κείμενον τῆς
    «
    Κοινῆς ὉμολογίαςΠίστεως
    »:
    Πρῶτον.
    «
    Περί τῆς τιμητικῆς προσκυνήσεως τῶνἹερῶν Εἰκόνων ἀποδεχόμεθα τάς θεοφωτίστους

    ἀπο
    -
    φάσεις τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί θεωροῦμεν αὐτάς ὡς τό ἀέναον θεμέλιον διδασκαλίας τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας περί τῶν Ἱερῶν Εἰκόνων. Δηλοῦμεν δέ ὅτι ὅλας τάς ἱεράς εἰκόνας τάς ὁποίας ἡ παράδοσις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἔχει δεχθεῖ καί

    χρησιμοποιεῖ, σεβώμεθα καί

    ἀσπαζώμεθα,ὅπως ἔπραττον καί οἱ πρό ἡμῶν πατέρες καί ἀείμνη
    -
    στοι προκάτοχοι ἡμῶν, σεβόμενοι ταυτοχρόνως τάς γνώμας τῶν Ἁγίων

    Πατέρων περί τῆς μή εἰκονίσεως τοῦ Θεοῦ Πατρός
    ,
    σκοποῦντες θεοφιλῶς εἰς τήν καλήν διαποίμανσιν τῶν

    πιστῶν χριστιανῶν
    ».
    Δεύτερον.
    «
    Περί τῆς ὑπάρξεως, τῆς ζωῆς καί τῆς

    ἐνεργείας τῆς Ἁγίας Τριάδος, τοῦ Ἑνός Μόνου καί Τρια
    -
    δικοῦ Θεοῦ ἡμῶν, τοῦ Πατρός, τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ ἉγίουΠνεύματος, ὁμολογοῦμεν καί ἀσπαζόμεθα, ὅσα ἡ Ἁγία τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία περί τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ ἐδογ
    -
    μάτισεν καί διδάσκει καί ὅσα οἱ Ἅγιοι Πατέρες θεοφω
    -
    τίστως εἰς τά ἱερά αὐτῶν συγγράμματα διετύπωσαν.


    12

    Εἰδικώτερον δέ

    ὅσα οἱ Ἅγιοι Πατέρες περί ἀκοινωνή
    -
    των ὑποστατικῶν ἰδιωμάτων καί κοινωνίας καί συνερ
    -
    γείας τῶν φυσικῶν ἰδιωμάτων τῶν

    θείων Προσώπωντῆς Ἁγίας Τριάδος ἐκ συμφώνου

    εἰς τά ἱερά αὐτῶνσυγγράμματα μετ’ ἀκριβείας

    καί λεπτότητος πνεύμα
    -
    τος διατυπώνουν καί διδάσκουν, καί ἡμεῖς ἐν ταπεινώ
    -
    σει πνεύματος καί συστολῇ καρδίας ὁμολογοῦμεν καί ἀποδεχόμεθα, μηδέν προστιθέμενοι καί μηδέν ἀφαι
    -
    ροῦντες
    ».
    Π
    ροσέτι

    δέ περί τοῦ ὅρου
    «
    Ἄναρχος Ἐκκλησία
    »
    διά τόν Τριαδικόν Θεόν,

    ἀπεφασίσαμεν ἵνα μή χρησιμο
    -
    ποιῆται τοῦ λοιποῦ ὁ ὅρος αὐτός διά τήν Ἁγίαν Τριάδα,πρῶτον διά νά μήν δημιουργῆται σύγχυσις μέ τόν ὅρονἘκκλησία ὁ ὁποῖος χρησιμοποιεῖται διά τήν
    «
    Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν
    »
    καί

    δεύτερον ἐπειδή

    οὐδαμοῦ εἰς τά ἱερά συγγράμματα τῶν Ἁγίων Πατέρων ἀναφέρεται

    ὁ ὅρος
    «
    Ἄναρχος Ἐκκλη
    -
    σία
    »
    ὡς ούσιαστικός προσδιορισμός τῆς Τριαδικῆς θεότητος
    ,
    ἤτοι ὡς Ἁγιοτριαδικός ὅρος

    εἶναι πατερικῶς

    ἀμάρτυρος,

    διό καί περιοριζόμεθα ἀρκούμενοι εἰς ὅσαἀναφέρουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες

    περιγραφικῶς ὡς ἐνερ
    -
    γείας τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ ἡμῶν.

    Αυτά τα φρικτά υπογράψατε και εφαρμόσατε, και αυτά τα αιρετικά πιστεύετε,΄΄δέσποτα΄΄.

    Υ.Γ. 1Από πότε Ορθόδοξος Εκκλησία ενέταξε τις καταδικασμένες αιρέσεις και παραστάσεις ,όπως: ταύτιση των συμβόλων [μορφή γέροντος και περιστεράς] με την υπόσταση του Θεού Πατρός και του Αγίου Πνεύματος; την μετατροπή των ακτίστων ενεργειών σε κτιστές και ταύτιση αυτών με τις υποστάσεις στην ΄΄διαποίμανση των πιστών ;΄΄όπως αναφέρουν οι αιρετικοί συντάκτες,οι οποίοι αναμειγνύουν το ψεύδος με ψήγματα αληθείας και την κακοδοξία με ψήγματα ορθοδόξίας,ώστε όλοι ,αιρετικοί και μη, να είναι ευχαριστημένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαριλαε, θα σου απαντήσω, οχι ομως αμέσως, διότι δεν εχω ίντερνετ, τουτο μονο θα σου πω, χωρίς να εχω την απαιτησι να με ακουσης. Να προσέχουμε και εσυ και εγω και ολοι μας και απο τις αριστερές αλλα και απο τις δεξιές παγίδες, διότι είναι εξ ίσου επικίνδυνες και καταστροφικές.

      Διαγραφή
    2. Οι αδικες καθαιρεσεις και οι αδικοι αφορισμοι και οι αποσχηματισμοι των Νικολαιτων εναντίον μου, και των Στεφανιτων εναντίον του Μακαριωτατου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Παχωμιου και του Σεβ. Πατρων κ. Ευσταθίου, Σεβασμιωτατε Αμφιλοχιε και κ. Χαριλαε Στουραιτη, (οπως αδικως γραψατε και εδημοσιευσατε προ δυο ημερων) είναι ανυπόστατες πραξεις και δεν παράγουν κανένα κανονικον και νομιμον αποτέλεσμα, ουτε εν τω νυν αιωνι ουτε εν τω μελλοντι. Ετι δε τουτου προερχονται απο αναρμοδιον οργανον και εκτος Εκκλησιας, αλλα και ουδέποτε εγενοντο αποδεκτες ουτε απο εκείνους των οποίων αναφέρονται τα ονοματα των οτι δήθεν τις υπέγραψαν....Φοβερον το εμπεσειν εις χείρας Θεου ζώντος, με οσα συμβαινουν εν ονοματι της Ορθοδοξιας εις βαρος της Ορθοδοξιας και της Κανονικης Ταξεως, ειτε εκ της δεξιας, ειτε εκ της αριστερας παγιδας.... Αν θέλετε περισσότερες εξηγήσεις ειμαι έτοιμος να σας τις δώσω εις τα πλαίσια του Διαλόγου εν αγάπη και αλήθεια...

      Διαγραφή
  4. Αποφεύγετε συστηματικώς να τοποθετηθείτε στα θέματα, όπως:ποιοί παρέμειναν εντός Εκκλησίας μετά από το σχίσμα του 2005 και ποιοι έγιναν σχισματικοί.
    Ευρίσκοντο στο σχίσμα για δεκατέσσερα χρόνια οι Παχώμιος και Ευστάθιος,ναί η όχι;

    Ήταν διηρημένη η σύνοδος; και εσείς ΄΄πλευρά΄΄της Εκκλησίας;

    Υπάρχει έγγραφο μετανοίας ,αποκηρύξεως και επιστροφής στην Εκκλησία, από τους Παχώμιο και Ευστάθιο;

    Είναι όλοι οι Ματθαιικοί εντός Εκκλησίας;

    Υπάρχει εικόνα Αγίας Τριάδος ,την οποίαν εθέσπισε η Ζ΄Οικουμενική Σύνοδος;

    Οι καθαιρέσεις εναντίον των μελών της συνόδου του Νικολάου ,ισχύουν;
    Εάν ναί,είναι η δεν είναι χειροτονημένος ο κ.Ευστάθιος από καθηρημένους;

    Γιατί δεχθήκατε να σας κρίνουν οι Παχώμιος και Ευστάθιος, όπως έκρινε τους εικονομάχους η Ζ΄Οικουμενική Σύνοδος;

    Γιατί δεν παίρνεται πίσω την υπογραφή σας από την υπ.αριθμ.2566/92 αιρετική Ποιμαντορική Εγκύκλιο,καταδικάζοντας και το περιεχόμενό της;

    Γιατί κάνατε αρχιεπίσκοπο εκείνον που ήρε την υπογραφή του από την καθαιρετική πράξη του Καλλίστου;

    Γιατί δώσατε την άδεια να κρίνουν τα της Εκκλησιας οι ευρισκόμενοι στο σχίσμα και την αίρεση;

    Αυτά και άλλα τόσα θέματα ζητούν απαντήσεις,΄΄Σεβασμιώτατε΄΄.
    Και είναι αυτά τα οποία επέφεραν τελικώς το σχίσμα του Ιανουαρίου του 2019 και τα οποία θα τα φέρετε εις τον τράχηλόν σας τόσο στον νύν όσο και είς τον μέλλοντι αιώνι.
    Μη γένοιτο.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΝ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ3 Μαρτίου 2020 - 2:53 μ.μ.

    Οι αδικες καθαιρεσεις και οι αδικοι αφορισμοι και οι αποσχηματισμοι των Νικολαιτων εναντίον μου, και των Στεφανιτων εναντίον του Μακαριωτατου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Παχωμιου και του Σεβ. Πατρων κ. Ευσταθίου, Σεβασμιωτατε Αμφιλοχιε και κ. Χαριλαε Στουραιτη, (οπως αδικως γραψατε και εδημοσιευσατε προ δυο ημερων) είναι ανυπόστατες πραξεις και δεν παράγουν κανένα κανονικον και νομιμον αποτέλεσμα, ουτε εν τω νυν αιωνι ουτε εν τω μελλοντι. Ετι δε τουτου προερχονται απο αναρμοδιον οργανον και εκτος Εκκλησιας, αλλα και ουδέποτε εγενοντο αποδεκτες ουτε απο εκείνους των οποίων αναφέρονται τα ονοματα των οτι δήθεν τις υπέγραψαν....Φοβερον το εμπεσειν εις χείρας Θεου ζώντος, με οσα συμβαινουν εν ονοματι της Ορθοδοξιας εις βαρος της Ορθοδοξιας και της Κανονικης Ταξεως, ειτε εκ της δεξιας, ειτε εκ της αριστερας παγιδας.... Αν θέλετε περισσότερες εξηγήσεις ειμαι έτοιμος να σας τις δώσω εις τα πλαίσια του Διαλόγου εν αγάπη και αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή