(Από το Blog της Ιεράς Συνόδου: ''http://impatron.blogspot.com/'')
Μακάριος εκείνος όστις θέλει φυλάξη και κρατήση έως τέλους την αμώμητον και αγίαν ημών Ορθόδοξον Πίστιν, την Πίστιν της Μιάς του Χριστού και Μητρός ημών Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, και υπομείνει τας διαφόρους θλίψεις, φυλακάς ή και εξορίας και λοιπάς κακώσεις. Ο τοιούτος θέλει στεφανωθή και συναριθμηθή μετά των Ομολογητών και Μαρτύρων. ( Βρεσθένης Ματθαίος νουθετική επιστολή 1936) ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥ.
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πολύς λόγος γίνεται για τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού εκ των μυστηρίων και δη της Θείας ευχαριστίας και πολλοί προβληματίζονται επ' αυτού. Λίγοι όμως είναι αυτοί που προβληματίζονται για την μετάδοση του πνευματικού ιού (=δηλητηρίου) της αιρέσεως στους πιστούς διαμέσου της μνημόνευσης αιρετικού επισκόπου, και δη των σύγχρονων παναιρετικών οικουμενιστών, κατά την τέλεση της θείας λειτουργίας. Και αυτό διότι κατά τον άγιο Θεόδωρο το Στουδίτη: «...ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία (του αιρεσιάρχου) εκ μόνου του αναφέρειν, καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων...(P.G. 99, 1669 A). Δηλ. ο ιός της αιρέσεως μολύνει τους πιστούς διά της μνημόνευσης (αναφοράς) του αιρετικού επισκόπου, ακόμη κι αν δεν φρονούν τα της αιρέσεως. Και αλλού λέγει: «...το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού.....αλλοτριοί Θεού και προσοικειοί τω διαβόλω....». Δηλ. η κοινωνία του αιρετικού χωρίζει τον πιστό από το Θεό και τον ενώνει με το διάβολο....Έτσι λοιπόν, με βάση την παραπάνω εκκλησιολογική διατύπωση του αγίου, που συμφωνεί με την πατερική παράδοση, δεν αρκεί κάποιος να πιστεύει ορθόδοξα, αλλά θα πρέπει να διακόψει και κάθε πνευματική επαφή με τους κηρύττοντες την αίρεση για να αποφύγει τη μετάδοση και το μολυσμό της, όπως ακριβώς ένας υγιής πρέπει να αποφεύγει την επαφή με τον άρρωστο για να μην κολλήσει και αυτός την αρρώστια....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέσατε κι ἐσεῖς στήν παγίδα καί τήν πλάνη τοῦ Νομικοῦ Προσώπου δημοσίου Δικαίου πού λέγεται "Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος" περί "λατρευτικῆς ἐξυπηρετήσεως" τῶν πιστῶν μέ "ἀτομική προσευχή" (!!!) στόν Ναό, ἀποδεχόμενοι ἔτσι τήν μετάλλαξη τῶν Ναῶν ἀπό Ἐκκλησίες γιά ὀρθόδοξη κοινή λατρεία καί φανέρωση τῆς ἀληθείας τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ σέ εὐκτήριους οἴκους ἀτομικῆς προσευχῆς δίκην καί τύπου τῶν χρεοκοπημένων Φράγκικων "ναῶν"-οἴκων τῆς Δύσεως (Παπικῶν καί Προτεσταντικῶν). Προφανῶς τίποτε ἄλλο δέν θά τολμούσατε νά ἀρθρώσετε ὄντες ἀποκεκομμένοι ἀπό τό Σῶμα....
ΑπάντησηΔιαγραφή''Αγαπητέ'' Δημητράκη (το τραβάει ο οργανισμός σου το υποκοριστικό). Καραδοκείς και πάντοτε περιμένεις πως και πως την κατάλληλη ευκαιρία για να μας χτυπήσεις. Κι αυτό κάνεις και τώρα λαμβάνοντας αφορμή από την Εγκύκλιο της Μόνης Ορθόδοξης και Κανονικής Ιεράς Συνόδου. Κι επειδή τρώγεσαι να ακούσεις τα εξ αμάξης, εγώ θα σου κάνω το χατήρι και θα σου τα πω. Λοιπόν άκουσε να δεις πως έχουν στην πραγματικότητα τα πράγματα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν εσείς χειροδικούσατε εις βάρος των Ορθοδόξων πιστών, όταν εσείς τολμούσατε και χειροτονούσατε ''Αρχιερέα'' τον Παντελεήμων Ντέσκα που νωρίτερα είχε βιαιοπραγήσει κατά ηλικιωμένης γυναίκας, όταν εσείς εδιώκατε από την αγ. Τριάδα τον π. Θωμά (μετέπειτα Ιερομ/χο) π. Θεόδωρο, όταν εσείς αναγκάζατε σε παραίτηση τον Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα και την επομένη τον γελοιοποιούσατε ενώπιον των οφθαλμών όλων των Ματθαϊκών, κάνοντάς τον Πρόδορεο Πατρών, προκειμένου να εξασφαλίσετε την ψήφο του, μιας και τότε διαφωνούσαν τρεις Αρχιερείς (Ταράσιος, Πανάρετος και Κήρυκος), όταν εσείς εκδιώκατε τον Σεβ/το Κήρυκο από την ενορία του αγ. Δημητρίου στο Μενίδι, όταν εσείς χειροτονούσατε στην αγ. Τριάδα Κύπριο Αρχιερέα μέσα στα αίματα, όταν εσείς σπεύδατε στην Κύπρο να ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ με τον ΦΛΩΡΙΝΑΙΟ Μητροπολίτη Ωρωπού και Φυλής κ. Κυπριανό και την απάντηση για τις δικαιολογημένες διαμαρτυρίες την είχατε ήδη έτοιμη, όταν εσείς δίνατε την ευλογία στον ''αγαπητό'' Νεοημ/τη Αρχ/τη Σεραφείμ Δημητρίου να ανακοινώνει στο διαδίκτυο εκλογές και χειροτονίες ''αρχιερέων'' σας, χωρίς νωρίτερα να έχετε ενημερώσει τον μέχρι τότε ακόμη Αρχιγραμματέα της Συνόδου σας Σεβ/το κ. Ευστάθιο, όταν ιερέας σας (π. Νεόφυτος στο όνομα), έλεγε ψέματα στην Πρόεδρο του δικαστηρίου προσπαθώντας με τον τρόπο αυτό να κρύψει την συγγένεια του με τον ''αρχπ/πο'' κ. Στέφανο, όταν, και όταν εσύ τολμούσες να σκύψεις το κεφάλι σε Νεοημερολογίτικη ''αγιαστούρα'', εμείς αγωνιζόμασταν και κρατούσαμε ψηλά το λάβαρο της Ορθοδοξίας και με νύχια και με δόντια προσπαθούσαμε να την διαφυλάξουμε από τους λύκους της Κακοδοξίας. Επομένως το σημερινό σου σχόλιο είναι παντελώς άκυρο και ο αναγνώστης που έχει έστω και λίγο σώας στας φρένας, θα καταλάβει πως το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να μας χτυπήσεις. Πλην όμως ότι και να γράψεις είναι μάταιος κόπος. Και δεν μπορώ να καταλάβω πως εσύ, ως Πετυχημένος ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, μπορείς και ξεχνάς τα πρόστιμα που η κυβέρνηση έχει επιβάλλει σε εκείνους που θα διανοηθούν να μην υπακούσουν στην προτροπή της λόγω της Πανδημίας του Κορονοϊού να μείνουν στα σπίτια τους. Αλλά μάλλον είσαι η περίπτωση ανθρώπου που σκοπός του είναι τις κρίσιμες αυτές στιγμές να ωθήσει τον κόσμο σε απειθαρχία και όχι σε πειθαρχία υπακοή προς τις εντολές της Ιατρικής Επιστήμης, την οποία πρώτοι σεβάστηκαν και τίμησαν οι ΤΡΕΙΣ Ιεράρχες.
Περισσότερο και πιο πιστά από εσένα κανείς άλλος δεν έχει ''προσκυνήσει'' τον Νεοημ/σμο ''αγαπητέ'' Δημήτρη. Μην κρυβόμαστε και πίσω από το δάκτυλό μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς εγραψαμεν εις προηγουμενην ανάρτησιν «Τό κατά βίαν γινόμενον οὐ λογικόν, οὐδέ ἀρετή», οπως μάς διδάσκει ο ἅγιος ᾿Ιωάννης ὁ Δαμασκηνός (Ρ.G. 94, 969). Δυστυχως ενω το γνωριζει αυτό ο φερόμενος ως Αρχιεπίσκοπος Στεφανος, κατα εντελώς παραλογον τρόπον καί ανευ διακρισεως, καί πρίν ακόμη υπογραφει η Απόφασις του Δικαστηριου περί του ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ ετρεξε δρομαίως νά αλλάξη τα κλειδιά της εισόδου της Στεγης Φιλοξενίας Κληρικων της Αγιας Τριαδος Κατω Ηλιουπόλεως, καί νά σιδηροφραξη τας εισόδους καί τας εξόδους ολου του Κτιριου, ωστε νά εχει γίνει η Στεγη Φιλοξενίας Κληρικων Αγιος Γρηγοριος ο Ε, μία πενταόροφος συν τω υπογειω "σιδηροφρακτος φυλακή". Καί ο σκοπός, οπως φαίνεται εκ πρωτης οψεως ειναι να εμποδίση εμέ, τόν κατόπιν Συνοδικής αποφασεως ηδη από του 1991 υπεύθυνον ορισθεντα της Στεγης Φιλοξενίας Κληρικων Αγιος Γρηγοριος ο Ε΄, από τό νά εισέρχωμαι εις τόν Α Οροφον, οπου η οικία του μακαριστου πατρος μου (και ουσιαστικου κτητορος της Στεγης) καί ημετερα από πεντηκονταετιας κατοικία. Δεν δύναμαι νά καταλάβω τι εφοβήθη καί ετρεξε νά προβει εις αυτήν την βεβιασμένην (θα αποφυγω πρός τό παρον καθε αλλον χαρακτηρισμόν) ενέργειαν ο αγαπητός κατα τα αλλα καί οπως νόμιζα συνεργάσιμος Στεφανος Τσακίρογλου. Εκανα μία προσπάθειαν νά καταλάβω τι συμβαίνει με τόν εν λόγω φερόμενον ως Αρχιεπίσκοπον Στεφανον καί διατι η αψυχολόγητος αυτη βιασυνη. Πολύ δυσκολως ευρον μίαν δικαιολογημενην απάντησιν, καθ ην μάλιστα εκκρεμεί καί επιστολή της Ιερας ημών Συνόδου δια νά συνεχίσωμεν τόν διάλογον εν αγαπη καί αληθεία. Τότε καί μόνον αρχισα νά ερμηνευω κάπως την ενεργειαν αυτην, οταν ξαναδιαβάζοντας καποια κείμενα από το Αρχειον των εισερχομένων εγγραφων ευρηκα καί μίαν "ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΙΝ" του Μητροπολίτου Αργολίδος, (υπ αριθμ. 131 / 8 Σεπτεμβριου του 2017) ητοι του νυν Κανονικού καί Νομίμου Αρχιεπισκόπου Αθηνων καί Πασης Ελλάδος κ. Παχωμιου, την οποίαν δεν θα παραθεσω ενταυθα, σεβόμενος τό γεγονός οτι αυτη ευρισκεται κατατιθεμενη εις τόν φακελλον της Ανακρισεως δια την υπόθεσιν της εκποιησεως του Ιερου Ναου Αγιου Νικολάου Σαλαμινος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΙ ΚΑΙ ΕΤΙ ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΕΗΘΩΜΕΝ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτι καί ετι εν ειρηνη του Κυριου δεηθωμεν ειτε εν "Εκκλησια μεγαλη" (οταν επιτρεπη ο Κυριος), ειτε "εν ταις κατ' οικον Εκκλησίαις των πιστων" (οπως ειμεθα τωρα αναγκασμενοι νά πράττωμεν), ειτε "ἑν κατακόμβαις" (ως τα αρχαια χρονια καί κατα τα νεωτερα εις τήν Ρωσίαν), ειτε ως "κρυπτοχριστιανοί, (ως εν Πόντω καί Μικρα Ασια), ειτε ως "κρυπτοορθοδοξοι", (ως συμβαίνει σημερον εις τήν απανταχου της οικουμενης γνησιαν Ορθοδοξον Ιεραποστολήν), καί τουτο εως αν παρελθη η οργη του Θεου, εως οτου περαση η δοκιμασια. Ας δεηθωμεν, λεγω, "υπέρ του διαφυλαχθηναι την αγιαν Εκκλησίαν και την πόλιν ταύτην, και πάσαν πόλιν και χώραν από οργής λοιμου λιμου σεισμού καταποντισμου πυρός μαχαιρας επιδρομης αλλοφυλων εμφύλιου πολέμου και αιφνιδιου θανάτου". Και ας μην αποκαμωμεν, αλλά εν μετανοία, ως οι Νινευιτες να συνεχίσωμεν τόν Αγωνα, επ ελπίδι οτι τό "ποθούμενον" εγγυς. Αμην
Πολύ εύστοχο το σχόλιό σας ΑΓΙΕ ΔΕΣΠΟΤΑ. Και επιτρέψτε μου να προσθέσω και εγώ κάτι. Αυτό που θα πω αφορά τον ''αγαπητό'' κατά τα άλλα Δημήτρη Κάτσουρα. Ο Θεός ως γνωστόν μας έπλασε κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση δική Του. Το κατ' εικόνα το έχουμε από την στιγμή που γεννηθήκαμε. Το δε καθ' ομοίωση, καλούμαστε ο καθ' ένας με την ζωή μας να το λάβουμε. Γι' αυτό και το μυαλό που μας έδωσε ο Θεός πρέπει κάποιες φορές, έστω και ελάχιστε για κάποιους, να το χρησιμοποιούμε και να μην θέλουμε όλα να τα φορτώνουμε σε εκείνον. Διότι απ' τη στιγμή που υπάρχουν τόσα παραδείγματα γύρω μας και οι γιατροί μας καλούν να γίνουμε πιο προσεκτικοί στις κινήσεις μας για να μην λάβουμε τον ιο και πολύ περισσότερο να μην τον μεταδώσουμε, τότε επιβάλλεται να μείνουμε στα σπίτια μας και την προσευχή μας να την κάνουμε από εκεί. Μην ξεχνάμε πως στην Ιταλία, ανεξάρτητα από την θρησκεία των ανθρώπων εκεί, οι άνθρωποι πεθαίνουν ένας ανά τρία λεπτά. Επομένως ο ''αγαπητός'' Δημήτρης μην μας κάνει τον ''Ομολογητή'' και τον άνθρωπο που αγνοεί τα παραγγέλματα της κυβέρνησης, διότι πολύ απλά η μέχρι σήμερα στάση του μόνο ως ''Ομολογητή'' και ''αγωνιστή'' δεν τον αναδεικνύει.
ΑπάντησηΔιαγραφή