Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

ΔΥΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΤΟ ΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ/ΤΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΔΙΚΗ ΤΟΥ.


 Ένα χρόνο πριν από την Ένωση, στις 23 Νοεμβρίου 2018 εκ.ημ., ημέρα μνήμης του Αγίου Αμφιλοχίου Επισκόπου Ικονίου, η ταπεινότητά μου μαζί με άλλο ένα άτομο, είχαμε μεταβεί από την Αθήνα εις την Λάρισα προκειμένου να είμαστε παρόντες εις την ονομαστική εορτή του Σεβ/του Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Αμφιλοχίου. Αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας όταν ξεκινήσαμε για την Επιστροφή μας εις την Αθήνα, πήραμε μαζί μας στο αυτοκινητό μου και τον μον. π. Θεόδωρο, τον υποτακτικό του Σεβ/του Αμφιλοχίου, προκειμένου να τον πάμε στην αγ. Αικατερίνη για την Πανήγυρη της Μονής. Μάλιστα μέχρι τα μισά του δρόμου το αμάξι το οδήγησε ο π. Θεόδωρος (λεπτομέρεια η οποία δείχνει πως δεν γράφω αερολογίες). Στην διαδρομή, όπως είναι λογικό, ανοίχτηκε κουβέντα για τα Εκκλησιολογικά και περισσότερο για το θέμα της Ενώσεως με το οποίο διαφωνούσε ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος. Τότε ο π. Θεόδωρος είπε σε εμένα και στο έτερο άτομο που επέβαινε στο όχημά μου το εξης περιστατικό: ''Άκου να σου πω Δημήτρη τι έγινε κάποια μέρα. Εγώ και ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος ήμασταν στη Λάρισα και κάναμε Εσπερινό. Κατά τη διάρκεια της ακολουθίας χτύπησε το τηλέφωνο και στη γραμμή ήταν ο κ. Ελευθέριος Γκουτζίδης. Ζήτησε να μιλήσει με τον Σεβ/το, τον οποίο φυσικά και του τον δώσαμε. Εγώ ήμουν κοντά στο ακουστικό και έτσι άκουγα τι έλεγε ο κ. Ελευθέριος στον Σεβ/το. Του ζήτησε να γράψει κάποιο χαρτί με το οποίο θα δήλωνε πως διαφωνεί με την Ένωση, τους λόγους τους ανέφερε την στιγμή εκείνη ο αδ. Ελευθέριος, και σε σύντομο χρονικό διάστημα να το στείλει στον Σεβ/το Κήρυκο. Τότε ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος του απάντησε πως ήδη τις ημέρες εκείνες είχε στείλει μία Επιστολή και δεν έβλεπε τον λόγω που έπρεπε τόσο σύντομα να στείλει κι άλλη. Αμέσως όμως του απάντησε ο Ελευθέριος και του είπε πως ως Επίσκοπος που είναι υποχρεούται να στέλνει συνέχεια χαρτιά. Χωρίς λοιπόν να μπορεί να κάνει κάτι άλλο ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος, δέχτηκε την εντολή αυτή και είπε πως θα το έκανε σύντομα. Προσωπικά όμως κατάλαβα πως ο ίδιος δεν το ήθελε αυτό, γι' αυτό και όταν έκλεισε το τηλέφωνο και ήρθε να συνεχίσουμε τον Εσπερινό, τα χέρια του έτρεμαν.Από εδώ να καταλάβεις Δημήτρη πόσο πολύ πίεση δέχετε ο δέσποτας''. Φυσικά και όλα αυτά ο π. Θεόδωρος μας τα είπε τότε που και ο ίδιος συμφωνούσε με την Ένωση και διαφωνούσε με τους εναντίους. 

 Άλλο περιστατικό. Λίγες μέρες πριν η Ένωση γίνει πλέον πραγματικότητα, τότε που όντως εγώ βρισκόμουν ακόμη σε σκέψεις για το αν αυτή είναι σωστό που γίνεται ή όχι, πήρα τηλέφωνο  Εγώ  τον κ. Στουραΐτη και άρχισα να του κάνω σχετικές ερωτήσεις. Μέσα σε όλα όσα εκείνος μου είπε, μου ζήτησε να προσέξω πάρα πολύ και το εξής: ''Δημήτρη σε παρακαλώ πολύ πρόσεξε αυτό που θα σου πω. Αν ο Σεβ/τος Κήρυκος κάνει το τραγικό λάθος και δεχθεί τον Ευστάθιο (έτσι τον αποκαλούσε) χωρίς να τον χειροτονήσει, ή τουλάχιστον να τον χειροθετήσει, τότε αυτό θα σημαίνει πως δέχεται τα μυστήρια των Νικολαϊτών, οπότε θα πρέπει να δεχθεί και την Αργία αλλά και την Καθαίρεση που αυτοί του έκαναν. Διότι, Δημήτρη, δε γίνεται να αποδεχθεί την χειροτονία του Ευσταθίου και την Καθαίρεση και την Αργία να τις απορρίψει. Σε αυτό πρέπει να δώσεις μεγάλη Προσοχή Δημήτρη''. 

 Μετά πλέον από τα δύο αυτά περιστατικά, μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει αν η τελευταία απόφαση του Σεβ/του Αμφιλοχίου, εις την οποία αναφέρει πως ο Σεβ/τος Κήρυκος είναι <<αφορισμένος και αποσχηματισμένος από την σύνοδο των Νικολαϊτών>>, είναι εξ' ολοκλήρου δική του. Διότι το πρώτο περιστατικό μιλάει από μόνο του και το δεύτερο δείχνει πως πριν ακόμη γίνει η Ένωση, ο αγαπητός εν Χριστώ αδελφός κ. Χαρίλαος Στουραΐτης δούλευε - πρωοθούσε τις ενέργειες εκείνες με τις οποίες προσπαθούσε να μην την κάνει εφικτή, αλλά και αν ακόμα αυτή γινόταν, μετά να είχε τα ''κατάλληλα'' όπλα για να την πολεμήσει.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου