Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ


Σήμερα και για ακόμη μία φορά ο αγαπητός εν Χριστώ αδελφός κ. Χαρίλαος Στουραΐτης έγραψε και με παρότρυνε να μην ασχολούμαι με τα Θεολογικά. Τον ευχαριστώ όμως για την κίνησή του αυτή διότι έτσι μου δίνει την δυνατότητα να του απαντήσω μέσα από δικά του λόγια.
  
Σήμερα έγραψε: 
 << Να βάλουμε εσένα,βρε μάγειρα,να βάλουμε τους μπακάληδες , τους μανάβηδες και κάθε άλλον ακατάλληλο και αναρμόδιο να μας διδάξει ορθόδοξη δογματική . Ασχολήσου,λοιπόν, με τις μακαρονάδες και τις τούρτες...>>
Πριν λίγο καιρό έλεγε:

1.  <<Επισης,δημητρη,γραψε και αυτο με δικα σου λογια<<.τα αιτια του σχισματος του 2005.>> η αναγκαστικη παραιτηση του αρχιεπισκοπου ανδρεα,για λογους σκοπιμοτητας,και ο διορισμος του αιρετικου νικολαου στον αχριεπισκοπικο θρονο,ηταν η αιτιες που προκαλεσαν το σχισμα το 2005.καποιοι ηθελαν την κηδεμονια επι συγκεκριμενων θεματων και η παραιτηση ηταν η καλυτερη αφορμη για να πετυχουν τα σχεδια τους.τωρα,αυτο που τους χαρακτηριζει ειναι η οικογενειοκρατια και η εκμεταλλευση.Ας ελπισουμε το φως της αναστασεως που ερχεται,να τους φωτισει,ωστε να κατανοησουν το εγκλημα τους και να επιστρεψουν στην εκκλησια πριν φυγουν απο τη ζωη.Αυτα γραψε δημητρη σαν δικη σου αναρτηση>> (27 Μαρτίου 2017, 4:31)
2. <<Δημητρη,σχολιασε και την περιπτωση του φιλιππων,ο οποιος ειναι σοβαρα ασθενης ο ανθρωπος,ποτε δεν ειχε ποιμνιο,διεν μπορει να ασκησει τα καθηκοντα του και παρόλα αυτα ποτε δεν του ζητηθηκε να παραιτηθη οπως εγινε με τον αρχιεπισκοπο ανδρεα,το μονο που κανουν καποιοι,ειναι να τον καλουν να οριζει εκπροσωπο για να ψηφιζει στην συνοδο του στεφανου προς ωφελος του.οταν μπορεις ,ανεβασε το.>> (29 Μαρτίου 2017, 9:01π.μ.).
3. <<Δημήτρη,επειδή αδυνατώ,βάλε αν θέλεις την φωτογραφία του Κάτσουρα στον νεοημερολογίτικο αγιασμό,στον ομολογητής.>> (3 Ιουνίου 2018, 858 μ.μ.)

Τότε, αγαπητοί αναγνώστες, ήμουν ο καταλληλότερος για τον κ. Στουραΐτη για να ανεβάζω στις ομάδες μου και στο blog μου Θεολογικά άρθρα και να ασχολούμαι με τα της Θεολογικής Επιστήμης. Σήμερα που διαφωνώ μαζί του και του τα ψέλνω για την σύγχυση που έχει καταφέρει να δημιουργήσει στην Εκκλησία, είμαι ο << βρε μάγειρας>> που είμαι <<ακατάλληλος>> και <<αναρμόδιος>> για να ασχολούμαι με την Θεολογία. Δεν πειράζει όμως, ας είναι καλά και εγώ κακία δεν του κρατώ για όσα μου γράφει επειδή έχει νευριάσει που δεν ακολούθησα εκείνον στην κατάπτωσή του αλλά τον Επίσκοπό μου στην ευλογημένη Ένωση. Απλά θα ήθελα να του πω <<χαιρετίσματα>> και πως μέσα από την σημερινή του στάση απέναντί μου,  δείχνει τον πραγματικό του χαρακτήρα και πόσο κακία κρύβεται πίσω από το επιδεικτικό δήθεν ταπεινό πρόσωπό του. Και πως επίσης φαίνεται να μην γνωρίζει το σημαντικότερο. Ότι Θεολόγος δεν είναι εκείνος που έχει σπουδάσει και φέρνει τα πάνω κάτω, αλλά ο ταπεινός κοσμικός και ο αγράμματος μοναχός που με τον τρόπο τους εργάζονται για το καλό της Εκκλησίας. Αυτό ας το έχει υπόψιν του μήπως και κάπου τον βοηθήσει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου