Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2019

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ κ. ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ.


 Αναγνώστης της ομάδος του Facebook <<ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ>> που παρακολουθεί και τις δημοσιεύσεις του κ. Στουραΐτη, μου έστειλε την παρακάτω δημοσίευση του εν λόγω εν Χριστώ αδελφού μου και μου ζήτησε να την σχολιάσω. 

Ιδού η δημοσίευση:
 <<Με ιδιαίτερη λαμπρότητα εώρτασαν τους Πατέρες της Αγίας Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου οι Κατακομβίτες τα πιστά μέλη της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, τη ευχή του ομολογητού και μοναδικού πραγματικά ορθοδόξου Επισκόπου, Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Αμφιλοχίου>>.
 Κι ενώ αυτά λέει σήμερα ο κ. Στουραΐτης, εγώ με τη σειρά μου έχοντας ιερή υποχρέωση έναντι της αληθείας και του ίδιου του Χριστού, θα πρέπει να θυμίσω στον εν Χριστώ αδελφό όσα ο ίδιος μου έλεγε πριν λίγα χρόνια σχετικά με την ένωση και με τον Σεβ/το Αμφιλόχιο που διαφωνούσε με αυτή, τον οποίο παραπάνω παρουσιάζει ως τον <<μοναδικό πραγματικά ορθόδοξο επίσκοπο>>. Αυτό θα είναι και το σχόλιό που μου ζητήθηκε να κάνω για την παραπάνω δημοσίευση. Ιδού μερικά από τα λεγόμενα του κ. Στουραΐτη: 

ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΣΤΙΣ 29 ΜΑΪΟΥ 2016 ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ
Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΣ
κ. ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗΣ: 
<<Μακάρι, Δημήτρη. Τουλάχιστον απ' την πλευρά μας, θα πρέπει όλοι να συμβάλουμε και να βοηθήσουμε για ενώσεις με εκείνους που χωρίσαμε.
 Αν δε ετοιμασθούμε, αν δεν καταδείξουμε ότι τους θέλουμε κοντά μας, εκείνοι δεν θα κάνουν το βήμα. Αν δημιουργεί προσκόμματα ο Ελευθέριος, και περάσει το δικό του, να επιστρέψουν, δηλαδή, ως μοναχοί, τότε ευτυχές αποτέλεσμα δεν θα έχουμε>>. 

ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΣΤΙΣ 22 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ
Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΣ
κ. ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΣΤΟΥΡΑΪΤΗΣ: 
<<Αφού όλοι συμφωνούν με την ένωση πλην του Σεβ/του Αμφιλοχίου, αυτούς θα ακούσουμε μέχρι τέλους;
Δημήτρη, αν επιθυμούν το σχίσμα, ας το κάνουν. Αυτοί θα χάσουν. 
Δημήτρη, συνηθίσαμε πλέον, απ΄ αυτά. Κακώς έγινε Δεσπότης ο Αμφιλόχιος>>.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου