Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

κ. ΣΤΟΥΡΑΪΤΗ, ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΣΕΒ/ΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒ/ΤΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ.


κ. Στουραΐτη,

Προσέξτε σας παρακαλώ τι είχε γράψει ο κ. Ελευθέριος Γκουτζίδης το 2009 σε μία "ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ'' προς τους <<επισκόπους>> της <<στεφανίτικης συνόδου>>:
<<Σᾶς προεκαλέσαμεν καί παρεκαλέσαμεν «ἑβδομηκοντάκις ἑπτά» νά παρακαθήσωμεν εἰς τήν ἰδίαν τράπεζαν καί νά διαλεχθῶμεν ἐν ἀγάπη Χριστοῦ καί ἐν τῆ Ἀληθεία Του καί δέν ἠθελήσατε! Διατί;>> (''Ο.Π.'' τεύχος 189, Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2009).
Βλέπετε πουθενά να γράφει πως τον διάλογο ακόμη και ο ίδιος τον επιθυμεί αφού πρώτα εκείνοι βγάλουν τα ωμοφόριά τους; Επομένως πως εσείς έρχεσθε τώρα και ζητάτε παραπάνω πράγματα από έναν καθηγητή; Μήπως σε γνώσεις είστε ανώτερος εκείνου; Αυτό που γράψατε στην προτελευταία σας ανάρτηση είναι μία άστοχη παρέμβασή σας, την οποία καλό θα ήταν και να ανακαλέσετε. Προσωπικά πιστεύω πως ούτε και ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος μπορεί να συμφωνεί με αυτό που λέτε. Εκτός και αν έχετε καταφέρει να τον πείσετε πως η γνώμη σας είναι σωστή. Πλην όμως και οι δικές του επιστολές προς τους <<πέντε>> υπάρχουν ακόμα κι έτσι ο καθείς μπορεί πολύ εύκολα να δει πως ο Σεβ/τος όποτε ζητούσε την διεξαγωγή του εν αγάπη και αληθεία διαλόγου με εκείνους, ποτέ δεν τους είχε πει ότι πρώτα πρέπει να βγάλουν τα ωμοφόρια και τα εγκόλπια τους και μετά να συζητήσουν. Επομένως και οι έως σήμερα κινήσεις του επισκόπου που πλέον ακολουθείτε, μαρτυρούν πως αυτό που είπατε ήταν κάτι το παντελώς άστοχο.
Την στιγμή αυτή εκκρεμεί αίτημα διαλόγου το οποίο ο ίδιος ο Σεβ/τος Κήρυκος είχε κάνει μέσω ενός σχολίου του στο blog και μέσω του προσωπικού του προφίλ στο facebook. Γι' αυτό καλό θα ήταν αν θέλετε κάπου να βοηθήσετε, να εργασθείτε προς αυτό και μόνο και όλα τα υπόλοιπα να τα αφήσετε για μετά τον διάλογο. Αν πάλι δεν επιθυμείτε την διεξαγωγή του, τότε πάλι καλό θα ήταν να βγείτε και να το δηλώσετε ευθαρσώς και να μην προσπαθείτε να τον αποφύγετε με ενέργειες του τύπου: θα γίνει διάλογος <<αφού πρώτα...>>. Αυτό αγαπητέ μου εκτός του ότι είναι Θεολογικά ανυπόστατο, είναι και εκκλησιολογικά απαράδεκτο. Και την δήλωσή μου αυτή την στηρίζω: α) Σε όσα είχε πει πριν μερικά χρόνια ο κ. Γκουτζίδης σε ομιλία του στην αγ. Αικατερίνη,  όταν δήλωσε πως με όλους τους αιρετικούς μπορούμε να έχουμε διάλογο προκειμένου δι' αυτού να τους κάνουμε γνωστή την αλήθεια και να τους φέρουμε εντός της Εκκλησίας, και β) Στα δικά σας λόγια που επί λέξη λέτε: <<Ως μέλη της Εκκλησίας του Χριστού, επιζητούμε τον διάλογο με όλους αυτούς που ευρίσκονται εκτός Αυτής, ακόμα και με τους μεγάλους αιρετικούς της εποχής μας, [Πάπα Βαρθολομαίο, λοιπούς νεοημερολογίτες και πάσης φύσεως παλαιοημερολογίτες]ώστε να τους βοηθήσουμε να επιστρέψουν εντός της Κιβωτού της Σωτηρίας>>.

Επομένως κ. Στουραΐτη, 

Την στιγμή αυτή προέχει ένα και μόνο. Η διεξαγωγή του διαλόγου μεταξύ των δύο Επισκόπων, του Σεβ/του Κηρύκου και του Σεβ/του Αμφιλοχίου, τα δε υπόλοιπα μπορούν να συζητηθούν εν ευθέτω χρόνω. Την αλήθεια το άγιο Πνεύμα θα την καταστήσει σαφή μέσα από την συζήτηση των δύο επισκόπων, διότι αυτοί είναι οι αυτοί καθ' αυτοί φορείς του Αγίου Πνεύματος και όχι μέσω ημών των λαϊκών (έστω και αν κάποιοι από εμάς είναι Θεολόγοι). Ο Χριστός θα μιλήσει στους Επισκόπους του και όχι σε εμάς τους αμαρτωλούς.Μην εμποδίζετε πλέον τον Σεβ/το Αμφιλόχιο να ενεργήσει μόνος του ως επίσκοπος, όπως φωτίζεται από το Άγιο Πνεύμα, έστω και αν διαφωνεί με τον διάλογο. Αφήστε εκείνον να το δηλώσει και μην μπαίνετε στη μέση εσείς. Ο Θεός το ωμοφόριο το έδωσε σε εκείνον και όχι σε εσάς. Και καλό θα ήταν όποιος την στιγμή αυτή διαβάζει την ανάρτησή μου και σας ακολουθεί, να μιλήσει στον Σεβ/το Αμφιλόχιο και να τον ενημερώσει για όσα καθημερινά εσείς βάζετε στην γραφίδα του. Και αν εκείνος συμφωνεί μαζί σας τότε καλό θα ήταν κάπως να ενημερωθούμε και εμείς ώστε να ξέρουμε τι φρονεί και εκείνος.      

7 σχόλια:

  1. Ο ΣΕΒ/ΤΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΟΦΕΙΛΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ. ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒ/ΤΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΝΑΙ Ή ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΟΧΙ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Παντελεήμων ιερομόναχος10 Οκτωβρίου 2019 στις 11:30 μ.μ.

    Δημήτρη, ο Σεβ. Λαρίσης δεν ξέρει τίποτα για διάλογο που λέτε ούτε διαβάζει τίποτα από ιντερνετ, ούτε του τα δίνει ΚΑΝΕΝΑΣ. Αν ζητάτε διάλογο, αυτό γίνεται με επίσημη επιστολή με σφραγίδες και υπογραφές! Κι όχι facebook και βλακείες. Ο επίσκοπος Κήρυκος έχει γράψει 22 κειμενα για Λαρίσης και ο Λαρίσης δεν ξέρει τίποτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. π. Παντελεήμων κάποτε ενημέρωναν τον Σεβ/το Αμφιλόχιο γι' αυτά που γραφόντουσαν στο ίντερνετ. Αν τώρα δεν το κάνουν ή δεν το κάνετε τότε αυτό είναι δική σας ευθύνη και όχι δική μας. Επομένως καλό θα ήταν να τον ενημερώσετε για την καλή διάθεση περί διαλόγου που υπάρχει από την πλευρά του Σεβασμιωτάτου Κηρύκου. Από τη στιγμή που ο δεσπότης το έγραψε δημόσια πάει να πει πως τον διάλογο τον θέλει. Οπότε μην προσπαθείτε τώρα με διάφορα προσχήματα να τον αποφύγετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μην ξεχνάτε και το άλλο πάτερ. Οι προσωπικές συναντήσεις δεν χρειάζονται επίσημες προσκλήσεις. Αρκεί που ο Σεβ/τος δημόσια έγραψε πως επιθυμεί διάλογο με τον Σεβ/το Αμφιλόχιο. Οπότε αν και εκείνος έχει τον ίδιο πόθο όπως ο Σεβ/τος Κήρυκος για διάλογο τότε θα του φτάνει μόνο που θα του πείτε ή θα του διαβάσετε το δημόσιο αίτημα του Σεβ/του Κηρύκου. Άλλωστε είναι και το άλλο. Τον διάλογο δεν τον επιζητούμε μόνο εμείς. Τον διάλογο τον θέλουν και άτομα δικά σας. Οπότε έστω και απέναντι σ' αυτά τα άτομα είστε υποχρεωμένοι τον διάλογο να τον κυνηγήσετε ώστε να δείξετε στους ανθρώπους σας πως όντως έχετε την αλήθεια γι' αυτό μπορείτε να την υπερασπισθείτε και κατ' ιδίαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. +Παντελεήμων ιερομοναχος11 Οκτωβρίου 2019 στις 1:58 μ.μ.

    Δεν μπαίνει κανείς πλέον σ' αυτή τη διαδικασία να μεταφέρει πράγματα απο το ιντερνετ στον Σεβ/το τη στιγμή μάλιστα που έχετε εντελώς ξεφύγει και δεν υπάρχει καμία σοβαρότητα. Ούτε ο ίδιος ο Σεβ/τος δεν το θέλει αυτό. Σου το λέω όμως για τελευταία φορά και δεν θα ξαναγράψω. Αν θέλετε παραγματικό διάλογο, κι όχι απλά να το γράφετε προς εντυπωσιασμό για να φαίνεστε στους δικούς σας ότι είστε οι "καλοί", ζητήστε τον με επισημότητα και όπως αρμόζει στην κατάσταση, με έγγραφο σφραγίδα και αρχιερατική υπογραφή, αλλιώς παίζετε θέατρο και αλίμονο σ' αυτούς που σας ακολουθούν αν δεν ξυπνήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. π. Παντελεήμων κατ' αρχήν θα πρέπει να σας ενημερώσω πως έχω αναθέσει σε άνθρωπο όσες δημοσιεύσεις γίνονται και αναφέρονται στο όνομά μου, να μου τις στέλνει προκειμένου εγώ να ξέρω τι γράφεται δημόσια για εμένα.

    Κατά δεύτερον. Γράφοντας παραπάνω κατά τον τρόπο που γράφετε, χωρίς να έχετε κάνει κανένα λάθος και χωρίς κάπου ο λόγος σας να κομπιάζει, κι έχοντας κατά νου και τον γνήσιο δικό σας τρόπο γραφής ο οποίος είναι:
    ''Δημητράκη, πως είναι έγκυρη η χειροτονία του αγ. Ματθαίου από των Δημητριάδου, Φλωρίνη και Ζακύνθου αφού οι ίδιοι σε 2 χρόνια έπεσαν στην ουνία; Ή πως ο Κήρυκος χειροτονήθηκε από των Νικόλαο και Παχώμιο οποίοι αργότερα έπεσαν;''καταλαβαίνουμε απόλυτα πως το παραπάνω κείμενο δεν είναι δικό σας. Άλλος το έχει γράψει καθήμενος μπροστά από τον υπολογιστή σας, ή άλλος το έγραψε και σας το έστειλε για να το δημοσιεύσετε.

    Κατά τρίτον. Μάθετε πως όταν ένας Επίσκοπος βγαίνει δημόσια και γράφει πως θέλει διάλογο με έναν άλλο επίσκοπο αυτό δεν το κάνει ούτε γιατί θέλει να γεμίσει τον χρόνο του με αυτό, ούτε γιατί προσπαθεί να εντυπωσιάσει τα πλήθη. Το κάνει επειδή το θέλει και επειδή πρέπει να γίνει.Αν δεν ήθελε διάλογο μαζί του τότε δεν θα έμπαινε καν στη διαδικασία να το αναφέρει στο ίντερνετ. Διότι εκτός των άλλων στο ίντερνετ υπάρχει και το καλό πως τα γραπτά μένουν και ο καθείς μπορεί ανά πάσα στιγμή να τα επαναφέρει στη μνήμη του. Και για να μην μακρυγορώ, σας λέω επίσης πως κάποτε ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος παρακολουθούσε (ίσως δια μέσου τρίτων) με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις δημοσιεύσεις του Σεβ/του στο ίνετρνετ και μάλιστα είχε να κάνει και κριτική σε αυτές. Μην προσπαθείτε λοιπόν με οποιονδήποτε τρόπο να αποφύγετε τον διάλογο. Ούτε όμως και να αποποιηθείτε της ευθύνης. Ο Σεβ/τος Κήρυκος ως όφειλε τον διάλογο τον ζήτησε και πλέον μένει να δούμε αν εσείς είστε θετικά προσκείμενοι με αυτόν. Με άλλα λόγια αν τον θέλετε. Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν. Αν έχετε επιχειρήματα ο διάλογος σας περιμένει. Και ποιο συγκεκριμένα περιμένει μόνους τους τους δύο επισκόπους, Σεβ/το Αμφιλόχιο και Σεβ/το Κήρυκο και κανέναν άλλον. Και αν επίσης εσείς ως Ιερεύς δεν έχετε κάτι να κρύψετε ή να φοβηθείτε, τότε καλό θα ήταν εσείς ο ίδιος να ενημερώσετε τον Σεβ/το Αμφιλόχιο για το σχόλιο του Σεβ/του Κηρύκου που ζητάει διάλογο μαζί του. Αν δεν έχετε κάτι να φοβηθείτε, αυτό το τονίζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή