Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020

ΕΝΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΒΑΖΕΙ ''ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ'' ΕΝΑΝ ΘΕΟΛΟΓΟ.



 Ο γνωστός στο ευρύ κοινό Λαϊκός Τραγουδιστής Νίκος Βέρτης, στην εκπομπή ''Ενώπιος Ενωπίο'' του επίσης γνωστού δημοσιογράφου Νίκου Χατζηνικολάου, τη Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2019, τόλμησε και έκανε τη δική του ''Ομολογία Πίστεως'' για τον Χριστό. Με λίγα απλά λόγια ανέλυσε τους Κυριώτερους λόγους για τους οποίους πιστεύει τόσο πολύ στον Χριστό. Τους λόγους αυτούς καλό θα ήταν να τους προσέξουμε όλοι μας πάρα πολύ, λίγο όμως περισσότερο ας τους προσέξει ένας εν Χριστώ αδελφός μου Θεολόγος, ο οποίος αν και έχει σπουδάσει την Θεολογία, παραταύτα Όμως δεν φαίνεται πως τηρεί κατά γράμμα, τουλάχιστον τις βασικές εντολές του Χριστού, όπως εκείνες περί Αγάπης. Ιδού λοιπόν τι είπε στη συνέντευξή του ο Τραγουδιστής Νίκος Βέρτης και τι πρέπει να προσέξει ο εν Χριστώ αδελφός μου Θεολόγος:

 <<Αγαπώ πολύ τον Χριστό, τον έχω μέσα στη ζωή μου... Με αντιπροσωπεύει στη ζωή μου. Η Αρχή και το Τέλος. Τι είναι αυτό; Η Α Γ Α Π Η! ! ! Με την αγάπη λύνεις τα πάντα στη ζωή σου.Καταπολεμάς τα πάντα. Ακόμα και τα προβλήματά σου, αν έχει αγάπη, λύνονται κατευθείαν, αυτομάτως, φεύγει ο κόμπος στο στομάχι σου.Αυτό κατ' εμέ είναι ο Χριστός, αυτό μου διδάχθηκε.>>

 Αυτά πιστεύει ο εν λόγω τραγουδιστής για τον Χριστό και αυτά δήλωσε on camera. Εσείς αγαπητέ Θεολόγε με τη στάση σας άραγε πιστεύετε τα ίδια; 
  

11 σχόλια:

  1. Άρχισες πάλι τις ανοησίες σου Παπαδάτο; Κοντεύεις τα 40, πότε θα σοβαρευτείς; (Αλλά είπαμε, δε φταις εσύ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχαχαχα κερνάω την επόμενη σου έξοδο στον Βέρτη! Πρώτο τραπέζι πίστα! Το επόμενο που θα δούμε από σε, θα είναι ομιλία για την αγάπη της Lady Gaga! Δεν πειράζει. You were born this way! Αχαχαχαχα θα σκάσω! Σε καλό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ.

    Πρός τους << Απανταχού ορθοδόξους >> .

    Ενημερώνουμε τους << πιστούς>>, ότι η επέτειος της υποταγής [σ.σ.προδοσίας]η οποία συμπληρώνεται σε λίγες ημέρες ,θα εορταστεί στο γνωστό κοσμικό κέντρο ,όπου τραγουδάει ο εξαιρετικός καλλιτέχνης Βέρτης.
    Στην είσοδο του κέντρου θα υπάρχει ομοίωμα του συγγράψαντος τον τόμο ενώσεως και οι προσερχόμενοι θα πρέπει υποχρεωτικά να ποιούν εδάφιαία μετάνοια σ΄αυτό ώστε να εισέλθουν στην πανήγυρη, ή οποία θα ξεκινήσει στις τέσσερις το απόγευμα και θα τελειώσει τις πρώτες πρω΄ι΄νές ώρες.
    Μπροστά από την πίστα ,θα υπάρχει τράπεζα με ανθοστολισμένο τον τόμο ενώσεως,τον οποίο θα αναγινώσκει ένας εκ΄των παρευρισκομένων πρίν από την εμφάνιση του καλλιτέχνη αλλά και στα διαλλείμματα.
    Ισοκράτη στον τραγουδιστή, θα κρατήσει ο γνωστός <>,τον οποίον έβγαλαν έξω από το Ιερό για να μην δεί την χειροθεσία του Παχωμίου στον Κήρυκο.
    Μετά το πέρας της πανηγύρεως ,θα διανεμηθεί σουβενίρ που θα περιέχει τα πρακτικά διαλόγου και το πως τα όνειρα καταγράφονται ως πραγματικότητα.
    Τα λεωφορεία θα ξεκινήσουν στις 14 :30, από το γνωστό μέρος ,χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
    Η συμμετοχή όλων είναι υποχρεωτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρίλαε, χρυσό μου, άντε τράβα στο κλουβί σου αγάπη μου... Αμάν πια με τις εμμονές και τα κουσούρια σου. Μας έχεις ζαλίσει. Καλά να περνάς εκεί που είσαι και μην ασχολείσαι με άλλους. Νισάφι πια. Σαν απατημένη σύζυγος κάνεις. Με διασκεδάζει ιδιαίτερα η, με το μπαρδόν για τα γαλλικά, σκατοψυχιά σου. Να το κοιτάξεις. Είναι πάθος σοβαρό. Ένας ψυχίατρος θα σου κάνει καλό. Ενίοτε δε και η κατάποσις όξους, ήτοι ξυδιού, μπορεί να βοηθήσει. Όχι σε μεγάλες ποσότητες όμως διότι βλάπτει το στομάχι. Αλήθεια, με το Γκουτζιδέικο πως τα πας τώρα; Τα βρήκατε ή είσαι ακόμη ο ίδιος «παλαβός» και «αθεολόγητος» κατά τον φίλτατο Ελευθέριο και το σπλάχνο αυτού Χρήστο; Άντε τράβα για Λάρισα μεριά ή με τους ορειαλώτους ορεσιβίους που παριστάνουν τους μοναχούς και άσε τα δύσκολα για τους ικανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Ανώνυμε 16 Ιανουαρίου 2020 - 12:20 π.μ., επέτρεψε μου σε αυτά που πολύ σωστά λες για τον κ. Στουραΐτη, να προσθέσω και εγώ κάποια ταπεινά σχόλια. Αντί ο εν λόγω Θεολόγος και εν Χριστώ αδελφός μου να με ειρωνεύεται και να με κοροϊδεύει για τη δημοσίευση που έκανα με τον Νίκο Βέρτη και την Ομολογία Χριστού που τόλμησε ενώπιον της Κάμερας να κάνει, καλό θα ήταν να μας πει πως βρίσκει την κίνηση του Σεβ/του Αμφιλοχίου ο οποίος την επομένη του αγίου Νικολάου, πήρε τηλέφωνο τον Σεβ/το Κήρυκο από ΑΠΟΚΡΥΨΗ για να του ζητήσει το χειροτονητήριό του και όταν ο Σεβ/τος του ζήτησε με πολύ καλοσύνη να συναντηθούν σαν Αρχιερείς και να μιλήσουν για όλα τα σοβαρά ζητήματα που εκκρεμούν, ή ο ίδιος ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος ή άλλοι που ήταν μαζί του και άκουγαν την τηλεφωνική επικοινωνία, έσπευσαν και έκλεισαν το τηλέφωνο. Αυτή την κίνηση θα ήθελα αν είναι δυνατόν να μου σχολιάσει ο αγαπητός Χαρίλαος και να μου πει αν ποτέ έχει δει κάπου εις την μέχρι σήμερα Ορθόδοξη Εκκλησιαστική Ιστορία, Ορθοδόξους Αρχιερείς που λένε πως έχουν την αλήθεια, να θέλουν να μιλήσουν με ''αιρετικούς'' προκειμένου να τους ζητήσουν αυτό που εκείνοι χρειάζονται και όταν εις εκείνους γίνεται πρόταση για έναν απλό αλλά ουσιαστικό εν αγάπη και αληθεία διάλογο, εκείνοι να κλείνουν το τηλέφωνο. Όσο για τα δε υπόλοιπα, ΝΟΜΙΖΩ (προσωπική μου άποψη είναι αυτό), πως ο Κύριος Στουραΐτης μετά την Παρανοϊκή, Εξωφρενική αλλά και Αντιχριστιανική Κυβίστηση που έκανε και από κατήγορος την Οικογένειας Γκουτζίδη και όλων των Λαρισαίων έγινε ένθερμος υποστηρικτής τους (και όλα αυτά υπάρχουν δικά του λόγια που τα φανερώνουν), πως είναι ο πλέον ακατάλληλος για να μπαίνει στον κόπο να σχολιάζει από αυτά που γράφω εγώ ο ταπεινός και όντως ''αθεολόγητος'', μέχρι εκείνα που γράφουν οι καθ'ην αρμόδιοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παπαδάτε, είσαι το ίδιο εμμονικός και ανόητος με αυτόν που κατηγορείς. Κοίτα τα χάλια τα δικά σου και των δικών σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Ανώνυμε 16 Ιανουαρίου 2020 - 5:48 μ.μ., επέτρεψε μου το σχόλιό σου να το προσπεράσω σαν να μην έγινε καν, μιας και εσύ ο ίδιος απαξιείς τόσο πολύ τον εαυτό σου και τα λεγόμενά σου, αφού δεν έχεις το θάρρος να μιλήσεις επώνυμα. Να είσαι καλά, καλή σου χρονιά και καλή σου συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παπαδάτε, μιλάς όλο για αγάπη και τελικά αγάπη δεν έχεις καθόλου. Αντί να κατηγορείς κάθε μέρα έναν συγκεκριμένο άνθρωπο κι έναν Δεσπότη (πράγμα που δείχνει ότι σου δίνει μεγάλη χαρά και σε "ανεβάζει"), θα μπορούσες να κάνεις μυστικές ενέργειες για να τα βρούνε μεταξύ τους (το πως θα το βρεις εσύ). Εσύ όμως αντίθετα γράφεις - γράφεις - κατηγορείς - συκοφαντείς και ικανοποιείσαι μόνο με το να βγαίνεις στον αφρό. Τόσο καιρό θα μπορούσες να τους είχες επισκεφτεί όλους έναν προς έναν και να έριχνες γέφυρες αγάπης ώστε να γίνει κάτι καλό. Αλλά εσύ δεν κάνεις τέτοια καλά έργα αλλά συνεχώς πυροδοτείς και δυναμώνεις καθημερινώς τη διάσπαση. Αυτά σου τα λέω για να καταλάβεις πόσο συγχυσμένα τα έχεις τα πράγματα στο μυαλό σου και να μη νομίζεις ότι είσαι Κάποιος. Ξέρω, θα πεις: αυτοί όμως γράφουν και κάνουν κτλ κτλ και δεν έχουν αγάπη.... Ωραία, αυτοί έτσι είναι. Εσύ;;; Είσαι το ίδιο; Γιατί κάνεις τα ίδια και χειρότερα;;; Οπότε αγαπητέ μη μας μιλάς για αγάπη! Αν θες δείξτο με έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ Ανώνυμε 17 Ιανουαρίου 2020 - 11:29 π.μ., θα σου μιλήσω με απόλυτη ειλικρίνεια και ελπίζω να τα δεχθείς αυτά που θα σου πω. Κατ' αρχήν γνώριζε πως αν εκείνοι που δεν ακολούθησαν την ένωση περίμεναν από εμένα το οτιδήποτε προκειμένου να υπάρξει κάτι καλό πάλι μεταξύ μας, τότε να είσαι σίγουρος πως ήδη θα το είχα πράξει και αν μάλιστα είχα καταφέρει να πετύχω αν όχι το επιθυμητό, αλλά το ελάχιστο, θα ζητούσα και το όνομά μου να μείνει κρυφό. Διότι τότε το καλό που θα είχα πετύχει θα ήταν σαφώς ασυγκρίτως ανώτερο από όσα προσφέρει η προβολή του ονόματός μου με τον οποιοδήποτε τρόπο. Αλλά και πάλι το λέω από εδώ ώστε να γίνει γνωστό σε όλους. Ο Δημήτρης Παπαδάτος είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμος να συμβάλει εις κινήσεις ενότητος και αγάπης, οι οποίες θα βασίζονται στην αλήθεια και στον Χριστό. Κι αν αυτό τώρα εσένα δε σου λέει τίποτα, δεν πειράζει, διότι το μέσα του κάθε ανθρώπου το γνωρίζει πάρα πολύ καλά ο ίδιος ο Θεός και αυτό είναι στην τελική που μετράει. Δυστυχώς όμως, και συγγνώμη που θα σε στεναχωρήσω, η ενότητα ή οτιδήποτε προς αυτήν, δεν ξεκινάει από το δικό μου χέρι, όπως και από εμένα δεν ξεκίνησε τίποτα τότε που κάποιοι αποφάσισαν να μην συνεχίζουν να είναι εδώ που τώρα βρίσκομαι και εγώ. Και επειδή από το σχόλιό σου δείχνεις πως γνωρίζεις πράγματα, θα σε παρακαλούσα να κάνεις τον κόπο και να ρωτήσεις συγκεκριμένα πρόσωπα, του δικού σου περιβάλλοντος, πόσο είχα προσπαθήσει πριν ένα χρόνο ώστε να μην υπάρξει χωρισμός. Εγώ μόνο αυτό θα σου πω: όπως τώρα γράφω δημόσια και λέω πράγματα που δυστυχώς δεν ακούγονται ωραία στα αυτιά σου, τότε είχα τολμήσει να γράψω πάλι δημόσια, από το facebook, πως αν η ένωση δεν ήταν σωστή δεν θα την ακολουθούσα για κανέναν απολύτως λόγω. Κι αυτό είναι μία από τις ελάχιστες κινήσεις που είχα κάνει διότι στη συνέχεια ακολούθησαν κι άλλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ... Αν τώρα καμία από αυτές δεν είχε αίσιο τέλος αυτό φυσικά και με θλίβει αλλά δεν οφείλεται σε εμένα, αλλά σε εκείνους που δεν αρκέστηκαν σε όσα τους έλεγα. Όσο για τις κατηγορίες που λες πως εξαπολύω, σε παραπέμπω πάλι στο σχόλιο μου επί του οποίου μου απάντησες, και αν το διαβάσεις με προσοχή θα δεις πως εγώ τον Σεβ/το Αμφιλόχιο δεν τον κατηγόρησα εξ ολοκλήρου, και μάλιστα είπα πως μπορεί να μην ήταν και εκείνος που έκλεισε το τηλέφωνο, αλλά η κίνηση αυτή όπως και να είχε δεν θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστη την στιγμή αυτή που ένας Θεολόγος σας βγαίνει συνέχεια και σχολιάζει τα πάντα αρνητικά, από το πιο μικρό μέχρι και το πιο ουσιώδες. Και εγώ απλά έκανα μία ερώτηση προς εκείνον και ακόμη περιμένω την απάντησή του. Και ξέρεις γιατί; Διότι βλέπω πως όσα θέλει, ή μάλλον όσα τον συμφέρουν σχολιάζει, τα δε υπόλοιπα τα περνάει στο ντούκου, κι αυτό δεν είναι σωστό. Τον μόνο όμως που θα μπορούσα να κατηγορήσω σίγουρα για όλα όσα συμβαίνουν σήμερα, είναι τον εν λόγω Θεολόγο, στον οποίο εγώ προσωπικά καταλογίζω μεγάλο μερίδιο ευθύνης, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως αν ποτέ θελήσει να κάνει το οτιδήποτε για τυχόν επανένωση, από εμένα δεν θα τύχει της σωστής αντιμετωπίσεως μέχρι και αναδείξεως. Διότι εν τέλει δεν γίνομαι ''κακός'' για προσωπικές μου υποθέσεις, αλλά γιατί δεν κάνω το χατήρι σε εσάς να συμφωνώ με τα δικά σας λεγόμενα. Κλείνοντας θα σε παρακαλούσα αν εσύ είσαι από εκείνους που όντως θέλουν την αγάπη και ξέρουν να την μεταχειρίζονται καλύτερα από εμένα, να κάνεις εσύ κάποια κίνηση ώστε από την πλευρά σου να υπάρξει κάτι θετικό και αν ποτέ καλεστώ να συμμετέχω κι εγώ μέσα σε αυτήν και δεις πως το αρνούμαι, τότε θα έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου να πεις πως όντως δεν θέλω την αγάπη. Νομίζω πως ήδη είπα πολλά και δεν θα συνεχίσω άλλο.

    Υ.Γ.: Το όνομά μου είναι το μόνο που δεν με νοιάζει σε καμία απολύτως περίπτωση!!! Το έχω πει πολλάκις και το λέω για ακόμη μία φορά. Όλα για τον Χριστό και την αλήθεια Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε αδελφέ ανώνυμε, γιατί ασχολείσαι ακόμη με το «μειράκιον» (στο μυαλό μόνο) τον Παπαδάτο; Δεν τον βλέπεις ότι έχει ακαταλόγιστο; Είναι ψυχολογικά και ψυχιατρικά ανισόρροπο το παιδί! Μην το τσιγκλάς και εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή