Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥ


 Αγαπητέ Ανώνυμε, εσύ που σχολίασες στις 17 Ιανουαρίου 2020 στις 11:29 π.μ., και είπες: <<Παπαδάτε, όλο μιλάς για αγάπη και τελικά αγάπη δεν έχεις καθόλου>>. Για τον λόγω αυτό μπαίνω για ακόμη μία φορά στον κόπο ώστε να κάνω μία πράξη αγάπης, όπως μου ζήτησες, για να μην είμαι μόνο λόγια, όπως εσύ έγραψες, γι' αυτό και ζητάω έτι μία φορά από τον Αγαπητό εν Χριστώ αδελφό και Θεολόγο κ. Χαρίλαο Στουραΐτη, για χάρη της Σωστής και Αληθινής Ενότητος, για χάρη του Χριστού που σταυρώθηκε για όλους μας, αλλά και για χάρη των Χριστιανών, να σταματήσει τον πόλεμο αυτόν που μετά από την Ένωση εκείνος ξεκίνησε και να έρθει σε διάλογο με τα καθ' ην αρμόδια πρόσωπα, προκειμένου έτσι όλη αυτή η ταλαιπωρία που το τελευταίο χρονικό διάστημα συμβαίνει με τις δικές μου και τις δικές του δημοσιεύσεις να λάβει τέλος. Προσωπικά εγώ έχω όλη την καλή διάθεση να βοηθήσω όπου πρέπει και όπου μπορώ, ώστε να υπάρξει γέφυρα διαλόγου μεταξύ του κ. Στουραΐτη και της μεριάς, πλευράς, όπως θες πες το, που αυτή τη στιγμή ανήκω.  Θα χαρώ υπέρ του δέοντος αν αυτή μου η πρόταση γίνει αποδεκτή από τον κ. Στουραΐτη, όπως επίσης θα χαρώ και αν τα πράγματα κυλήσουν τόσο καλά ώστε μετά το πέρας του ή των διαλόγων εις εμένα να εναπόκειται πλέον η δημόσια συγγνώμη για όλα εκείνα που έχω γράψει εις βάρος του εν Χριστώ αδελφού μου. Και όπως αυτή τη στιγμή τολμάω και λέω πως θα ζητήσω συγγνώμη αν όλα πάνε καλά, έτσι και τότε θα τολμήσω και να το κάνω. Πολλάκις έχω παρακαλέσει τον κ. Στουραΐτη και τον παρακαλάω και ακόμη μία φορά. Είθε η παράκληση εμού του ταπεινού και τελευταίου των Ορθοδόξων Χριστιανών να πιάσει τόπο και εις το εξής να γίνουμε δέκτες μόνο χαρούμενων ειδήσεων.
 Πέραν αυτού δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο αγαπητέ Ανώνυμε ώστε να σου δείξω πως μιλάω για αγάπη και Θέλω την Αγάπη!!! Εύχομαι να νιώθεις την ειλικρίνεια με την οποία σου μιλάω. Και μην ξεχνάς πως από από την δικιά μας μεριά έχουν γίνει πάμπολλες κινήσεις ώστε να υπάρξει διάλογος.

3 σχόλια:

  1. ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΙΛΑΤΕ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στάζεις μέλι! Αλλά νΑ τα δουν αυτά οι «καθ´ ην αρμόδιοι»; Προσπαθώ εδώ και καιρό να ξεχωρίσω εάν αυτό που προκαλείς είναι γέλωτας ή οίκτος, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Ίσως είναι κράμα των δύο.. Κάποιος να τον μαζέψει. Αλλά ποιος; Το Παρεκκλήσιο; Αφού αυτό είναι χειρότερο... Βάλτε κάνα σοβαρό να σας κάνει τον εκπρόσωπο τύπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Ανώνυμε 20 Ιανουαρίου 2020 - 10:47 μ.μ., σε παρακαλώ πολύ άνοιξε τα αυτιά της καρδιάς και του σώματος και άκουσε αυτά που θα σου πω με απόλυτη ειλικρίνεια. Κατ' αρχήν γνώριζε πως δεν μιλάω ως εκπρόσωπος ΚΑΝΕΝΟΣ. Μιλάω με την ειλικρίνεια που με διακατέχει εκπροσωπώντας τον εαυτό μου και μόνο. Αλίμονο αν ο Σεβ/τος Κήρυκος, άνθρωπος με δύο πτυχία, Θεολογίας και Φιλολογίας, περίμενε από εμένα να τον υπερασπισθώ. Όπως αλίμονο πάλι αν η Εκκλησία περίμενε την δική μου υπεράσπιση. Αν μιλάω το κάνω καθαρά και μόνο για να βγάζω προς τα έξω την αλήθεια, η οποία από τις αντιδράσεις σου και μόνο επιβεβαιώνεται. Εσύ είσαι ελεύθερος να λες ότι θες, κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία που η καλή μου η καρδιά θέλει και σου παρέχει. Γνωρίζεις όμως πολύ καλά πως αν με την ανωνυμία αυτή καταφέρνεις να κρυφτείς από τους ανθρώπους, ώστε να διεξάγεις με ελευθερία τον πόλεμό σου, από τον Θεό δεν μπορείς να κρυφτείς διότι εκείνος σε ΒΛΕΠΕΙ και σε ΞΕΡΕΙ. Εγώ πάλι, βλέπεις πως σε ότι γράφω, επειδή ακριβώς λέω την αλήθεια, τολμάω και παραθέτω το όνομά μου γι' αυτό και εσύ μπορείς και με αποκαλείς: ''Παπαδάτο''. Δεν θα πω κάτι περισσότερο πλέον. Τα λόγια μου είναι φανερό πως πέφτουν στο κενό. Οι αναγνώστες του blog ας κρίνουν από μόνοι τους τα γεγονότα με βάση, αν θες, της ανωνυμίας σου. Διότι οι άνθρωποι του σκότους πολεμούν στην αφάνεια, όπως ακριβώς κάνεις ΕΣΥ. ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή