Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

''ΤΟ ΚΑΤΑ ΒΙΑΝ ΓΙΝΟΜΕΝΟΝ ΟΥ ΛΟΓΙΚΟΝ, ΟΥΔΕ ΑΡΕΤΗ'' (ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ)


Του Μητροπολίτου Γ.Ο.Χ. Μεσογαίας, 
Λαυρεωτικής και Αχαρνών κ. ΚΗΡΥΚΟΥ.

 Ως εγράψαμεν εις προηγούμενην ανάρτησιν <<Το κατά βίαν γινόμενον ου λογικόν, ουδέ αρετή>>, όπως μας διδάσκει ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός (P.G. 94, 969). Δυστυχώς ενώ το γνωρίζει αυτό ο φερόμενος ως Αρχιεπίσκοπος Στέφανος, κατά εντελώς παράλογον τρόπον και άνευ διακρίσεως, και πριν ακόμη υπογραφεί η Απόφασις του Δικαστηρίου περί του ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ έτρεξε δρομαίως να αλλάξη τα κλειδιά της εισόδου της Στέγης Φιλοξενίας Κληρικών της Αγίας Τριάδος Κάτω Ηλιουπόλεως, και να σιδηροφράξη τας εισόδους και τας εξόδους όλου του Κτιρίου, ώστε να έχει γίνει η Στέγη Φιλοξενίας Κληρικών Άγιος Γρηγόριος ο Ε', μία πενταόροφος συν τω υπογείω ''σιδηρόφρακτος φυλακή''. Και ο σκοπός, όπως φαίνεται εκ πρώτης όψεως είναι να εμποδίση εμέ, τον κατόπιν Συνοδικής αποφάσεως ήδη από του 1991 υπεύθυνον ορισθέντα της Στέγης Φιλοξενίας Κληρικών Άγιος Γρηγόριος ο Ε', από το να εισέρχομαι εις τον Α Όροφον, όπου η οικία του μακαριστού πατρός μου (και ουσιαστικού κτήτορος της Στέγης) και ημετέρα από πεντηκονταετίας κατοικία. Δεν δύναμαι να καταλάβω τι εφοβήθη και έτρεξε να προβεί εις αυτήν την βεβιασμένην (θα αποφύγω προς το παρόν κάθε άλλον χαρακτηρισμόν) ενέργειαν ο αγαπητός κατά τα άλλα και όπως νόμιζα συνεργάσιμος Στέφανος Τσακίρογλου. Έκανα μία προσπάθειαν να καταλάβω τι συμβαίνει με τον εν λόγω φερόμενον ως Αρχιεπίσκοπον Στέφανον και διατί η αψυχολόγητος αυτή βιασύνη. Πολύ δυσκόλως εύρον μίαν δικαιολογημένην απάντησιν, καθ' ην μάλιστα εκκρεμεί και επιστολή της Ιεράς ημών Συνόδου δια να συνεχίσωμεν τον διάλογον εν αγάπη και αληθεία. Τότε και μόνον άρχισα να ερμηνεύω κάπως την ενέργειαν αυτήν, όταν ξαναδιαβάζοντας κάποια κείμενα από το Αρχείον των εισερχομένων εγγράφων εύρηκα και μίαν ''ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΙΝ'' του Μητροπολίτου Αργολίδος , (υπ' αριθμ. 131/ 8 Σεπτεμβρίου 2017) ήτοι του νυν Κανονικού και Νομίμου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Παχωμίου, την οποίαν δεν θα παραθέσω ενταύθα, σεβόμενος το γεγονός ότι αύτη ευρίσκεται κατατιθεμένη εις τον φάκελλον της Ανακρίσεως δια την υπόθεσιν της εκποιήσεως του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Σαλαμίνος.        

25 σχόλια:

  1. Πάντως ψαχνοντας για ντοκουμεντα από την πρωτην καταληψιν του Ιερου Ναου Αγιας Τριαδος Κατω Ηλιουπολεως και της παρακειμενης ΣτεγηςΦιλοξενιας Κληρικων Αγιος Γρηγοριος ο Ε διεπιστωσα οτι ακολουθηθηκε η ιδια τακτικη καί η ιδια μεθοδευσις και τοτε (2003) και σημερα (2020). Μονον τα πρόσωπα αλλαξαν. Μαλλον ειναι καί στις δυο περιπτωσεις τα ιδια πρόσωπα με εναλασσόμενους καθε φορά ρόλους. Με ενα πάντοτε δεδομένον: Οτι ολα υποκινουνται απο τους ιδιους εξωτερικους καί εσωτερικους παραγοντας και εχουν τον ιδιο σκοπο, την διαλυσι της Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησιας με την σταδιακην ενταξιν των Ναων (οσων απομείνουν από τις εκποιησεις καί τα γκρεμίσματα) εις τό προετοιμαζόμενο νεο σχημα της παλαιο - νεοημερολογιτικης οικουμενιστικης Ουνίας, δια την λυσιν του παλαιοημερολογιτικου.... Νυν υπέρ πάντων ο αγων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τοτε μεν αρχηγος της Καταληψεως, η οποια εβαφη και εις το αιμα, ητο ο Παντελεημων Ντεσκας. Τοτε εκεινος εκανε κουμαντο, οπως εφαινετο στην επιχειρησι της καταληψεως αλλα τωρα εκεινος που βρισκεται; Τουλαχιστον οι σημερινοι καταληψιες οποιοι κι αν ειναι δεν εδιδαχθησαν καθολου, απο την συμπεριφορα αυτη και τα αποτελεσματα της; Περιμενουμε να δουμε και την δικη τους καταληξι. Υπαρχει βεβαια και ο δρομος της μετανοιας και επιστροφης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναμφισβήτητα τέτοιες περιπτώσεις ανήκουν στή σφαίρα της ψυχασθένειας! Διότι πως αλλιώς ερμηνεύεται ο παραλογισμός κάποιων οι οποίοι αποσχίζονται από την Εκκλησία και την Ιερά Σύνοδο Αυτής και μετά έρχονται και ζητούν διάλογο εν αγάπη και αληθεία δια την ένωση;;;;;!!!!!Πάσχουν από ανοησία ἠ ενεργούν καταγέλαστη απάτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτο που γραφεις ανωνυμε κι αν ειναι παραλογισμός καί απάτη. Ο Θεος νά σε ελεηση ανθρωπε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντως αγαπητε ανωνυμε αν ακουες τι μου ελεγε ο κ. Κατσουρας, κατα την συναντησι μας που εγινε στο σπίτι του στην Κορινθο, αναφερόμενος εις τόν Παντελεήμονα καί τόν Στεφανο, θα εφριττες κυριολεκτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οσοι λοιπόν ζητουν διαλογο εν αγαπη καί αληθεια διά τήν ενωσιν, οποοιδηποτε και αν ειναι αυτοι, οσονδηποτε μακρυα η πλησιον και αν ευερισκονται, "πάσχουν από ανοησία ἠ ενεργούν καταγέλαστη απάτη;" κ. ανωνυμε; Ολίγη σοβαροτης,δεν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟΙ

    «Μακάριοι, λέγει, είναι οι ειρηνοποιοί». Ειρηνοποιός είναι εκείνος που δίνει την ειρήνη στον άλλο. Αλλά κανείς δε θα μπορέσει να δώσει στον άλλο αυτό που ο ίδιος δεν έχει. Θέλει, λοιπόν, ο Κύριος να είσαι πρώτα συ γεμάτος από τα αγαθά της ειρήνης κι έπειτα να προσφέρεις αυτό το απόκτημα σε όσους το χρειάζονται.

    (Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντως κ. ανωνυμε, ἐνῶ ὁ ἅγιος Γρηγοριος ο Θεολόγος τονίζε: «Κρείσσων ἐπαινετός πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ» εννοωντας οτι πραγματική εἰρήνη εἶναι αὐτή πού ἑνώνει μέ τόν Θεό, εἶναι ἡ ΣΥΝΦΩΝΙΑ εἰς τό ΚΑΛΟ, διότι ἡ συμφωνία εἰς τό ΚΑΚΟ εἶναι διχοστασία, αλλα καί ο Αγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνος ἐπαινῶν το ἀγαθόν τῆς εἰρήνης λέγει: «Τῆς ἐκκλησιαστικῆς εἰρήνης οὐδέν ὑψηλότερον»!, τονίζοντας μάλιστα ὅτι «γι’ αὐτήν ὁ νόμος καί οἱ προφῆτες, γι’ αὐτήν ὁ Θεός ἄνθρωπος ἔγινε, αὐτό λοιπόν τό μέγα καί ἀνεξιχνίαστο πράγματι μυστήριο» καί επίσης ὅτι «Αὐτήν ἦλθε ὁ Χριστός νά εὐαγγελισθῆ. Αὐτήν ὁ Χριστός στούς μαθητές του πρό τοῦ πάθους Του καί μετά τήν Ἀνάστασή Του ἐδώρησε. Αὐτήν καί ὅταν ἀνέβηκε στούς οὐρανούς μέ τή σάρκα του, ἀπ’ ὅπου κατέβει ἄσαρκος, κληρονομιά στούς ἀποστόλους καί δι’ αὐτῶν στήν Ἐκκλησία του κατέλιπε», ἀλλά καί διευκρινιζων οτι «Εἰρήνη εἶναι ἡ συμφωνία στό ἀγαθό. Γιατί τό νά συμφωνεῖ κανείς στό κακό, μᾶλλον διχοστασία παρά εἰρήνη θά ὀνομασθῆ». (Επίσκοπος Κηρυκος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενα αλλο θεμα που πρέπει νά μελετησης ανωνυμε, ειναι καί το ποιος εξερχεται καί ποιος παραμενει στην Εκκλησία. Γιατι περί αυτου λέγονται καί υποστηριζονται φρικτα πραγματα. Αλλα θα επανελθωμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων
    Μόλις τώρα ·

    Ο αγιος Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης, (Βλέπε Πατρολογία του Μίν, 78, 948), διδάσκει περί ειρήνης καί δικαιοσύνης τα εξης:

    «Η ειρήνη τη δικαιοσύνη συγκεκραμένη θείον εστί χρήμα. Ει δε θατέρα άνευ της ετέρας είη, λυμαίνεται τω της αρετής κάλλει. Εστι μεν γαρ ειρήνη και λησταίς προς εαυτούς και λύκοις. Τοις μεν επί λύμη των ανθρώπων, τοις δε επ’ ολέθρω των προβάτων. Αλλ’ ούκ άν καλέσαιμι ταύτην ειρήνην την τη δικαιοσύνη μή κοσμουμένην. Ει δ’ αυτή συνέλθοι, όντως ειρήνη κεκλήσεται. Διό και ο Χριστός έφη: . Οτι γαρ ού πάσαν ειρήνην, αλλά την τη κακία συνεζευγμένην αποκηρύττει, αλλαχού φησιν: . Ειρήνη γαρ όντως εκείνη εστίν, η τη δικαιοσύνη, και τη ευσεβεία σεμνυνομένη. (Πατρολογία του Μιν, 78,925).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή κάποιοι δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν ποια η ''Σύνοδος'' του κ. Στεφάνου, θα αναφέρω μόνο δύο παραδείγματα και ο καθείς ας βγάλει ελεύθερα τα συμπεράσματά του. Σε ένα από τα τελευταία δικαστήρια που έγινε για την υπόθεση του Συνδέσμου (ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ), ο κ. Κάτσουρας με πλησίασε και μου μίλησε. Με ρώτησε γιατί γράφω συνέχεια κατά της ''Συνόδου'' του και όταν εγώ του είπα πως το κάνω μόνο και μόνο για να υπερασπισθώ την αλήθεια, τότε γέλασε και μου είπε: ''Η αλήθεια μπορεί όντως να είναι αυτή που λες, αλλά όπως έχουν γίνει τα πράγματα άντε να σας πιστέψει κανείς''. Εγώ τότε ον ρώτησα γιατί εκείνος δεν κάτι κάτι ώστε η ''Σύνοδός'' του και η Σύνοδός μου να έρθουν σε διάλογο, όταν μάλιστα πριν από μερικά χρόνια είχε πει πως θα έρθει στον διάλογο που έγινε στο ξενοδοχείο STANLEY των Αθηνών και τελικά την τελευταία στιγμή δεν ήρθε. Και τότε μου είπε: ''Και πάλι έχεις δίκιο. Είχα δηλώσει πως θα ερχόμουν και μάλιστα ήμουν έτοιμος να κάνω μέχρι και παρακοή στην εντολή του Αρχιεπισκόπου, αλλά τελευταία στιγμή φοβήθηκα να το πράξω διότι όλοι γνωρίζουμε τι μπορεί να γίνει αν κάποιος πάει κόντρα στις εντολές του''. Αυτά μου είχε πει στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων ο κ. Κάτσουρας και πραγματικά με άφησε άφωνο.
    Το δεύτερο που θα ήθελα να σημειώσω είναι η αθεοφοβία που υπάρχει στη ''Σύνοδο'' αυτή, η οποία έγινε τοις πάσι φανερή όταν εκείνη προχώρησε στην εις ''Επίσκοπο΄΄ χειροτονία του Παντελεήμωνος Ντέσκα όταν προηγουμένως εκείνος είχε προσπαθήσει να σπάσει το χέρι της γιαγιάς μου τότε που είχε τεθεί υπό του Νικολάου επικεφαλής στην επιχείρηση της αλλαγής των κλειδαριών του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Κάτω Ηλιουπόλεως, όταν μάλιστα παρών στον πρώτο όροφο ήταν ο Εφημέριος της Εκκλησίας, ο επί ΤΡΙΑΝΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ, ο οποίος δεν ερωτήθηκε καθόλου για όλα αυτά.
    Φυσικά υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που κανείς θα μπορούσε να αναφέρει, τις οποίες στο παρελθόν τις έχω θίξει. Πλην όμως την στιγμή αυτή θα αρκεσθώ σε αυτές τις δύο και όποιος πραγματικά σκέφτεται με λογική και νου θα μπορέσει να βγάλει πολλά συμπεράσματα για την εν λόγω ''σύνοδο''. Τέλος και προς αποφυγή της όποιας παρεξηγήσεως θα πρέπει να πω πως ενώ έχουν συμβεί αυτά και άλλα πολλά, η ''σύνοδος'' του κ. Στεφάνου έχει πάντοτε την ευκαιρία της μετανοίας και της Επιστροφής στην Αλήθεια και στην Εκκλησία, εφ' όσον όμως η ίδια το επιθυμεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ Δημήτριε, πρέπει κάποια στιγμή να αποφασίσεις να σοβαρευτείς. Μόλις που είναι ανάγκη νά αναφέρω ὁτι όσα παραθέτεις αναφερόμενος στο πρόσωπό μου είναι αποκυήματα της φαντασίας σου. Μου κάνει εντύπωση η άνεση που έχεις στη ψευδολογία καί στή μυθοπλασία. Θυμάσαι επιλεκτικά και παρουσιάζεις ό,τι θα ήθελες να έχει ειπωθεί. Συγχρόνως αποκρύπτεις όσα εγώ σου ανέφερα, όταν εσύ βεβαίως με πλησίασες καί όχι εγώ, και τα οποία περιττεύει να αναφέρω διότι ούτε ο χώρος (του ιστολογίου σου) ούτε η στάση σου πληρούν τίς στοιχειώδεις προϋποθέσεις σοβαρότητος και αξιοπρέπειας. Γράψε ό,τι θέλεις, δεν πρόκειται να επανέλθω. Κατανοώ την ανάγκη σας, λόγῳ ελλείψεως αυτοεκτιμήσεως να επικαλείσθε άλλους, ισχυριζόμενοι ό,τι θέλετε και όπως τό θέλετε. Λυπάμαι δε ιδιαιτέρως για τον κ. Κήρυκο, ο οποίος έχει "προοδεύσει" πολύ στη "τέχνη" της αποκρύψεως και παραποιήσεως της αληθείας. Απορώ δε γιατι επικαλείται το τι δήθεν του είπα όταν αποκρύπτει ότι έβαλε μεσολαβητή τον αδελφό του για να τον δεχθώ στό σπίτι μου για να μου εκφράσει τον έπαινό του για τη στάση μου στο ζήτημα του κ. Ντέσκα. Καί ακόμη ότι ενώ ομολόγησε την ορθότητα των θεολογικών μου τοποθετήσεων περί της Καινοτομίας του (περί κοινωνίας Προσώπων και Αγίας Τριάδος ως Ανάρχου Εκκλησίας) και των προτάσεών μου για διόρθωσή της, εντελώς ξεδιάντροπα μετά την επίσκεψή του επέτρεψε στον τότε συνεργάτη του κ. Γκουτζίδη να εκμεταλλευθεί τα της συναντήσεώς μας και νά εμφανισθούν αμφότεροι επ' αυτού, όπως είναι μέχρι σήμερον, αμετανόητοι! Και ναί μεν όπως αναφέρει ο ίδιος είναι πλέον "απελεύθερος" της "αιχμαλωσίας" του στον από δεκαετιών στενό του "συνεργάτη", επέλεξε όμως να υποδουλωθεί σε νέα χείρονα ἁιχμαλωσία" την οποία ίσως εν καιρώ συνειδητοποιήσει....ελπίζω όχι μετά παρέλευση δεκαετιών!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευστοχότατος! Ψεύστης μεν, ευστοχότατος επί των σημείων και επί της αρχής δε!

      Διαγραφή
  13. Αγαπητέ μου κ. Κάτσουρα, για ακόμη μία φορά με αναγκάζετε να δηλώσω ενώπιον Θεού και ανθρώπων πως δυστυχώς είστε ένας άνθρωπος που άλλα δύναται να πει από κοντά και άλλα μετά να έρθει να γράψει, προκειμένου φυσικά να δικαιολογηθεί. Σας θυμίζω λοιπόν, επειδή μάλλον τα χρόνια σας πλέον παρέρχονται και η μνήμη σας κονταίνει, πως στο δικαστήριο έκανα βόλτες μέσα και έξω από την αίθουσα περιμένοντας κάποιο συγκεκριμένο να έρθει η σειρά της δικής μας υποθέσεως, αλλά και κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο. Κάποια στιγμή λοιπόν, όταν βγήκα έξω από την αίθουσα για να δω πάλι αν το πρόσωπο αυτό καταφτάνει, με πλησιάσατε, μου δώσατε το χέρι σας και μου είπατε: ''Γεια σου Δημήτρη, τι κάνεις;''. Φυσικά εγώ χάρηκα που μου μιλήσατε και σας απάντησα. Έκτοτε και για λίγη ώρα ξεκινήσαμε να κουβεντιάζουμε και εσείς μου είπατε αυτά που ανέφερα. Μάλιστα μας είδαν και άλλοι που κουβεντιάζαμε και πολύ περισσότερο είδαν ποιος μίλησε πρώτος σε ποιον; Εκτός όμως αυτού, κ. Κάτσουρα, δεν θα κουραστώ προσπαθώντας να γίνω ακόμη πιο πιστικός, διότι πολύ απλά όλος ο κόσμος που ασχολείται με τα Εκκλησιαστικά ξέρει ποιος είστε και ξέρει ποιος είμαι, ξέρει ποιος μπορεί εύκολα να πει άλλα τη μία και άλλα την άλλη. Από εκεί και πέρα περί αυτού δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο.Απλά και επειδή εσείς κάνατε λόγω για την δήθεν αίρεση του Σεβ/του κ. Κηρύκου, του ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΝΟΜΙΜΩΣ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΣΑΣ (λόγω του ότι τα πιστευτήρια επ' αυτού ομολογούν αυτό ακριβώς, δηλαδή οι ανύπαρκτες υπογραφές), σας λέω απλά πως η ''αίρεση'' αυτή που λέτε πως βαραίνει τον Σεβ/το είναι αναπόδεικτη και ασταθής. Υπάρχει μόνο και μόνο για να μπορείτε εσείς να τον κατηγορείτε και να εμφανίζεσθε ως δήθεν ορθοδοξότεροι εκείνου. Πλην όμως όσο και αν του κουράζετε δυστυχώς δεν μπορείτε να πετύχετε τίποτα παραπάνω από το να δείχνετε συνεχώς πως σε θέματα Θεολογίας είστε κατώτεροι και των νηπίων που δεν ξέρουν τι πάει να πει Θεολογία. Δε θα σχολιάσω κάτι παραπάνω διότι με ανθρώπους σαν και του λόγου σας, πολιτικούς που ξέρουν πολύ εύκολα να ελίσσονται προκειμένου πάντοτε να καταλήγουν οι δήθεν αθώοι, ίσως και να ασχολήθηκα και παραπάνω απ' όσο θα έπρεπε. Το έκαναν όμως ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΡΕΠΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όντως η θεολογία δεν είναι για τους εμπαθείς... Και εσύ είσαι και εμπαθής και «εμπαχύς» στην πέτσα και στην αντίληψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δημήτριε, είναι προφανές ότι είσαι θύμα της απομακρύνσεώς σου από την Εκκλησία. Διότι, εάν παρέμενες εντός Αυτής, κάποιος θα σε συμβούλευε να σταματήσεις να δημοσιολογείς αφού πέραν από τις ατελείωτες γκάφες, την αγραμματοσύνη, την ανορθογραφία και ασυνταξία των κειμένων σου που είναι αντιαισθητικά, ζημιώνεσαι και από πνευματικής απόψεως. Είναι ποτέ δυνατόν ένας σχεδόν νεαρός να μιλάς με τέτοια αυθάδεια και αγένεια προς έναν μεγαλύτερό σου μιλώντας για "χρόνια που παρέρχονται καί κονταίνει η μνήμη" και από την άλλη χωρίς ίχνος ορθοδόξου εκκλησιαστικού ήθους και αστικής ευγένειας, να εμφανίζεσαι κήρυκας της αγάπης και της ενότητος; Ταυτοχρόνως δέ, να αυτογελοιοποιείσαι προβάλλοντας ως δήθεν Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας τον ταλαίπωρο καθηρημένο πρώην επίσκοπο Γέροντα Παχώμιο, τον δέσμιο του πρώην Πατρών, ο οποίος είναι 97 ετών και τώρα εζήλωσε δόξα αρχιεπισκοπική. Δεν κατανοείς άραγε ότι η συμπεριφορά σου δεν σου έχει προσδώσει παρά την εικόνα ενός προσώπου που χρήζει επειγόντως Πνευματικού γιά βοήθεια; Και επειδή Πνευματικός εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχει, χρήσιμη θα είναι η καταφυγή σου σε έναν καλό χριστιανό ψυχολόγο για να σε βοηθήσει. Και η ηλικία και η μνήμη μου, δόξα τω Θεώ, με βοηθοὐν ακόμη να θυμάμαι τί σου είπα και τι έκανα. Πολύ σωστά θυμάσαι ότι σε χαιρέτισα, αλλά κουβέντα εσύ άρχισες μαζί μου. Ευχαριστώ γιά την αναγνώριση της ευγενείας και ανοχής μου. Πρόβλημα όμως μνήμης έχεις εσύ καί μάλλον πονηρίας, αφού δεν είναι ότι δεν θυμάσαι, αλλά αποκρύπτεις ό,τι δεν σε συμφέρει. Αφού λοιπόν με προκαλείς θα σου θυμίσω εγώ. Σου είπα, λοιπόν, ότι ακόμη και εάν είχες δίκηο θα το είχες χάσει από τον τρόπο σου και γενικότερα τις ύβρεις σας. Όσο δε για τη συνάντηση που διοργάνωσε ο π. Σωζόμενος σε Ξενοδοχείο των Αθηνών και στην οποία είχα προσκληθεί, θα έπρεπε να θυμάσαι τουλάχιστον τα ουσιώδη εξ όσων σου είπα. Συμπτωματικώς, αυτά ακριβώς απέκρυψες. Σου είπα, λοιπόν, ότι είχα σκοπό να πάω εάν θα παρέμενε σε επίπεδο ενδιαφερομένων προσώπων και όχι υπευθύνων-ενόχων για την κατάσταση. Σου δικαιολόγησα ότι δεν ήταν δυνατόν να καθίσω δίπλα στον φερόμενο ως Κιτίου Παρθένιο τον Ρουμάνο και δικαιώθηκα διότι από αυτή την στημένη συνάντηση προέκυψε η οικουμενιστική πρακτική να συνυπογράφονται ερήμην των κανονικών Εκκλησιαστικών Αρχών κείμενα, όπου εξισώνεται ένας ορθόδοξος κανονικός Επίσκοπος (π.χ. ο τότε Πατρών Ευστάθιος) μαζί με καθηρημένους, αφορισμένους (Κήρυκος) και αντιποιουμένους την κανονική Αρχιερωσύνη (Παρθένιος). Θυμάμαι όλες τις λεπτομέρειες, που άλλωστε αποτελούν και τις εκπεφρασμένες θέσεις μου δημοσίως και με παρρησία πάντοτε υποστηριζόμενες, γραπτώς και προφορικώς. Δεν θέλω να σε εξουθενώσω. Ίσως δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις σε τι λαβύρινθο βρίσκεσαι. Αρκεί κανείς να δεί τα κείμενά σας όλα αυτά τα χρόνια. ΠΡΩΤΑ κήρυκες οι ίδιοι της μοναδικότητός σας ανα την οικουμένη, πολέμιοι με λόγια και φαντασιοπληξίες του παλαιοημερολογιτικού οικουμενισμού, και βεβαίως μονίμως καταγγέλοντες τους πάντες και ΤΩΡΑ κήρυκες της συνδιαλλαγής, της άνευ προϋποθέσεων ενότητος, του εμπράκτου παλαιοημερολογιτικού οικουμενισμού και ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΕΣ την πλάνη της μοναδικότητος πρώην συνεργατών σας όπως του Γερο-Αμφιλοχίου και του πτυχιούχου της Θεολ. Σχολής κ. Στουραΐτη. Αν όλα αυτά δεν συνιστούν χάος και ασυναρτησία ψυχοπαθολογικού ενδιαφέροντος, τότε ποιά συνιστούν; Δυστυχώς, ούτε μετάνοια δηλώνουν διότι μετάνοια σημαίνει επιστροφή στην ευθεία οδό, το ορθό και το θεάρεστο και όχι την παρέκκλιση και περιπλάνηση από πλάνης σε πλάνη. Αυτά επί του παρόντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαυμάσατε υποκρισία και ρατσισμό!

      Ρατσισμό μεν διότι δεν καταδέχεται, ο Μέγας Θεολόγος, να κάτσει δίπλα από τον «Ρουμάνο». Κανονικά σε εσένα αρμόζει καταγγελία σε όλα τα αρμόδια σώματα. Μου θέλεις και πανεπιστημιλίκια, τρομάρα σου...

      Υποκρισία δε, διότι ο μη καθήμενος δίπλα από τον «μιασμένο», συναγελάζεται και συμπροσεύχεται με κάθε είδους αιρετικό. Δέχεται να αγιάζεται από τον νεοημερολογίτη παπά στον αγιασμό του κομματιδίου του ενώ ευσεβάστως υποβάλλει βαθεία μετάνοια στον Κυπριανό στην Κύπρο. Ο Κυπριανός, βέβαια, είναι Έλλην, όχι τίποτα κανένας λαθρό με λέρα...

      ΕΙΣΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ! Όσο πιο γρήγορα το εννοήσεις, τόσο πιο γρήγορα θα αναζητήσεις βοήθεια σε ένα καλό, μα πάνω από όλα ορθόδοξο, πνευματικό πατέρα.

      Μας παρουσιάζεσαι πότε ως «ορθόδοξός», πότε ως «πανεπιστήμων» επί παντός επιστητού, πότε ως «πολιτικός», πότε ως «θεολόγος» κλπ κλπ. Μάλλν «θεολίγος» είσαι, αλλά δεν βαριέσαι... Μπαίνει και το Τριώδιο, έχουν τα μάτια μας πολλά μασκαρέματα να δουν από του λόγου σου.

      Διαγραφή
    2. Το ιστολόγιο αυτό είναι επιπέδου δαπέδου! Και απορώ πως καταδέχεται ο κ. Κάτσουρας καί κάθε σοβαρός άνθρωπος να ασχολείτε μαζί σας και να απαντά στις ανοησίες που γράφετε.

      Διαγραφή
    3. Δημήτρη Κάτσουρα, «κι αν η αλεπού κρυβότανε, φαινόταν η ουρά της». Μην βιάζεσαι να μασκαρευτείς. Η επίσημη παρέλαση των καρναβαλιών είναι σε δύο βδομάδες.

      Διαφωνώ μαζί σου ότι το ιστολόγιο είναι επιπέδου δαπέδου. Στην πραγματικότητα είναι υποδαπέδιος βόθρος. Αυτό βέβαια δεν κάνει εσένα «σοβαρό άνθρωπο». Έτερον εκάτερον. Μην τρελαθούμε κιόλας...

      Διαγραφή
  16. Σε όλα αυτά που γράφετε αγαπητέ κ. ΚΑΤΣΟΥΡΑ (για να μη ξεχνάμε και με ποιον μιλάμε) μόνο σε ένα λέτε την αλήθεια και πάλι μπορεί να το κάνατε κατά λάθος. Πως είμαι ανορθόγραφος και γράφω ασύντακτα κείμενα. Σε αυτό δεν θα διαφωνήσω μαζί σας διότι πολύ απλά ποτέ μου δεν είπα πως έχω άριστες γραμματικές γνώσεις. Εσείς όμως που τις έχετε και τις είστε πολύ καλύτερος από εμένα, είναι κρίμα να χαραμίζεστε λέγοντας τέτοιου είδους αναλήθειες. Αλλά σας δικαιολογώ διότι ως πολιτικός δεν θα μπορούσατε να είχατε κάποιο μικρότερο ''κουσούρι''. Σας είπα όμως πως όσοι σας ξέρουν και τυγχάνει να γνωρίζουν και εμένα, ξέρουν ποιος είναι αυτός που μιλάει αληθινά και ποιος όχι. Διότι δυστυχώς για εσάς, το όνομά σας, στον περισσότερο κόσμο, θυμίζει μόνο αρνητικές στιγμές της πάλαι ποτέ Ορθοδόξου Εκκλησίας που ανήκατε. Αλλά εδώ φτάσατε να πείτε ενώπιον της Ελληνικής δικαιοσύνης τη μεγαλύτερη αναλήθεια πως δεν γνωρίζετε τον Σεβ/το Κήρυκο, εσείς που τότε που ακόμα δεν είχατε καμία θέση μέσα στην Εκκλησία, πέρνατε τηλέφωνο τη γιαγιά μου και τη παρακαλούσατε να μεσολαβήσει στον τότε Πρωτοσύγκελο της Ιεράς Συνόδου π. Κήρυκο προκειμένου να σας βάλει στα γραφεία. Αλλά κι αυτό μάλλον ψέματα είναι. Και τελικά εμείς κ. Κάτσουρα είμαστε οι ψεύτες κι εσείς οι αληθινοί και ''ορθόδοξοι''. Ελάτε όμως που τα πράγματα έχουν μιλήσει από μόνα τους και έχουν δείξει το ακριβώς αντίθετο. Διότι όταν μία ''ορθόδοξη'' σύνοδος καταντάει να χειροτονεί ''επίσκοπο'' εκείνον που νωρίτερα είχε χειροδικήσει, τότε κανείς δεν περιμένει πως η συνέχεια του ανθρώπου αυτού θα είναι καλύτερη από αυτή που σήμερα έχει ο κ. Παντελεήμων Ντέσκας. Αν θέλετε μπορείτε και τώρα να απαντήσετε και να πείτε ότι γεννάει η φαντασία σας προκειμένου να δικαιολογηθείτε. Απλά την επόμενη φορά που θα με δείτε μην έρθετε να μου κάνετε τον καλό και ούτε γελάκια να μου κάνετε. Διότι θα σας αγνοήσω παντελώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υ.Γ.: Όταν θα αποφασίσετε να παρουσιάσετε κ. Κάτσουρα υπογραφές στα χαρτιά ''καθαιρέσεως'' και ''αφορισμού'' του ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ κ. Κηρύκου, τότε θα μπορείτε να πείτε πως είναι καθηρημένος. Προς το παρόν το λέτε και τα ίδια σας τα χαρτιά πάνε κόντρα στα λεγόμενά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά επικοινωνείτε με τον εγκέφαλό σας; Εσείς δεν είστε που δημοσιεύσατε την άρση της υπογραφής του Παχωμίου από την καθαίρεση του Κηρύκου; Πως λοιπόν λέτε ότι η Καθαίρεσή του δεν έχει υπογραφές; τα έχετε τελείως χαμένα!

      Διαγραφή
  18. Ο Mark Twain, κάποτε είπε: «Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience». Ήτοι, «ποτε μην συζητάς με ένα ηλίθιο. Θα σε τραβήξει κάτω στο επίπεδό του και θα σε νικήσει με την εμπειρία του».

    Ένας άλλος, είπε σοφά: «Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference». Ήτοι, «ποτέ μην συζητάς με ένα ανόητο. Οι περαστικοί ίσως δυσκολευτούν να διακρίνουν την διαφορά».

    Ένας άλλος όμως, σοφότατος, ήτοι ο Σοφός Σολομών, παροιμιάζων απεφθέγξατο: «μὴ ἀποκρίνου ἄφρονι πρὸς τὴν ἐκείνου ἀφροσύνην, ἵνα μὴ ὅμοιος γένῃ αὐτῷ· ἀλλὰ ἀποκρίνου ἄφρονι κατὰ τὴν ἀφροσύνην αὐτοῦ, ἵνα μὴ φαίνηται σοφός παρ᾿ ἑαυτῷ». Αυτό δεν χρειάζεται μετάφραση και λειτουργεί και αμφίδρομα δι’ αμφοτέρους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητε μου Δημητρη. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για οσα αληθη και θεαρεστα γραφεις και μονο τις υβρεις που δεχεσαι απο αυτατα ατομα τα ποια ο Θεος να ελεηση ,εισαι πραγματικα ευλογημενος

      Διαγραφή
  19. Ελειπα στην Κυπρο για τήν εορτη της Αγιας Ξενης καί δέν ειχα παρακολουθησει τα σχόλια των "ανωνυμων" καί των "επωνυμων". Μολις τωρα κατωρθωσα καί διαβασα μερικά από τα σχόλια καί εφριξα κυριολεκτικα για τό επίπεδο των δηθεν "εκκλησιαστικων ανδρων" "θεολόγων" καί "θεολογούντων". Αντι αλλου σχολίου θα επαναλάβω τό του Αγιου Ιωάννου του Δαμασκηνου, τό οποίον ετεθη ως επικεφαλήδα της αναρτησεως, επί της οποίας, εγενοντο τα σχόλια, οτι δηλαδή "ΤΟ ΚΑΤΑ ΒΙΑΝ ΓΙΝΟΜΕΝΟΝ ΟΥ ΛΟΓΙΚΟΝ, ΟΥΔΕ ΑΡΕΤΗ"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή