Το 2003 εις το περιοδικό <<Ορθόδοξος Πνοή>> είχαν γραφεί τα εξής σχετικά με την Κατάληψη του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος:
ΚΛΙΜΑΚΩΝΕΤΑΙ Η ΕΙΣΒΟΛΗ - ΚΑΤΑΛΗΨΙΣ
Του Καθεδρικού Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Κάτω Ηλιουπόλεως και της παρακειμένης Στέγης Κληρικών υπό του ψευδαρχιεπισκόπου κ. Νικολάου Μεσιακάρη.
Από του τεύχους Ιανουαρίου 2004, σελ. 15 - 39, και από της ομωνύμου παρούσης στήλης, εδημοσιεύθη μακροσκελής έκθεσίς μας με την οποίαν εν ολίγοις παρουσιάσαμεν την πρό της καταλήψεως Εκκλησιαστικήν κατάστασιν και εν συνεχεία παρεθέσαμεν ιστορικά κείμενα και κατελήξαμεν εις την <<Ανοικτήν Επιστολήν - Διαμαρτυρίαν>> των ενοριτών του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος, την οποία υπογράφουν δια λογαριασμόν των οι ευλαβέστατοι κ.κ. Θωμάς Πάνος, Μιχαήλ Χαλκίδης και Κυριάκος Κορωνίδης και εσημειώναμε ότι θα συνεχισθή ο αγών του καταληψίου ψευδαρχιεπισκόπου.
Εις την εν λόγω Έκθεσιν μας παρετέθη και το από 2.12.2003 σημαντικόν κείμενον του π. Θωμά δια του οποίου, ο πρωτοπρεσβύτερος, μετά από μακράν υπομονήν, υποχωρήσεις και οικονομίαν, τελικά εξηγεί εις τον Περαιώς κ. Νικόλαον δια ποίους λόγους δεν τον αναγνωρίζει ως <<Αρχιεπίσκοπον>>. Επαναλαμβάνομεν τους κυριωτέρους λόγους, επί των οποίων όμως ουδεμία απάντησις εδόθη:
<<... 3) Πέραν τούτων εις βάρος σας και πολύ πριν από την 5.2.2003 εκκρεμούν επίσημες καταγγελίες δια κακόδοξα φρονήματα, ως και περιστροφές και παραχαράξεις Συνοδικών και Πατερικών κειμένων. Όλα αυτά, ως έχει και πάλιν δημοσίως καταγγελθεί, κηρύσσονται από σας γυμνή τη κεφαλή>> μέσω των γνωστών βιβλιδίων σας και της Εφημερίδος σας <<Πειραϊκή Εκκλησιαστική Αγγελία>>.
4) Επίσης από το 1976 (και μέχρι προ 3-4 ετών) απεκρύψατε το υπ' αριθμ. 54 του 1976, <<Απαλλακτικόν Βούλευμα>> του Συμβουλίου των Πλημμελειοδικών Πειραιώς, και πανηγυρίζατε δι' αυτό, ενώ δι' αυτού υβρίζονται και βλασφημούνται και η Εκκλησιολογία της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας και η Αποστολική σας Διαδοχή, όπως ακριβώς συνέβη κατά το ίδιον έτος (1976) με τον τότε Κορινθίας Κάλλιστον, ο οποίος γι' αυτό και καθαιρέθηκε.
5) Επί σειράν ετών αρνείσθε να ιεραρχηθούν θέματα ΠΙΣΤΕΩΣ και συγκεκριμένα αυτά που έχουν σχέσι με την Εκκλησιολογία και την Αποστολική Διαδοχή, ενώ συνεργείτε εις την κατάλυσιν της Κανονικής Τάξεως και του πρώτου θεσμού της Εκκλησίας, που είναι η Ιερά Σύνοδος. Αναφέρω για παράδειγμα, την μή αντιμετώπισι του σχίσματος των πέντε, δηλαδή των όσων προεκλήθησαν από το 1991 μέχρι το 1995, τις αποφάσεις των με τις οποίες σας <<κατεδίκασαν>>, και σας ωνόμασαν <<μοναχούς>>, την αντιποίησιν υπ' αυτών της Ιεράς Συνόδου και της Εκκλησίας κλπ. Επίσης αναφέρω τον <<θεολογικό διάλογο>> με τους Φλωρινικούς, την προδοσία της Ιεραποστολής στην Ρουμανία, και πολλά άλλα τα οποία εθέσατε εις τα <<Αρχεία>>, αλλά και την αυταρχικήν, αλλαζονικήν και ιεροεξεταστικήν συμπεριφοράν σας εν Συνόδω, έναντι συνεπισκόπων σας, όπως πάλιν δημοσίως έχει καταγγελθεί ! Δεν μπορώ να μην επισημάνω και το γεγονός ότι, όπως από πολλούς έχει καταγγελθεί, συστηματικά καλλιεργείτε το ψεύδος, την απάτη και την συκοφαντία, με αποτέλεσμα να πλανώνται πολλοί. Και
6) Όλα αυτά τα κάμνετε επί σκοπώ, δηλαδή προκειμένου να φιμώσετε την αλήθεια και επικρατήση η άκυρος, αλλά και ιερόσυλος συμπαιγνία περί <<παραιτήσεως>> του Αρχιεπισκόπου, και η αναρρίχησίς σας εις τον θρόνον των Αθηνών, γεγονότα τα οποία ως ορθόδοξος Κληρικός δεν διανοούμαι να τα αναγνωρίσω, διότι πιστεύω εις τον Θεόν και φοβούμαι την κρίσιν Του.
Κατόπιν όλων αυτών των λόγων, που αντιπροσωπευτικά ανέφερα η ελαχιστότητά μου, ο πρωτοπρεσβύτερος Θωμάς Κοντογιάννης, ως Ορθόδοξος Κληρικός ΔΗΛΩΝΩ τα εξής: α) Δεν μου επιτρέπει η συνείδησίς μου να αναγνωρίσω την Σεβασμιότητά σας ως <<νέον Αρχιεπίσκοπον>>, και να μνημονεύω του ονόματός σας, διότι προηγουμένως δεν δύναμαι και δεν διανοούμαι να αναγνωρίσω και την βαρύτατα ΙΕΡΟΣΥΛΟΝ, περί <<παραιτήσεως>>, ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΝ του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου κ. Ανδρέου, του οποίου εμφανίζεσθε ως διάδοχος, ενώ τελείτε εν υποδικία. Δεν διανοούμαι να επιτρέψω στον εαυτόν μου περαιτέρω ανοχήν, η οποία γίνεται ενοχή, και τούτο παρά το ότι Κανονικώτατα θα μπορούσα, όπως κάθε ορθόδοξος Κληρικός και λαϊκός, να σας είχα αποκηρύξει ως αρνητή και βλάσφημον της Εκκλησιολογίας και της Αποστολικής Διαδοχής, ως καταπατητήν της Κανονικής Τάξεως, και ως βασικόν παράγοντα της ιεροσυλίας, η οποία εξεδηλώθη την 5.2.2003 και συνεχίζεται και μέχρι σήμερον...>>. (ΑΝΑΦΟΡΑ - ΔΗΛΩΣΙΣ 2.12.2003).
Κατόπιν των ανωτέρω όπως είναι γνωστόν, ο Πειραιώς κ. Νικόλαος, χωρίς να απαντήση, τουλάχιστον εις τα θέματα πίστεως, ωργανώθηκε περισσότερον και κατέλαβεν τον Ιερόν Ναόν της Αγίας Τριάδος.
ΑΝΑΛΓΗΤΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΝ
σιδηροφράσσει τον ενοριακόν Ναόν και τας εγκαταστάσεις του και κακοποιεί Χριστιανούς!
Εις την συνέχειαν εκθέτομεν την εξέλιξιν της καταλήψεως, όπως αυτή περιγράφεται σε σχετικό ρεπορτάζ, το οποίον μας απεστάλη αμέσως μετά τα τελευταία βάρβαρα και τυραννικά γεγονότα της 15/28 Φεβρουαρίου 2004.
<<Το καθεστώς κατάληψης στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος διαρκώς αλλάζει. Αρχικά ο καταληψίας κ. Νικόλαος μετά των οπαδών του, λειτουργούσαν τις Κυριακές και τις εορτές, χωρίς να εμποδίζουν τον Κανονικό Εφημέριο και τους ενορίτες να τελούν λειτουργίες τις καθημερινές. Και φυσικά ο Ναός ήταν ανοικτός σε όποιον ήθελε να προσκυνήσει. Οι Καταληψίες όμως, στη συνέχεια, δεν επέτρεψαν στους εαυτούς των τόσην <<ελαστικότητα>>. Το πρωί της 28.2.2004 και περί ώραν 11ην πρωινήν, τρεις πιστές ενορίτισσες, που πολύ συχνά επισκέπτονται τον Ιερό Ναό, θέλησαν να προσκυνήσουν, πριν φύγουν για τις δουλειές τους. Ωστόσον διεπίστωσαν ότι εις τον Ναόν επικρατούσε μία ασυνήθιστη ακαταστασία, διότι πίσω από την είσοδο, η οποία οδηγεί εις τον Ναό εγίνοντο κάποιες εργασίες! Ως εκ τούτου η πόρτα δεν άνοιξε, ούτε όταν επέμειναν, διότι αυτοί οι οποίοι ήταν πίσω από την πόρτα, την κρατούσαν κλειστή, χωρίς να είναι κλειδωμένη. Σε λίγο επεχείρησαν και πάλι να μπουν στον Ναό. Άνοιξαν και είδαν τον Αρχιμ. Παντελεήμονα Ντέσκα και ένα σιδηρουργό να τοποθετούν μεταλλική μπάρα στο εσωτερικό της πόρτας. Εκείνοι όταν είδαν την πόρτα να ανοίγει, την έσπρωξαν βίαια, αιχμαλωτίζοντας έτσι το χέρι της κ. Δήμητρας Ανδριανάκη. Παρόλο που έβλεπαν τι είχε συμβεί, δεν χαλάρωναν την πόρτα ώστε να ελευθερώσουν το χέρι της που είχε πιαστεί, αλλά συνέχιζαν να σπρώχνουν, σαν να ήταν ποτέ δυνατόν η πόρτα να κλείσει τελείως, χωρίς προηγουμένως να ελευθερωθεί ή να κοπή το χέρι. Ο σιδηρουργός, σκεπτόμενος ενδεχομένως τις άσχημες συνέπειες που θα είχε όλη αυτή η υπόθεσι, είπε απευθυνόμενος στον Αρχιμ. Παντελεήμονα. <<Θα σπάσει το χέρι της, τί να κάνουμε;>> και εκείνος απάντησε: <<Κάψτε την>>. Εκείνος τότε έστριψε την οξυγονοκόλληση προς... το χέρι της κ. Ανδριανάκη!!!, το οποίον ήδη είχε κακοποιηθεί και συνθλιβεί από το βάρος της πόρτας... Κατόπιν τούτου παρενέβη η αστυνομία! Παραθέτομεν και το ακριβές αντίγραφον εκ του βιβλίου συμβάντων:
<<Βιβλίον Αδικημάτων και Συμβάντων της 28.2.2004
Την 28.2.2004 και ώρα 11.45' από το Β6-4 αυ/το της Α.Δ. προσήχθησαν από την Οδό Ορφέως και Ιπποκράτους οι (1) Ανδριανάκη Δήμητρα του Χαραλάμπους και της Ειρήνης, γεν. 1945 στο Ηράκλειο, κάτοικος Ν. Κόσμου, Καφαντάρη 33, (2) Δημολιάννη Φωτεινή του Σταματίου και της Πολυτίμης, γεν. 1948 στην Αθήνα κάτοικος Ελληνικού, Αφροδίτης 85 και δήλωσαν ότι σήμερα (28.2.2004) περί ώρα 11.10' ενώ πήγαν στην Εκκλησία Αγία Τριάδα που βρίσκεται επί των οδών Ορφέως και Ιπποκράτους Ηλιούπολη για να προσκυνήσουν, (1) ο Ιερέας της εν λόγω Εκκλησίας Ντέσκας Παντελεήμων του Ιωάννη κάτοικος Η/λης, Ορφέως και Ιπποκράτους, (2) Μελισουργός Εμμανουήλ και άλλο άτομο με όνομα Ανδρέας, καθώς και έτερο άτομο αγνώστων στοιχείων τους απαγόρευσαν να εισέλθουν εντός της Εκκλησίας για να προσκυνήσουν και στην προσπάθειά τους να κλείσουν την πόρτα πιάστηκε το δεξί χέρι της πρώτης προσαχθείσας με αποτέλεσμα να τραυματισθεί και να πάθει σωματική βλάβη. Στην ανωτέρω συστήθηκε να μεταβεί στο Νοσοκομείο για να της προσφερθούν οι πρώτες βοήθειες και να βγάλει ακτινογραφίες σχετικά με την κατάσταση του χεριού της και υποδεικνύοντας τα δικαιώματά της να προβεί στις νόμιμες ενέργειες εφ' όσον το επιθυμεί. Επιφυλάχθηκε προς το παρόν του δικαιώματος της έγκλησης και αποχώρησε του Τμήματος>>.
Παραλλήλως εις την κ. Δήμητρα Ανδριανάκη <<χορηγήθηκε υπηρεσιακό σημείωμα εξέτασης από ιατροδικαστή>>. Στο Νοσοκομείο της Βούλας, όπου προσεκομίσθη, της τοποθετήθηκε νάρθηξ και γύψος.
Παραθέτομεν και το υπόλοιπο ρεπορτάζ.
<<Με τις παραπάνω ενέργειες άλλαξε το καθεστώς κατάληψης σε πρώτη φάση. Η πρόσβαση στο ναό ήταν πλέον ελεγχόμενη από τους καταληψίες και κανείς δεν μπορούσε πια να μπει μέσα ελεύθερα, έστω και για να προσκυνήσει. Για να καταλάβουμε πιο καλά τα όσα ακολούθησαν, παραθέτομεν μία σύντομη περιγραφή του κτιρίου της Ηλιουπόλεως. Στο υπόγειο υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι, χώρος για το Κατηχητικό, κουζίνα και χώρος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τραπεζαρία σε ειδικές περιπτώσεις. Στο ισόγειο βρίσκεται ο ναός της Αγίας Τριάδος. Στον πρώτο όροφο είναι το διαμέρισμα του Εφημερίου π. Θωμά. Στον δεύτερο υπάρχει η στέγη Φιλοξενίας Κληρικών, την οποία ο Πειραιώς Νικόλαος <<μετέτρεψε>> σε <<Αρχιεπισκοπή>>. Στον τρίτο όροφο η οικοδομή δεν έχει ολοκληρωθεί και έχουν τοποθετηθεί μόνο τα τούβλα και ο σοβάς. Εκεί στον τρίτο όροφο κατέφυγαν οι ενορίτες σαν κυνηγημένοι για να τελούν κάποιες ακολουθίες, αφού έκλεισαν με νάϋλον τα παράθυρα για να προστατευθούν από το κρύο και τέλεσαν εκεί τους Β' και Γ' χαιρετισμούς.
Και συνεχίζει το ρεπορτάζ.
Σιδηροφράζουν όλες τις εγκαταστάσεις. Και πάλι <<εργασίες>> στην Ηλιούπολη την 4.3.2004 ν.η. Το αλυσοδέσιμο συνεχίζεται, όταν δε κάποιοι ενορίτες προσέτρεξαν να δουν τι συμβαίνει, τέσσερις μεγαλόσωμοι άνδρες έκλειναν την πρόσβαση στον τρίτο όροφο τοποθετώντας σιδεριές στην αντίστοιχη πόρτα που βρίσκεται στη σκάλα. Με τον ίδιο τρόπο <<εσιδερόφραξαν>> και το υπόγειο. Ας σημειωθεί ότι ο π. Θωμάς δεν είχε ειδοποιηθεί, τουλάχιστον για να μαζέψη τα προσωπικά του αντικείμενα από το υπόγειο, ή τον τρίτο όροφο ακόμη και την ταράτσα, όπου υπήρχαν ρούχα απλωμένα!!! Οπότε το καθεστώς κατάληψης αλλάζει και πάλιν και γίνεται όλο και πιο ασφυκτικό. Όσο για τους τέσσερις επανειλημμένα επιστρατευθέντες <<παλικαράδες>> (ας μην τους χαρακτηρίσουμε διαφορετικά) έδειξαν επιθετικές διαθέσεις! Με άγριο ύφος είπαν: <<Μη πλησιάζετε, γιατί θα το μετανοιώσετε! Όσα έγιναν ως τώρα δεν είναι τίποτε μπροστά σε όσα θα ακολουθήσουν>>!!! Όπως μάθαμε οι κύριοι αυτοί είναι τα παιδιά του ρώσου Κληρικού π. Αλεξίου Ελευθεριάδη, ο οποίος τελεί υπό την προστασία του Πειραιώς κ. Νικολάου. Οι κύριοι αυτοί ποτέ δεν υπήρξαν ενορίτες του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος, αλλά φημίζονται για... άλλα πράγματα, κυρίως στην περιοχή του Μενιδίου. Είναι λυπηρό να βλέπει κανείς την ηθική πτώση ανθρώπων που θέλουν να λέγωνται Χριστιανοί. Βέβαια υπάρχει πάντοτε η μετάνοια. Αλλά η πτώση, μόνο με την βοήθεια του Θεού μπορεί να γίνη αναστρέψιμη. Ωστόσο, οι ίδιοι δήλωσαν με νόημα: <<ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΩΣ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΣΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ>>!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου