Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2020.


ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Όλα όσα αναφέρονται παρακάτω είναι δικές μου σκέψεις και μιλάω εκπροσωπόντας τον εαυτό μου και μόνο. Κανέναν άλλον!

 Αγαπητέ Ανώνυμε της 17ης Ιανουαρίου 2020 11:29 π.μ., σε παρακαλώ πολύ δες τη σημερινή ανάρτηση του Θεολόγου και εν Χριστώ αδελφού κ. Χαρίλαου Στουραΐτη και θυμήσου και τη προχθεσινή δική μου και νομίζω πως πλέον θα καταλάβεις ποιος είναι εκείνος που ενώ διδάσκει την ''αγάπη'' με τίποτα δεν θέλει αυτή να επιτευχθεί. Η ταπεινότητά μου, όσο και αν πολλές φορές σε ενοχλούν αυτά που γράφω, πλην από την τελευταία προχθεσινή προσπάθεια που έκανα παρακαλώντας δημοσίως τον κ. Στουραΐτη για την παύση των δημοσιεύσεών του και την κίνηση καλής θελήσεως να επισκεφθεί του αρμοδίους και να συζητήσει μαζί τους επάνω εις όλα εκείνα τα οποία εκείνος βρίσκει λάθος, είμαι απόλυτα καθυσηχασμένος με τη συνείδησή μου και προς τον κόσμο, διότι τέτοιου είδους κινήσεις κάνω από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε ο καταιγισμός των δημοσιεύσεών του χωρίς όμως να εισακούγομαι. Δεν πειράζει όμως, μου φτάνει που τις κινήσεις μου αυτές τις βλέπει ο Θεός και τις γράφει. Εσένα όμως, αν κινήσε καθαρά και μόνο από αισθήματα Ορθοδοξίας, θα πρέπει να σε προβληματίσει πάρα πολύ σοβαρά το γεγονός πως κατόπιν των τόσων παρακλήσεων από πολλούς και διάφορους ο Θεολόγος σας ποτέ του δεν θέλησε να ακούσει καμία από αυτές και, τουλάχιστον προς επίδειξη καλής θελήσεως, να πάει και να επισκεφθεί για να μιλήσει μαζί τους εκείνους που πρέπει. Αντ΄αυτού, επιμένοντας και θέλοντας τον πόλεμο, εκείνος συνεχίζει να γράφει προκειμένου να πετύχει τί παρακαλώ; Την ενότητα; Την διακήρυξη της αλήθειας; Την προσπάθεια εκλείψεως του σχίσματος; Μάλλον τίποτα από αυτά, διότι αν ήθελε έστω και τα μισά, τότε δεν θα επέμενε με τόσο πείσμα στον πόλεμο που ο ίδιος ξεκίνησε από την πρώτη ημέρα της ευλογημένης Ενώσεως. Και προσωπικά αναρωτιέμαι τι είναι εκείνο που δύναται να γραφεί και δεν δύναται να συζητηθεί από μεριάς του. Προβλήματα υπάρχουν τόσα πολλά, όπως εκείνος συνέχεια αναφέρει, λύσεις άραγε δεν υπάρχουν; Τρόπος προκειμένου να ξεπεραστούν όλα δεν υπάρχει; Το στόμα γιατί μας το έδωσε ο Θεός; Και μάλιστα, αγαπητέ ανώνυμε, αφού ο Θεολόγος κ. Στουραΐτης λέει πως εκείνος και οι περί αυτού κατέχουν την αλήθεια και εμείς είμαστε πλέον οι λάθος, τότε είναι επιτακτική η ανάγκη να έρθει και να μιλήσει με τους καθ' ην αρμόδιους προκειμένου να τους την κάνει γνωστή και να τους επαναφέρει στο σωστό δρόμο. Πλην όμως, επέτρεψέ μου να πω, πως η άρνησή του να μην θέλει ούτε καν να συζητήσει με κανέναν από τους δύο θεολόγους Επισκόπους μας, κάθε άλλο παρά κατοχή της αλήθειας από μεριάς του δείχνει, αλλά το ακριβώς αντίθετο.Πως μάλλον γνωρίζει ότι σφάλει σε όσα λέει. Πως μάλλον και ο ίδιος γνωρίζει πως υπερβάλει. Και πως ίσως δεν είναι σίγουρος εκεί που βρίσκεται, γι' αυτό και δεν έχει εκμεταλλευθεί καμία από τις ευκαιρίες που μέχρι σήμερα του έχουν δοθεί, προκειμένου να δείξει και στην πράξη πως ως Θεολόγος μπορεί και θέλει να βρίσκει λύσεις ακόμη και στα πιο σοβαρά προβλήματα. 
 Κάποιος άλλος πολύ πιο καλύτερος από εμένα στη γραφή ίσως θα μπορούσε να πει ακόμη περισσότερα, ή ίσως αυτά που έγραψα εγώ να μπορούσε να τα πει με λιγότερα λόγια. Πλην όμως ο ταπεινός Δημήτρης τα γράφει με αυτόν τον τρόπο, όπως ακριβώς βγαίνουν μέσα από την ψυχή του. Για τον λόγο αυτό, αγαπητέ ανώνυμε, θα ήθελα να σε παρακαλέσω την επόμενη φορά που θα θελήσεις να γράψεις το παραμικρό προκειμένου να μας κατηγορήσεις, να καθίσεις πρώτα και να σκεφτείς και να ζυγίσεις όλα τα παραπάνω. Διότι τίποτα από αυτά δεν είναι ψέμα, τίποτα από αυτά δεν είναι μυθιστόρημα. όλα είναι πέρα ως πέρα Αληθινά. 
 Εν κατακλείδι εγώ και η Σϋνοδος που ανήκω, η Ορθοτομούσα πραγματικά τον λόγω της Αληθείας, θέλω και θέλει την αγάπη. Αλλά με το να το θέλουμε μόνο εμείς δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει κάτι...     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου