Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

ΘΕΡΜΗ, ΘΕΡΜΟΤΑΤΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ!!!


  Την στιγμή αυτή κάνω θερμή παράκληση προς τους εν Χριστώ αδελφούς Θεολόγο κ. Χαρίλαο Στουραΐτη και π. Θεόδωρο εκ Λαρίσσης, να παύσουν πλέον τις δημοσιεύσεις στο facebook και όποια διαφωνία έχουν σχετικά με την ένωση, να μην τη δείχνουν μέσω του διαδικτύου αλλά να έρθουν ενώπιον του Σεβ/του Κηρύκου ή της Ιεράς Συνόδου και εκεί να την καταθέσουν ώστε όλοι μαζί να βρουν τη πιο σωστή λύση. ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ περίπτωση, αν οι δημοσιεύσεις συνεχιστούν και μάλιστα με τον τόσο επιθετικό τρόπο που τις δημιουργεί ο κ. Στουραΐτης, τότε δηλώνω και ενημερώνω πως η ταπεινότητά μου ως ελάχιστο μέλος της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, προκειμένου να υπερασπιστώ την αλήθεια, την Εκκλησία που ανήκω και τον Επίσκοπο και πνευματικό μου, Σεβ/το Κήρυκο, θα αναγκαστώ να συνεχίσω και εγώ στην ίδια επιθετική γραμμή. Εύχομαι τα λόγια μου αυτά να εισακουσθούν. Δεν θέλω διαιρέσεις, δεν θέλω δημόσιους διασυρμούς, θέλω την αγάπη, την ειρήνη και την αλήθεια και γι' αυτό δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να συνεχίσει να διαδίδει αναληθής πληροφορίες.

Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ BLOG,
Δ.Π.

6 σχόλια:

  1. Δημήτρη σε συγχαίρω για τις μαχητικές σου αναρτήσεις, πάντα στο πνεύμα του Ευαγγελίου! Συνέχισε έτσι! Και ο Χριστός ακριβώς είπε: Οφθαλμόν αντί οφθαλμού και οδόντα αντί οδόντος. Αφού αυτοί είναι επιθετικοί, να είσαι και εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ανώνυμε, ούτε μαχητής είμαι, ούτε δάφνες επιθυμώ από κανέναν. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις τα παραπάνω ειλικρινή λόγια που έγραψα τότε δικό σου το πρόβλημα. Δεν έχω καμία όρεξη να γίνομαι κακώς σε κανέναν. Μπορώ πολύ εύκολα να σταματήσω να ασχολούμαι με όλα και μάλιστα να αρχίσω να κάνω ότι κάνουν άλλα παιδιά της ηλικίας μου. Πλην όμως αγαπώ την Εκκλησία, αγαπώ την αλήθεια, αγαπώ τον Επίσκοπό μου και ξέρω πως όσα λένε οι αντίθετοι προκειμένου να τραβήξουν κόσμο είναι όλα ψέματα. Δυστυχώς όμως για εσένα ο αγώνας της Εκκλησίας δεν μπορεί πάντοτε να μας κάνει αρεστούς στους άλλους.Δεν σε παρεξηγώ για όσα μου γράφεις απλά νομίζω πως τα λόγια σου θα έπιαναν τόπο αν ήταν επώνυμα. Αν και φαντάζομαι ποιοί μπορεί να κρύβονται πίσω από αυτήν την επωνυμία. Εύχομαι να μην μείνεις μόνο στα δικά σου λόγια, στη δική σου γνώμη και να ρίξεις μία ματιά και σε παλαιότερες αναρτήσεις μου ώστε να δεις πως πολλές φορές έχω προσπαθήσει να σταματήσω όλο αυτό που γίνεται. Όπως και να έχει εύχομαι να έχεις υγεία και ας λες ότι θες για εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορείς να μου πεις αγαπητέ ανώνυμε πως τα παρακάτω λόγια μπορούν να συνυπάρξουν με αυτά που λες εσύ; Αλλά μάλλον για χάρη της ηρεμίας και της αγαπολογίας είναι καλύτερο να γίνεται αυτό που λες εσύ παρά αυτό που λένε οι άγιοι. Και έτσι τα λόγια τους να εκλείψουν.Και πάλι σε ρωτάω κάτι άλλο: Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις;

    Το να εφησυχάζει κανείς όταν το κινδυνευόμενον είναι η Πίστις, τούτον είναι ίδιον της αρνήσεως, το δε να ελέγχει είναι Ομολογία ειλικρινής. (Μέγας Βασίλειος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. «Μπορώ πολύ εύκολα να σταματήσω να ασχολούμαι με όλα και μάλιστα να αρχίσω να κάνω ότι κάνουν άλλα παιδιά της ηλικίας μου.»

    Μόνο και μόνο αυτό, δείχνει το μέγεθος της έπαρσης, της αλαζονείας, της περιφρόνησης προς τον πλησίον σου, του αισθήματος ότι εσύ είσαι κάτι πιο σπουδαίο από οποιονδήποτε άλλον και κατ᾽ επέκταση των πιο πάνω, της αυταρέσκειας και φιλαυτείας σου. «Θεός» σου είναι ο εαυτός σου, τον οποίο έχεις θεοποιήσει και καταστήσει κριτήριο επί παντός επιστητού.

    Αραδιάζεις πάντα ένα σωρό ανόητες δικές σου ερμηνείες αγιογραφικών χωρίων, όμως εγώ απορώ: «Τίς σε κατέστησεν ἄρχοντα καὶ δικαστὴν ἐφ᾿ ἡμῶν;» Αν δεν επέλεγες μόνο αυτά που σου συμφέρουν, θα γνώριζες ότι «πρέποι γάρ ἄν μάλλον καί νουνεχεστέροις ἐν εκκλησίᾳ τό κρίνειν τά πνευματικά, τό βασανίζειν εὐτέχνως τόν περί πίστεως λόγον· ενηρίθμηται δέ τοῦτο τοῖς ἄνωθεν καί διά τοῦ πνεύματος ἀγαθοῖς· δίδοται γάρ τισι λόγος σοφίας και λόγος γνώσεως, ἑτέροις δέ καί διάκρισις πνευμάτων»

    Και αφού περί «λόγου» ο λόγος, αλήθεια, εσένα τί «λόγος» σου πέφτει; Θα εψευδόμουν εάν έλεγα ότι σε θεωρώ «νουνεχέστερο», άρα εικάζω βασίμως ότι μάλλον θεωρείς πως κατέχεις κάτι από τα άλλα απαριθμηθέντα. Άρα πάλι οίησις, υπερηφάνεια και μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου ότι είσαι ο δήθεν ομολογητής σωτήρας της Εκκλησίας. Ταλαίπωρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε όποιος κι αν είσαι σε ευχαριστώ γι αυτά που μου γράφεις. Όμως επέτρεψε μου να σου τα επιστρέψω όπως μου τα έστειλες. Είναι όλα δικά σου, σου ανήκουν. Όσο για μένα την πάσαν ελπίδα μου την αναθέτω εις τον Θεόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή