Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

Η ΕΝΩΣΗ ΗΤΑΝ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ



Μητροπολίτου Γ.Ο.Χ. Μεσογαίας κ. ΚΗΡΥΚΟΥ

(ΜΑΣ ΕΣΤΑΛΗ ΑΝΩΝΥΜΩΣ Η ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΑΤΙΘΕΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ )..

Ευλογείτε Δέσποτα.
Διάβασα τις δυο επιστολες σας προς τον Σεβ. Αμφιλόχιο. ην επιστολής και τα σχετικα σχολια. Έχω να σας πω κάποια λόγια για όλα αυτά που συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα αν μου το επιτρέπετε και αν θέλετε τα δημοσιεύετε κι όλας, για να διαβάσουν όλοι πως αισθάνεται ο απλός κόσμος με αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.
Κληρικοί, μοναχοί, θεολόγοι και οι συν αυτοίς, δεν έχουν απ' ότι φαίνεται ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ!!!
Δεν ασχολούνται πλέον με τον λόγο του Θεού και πως θα τον μεταδώσουν στον κάθε άνθρωπο ως έχουν υποχρέωση, αλλά ασχολούνται με το πώς θα δικαιωθούν σε προσωπικό επίπεδο για διάφορα θέματα εκκλησιολογικά, δογματικά κ.λ.π.
Και έχουν ξεχάσει εμένα, την οικογένειά μου τον συνάνθρωπο τους που περιμένει από αυτούς έναν λόγο να πάρει δύναμη να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της καθημερινής ζωής. 
Δεν ξεχνάνε όμως να προσπαθούν κάθε μέρα να πείσουν όλους εμάς τους απλούς ανθρώπους ότι έχουν δίκιο!!!
Υποτιμούν την νοημοσύνη μας. Όλοι μας όσοι ασχολούμαστε με τα θέματα της Εκκλησίας, άλλος λίγο άλλος περισσότερο, ξέρουμε τι έλεγε ο καθένας από τούς κυρίους αυτούς στο κοντινό παρελθόν και τι υποστηρίζει σήμερα.
Οι κύριοι θεολόγοι μας έκαναν κήρυγμα. "Δάσκαλε που δίδασκες"!!!!
Σεβασμιώτατε όλοι γνωρίζουμε ότι ο μόνος που δεν έχει αλλάξει τις θέσεις του όλα αυτά τα χρόνια για όλα αυτά τα ζητήματα είσαστε εσείς. Το ξέρουν και οι ίδιοι αυτό. Αλλά ο καθένας για τους προσωπικούς του λόγους που μόνο ο ίδιος ξέρει (η μήπως ξέρουν κι άλλοι;) δεν θέλουν να το παραδεχθούν και βρίσκονται απεναντί σας. Τώρα. Γιατί στο μέλλον, ποιός ξέρει; Μπορεί να είναι ξανά μαζί σας!!! Να αλλάξουν πάλι θέσεις και λόγια και να κάνει ο καθένας από αυτούς ξανά μία πολύ ωραία κυβίστηση. Και άμα είναι και θεολογική η κυβίστηση έχει άλλη χάρη!!!!
Δεν μπορούν να καταλάβουν Σεβασμιώτατε πόσο κακό κάνουν στην Εκκλησία. Προσωπικά πάθη, ίντριγκες και εγωισμοί τους έχουν κυριεύσει και έχουν απομακρυνθεί εντελώς από το έργο το οποίο πρέπει να επιτελούν.
Αρκετά κύριοι. Αν είναι αυτός ο διδακτικός σας λόγος, δεν τον έχουμε ανάγκη. Ο κόσμος έχει ήδη δυσανασχετήσει με τα καμώματά σας.
Δεν σας ακούμε και δεν μας ενδιαφέρουν τα λεγόμενά σας. Σας ευχαριστούμε για ό, τι έχετε κάνει έως τώρα, αλλά καθηστε εκεί, μεταξύ σας να συζητάτε και να προσπαθείτε να λύνετε τα προβλήματα που εσείς οι ίδιοι δημιουργείτε.
Σεβασμιώτατε με όλον το σεβασμό που έχω προς το πρόσωπό σας συνεχίστε το έργο που κάνετε να βρίσκεστε δίπλα σε κάθε άνθρωπο που σας χρειάζεται. 
Και για να μην σας κουράζω άλλο, πιστεύω ότι η Ένωση που έγινε με τόσο κόπο και προσπάθεια, δεν έγινε γιατί απλά το θέλατε εσείς η ο Αρχιεπίσκοπος η υπόλοιποι Επίσκοποι και Ιερείς. 

ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ.

5 σχόλια:

  1. Ε βέβαια... Τα ΑΝΩΝΥΜΑ που μας συμφέρουν τα δημοσιεύουμε. Αυτά που δεν μας συμφέρουν, τα σβήνουμε. Πες μου σε παρακαλώ διαχειριστά: αυτό, δεν είναι υποκρισία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ανώνυμε,

    Ορισμένα ανώνυμα σχόλια πολλές φορές διαφέρουν από κάποια άλλα επίσης ανώνυμα. Κι αυτό όχι γιατί γράφουν πράγματα που τυχόν συμφέρουν κάποιους αλλά διότι από την αρχή ως το τέλος τους μαρτυρούν την αλήθεια. Αυτό γίνεται και στην συγκεκριμένη περίπτωση. Όταν εσύ γράφεις υβριστικά, προσβλητικά και παντελώς ανυπόστατα σχόλια, που σε τίποτα δεν λένε την αλήθεια και μοναδικό σκοπό τους έχουν να πολεμήσουν την Αληθινή Εκκλησία, τότε είναι φυσικό και επόμενο αυτά να διαγράφονται. Αν και πολλές φορές τα έχω κρατήσει και σε έχω παρακαλέσει να προσέχεις τι λες. Στην αντίθετη όμως περίπτωση, αυτή του Ανωνύμου που εσκεμμένα δημοσίευσα το σχόλιό του, λαλείται η αλήθεια και η ανωνυμία χρησιμοποιείται μόνο και μόνο επειδή εκείνος που γράφει το σχόλιο δεν θέλει να υπερηφανευτεί για τα λόγια του. Αν και εσύ έκανες το ίδιο τότε να είσαι σίγουρος πως λίγα από τα σχόλια σου δεν θα είχαν διαγραφεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ κ.Παπαδάτε καλό σας απόγευμα.

    Το να διαφωνεί κανείς είναι δικαίωμα του όπως επίσης και το να μπορεί με στοιχεία και κόσμια να διαλέγεται.Αυτό είναι πολιτισμός και πάνω από όλα αυτά είναι στοιχείο χριστιανού.
    Όμως δυστυχώς εσείς δείχνεται να μην θέλεται να παραδεχθείτε την διαφορετική γνώμη - με στοιχεία και τεκμηριωμένη - και πάντοτε με ευπρέπεια.
    Τα σχόλια που σας έστειλα στο παρελθόν δεν τα αναρτήσατε ποτέ αν και σας ανάφερα και το ονομά μου όπως και την χρόνια σχέση μου με τους επισκόπους Παχώμιο και Ευστάθιο.
    Οπότε δεν ισχύει ότι όλα τα δημοσιεύεται.
    Εύχομαι ολόψυχα καλή Παναγιά.

    Βασίλειος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ κ. Βασίλειε,

    Φυσικά και η διαφωνία είναι δικαίωμα το κάθε ένα. Η ταπεινότητά μου ΠΟΤΕ δεν θέλησα να κάνω κάποιον να πιστεύσει αυτά που λέω. Το μόνο όμως που δεν έχω δεχτεί ΠΟΤΕ και ούτε πρόκειται και να το δεχτώ είναι ότι τα διάφορα σχίσματα αποτελούν Εκκλησία Χριστού. Κι αυτό διότι η Εκκλησία είναι ΜΙΑ και δεν διαιρείται. Και αυτή φυσικά είναι εκείνη που τηρεί τους Ιερούς Κανόνες, που δεν υπόκειται σε σχίσματα και που δεν εκπροσωπεί προσωπικές σκοπιμότητες. Δηλαδή η Εκκλησία που από το 2005 εκπροσωπείται από τον Σεβασμιώτατο Κήρυκο και σήμερα από την Ιερά Σύνοδο της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος. Συγχωρέστε με όμως που θα διαφωνήσω στο σχόλιο που κάνετε πως δεν δέχομαι με ευπρέπεια τις διαφορετικές γνώμες. Αυτό είναι μέγα ψέμα. Και απόδειξη αυτού είναι ακριβώς αυτό το ιστολόγιο, στο οποίο αν κάνετε μία μικρή αναδρομή θα δείτε πως πάντοτε απευθύνομαι με ευγένεια προς όλους. Όταν όμως ο κόμπος φτάνει στο χτένι και κάποιοι επίτηδες συνεχίζουν να μου πηγαίνουν κόντρα, τότε άνθρωπος είμαι και εγώ και απαντάω αναλόγως. Όσο για τα σχόλια που υπαινίσσεστε πως μου είχατε στείλει και δήθεν αρνήθηκα να τα δημοσιεύσω, αυτό μόνο σε μία περίπτωση μπορεί να ισχύει. Αν τα σχόλια αυτά ήταν προσβλητικά και αναληθή σχετικά με το όνομα του νυν Μακ/του Παχωμίου και του Σεβ/του Ευσταθίου. Σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να ήθελα να τα αποκρύψω;Γι' αυτό αν έχετε κάτι να πείτε για τα δύο αυτά πρόσωπα και δεν είναι προσβλητικό τότε θα χαρώ πάρα πολύ να ο δημοσιεύσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ κ.Παπαδάτε καλημέρα σας,

    σας ευχαριστώ κατ' αρχήν για την θέση σας να μου απαντήσετε.Πιστεύω να έχετε καταλάβει και από το πνέυμα μου και από τις τοποθετήσεις μου οτί ουδέποτε θα απευθυνόμουν στους δύο σεβαστούς επισκόπους με προσβλητικά σχόλια.Τους γνωρίζω και τους σέβομαι - ανεξάρτητα των όποιων διαφωνιών μου στις δικές τους ενέργειες.
    Όμως τις πράξεις τους που δημοσίως διάγουν παρατηρώ και σχολιάζω.Πιστέυω ότι αυτό δεν αποτελεί ύβρις.
    Οπότε δεν ισχύει αυτό που αναφέρεται.Αν θέλεται δείτε τα κείμενα που σας είχα στείλει.
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας - αν και στο σχόλιο σας διαφωνώ - ότι η Εκκλησία είναι μία.
    Το ερώτημα όμως είναι το εξής:Αν - όπως λετε - η εκκλησία από το 2005 εκπροσωπείτε από τον Σεβασμιώτατο Κήρυκο τότε εκτός αυτής υπήρχαν σχίσματα και αιρέσεις.
    Από ποιά εκκλησία λοιπόν "εξήλθαν" οι επίσκοποι Κήρυκος και Παχώμιος; Κατά εσάς από σχισματική.
    Έτσι λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια ήταν σε κοινό ποτήριο με "σχισματικούς"! Πως λοιπόν έγιναν δεκτοί; Ως σχισματικοί ή ως κανονικοί επίσκοποι.Και τα δύο δεν μπορούν να ισχύουν μιας και όπως αναφέρατε η "Εκκλησία είναι μία".
    Από ποια εκκλησία και με ποιον Αρχιεπίσκοπο έλαβε χειροτονία ο επίσκοπος Ευστάθιος.Από σχισματικό;Αν ναι τότε ο ίδιος πως έγινε δεκτός έχοντας - κατά εσάς - λάβει χειροτονία από "σχισματικό";
    Και μια ερώτηση.Ο επίσκοπος Κήρυκος ήταν ο Πρόεδρος της Ι.Σ. που προέδρευε από το 2005.Εφόσον ήταν σωστός και κανονικός επίσκοπος της Ι.Σ. γιατί δεν συνέχισε να παραμείνει πρόεδρος αλλά ανέλαβε την ποιμαντορία ένας επίσκοπος - Παχώμιος - προερχόμενος από το "σχίσμα".
    Δεν μπορεί κ.Παπαδάτε να ισχύουν όλα με τα "δικά μας δεδομένα".
    Τέλος παρακαλώ ρωτήστε - γιατί σε επιστολες δικές μου δεν απαντά ο επίσκοπος Ευστάθιος - τον πάτερ Γεράσιμο τι μου είχε πεί κατ' ιδίαν και με την παρουσία του π.Γερασίμου τον Νοέμβριο του 2016 στην Ιερά Μονή Αγίας Τριάδος έπειτα από την συνάντηση στο γνωστό Ξενοδοχείο.
    Δεν θέλω να πώ περισσότερα.
    Και πάλι καλή Παναγιά.
    Βασίλειος

    ΑπάντησηΔιαγραφή