Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΣΕΒ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΝ ΥΠ ΑΡΙΘΜ ΠΡΩΤ. 827 1/14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019


ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ

19400 ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΘ. 54 ΤΗΛΦΑΞ 210.6020176


Α.Π. 827 
Ἐν Κορωπίῳ τῇ 01/14/Φεβρ. 2019

  Τῷ Σεβασμιωτάτῳ ἀδελφῷ καί συλλειτουργῷ, Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ἀμφιλοχίῳ, ἐν Κυρίῳ χαίρειν!

  Σεβασμιώτατε, εὐλογεῖτε! Ὁ Χριστός εἶη ἐν τῷ μέσῳ ἡμῶν. Ἔλαβον τήν ἀπό 19/1/2019, Α.Π. 97/192 ἐπιστολήν σας καί σάς απαντώ εν πολλή συντομία. Μού προσάπτετε τήν κατηγορίαν, οτι δῆθεν «ὅλως ἀναιτίως καί ἀνεπιτρέπτως ὡργισμένος(!) ἀπεχώρησα καί δέν επανήλθα πρός συνεδρίασιν» της 12/1/2019 εἰς ἁγίαν Αἰκατερίνην, εἰς τήν ὁποίαν παρέστητε μετά τοῦ ἀδελφοῦ Ἐλευθερίου, χωρίς ομως νά ἀναγράφετε καί τόν λόγον, διά την προσωρινήν διακοπήν της συνεδριάσεως.
  Καί ο λόγος ἦτο ἡ γνωστή προκλητική συμπεριφορά τού θεολόγου Ἐλευθερίου, ὁ ὁποῖος επί μίαν περίπου ώραν, χωρίς κανείς νά τού ἀντιμιλά, επανελάμβανε τά ἴδια καί τά ιδια, οσον αφορά τό θέμα τού 1971 καί οσον αφορά τόν διάλογον εν αγάπη καί αληθεία, διά νά καταλήξει εις τό συμπέρασμα οτι «ο Επίσκοπος Κήρυκος από τό 1971 καί ιδιαιτέρως από τό 2015 επιχειρεί νά επιβάλλη τήν χειροθεσίαν των Ρωσων» καί είναι από τότε καί μέχρι σήμερον «ο χειρότερος παλαιοημερολογίτης οικουμενιστής». Καί οταν τού εζήτησα νά ανακαλέση διότι αὐτά εἰναι συκοφαντίες καί ψεύδη εξεμάνη έτι περισσότερον...
  Δέν αναφέρομαι βεβαίως εις τάς ανοικείους καί πεζοδρομιακάς, αλλά καί βλασφήμους φραστικάς ἐπιθέσεις εναντίον μου, (δέν ειναι η πρώτη φορά), ουτε εις τό γεγονός οτι ὤμοσεν όλως ανεπιτρέπτως εἰς τά όνομα της Αγίας Τριάδος κατά τού Επισκόπου Παχωμίου, ούτε εις τό γεγονός ότι ολίγον καί θά ἐχειροδίκει εναντίον μου, (περί τὠν οποίων θά αναφερθούμε αλλην φοράν έαν χρειασθεί), αλλά ἀναφέρομαι εις τήν γνωστήν πλέον συκοφαντίαν, τήν ὁποίαν καί υμείς τωρα τελευταίως καί οι περί ὑμάς, την υποστηρίζετε, καί τήν ὁποίαν, ενω σάς εζήτησα νά ανακαλέσητε, δέν ανεκαλέσατε..., καί ἐπιμείνατε εις τήν ανεπέρειστον πρότασίν σας «νά υποβιβάσωμεν τόν Επίσκοπον Ευστάθιον εις τήν τάξιν τού πρεσβυτέρου» καί νά τόν «ξαναχειροτονήσωμεν», πράγμα τό οποίον σάς είπα οτι ειναι κατά τήν Δ Οίκουμενικήν Σύνοδον ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ. Καί οταν σάς ερώτησα άν θά ανακαλέσετε αυτά τά δύο μοῦ ειπατε ΟΧΙ, ασφαλώς διότι εφοβείσθο τόν Ελευθέριον, ὁ ὁποῖος ειχεν αλλην ... θεολογικήν, πλήν ἀνεπέρειστον, άποψιν, οτι δηλαδή «πρέπει νά τούς δεχθούμε ως Μοναχούς».
  Αὐτή ήτο η αιτία, Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Λαρίσης, πού διέκοψα την συνεδρίασιν της Συνόδου, καί όχι αυτά πού γράφετε εις τήν ἀπό 19/1/2019, Α.Π. 97/192 επιστολήν σας, ούτε τά γνωστά τής «ανοίας ρητά» τού αδελφού Ελευθερίου.
  Θά σάς παρακαλέσω λοιπόν πάρα πολύ, Σεβασμιώτατε, νά ξανασκεφθητε τήν στάσιν σας, νά αναλάβωμεν αμφότεροι τάς Αρχιερατικάς μας ευθύνας, καί εν αγάπη, εν αληθεία καί ἐν ελευθερία Χριστού νά συζητήσωμεν επί των δύο αυτών θεμάτων, τά ὁποία ὡδήγησαν, ως είπομεν, εις τήν προσωρινήν διακοπήν τῶν εργασιῶν τῆς Συνόδου της 12/25/1/2019, καί εῖμαι βέβαιος ὅτι όταν ελευθερωθούμε όλοι από τάς παγίδας τού αντικειμένου, θά επανέλθουμε είς εκείνην την ευλογημένην κατάστασιν ὅτε «ούκ ην εν ἡμῖν σχίσματα καί διαιρέσεις».

Μετά της εν Χριστώ αγάπης
Ελάχιστος αδελφός και συλλειτουργός
+ Ο Μεσογαίας και Λαυρεωτικής
Κήρυκος

2 σχόλια:

  1. Από την παραπάνω επιστολή είναι πολύ ευδιάκριτο πως ανάμεσα στον Σεβ. κ. Κήρυκο και στον Σεβ. Αμφιλόχιο ο μόνος που πραγματικά προσπάθησε για ενότητα και δη για εν Χριστώ και εν αληθεία ήταν ο Σεβ/τος Κήρυκος. Ο δε Σεβ. Αμφιλόχιος, δυστυχώς για εκείνον, φοβούμενος πάντοτε την αντίδραση του θεολογικού του συμβούλου κ. Ελευθερίου Γκουτζίδη, προτίμησε την παραπάνω ημέρα να μην αντιδράσει καθόλου και να αφήσει τον κ. Γκουτζίδη να φωνάζει και εν τέλει να χειροδικήσει, όπως αργότερα ο π. Θεόδωρος αποκάλυψε.Από την προσωπική μου όμως εμπειρία που τόσα χρόνια έχω υπάρξει στο πλευρό του Σεβ. Αμφιλοχίου, γνωρίζω πολύ καλά πως δεν φταίει εκείνος για την στάση που κρατάει, διότι πολύ απλά ''σέβεται'' και ''φοβάται'' τον θεολόγο του γι' αυτό και αναγκάζεται να υποκύπτει στις εντολές του, όπως πάλι έχει αποκαλύψει ο ίδιος ο π. Θεόδωρος. Ήθε όμως ο Θεός να τον λυτρώσει από τα δεσμά που τον περικυκλώνουν και κάποια στιγμή να θελήσει να έρθει σε άμεση συνεργασία και συζήτηση μετά των συνεπισκόπων του ώστε μόνοι τους να αποφασίσουν τι είναι καλό για την Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόμη και η καθαίρεση και ο αφορισμός του Σεβ. ΑΜφιλοχίου προς τον Σεβ. Κήρυκο (π. Θεόδωρος:Του απάντησε ο Δεσπότης. Εξαιρετική απάντηση. 4 σελίδες... Θα πρέπει όμως να έχεις και τη δική του για να καταλάβεις και την απάντηση. Για να συγκρίνεις. Του γράφει: ''Αν ενωθείς με τον Παχώμιο θα σε αποκαλώ από δω και πέρα κ. Μηνά Κοντογιάννη''. Ο μειλίχιος π. Αμφιλόχιος έβγαλε νυχάκια και βρίζει αυτόν που τον χειροτόνησε...) ακόμη και αυτή η πράξη, θέλω να πιστεύω, πως δεν φέρει την προσωπική έγκριση του Σεβ/του Αμφιλοχίου αλλά ελήφθη κάτω από τον ζυγό της προσωπικής του αιχμαλωσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή