Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ''Vag.Al'' (ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΛΕΒΙΖΟΥ).

<<Απατεώνες>> ή <<Καραγκιόζηδες>>.

 Αγαπητέ μου Βαγγελάκι,

Λύπη και μόνο λύπη μου προξενεί το γεγονός πως τα τόσα χρόνια σου μέσα στην Εκκλησία δεν μπόρεσαν να σε διδάξουν πως κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί από τον Θεό. Διότι αν κι εσύ προσπάθησες να γράψεις με όνομα που κανείς να μην σε καταλάβει, εν τούτοις όμως, επειδή υπερασπίζεσαι το ψέμα και όχι την αλήθεια, ο Θεός δεν άργησε να σε φανερώσει. Αυτό ας σου γίνει μάθημα έστω και τώρα. Τους παραπάνω χαρακτηρισμούς αλλά και όσα τόλμησες να γράψεις περί Μασωνίας, θα μου επιτρέψεις να σου τα επιστρέψω όλα με πολύ αγάπη αλλά και με την ευχή ο Θεός να σε ελεήσει και να σε λυπηθεί. Για τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησες η μόνη καθ ην αρμόδια είναι η <<σύνοδός>> σου η οποία κάνει τυφλή υπακοή στον παλαιοημερολογιτικό Οικουμενισμό. Εμείς, εν αντιθέση με εσάς, επειδή δεν κοροϊδεύουμε κανέναν, μα κανέναν ΑΠΟΛΥΤΩΣ, καθώς αυτό δεν το θέλει ο Θεός, ότι γράφουμε το γράφουμε ΕΠΩΝΥΜΑ και όχι κριμένοι πίσω από ψευδώνυμα. Τα ψευδώνυμα είναι γι' αυτούς που όντως κηρύττουν αιρέσεις, εξαπατούν τον κόσμο και λένε ψέματα. Επιπλέον καλό θα ήταν την επόμενη φορά που θα θελήσεις να ασχοληθείς με τα Εκκλησιαστικά, να συμβουλευτείς πρώτα τον Νονό σου τον Δημήτρη, ώστε να σε ενημερώσει τουλάχιστον για τα ποιο βασικά. Διότι ο ισχυρισμός σου περί Καθαιρέσεως του Σεβ/του Κηρύκου από τον Σεβ/το Παχώμιο, από το 2016 έπαψε να ισχύει. Κι αυτό διότι ο ίδιος ο Σεβ/τος Παχώμιος με επιστολή του προς την τότε <<σύνοδό>> του γνωστοποίησε την απόφασή του περί άρσης της υπογραφής του από την εν λόγω <<καθαίρεση>>. Άσε δε που την <<Καθαιρετική Απόφαση>> την έχω, και αυτή δεν φέρει καμία υπογραφή από κανέναν, ούτε καν του τότε <<Αρχ/που>> σας Νικολάου. Κι από την πλευρά μας όμως, ο Σεβ/τος Κήρυκος, πριν δύο χρόνια, δημόσια γνωστοποίησε την απόφασή του περί άρσης της υπογραφής του από την Καθαίρεση του Σεβ/του Γαλακτίωνος, αλλά και τώρα πάλι, μετά το συλλείτουργο εις την Ρουμανία, κατά την εορτή της Ζωοδόχου Πηγής, εκείνος ήταν που πρότεινε και έγινε δεκτό, ώστε να υπάρξει απόφαση ανάκλησης της <<Καθαίρεσης>> του Σεβ/του κ. Παχωμίου.  Αυτά όσον αφορά με τα Εκκλησιολογικά. Αν θες να μάθεις περισσότερα, κι αν ο νονός σου δεν σου λέει, τότε φυσικά και είμαι πρόθυμος να συζητήσω μαζί σου τα πάντα. 
 Κλείνοντας θα ήθελα φιλικά να σε προειδοποιήσω πως την επόμενη φορά που θα γράψεις οποιοδήποτε προσβλητικό σχόλιο εις βάρος και του τελευταίου απλού Χριστιανού της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, θα με αναγκάσεις πρώτα να διαγράψω το σχόλιό σου, κι αν ούτε με αυτό δεν συμμορφωθείς, τότε θα βρεθούν άλλοι ειρηνικοί τρόποι ώστε να σε βοηθήσουν να το κάνεις. 
 Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ο Θεός να σε φωτίσει ώστε να δεις πως εκεί που βρίσκεσαι είναι χειρότερα και από τους Φλωριναίους. Κι αυτό γιατί; Διότι οι Φλωριναίοι ότι και αν κάνουν, το κάνουν φανερά, φανερά επισκέφθηκε την Κύπρο ο Φυλής Κυπριανός και ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΕ με τους <<επισκόπους>> σου, και μάλιστα είχε το θάρρος να το παραδεχθεί. Εσείς όμως ότι κι αν κάνετε, το κάνετε κρυφά και υπόγεια, και σε περίπτωση που ο Θεός ευδοκήσει και σας πιάσουν, τότε και πάλι προσπαθείτε να βγάλετε τους άλλους τρελούς. Κίνηση που δεν συνάδει ΚΑΘΟΛΟΥ με τις διδαχές του Χριστιανισμού. 


Μετά ΛΥΠΗΣ ΜΟΥ για το κατάντημά σας, αλλά και για όσα γράφεις!!!

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ

Υ.Γ. Επειδή βλέπω πως κάνεις φιλότιμη προσπάθεια ώστε να φτιάξεις ένα αρχείο με τα σημαντικότερα έγγραφα γύρω από τα Εκκλησιαστικά, κι επειδή το αρχείο σου είναι κάπως ελλιπές, καθώς σταματάει στον πάλαι ποτέ <<αφορισμό>> του Σεβ/του Κηρύκου υπό του Σεβ/του Παχωμίου, σου παραθέτω την απόφαση ανακλήσεως υπογραφής του δευτέρου, ώστε το αρχείο σου να έχει μία σωστή συνέχεια. Αν και αυτό έπρεπε να το είχε κάνει ο νονός σου και όχι εγώ. Απλά αν θες μελέτησε μετά πολύς ΠΡΟΣΟΧΗΣ την απόφαση του Σεβ/του Παχωμίου, ώστε να διαπιστώσεις πως ο ίδιος ο Σεβ/τος παραδέχεται ότι την <<καθαίρεση>> δεν την υπέγραψε κανείς από τους <<πλησιέστερους συνηλικιώτες μοι αδελφούς!!!>>. 


Η ΥΠΟ ΤΟΥ ΣΕΒ/ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ
κ.κ. ΠΑΧΩΜΙΟΥ ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣ  ΑΝΑΚΛΗΣΙΣ
ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΕΚ ΤΗΣ <<ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ>>
ΤΟΥ ΣΕΒ/ΤΟΥ κ.κ. ΚΗΡΥΚΟΥ






   

2 σχόλια:

  1. Δημήτρη Παπαπαδάτε, χαίρε.Συγχαρητήρια για τα γραφόμενά σου!Αν μου επιτρέπεις,θα ήθελα να σημειώσω τα εξής:Θέλουμε να πιστεύουμε,ότι οι ύβρεις του συγκεκριμένου, ήταν μια άτυχη στιγμή.Ελπίζουμε να μην ακολουθήσει στα χνάρια του νονού του , και να μη γίνει πράξη το του θυμοσόφου λαού: το μήλο κάτω απ'την μηλιά θα πέσει. Ελπίζουμε,δηλαδή, να μην επαινέσει ποτέ ομοφυλόφιλο για την παραδοχή του,όπως έκανε ο νονός του με τον προσφάτως εξεμετρήσαντα το ζην ,Σιμαρδάνη.Ελπίζουμε, να μη καλέσει ποτέ τους ομοφυλόφιλους βουλευτές των κομμάτων να παραδεχθούν, ότι είναι... τοιούτοι,όπως έκανε ο νονός του.Ελπίζουμε να μην συμπροσευχηθεί με τους οικουμενιστές,νεοημερολογίτες και παλαιοημερολογίτες, και να μη συμμετάσχει ποτέ σε αγιασμούς νεοημερολογιτών,όπως έκανε ο νονός του.Ελπίζουμε να μή γίνει ποτέ αιρετικός,όπως ο νονός του ,που ταυτίζει τα υποστατικά ιδιώματα με τις υποστάσεις,μη ακούοντας τα των Πατέρων : ούκ έστι τα υποστατικά υπόστασις...ούτω και τα φυσικά ου φύσις... , όπως οι Λατίνοι , οι αντιησυχαστές Βαρλααμίτες,και οι νεοημερολογίτες Ρωμανίδης και Ιερόθεος Βλάχος, καταργώντας την Ορθόδοξη Διδασκαλία της Διάκρισης,συμπαρασύροντας στον πνευματικό όλεθρο όλους σ'αυτήν την θρησκευτική κοινότητα, στην οποία ανήκει. Ελπίζουμε να μην πεί ποτέ ψέμματα σε Κυπριακά και Ελληνικά Δικαστήρια,όπως ο νονός του.Ελπίζουμε να μη συμπράξει ποτέ σε μια παρόμοια αντικανονική,ιερόσυλη και κατόπιν συναλλαγής παραίτηση Αρχιεπισκόπου,και να μην αποδεχθεί ποτέ του έναν αιρετικό,πωλητή εκκλησιαστικών ιδρυμάτων και ματαιόδοξο αρχιεπίσκοπο,όπως ήταν ο Νικόλαος Μεσσιακάρης.Ελπίζουμε να μη αποδεχθεί ποτέ του έναν αρχιεπίσκοπο,τον οποίο χειροτόνησε ο πιό πάνω αιρετικός και μοιχεπιβάτης ,όπως ο νονός του.Ελπίζουμε,τέλος,να μη επιδείξει την συνεχή αμετανοησία του νονού του,η οποία οδηγεί αυτόν και τους συν αυτώ σε μια απύθμενη, ερεβώδη και εωσφωρική κατακρήμνιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα βλέπω αὐτό τό σχόλιό σου. Παραβλέπω ὅλα τά ὑπόλοιπα ψευδή καί διαστρεβλωτικά πού, λόγῳ ἀδυναμίας σου, ἀναφέρεις καί παραμένω στήν ἀναφορά σου ἐναντίον μου ὡς αἱρετικοῦ, τήν ὁποίαν βεβαίως ἀποκρούω καί ἀπορρίπτω, παρότι διατυπώνεται ἀπό κάποιον ὁ ὁποῖος δέν γνωρίζει ποιά εἶναι ἡ ὀρθή Πίστη! Καί εὐθέως σοῦ ἀπαντῶ: Πρῶτον, μάθε ὅταν ἐπικαλεῖσαι τούς Ἁγίους Πατέρες νά παραθέτεις μέ ἀκρίβεια τό σχετικό ἀπόσπασμα καί στή συνάφειά του μέ τήν σχετική παραπομπή. Ἀναμένω, λοιπόν, νά τό κάνεις ἄμεσα σ' αὐτό τό νεφελῶδες πού ἀντιεπιστημονικά ἐπικαλεῖσαι. Δεύτερον, πρίν τά θεολογικά ὑπάρχουν τά λογικά. Καί ποτέ τά Θεολογικά δέν ἀποτελοῦν παραλογισμούς. Λοιπόν, σέ ἐρωτῶ εὐθέως: Ὑπάρχει Πρόσωπο ἄνευ τοῦ ὑποστατικοῦ του ἰδιώματος; Βεβαίως, ὄχι! Ἀναφερόμενοι στά Θεαρχικά Πρόσωπα ὁμιλοῦμε περί οὐσίας, ἐνεργειῶν (δηλαδή φύσεως) καί περί ὑποστατικοῦ ἰδιώματος; Σαφῶς, ναί! Κοινωνία, λοιπόν, Προσώπων (στήν Ἁγία Τριάδα) σημαίνει κοινωνία (νά εἶναι κοινά) ὅλων αὐτῶν! Στήν Ἁγία Τριάδα, λοιπόν, ἀγαπητέ θεολογικῶς ἀστοιχείωτε καί θρασύτατε (θεολογικῶς) "νάνε", ὅπου τολμᾶς νά ἀντιπαρατίθεσαι ἐπ' αὐτῶν, τό διευκρινίζω γιά νά μή τό διαστρέψεις κι αὐτό ἐπάνω στόν πανικό σου, σέ ἕνα Ρωμανίδη, ὑπάρχει βεβαίως "κοινωνία" φύσεως (οὐσία καί ἐνέργειες) ΟΧΙ ὅμως κοινωνία στά ὑποστατικά ἰδιώματα, ὅπερ θά συνιστοῦσε Σαβελλιανισμό! Δέν ὑπάρχει, λοιπόν, κοινωνία Προσώπων στήν Ἁγία Τριάδα, διότι ἐφόσον καί γενικῶς δέν ὑπάρχει οὐσία ἀνυπόστατος, δέν ὑφίσταται Πρόσωπο χωρίς τό ὑποστατικό ἰδίωμά Του. Ἡ δικαιολογία ὅτι δῆθεν ὁ λόγος σας εἶναι περί κοινωνίας φύσεως ἤ οὐσίας ἤ ἐνεργειῶν στά Θεῖα Πρόσωπα, παραπέμπει σέ μικρά παιδιά πού ὅταν τά μαλώνουν βάζουν τά κλάματα! Πῶς θεολογεῖς ὅταν δέν γνωρίζεις ὅτι στά Δογματικά ἡ λεπτομέρεια ἐπιβεβαιώνει τήν ἀλήθεια. Διότι ἄλλο σημαίνει καί σηματοδοτεῖ τό τί κοινό ὑπάρχει μεταξύ τῶν Προσώπων (δηλαδή στά Πρόσωπα) καί ἄλλο τό (ἐάν) ὑπάρχει (πού δέν ἰσχύει) κοινωνία τῶν Προσώπων. Βάλε καλά στό μυαλουδάκι σου ἀγαπητέ τό τοῦ μεγίστου Δαμασκηνοῦ Ἰωάννου λέγοντος: "Χρή δέ γινώσκειν, ὡς οἱ ἅγιοι Πατέρες ὑπόστασιν καί πρόσωπον καί ἄτομον τό αὐτό ἐκάλεσαν"! ("Διαλεκτικά ἐκδ. Παπαζήση, σελ. 114-119). Διαρκῶς παραθεωρεῖς τό θεμελιῶδες ὅτι ἡ σχέση τῶν Προσώπων τῆς Ἁγίας Τριάδος εἶναι κατ' οὐσίαν καί ὄχι καθ' ὑπόστασιν! Ἄντε καί σοῦ εὔχομαι τήν ἄλλη φορά νά εἶσαι πιό προσεκτικός στό πῶς ὁμιλεῖς καί γιά τήν ἀναξιότητά μου (σέ θέματα Πίστεως) ἀλλά καί τόν ἀναδεκτό μου, ὁ ὁποῖος ὡς πιστό μέλος τῆς Ἐκκλησίας διαρκῶς διδασκόμενο ἀπ' Αὐτήν θαρρῶ γνωρίζει καί κατανοεῖ περισσότερα θεολογικά ἀπό τήν ἀφεντιά σας, ὥστε νά μή κάνει τέτοια τραγικά λάθη! Τό σφάλλειν πάντως ἀνθρώπινον, ἀλλά τό ἐμμένειν διαβολικόν καί ἴδιον τῶν ...αἱρετικῶν! Μή γένοιτο, γιά κανέναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή