Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Μαΐου 2018

ΟΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΕΙΣΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΥΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ''ΟΜΟΛΟΓΙΑ'' ΤΗΣ ''ΣΤΕΦΑΝΙΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ''.


Ως γνωστόν οι άγιοι συνήθιζαν να λένε πως κάθε αναγραφή Ομολογίας Πίστεως τους έφερνε ακόμη πιο κοντά στον Θεό και τους χώριζε όλο και περισσότερο από την αίρεση και τους αιρετικούς. 
Αν ρίξουμε μία σύντομη ματιά στην έως σήμερα Ιστορία της Εκκλησίας μας, ιδίοις όμμασι θα διαπιστώσουμε πως Ομολογίες έχουν υπάρξει πολλές. Ιδού μερικές από αυτές:

α) ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
β) ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΙΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ
γ) ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ

Αυτές είναι μερικές μόνο από τις πολλές Ομολογίες γνωστών και μεγάλων αγίων.
Το παράδειγμα των παραπάνω αγίων σεβάσθηκαν αλλά και ακολούθησαν οι Αρχιερείς εκείνοι ένεκα των οποίων εμείς σήμερα έχουμε Ανόθευτη και Ακεραία την Αποστολική μας Διαδοχή.
α) Το 1934 οι ζηλωτές άγιοι Πατέρες διετύπωσαν ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ.
β) Τρία χρόνια αργότερα, ήτοι το 1937, υπήρξε έτερη ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ η οποία Διακηρύχθηκε από τους Επισκόπους Κυκλάδων Γερμανού και Βρεσθένης Ματθαίου και του συν Αυτώ Ιερού Κλήρου.
γ) Τέσσερα χρόνια μετά και την παραπάνω διακηρυχθείσα ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ, ήτοι τη 29.10. 1941, υπήρξε ετέρα ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ διακηρυχθείσα αυτή τη φορά υπό Αρχιερέων, Ιερέων, Ιεροδιακόνων και Μοναχών της τότε Εκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ελλάδος.
δ) Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, αλλά κυρίως και προς τα ιερά λόγια «τιμὴ μάρτυρος, μίμηση μάρτυρος» το 2004 η τότε Μητροπολιτική Σύνοδος υπό του Επισκόπου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Κηρύκου, προχώρησε εις την διακήρυξη ακόμη μίας ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ.
ε) Τη 6η και 15η Σεπτεμβρίου του 2006, κατόπιν συγκλήσεως της τότε Μητροπολιτικής Συνόδου υπό του Σεβ/του κ. Κηρύκου, και μέσα σε διάστημα λιγότερο των δύο ετών, υπήρξε ακόμη μία διακηρυχθείσα ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ.
ΠΟΤΕ όμως, από το 2005 και μέχρι σήμερα, η πρώην Νικολαίτικη και νυν ''Στεφανίτικη'' <<σύνοδος>> δεν καταδέχθηκε να ακολουθήσει τα βήματα των αγίων, ούτε καν του Αγίου Πατρός Ματθαίου, του οποίου λέει πως συνεχίζει την παράδοση, γι' αυτό και δεν κυκλοφόρησε καμία ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ. Ούτε και πριν από σχεδόν τρία χρόνια, ότε δια της εν Κύπρου Συμπροσευχής δόθηκε εις αυτήν η καλύτερη αφορμή για να επιδείξη, ως υποχρεούται, τις <<ομολογιακές θέσεις>> της.
Τουναντίον, όποτε ζητούνταν από την παραπάνω <<σύνοδο>> να λάβει σαφείς και ξεκάθαρες Ομολογιακές θέσεις, εκείνη πάντοτε προέβαινε εις φανερό διωγμό των αιτούντων. Αυτό συνέβη το 2005 με τον υπ' εκείνης διωγμό του Σεβ/του Κηρύκου, αυτό συνέβει και πριν λίγο καιρό με τον διωγμό και την ετέρα ψεύτικη καθαίρεση των Σεβ/των Αργολίδος κ. Παχωμίου και Πατρών κ. Ευσταθίου.
Επομένως και για να μην μακρηγορούμε, το συμπέρασμα από όλα τα παραπάνω είναι το εξής απλό. Όποιος δεν φοβάται να δεσμευτεί ενώπιον Θεού και ανθρώπων για τις Ορθόδοξες Θέσεις του, να βάλει φραγμούς εις την επικοινωνία με τους αιρετικούς αλλά και να την οριοθετήσει, τότε πράττει ότι έπραξε η Εκκλησία από την εποχή των Αγίων μέχρι και το 2006. Προχωράει εις την ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΣΥΝΕΧΩΝ ΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ, ακόμη και αν χρειαστεί κάθε μέρα να συντάσσεται και να διακηρύσσεται και μία καινούρια, προκειμένου δια των Ομολογιών να μιμηθεί το παράδειγμα των αγίων, να έλθει σε βαθυτέρα πνευματική επικοινωνία και ενότητα μετά του Θεού Πατρός, αλλά και να δεσμευτεί για τα Πιστεύω του.
Αν αυτό δυνηθεί και το καταλάβει ποτέ η ''Στεφανίτικη'' <<σύνοδος>>, τότε θα είναι ευχής έργων αφού πλέον θα έχουν υπάρξει οι σωστές βάσεις για την επαναφορά αυτής εις τον δρόμο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου