Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ''χειροτονιών'' ΥΠΟ ΤΗΣ ''ΣΤΕΦΑΝΙΤΙΚΗΣ συνόδου''


Επειδή,

1. <<Μη σιγήσωμεν, ίνα μη κραυγή Σοδόμων γενώμεθα>>, Αγ. Θεοδώρου του Στουδίτου.

2. <<Εντολή Κυρίου μη σιωπάν, εν καιρώ κινδυνευούσης Πίστεως>>, Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά.

3. <<Ταύτα και λαϊκοίς νομοθετώ, ταύτα και Πρεσβυτέροις εντέλλομαι, ταύτα και τοις άρχειν πεπιστευμένοις>>, Αγ. Γρηγορίου του Θεολόγου.

4. Φωνή της Ορθοδοξίας πάντοτε ήταν και ο Πιστός Λαός και όχι μόνο ο Ιερός Κλήρος, κι αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στην μακραίωνη Ιστορία της Εκκλησίας, καθώς τόσο το 1924 με τον Άγιο Πατέρα Ματθαίο, όσο και το 1971, με το τότε θέμα των εν Αμερική Χειροθεσιών, ο λαός ήταν εκείνος που ακολούθησε τον/τους εκάστοτε Ορθοδόξους Αρχιερείς και οι δύο μαζί ενωμένοι, αγωνίστηκαν για την διαφύλαξη της Ορθοδοξίας. 

5. Την Κυριακή της Ορθοδοξίας του Σωτηρίου έτους 1985, ο τότε Ιερός Κλήρος μαζί με τον τότε Ευσεβή Λαό, εις τον Ιερόν Ναόν Ζωοδόχου Πηγής Νικαίας, Διεκήρυξαν Πίστιν Και Αφοσίωσιν εις τας Αιωνίους Αρχάς της Ορθοδοξίας και του Έθνους,

 Δι' όλα αυτά, εγώ ο ελάχιστος όλων, μπορώ ως μέλος της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού που είμαι,  να γράψω και να σχολιάσω τις τελευταίες οδυνηρές πράξεις της <<Στεφανίτικης συνόδου>>.

 Τις δύο τελευταίες ημέρες, Τετάρτη και Πέμπτη, η υπό του <<αρχ/που>> και <<ηγουμένου>> κ. Στεφάνου Τσακίρογλου <<ιερά σύνοδος>>, προέβει εις δύο νέες <<χιεροτονίες επισκόπων>> ήτοι, του <<Νικαίας>> κ. Παύλου και του <<Μεσογαίας και Λαυρεωτικής>> κ. Κυπριανού. Το σημαντικό όμως είναι να εξετάσουμε ποια η εν λόγω <<σύνοδος>> η οποία προέβει εις αυτές τις <<χειροτονίες>>. 

Όπως όλοι πολύ καλά γνωρίζουμε η <<σύνοδος>> του <<αρχ/που>> κ. Στεφάνου είναι εκείνη όπου σήμερα συνεχίζει στη γραμμή του ψευδαρχιεπισκόπου κ. Νικολάου, χωρίς να έχει καταδικάσει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ από όλα όσα πράχθηκαν από το 2005 και μετά. Φυσικά γίνεται λόγος για τις χειροδοκίες, τις αιματοβαμένες χειροτονίες, τον διωγμό του π. Θωμά, τις παρανομίες εις βάρος των Ιερών Κανόνων κ.α.

Επικαλούμενος την λογική και μόνο ενός εκάστου απλού αναγνώστη όπου θα διαβάσει όσα εγώ γράφω, τολμώ να τον ρωτήσω. Αγαπητέ αναγνώστα, πως γίνεται μία Σύνοδος να ονομάζεται <<ιερά>>, όταν μέλη αυτής έχουν χειροδικήσει εις βάρος απλών ανθρώπων, κι αυτό ΟΥΔΕΠΟΤΕ καταδικάσθηκε; Μήπως οι Βίοι των αγίων μας προτρέπουν να χειροδικούμε ώστε έτσι να φαίνεται η Χριστιανοσύνη μας; Εγώ γνωρίζω πως όταν τον Χριστό τον χτύπησαν από το ένα μάγουλο, αμέσως γύρισε και το άλλο. Μήπως αυτό έγινε και το 2003 με την χειροδικία της αδελφής Δήμητρας Ανδριανάκη υπό του τότε Αρχ/του της <<Νικολαΐτικης συνόδου>>, Παντελεήμονος Ντέσκα; Πως λοιπόν <<σύνοδος>> που ποτέ δεν κατεδίκασε το γεγονός αυτό, σήμερα μπορεί να πράττει <<χειροτονίες>> κι αυτές να πρέπει να γίνουν και αποδεκτές ως δήθεν <<κανονικές>>; Σου θυμίζω απλά πως στις 4 Μαΐου του 2001 που ο Πάπας Ιωάννης επισκέφθηκε την Ελλάδα, έστω και για <<τα μάτια του κόσμου>>, ζήτησε μία τυπική συγγνώμη για όσα οι Παπικοί έπραξαν εις βάρος των Χριστιανών. Αυτό πότε έγινε από την <<Στεφανίτικη σύνοδο>>;

Επικαλούμενος πάλι την απλή λογική σου, αγαπητέ αναγνώστα, σε ρωτάω, πως μέσα εις τον ναό που πριν μερικά χρόνια τελέσθηκαν αιματηρές <<χιεροτονίες>>, εις τον ίδιον ναό και χωρίς να έχει υπάρξει καμία συγγνώμη προς τα  θύματα των τότε <<χειροτονιών>>, θα μπορέσει να κατέλθει η Χάρις του Παναγίου Πνεύματος και να κάνει από Ιερείς, <<επισκόπους>> τον π. Παύλο και τον π.Κυπριανό; Ο ναός ούτος αν και φαινομενικά καθαρισμένος από τις τότε κηλίδες αίματος, πνευματικά είναι ακόμη γεμάτος από αυτές. Και τούτο διότι δεν έχει υπάρξει η αναμενόμενη Συγγνώμη όπου θα τις εξαλείψει!!!

Εκτός όμως από τα δύο παραπάνω γεγονότα, υπάρχει και κάτι ακόμη πιο ισχυρό, το οποίο στέκεται εμπόδιο εις όσα έπραξε, πράττει και θα πράττει η <<σύνοδος>> αυτή. Στις 28 Νοεμβρίου του 2008, η Πανορθόδοξος Ιερά Σύνοδος υπό του Σεβ/του Μητροπολίτου κ. Κηρύκου, συγκληθείσα ως ανώτατον Συνοδικόν Διακστήριον, με την υπ' αρ: 532/28.11.2009 Απόφασή της, ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΕ τις παρανομίες της τότε Νικολαΐτικης Συνόδου, και καθήρεσε τα μέλη αυτής.  Μέλη τα οποία σήμερα απαρτίζουν και την <<Στεφανίτικη σύνοδο>>. Επομένως πως γίνεται καθηρημένοι να <<χειροτονούν>>; Η μόνη περίπτωση κατά την οποία μπορεί να γίνει αποδεκτή οποιαδήποτε χειροτονία τους, είναι να θελήσουν εκείνοι να συζητήσουν τα προ του 2005 Σοβαρά προβλήματα, Ομολογίας Πίστεως και Αποστολικής Διαδοχής, να λάβουν σωστές θέσεις επ' αυτών, να καταδικάσουν όσα πρέπει να καταδικαστούν και να Συντάξουν μία Ορθή Ομολογία Πίστεως.

Με αυτά τα λίγα φτωχικά λόγια, από την δική μου πλευρά, του απλού και ταπεινού μέλους της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, τολμώ και λέγω πως κι αυτές οι τελευταίες δύο Χειροτονίες, είναι ΑΚΥΡΕΣ κι επομένως ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ!!!

Μητροπολίτης Νικαίας ήταν ο Μακαριστός Κυρός Γαλακτίων, την θέση του οποίου κανείς από την <<στεφανίτικη σύνοδο>> δεν δύναται να αναπληρώσει. Και Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής ήδη υπάρχει, ο Σεβ/τος Κήρυκος, και μάλιστα ΟΥΔΟΛΩΣ καθηρημένως από την τότε <<Νικολαΐτικη σύνοδο>>, μιας και η σχετική αυτής <<απόφαση>> δεν φέρει  τις απαραίτητες κυρίως προϋποθέσεις ώστε να μπορεί να λογιστεί ως έγκυρη.              

2 σχόλια:

  1. Επίσκοπος Κήρυκος Κοντογιάννης

    ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΥΡΗ ΜΙΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΙΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑΝ ΠΟΛΛΩΝ "ΔΙΑΤΙ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΧΩΡΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ;", ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΥΡΗ ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΣ ...
    ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΘΕΣΑΝ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟΝ ΣΤΟΧΟΝ ΤΩΝ ΝΑ ΥΠΑΓΑΓΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΚΗΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ, ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΑΚΟΥΕΤΑΙ Η ΠΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ, ΗΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΕΤΑΙ ΤΟ ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙΝ ΥΜΙΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΖΕΙΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΝ ...
    ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΑΚΟΜΗ ΔΙΑΤΙ ΜΕΣΩ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΤΟΥ Ο ΠΑΠΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΔΙΩΚΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΝ ΤΡΟΠΟΝ, ΗΤΟΙ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΠΩΛΩΝΤΑΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΕΞΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑΣ, ΚΑΘΑΙΡΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ "ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ" ΕΙΣ ΤΑ ΘΕΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ, ΚΑΙ ΣΚΕΥΩΡΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΤΩΝ ....
    ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΧΟΝ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΟΥΝ, ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΟΤΙ "ΠΥΛΑΙ ΤΟΥ ΑΔΟΥ ΟΥ ΚΑΤΙΣΧΥΣΟΥΣΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ" ΚΑΙ ΕΚΑΜΑΝ ΚΑΚΗΝ ΒΟΥΛΗΝ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ, ΔΕΝ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΔΙΑΔΟΧΗΝ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΠΕΣΟΥΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΠΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΝ ΠΛΑΝΗΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΙΝ ΚΑΙ ΕΝ ΕΝΙ ΛΟΓΩ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΔΕΚΑΤΡΙΜΕΡΙΤΕΣ, ΗΤΟΙ ΟΥΝΙΤΕΣ.
    Η ΔΕ ΠΡΟΣΦΙΛΗΣ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ (ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΑΣ) ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ: ΕΙΝΑΙ Ο ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟΣ (ΛΕΓΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΗ), ΚΑΙ ΤΟ "ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ" ..

    ΙΔΟΥ ΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:

    "ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΙΣ
    ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ
    ΚΑΤΑ ΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΙΝ ΑΥΤΟΥ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ"
    ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Κ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΗ, † Αρχιεπισκόπου Αθηνών

    Περιεχόμενα
    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΟΓΔΟΟΝ

    ΑΙ ΠΡΟΤΑΘΕΙΣΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΙΣ ΑΥΤΩΝ

    11. Υπαγωγή των παλαιοημερολογιτικών ναών και μονών εις την πνευματικήν δικαιοδοσίαν των Πρεσβυγενών Πατριαρχείων ή της Μονής Σινά.
    Το άρθρον 39 παρ. 9 του ν. 590/77 «περί Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος» προβλέπει ότι: «9-Ιεροί Ναοί, μετά ή άνευ μοναστικών αδελφοτήτων, ευρισκόμενοι εν τω χώρω της Εκκλησίας της Ελλάδος και μη υπαγόμενοι υπό την πνευματικήν δικαιοδοσίαν αυτής, δύνανται να καταστούν, διά χαριστικής δικαιοπραξίας των κυρίων αυτών, μετόχια Ι. Μονών των πρεσβυγενών Πατριαρχικών Θρόνων και της Ι. Μονής Σινά, μετά συγκατάθεσιν της δωρεοδόχου Μονής και έγκρισιν του επιχωρίου Αρχιερέως και της ΔΙΣ, αποκλειομένης της καθ' οιονδήποτε τρόπον εγκαταβιώσεως εις ταύτα Επισκόπων. Διά της ως άνω χαριστικής δικαιοπραξίας καθορίζονται αι προϋποθέσεις και οι όροι, ως και ο τρόπος διοικήσεως και λειτουργίας των εν λόγω μετοχίων». Είναι προφανές ότι η διάταξις αφορά εις τα ατύπως λειτουργούντα παλαιοημερολογιτικά μοναστήρια, και αποβλέπει εις την, διά της κανονικής οδού, νομιμοποίησιν αυτών ως και εις την απομάκρυνσιν εξ αυτών των παλαιοημερολογιτών «Αρχιερέων» των χρησιμοποιούντων αυτά ως ορμητήριά των. Η δυνητική προσφορά υπό της Εκκλησίας της λύσεως ταύτης συνιστά ασφαλώς υποχώρησιν αυτής εκ της μέχρι τούδε ακάμπτου στάσεώς της και δύναται να αξιολογηθή ως έμπρακτος απόδειξις μερίμνης διά την εντός του πλαισίου των Ι. Κανόνων ρύθμισιν του παλαιοημερολογιτικού ζητήματος. Σημειωτέον ότι η λύσις αύτη συνεζητείτο επί μακρόν είς τινας συντηρητικούς παλαιοημερολογιτικούς κύκλους, οι οποίοι προέβλεπον, ότι εάν η Εκκλησία της Ελλάδος απεδέχετο ταύτην, πολλοί των παλαιοημερολογιτών, όντες δυσηρεστημένοι εκ της ηγεσίας αυτών, θα την απεδέχοντο ασμένως και, χωρίς να απαρνηθώσι το παλαιόν εορτολόγιον, θα μετεπήδων εκ της παρανομίας εις την νομιμότητα. Αλλ' η ελπίς αυτών αύτη απεδείχθη φρούδη. Εξ όσων δυνάμεθα να γνωρίζομεν ουδείς των παλαιοημερολογιτών εποιήσατο χρήσιν της προσφερθείσης ευκαιρίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο πρώην κυρηκος δημιούργησε σχισμα στην εκκλησία της Ελλάδος των ΓΟΧ ΚΑΙ ΑΝΣΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΩΣ ΜΌΝΟ ΑΡΧΙΕΠΊΣΚΟΠΟ ΑΘΗΝΏΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΤΟΝ ΚΚ ΣΤΈΦΑΝΟ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΝΙΚΑΙΑΣ ΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗ ΚΚ. ΠΑΎΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή