Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Η ΑΝΥΠΟΣΤΑΣΤΗ ''καθαίρεση'' ΤΟΥ ΣΕΒ/ΤΟΥ κ.ΚΗΡΥΚΟΥ


ΥΠ' ΟΨΙΝ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΥ 

 Σκοπός των Χριστιανών είναι ο ένας να βοηθάει τον άλλον τόσο σε απλά καθημερινά θέματα, όσο και σε θέματα Πίστεως.

 Με την παρούσα ανάρτηση, αυτό που εγώ ως απλό μέλος της Εκκλησίας θέλω να πετύχω, είναι να δώσω σε όποιον το επιθυμεί, να καταλάβει, μερικούς από τους σοβαρότερους λόγους για τους οποίους η <<καθαίρεση>> του Σεβ/του Κηρύκου από την τότε <<σύνοδο>> του <<αρχ/που>> Νικολάου ήταν Παράνομη και άδικη.

 Τη 28η Νοεμβρίου η <<σύνοδος>> του παρανόμου <<αρχ/που>> κ. Νικολάου κυκλοφόρησε την παρακάτω <<καθαιρετική απόφαση>>:



 Λόγοι για τους οποίους η <<απόφαση>> αυτή είναι ΑΚΥΡΗ και επομένως παντελώς ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ.

 1. Όπως πολύ ξεκάθαρα φαίνεται εις την τελευταία σελίδα της εν λόγω <<αποφάσεως>>, αυτή φέρει μόνο τα Ονόματα όσον την <<αποφάσισαν>> και όχι τις υπογραφές τους. Εξ' όσων όμως όλοι πολύ καλά γνωρίζουμε, επίσημα έγγραφα, όπως και το παραπάνω, λαμβάνουν γνησιότητα κατόπιν των υπογραφών που εις αυτά υπάρχουν. Και το παραπάνω έγγραφο δεν φέρει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ!!!

 2. Επί εποχής Αρχ/που Ανδρέου, ποτέ η Σύνοδος δεν κυκλοφόρησε οποιαδήποτε επίσημη απόφασή της παραθέτοντας μόνο τα ονόματα όσων την έλαβαν. Πάντοτε, εις την τελευταία σελίδα εκάστης Αποφάσεως, παρατίθονταν οι υπογραφές. Και για του λόγου το αληθές, ιδού:


 Επομένως αφού η <<καθαιρετική απόφαση>> κατά του Σεβ/του κ. Κηρύκου δεν φέρει ουδεμια Υπογραφή, όπως πολύ σωστά συνήθιζε η Σύνοδος επί Αρχ/που Ανδρέου να κάνει, αυτή είναι ΑΚΥΡΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ.

 3. Πρώτιστως σκοπός ώστε μία εκκλησιαστική απόφαση να λογίζεται ως Κανονική, είναι η εκάστοτε Σύνοδος που την λαμβάνει να είναι Κανονική και Ορθόδοξη. Και για να είναι Κανονική και Ορθόδοξη πρέπει να μην πράττει παρανομίες, να μην καλύπτει και αποδέχεται αιρετικά φρονήματα μελών  της, αλλά να οδεύει σύμφωνα με όσα προστάζει η Εκκλησία. Η <<σύνοδος>> όμως που εξέδωσε την <<καθαίρεση>> του Σεβ/του κ. Κηρύκου, από το 2003, κατόπιν της Παρανόμου και Αντιεκκλησιαστικής Παραιτήσεως του Μακ/του κ. Ανδρέου, έπαψε να είναι Ορθόδοξη. Ολοφάνερο δε σημείο της μη ορθοδόξου στάσεως αυτής είναι η παντελής κατάλυση του Συνοδικού Θεσμού, η κάλυψη και αποδοχή του Βουλεύματος του Πρώην Πειραιώς κ. Νικολάου και η Ανάδειξη αυτού ως <<Αρχ/που>>, όταν Κανονικά, με τα αιρετικά φρονήματα που ο εν λόγω Μητροπολίτης είχε, σύμφωνα Πάντοτε με τους Κανόνες της Εκκλησίας, δεν του επιτρεπόταν ούτε καντήλια να ανάβει.

 4. Στην πρώτη σελίδα της <<αποφάσεως>>, γνωστοποιείται προς τον αναγνώστη πως κατά την ημέρα συνεδριάσεως της εν λόγω <<συνόδου>>, παρόν εις αυτήν ήταν  και ο Σεβ/τος Περιστέριου κ. Γαλακτίων. Το όνομα του οποίου όμως εις την τελευταία σελίδα ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΝ!!! Επομένως αυτό δύο τινά μπορεί να σημαίνει: α) Πως ο Μακαριστός Μητροπολίτης Γαλακτίων στην εν λόγω συνεδρίαση δεν παρευρέθηκε και το όνομά του χρησιμοποιήθηκε με πονηρό σκοπό, για να ''φανεί'' πως υπήρχε απαρτία. Και β) Πως ο Σεβ/τος ήταν παρόν, αλλά αρνήθηκε να υπογράψει. Και τούτο είναι απολύτως φυσιολογικό, καθώς ο Σεβ/τος Γαλακτίων σε προγενέστερη επιστολή του προς τον <<Αρχ/πο>> Νικόλαο (υπ' αρ: 9/15-09-2007), του είχε δηλώσει Κατηγορηματικά πως δεν υπογράφει την <<Καθαίρεση>> του Σεβ/του Κηρύκου, αλλά και την <<καθαίρεση>> Κυπρίων Ιερέων. Ιδού:



 Επομένως η εν λόγω <<καθαίρεση>> εκτός από ΠΑΡΑΝΟΜΗ, ΑΔΙΚΗ, ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΗ, προκύπτει και ως  ΔΙΧΟΓΝΩΜΟΥΜΕΝΗ!!! 

 5. Όταν ο Σεβ/τος Κήρυκος έλαβε την <<απόφαση>>, όπως ήταν λογικό, μιάς και τον αφορούσε προσωπικά , έσπευσε και ζήτησε από την εν λόγω <<σύνοδο>> τις υπογραφές. Τις οποίες όμως ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΛΑΒΕ!!!  

  Κατόπιν όλων των παραπάνω, αυτό που ξεκάθαρα προκύπτει είναι πως η <<Καθαίρεση>> του Σεβ/του κ. Κηρύκου, πρώτον δεν έχει καμία απολύτως ενέργεια, δηλαδή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΑΣΗ, και δεύτερον, είναι παντελώς άδικη. 





1 σχόλιο:

  1. Δημήτρη Παπαδάτε,ο Σεβασμιώτος κ.Κήρυκος,απεμακρύνθη εκ της εκκλησίας των πονηρευομένων ,αμέσως μετά την προσχεδιασμένη,αντικανονική και κατόπιν συναλλαγής, άθλια παραίτηση του τότε αρχιεπισκόπου Ανδρέου,με Αποτείχιση που τους κοινοποίησε.Συνεπώς,κάθε πράξη αυτών ήταν άνευ σημασίας .Ο,τι ακριβώς ισχύει και για τρείς Επισκόπους ,οι οποίοι απεκήρυξαν τον νεοημερολογιτισμό,μέσα από την γνωστή Ομολογία τους. Τελικώς,Δημήτρη,ναί, είναι αλήθεια ότι υπάρχουν δύο υπογραφές στο ψευδοκαθαιρετικό έγγραφο εναντίον του Σεβ.Κηρύκου,αυτές είναι:η μία του γνωστού μοναχού και η άλλη ,του γνωστού επαινέτη των ομοφυλοφίλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή