Ο ΣΕΒ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΝ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ "ΑΝΑΒΑΠΤΙΣΤΕΣ" ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΡΟΥΜΕ, ΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΕΡΙ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016... ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΚΟΝ ΤΟΥ ...
Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΝ ΦΥΛΛΑΔΙΟΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗΝ
ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ. ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ, ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ Ε ΚΑΙ ΑΓΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΜΗΝΑ ΒΙΚΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΒΙΚΕΝΤΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΕΙΣ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ: ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 25 ΚΑΙ ΟΡΦΕΩΣ 40 ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΣ ΤΕΥΧΟΣ 1103 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων
27 Νοέμβριος στις 9:06 μ.μ. •
ΥΠ ΟΨΙΝ ΣΕΒ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ
ΠΑΡΑΘΕΤΟΜΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ 24ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ "ΒΑΠΤΙΣΘΕΝΤΩΝ" ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΙΧΕΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΕΒ/ΤΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ...
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων
ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΛΗΦΘΕΙΣΑ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ 24ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016
Θέμα: Τρόπος ἀποδοχῆς τῶν ἐκ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (Νεοημερολογιτῶν καί Παλαιοημερολογιτῶν) προσερχομένων εἰς τήν Γνησίαν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
Ἡ Ἱερά Σύνοδος τῆς απανταχού Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, κατά τήν συνεδρίαν Αὐτῆς τῆς 24ης Νοεμβρίου 2016 (ἐ. ἡμ.), εἰς τό ἐν Στρογγύλῃ Κορωπίου Ἐπισκοπεῖον τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μεσογαίας, συγκληθεῖσα ὑπό τήν προεδρίαν τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Μεσογαίας, Λαυρεωτικῆς και Αχαρνών κ. Κηρύκου, παρόντων τῶν μελῶν Αὐτῆς Σεβ. Μητροπολιτῶν Βράντσεα Ρουμανίας κ. Γεροντίου, Κένυας και Πάσης Αφρικής κ. Ματθαίου, Κιτίου και πάσης Κύπρου κ. Παρθενίου, Κιέβου και πάσης Ρωσίας κ. Σεραφείμ, Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Αμφιλοχίου, και Ορους Λιβάνου κ. Σεραφείμ ἐπελήφθη τοῦ θέματος τοῦ τρόπου ἀποδοχῆς τῶν ἐκ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (Νέοημερολογιτῶν καί Παλαιοημερολογιτῶν) προσερχομένων εἰς τήν Γνησίαν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
Ἡ Ἱερά Σύνοδος λαβοῦσα ὑπ’ ὅψιν ὅτι:
Α. Ὁ Οἰκουμενισμός (Νεοημερολογιτικός καί Παλαιο-ημερολογιτικός) εἶναι αἵρεσις ἡ ὁποία συγκεφαλαιώνει ὅλας τάς προηγουμένας καί καταδεδικασμένας ὑπό τῆς Ἐκκλησίας αἱρέσεις, ὁδηγοῦσα εἰς τήν πανθρησκείαν τοῦ Ἀντιχρίστου.
Β. Ἡ Ἐκκλησία κατ’ ἀκρίβειαν οὐδέν Μυστήριον ἀναγνωρίζει τελούμενον ἐκτός τοῦ Σώματος Αὐτῆς, θεωροῦσα ταῦτα ὡς ἄκυρα καί στερούμενα τῆς Θείας Χάριτος.
Γ. Ἰδίᾳ περί τοῦ εἰσαγωγικοῦ εἰς τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας Μυστηρίου τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος, ἡ Ἐκκλησίᾳ ἄλλοτε χρωμένη οἰκονομίας (Ἐκκλησίαι Ἑλλάδος καί Κύπρου), ἐδέχετο τούς ἐπιστρέφοντας εἰς Αὐτήν διά χρίσεως Ἁγίου Μύρου καί ἄλλοτε χρωμένη τήν ἀκρίβειαν (Ἐκκλησίαι Ρωσίας καί Ρουμανίας) ἐδέχετο αὐτούς διά Βαπτίσματος.
Τῆς αἱρέσεως πλέον παγιωθείσης καί ἐκτρεπομένης ὁσημέραι ἔτι περισσότερον, επί πλέον τοῦ τύπου τοῦ Ὀρθοδόξου Βαπτίσματος ἤδη καταργηθέντος ἐν τῆ πράξει από πολλών δεκαετιών, ἡ Ἱερά Σύνοδος, κατακολουθοῦσα τῆ ἀποφάσει τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τοῦ 1755, ἀποφασίζει ὅπως ἐφεξῆς οἱ προσερχόμενοι εἰς τό Σῶμα τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, γίνονται δεκτοί διά Βαπτίσματος.
Εἰδικαί περιπτώσεις κρίνονται ἀναλόγως υπό των κατά τόπους Επισκόπων, πάντοτε συμφωνως προς την Ορθόδοξον Πατερικήν Παράδοσιν και Διδασκαλίαν.
Ἡ Ἱερά Σύνοδος
+ Ὁ Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς ΚΗΡΥΚΟΣ, Πρόεδρος
+ Ὁ Βράντσεα Μολδαβίας ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ
+ Ὁ Κένυας και Τανζανίας ΜΑΤΘΑΙΟΣ
+ Ὁ Κιτίου ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ
+ Ο Κιέβου ΣΕΡΑΦΕΙΜ
+ Ο Λαρίσης και Τυρνάβου ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ
+ Ο Ορους Λιβάνου και Φοινίκης ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Ο ΑΡΧΙΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ
+ Ιερομόναχος ΣΩΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΥΒΙΟΥ
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ
‘Εκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς
Ὁ Μητροπολίτης ΓΟΧ
+ Ο Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς
Κήρυκος
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων
Την ανωτερω από 24 Νοεμβριου 2016 πανορθοδοξως ληφθεισαν Συνοδικήν απόφασιν περί του βαπτισματος των αιρετικων καί σχισματικων προσερχομενων τη Γνησια Ορθοδοξω Εκκλησία, το εδημοσιευσα, διοτι ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος (ο οποίος ξεχασε φαινεται οτι την υπέγραψε ιδια χειρι), ερχεται τωρα να μας ερωτηση: "Τι εισθε σεις οι συγχρονοι αναβαπτισται, οι οποίοι αντιφερεσθε εις τούς Ιερούς Κανόνας μεγαλων Οικουμενικων Συνοδων; Οι οποίοι τολματε να αντιπίπτετε τω Πνευματι τω αγιω τω λαλησαντι τοις αγιοις Πατρασιν των εν λόγω Αγιων Συνοδων; Μηπως εισθε πνευματικωτεροι καί αγιωτεροι από τα "παγχρυσα στοματα του Λογου", τους Πατερας της Β καθως καί της ΣΤ Οικουμενικης Συνοδου; Μηπως ενδιαφερεσθε σεις, πλειον τουτων δια την σωτηριαν των προσερχομενων εις την Ορθοδοξίαν από τας μεγαλας αιρεσεις, η μηπως οι "πολυφωτοι αστερες" δεν εγνωριζον τι ενομοθετουν; Βεβαιως εγνωριζον οτι το Βαπτισμα ειναι το θεμελιον της Πίστεως εκαστου Χριστιανου, εις το οποίον πρεπει να οικοδομηση εκαστος με τα καλά εργα την Πίστιν, ειδ αλλως το θεμελιον μενει θεμελιον καί το αγιον Βαπτισμα... απλή κολύμβησις. Δυναται νους ανθρωπου να μετρηση το βαρος της βλασφημιας του αγιου Πνευματος με τούς παραλογισμούς τούτους πού σας ενεπνευσεν ο σατανας, με αποτελεσμα να σας βυθιση ολους τους συνοδικούς καί πρωην Ορθοδοξους Επισκόπους εις τόν Ταρταρον του Παλαιοημερολογιτικου Οικουμενισμου;" (Υπ αριθμ. Πρωτ. 119/211 της 26/10-8/11/2020 επιστολή του Μητροπολίτου Λαρισης Αμφιλοχίου πρός τόν Μητροπολίτην Μεσογαίας Κηρυκον).
Πάντως, είναι ''όντως φοβερόν το εμπεσείν εις χείρας θεού ζώντος'' !! Πόσα σκέφτονται μερικοί προκειμένου να κάνουν τον Σεβασμιώτατο άγιο Λαρίσης να φαίνεται ως δήθεν διαφωνών με τον Σεβ/το κ. Κήρυκο, όταν στην πραγματικότητα μέσα από τηλεφωνική επικοινωνία που υπήρξε μεταξύ ενός πολύ έμπιστου προσώπου, φάνηκε ότι έχει όλες τις καλές διαθέσεις να παρακαθήσει στο τραπέζι του διαλόγου και να τα βρει μαζί του. Αλλά το περιβάλλον την πλευράς των θεολόγων (Γκουτζίδη και Στουραΐτη) συνεχίζουν ακάθεκτοι τα δικά τους τερτίπια. Γι' αυτό και θέλουν να εμφανίζουν τον Σεβ/ το Αμφιλόχιο ως π'αντα και κατά πάντα διαφωνούντα μετά του Σεβ/του κ. Κηρύκου, χωρίς δήθεν να υπάρχει καμία ελπίδα σωτηρίας ώστε να τα βρούν. Αλλά ως μικρός που είμαι μπροστά τους αλλά και μέσα στον Οίκο του Πατρός μου, θα ήθελα να τους θυμίσω πως υπάρχει και Θεός,ο οποίος θέλοντας την ειρήνη μεταξύ των δύο πλευρών, θα ματαιώση κάθε σχέδιο μισαλοδοξίας και θα φέρει την ενότητα έστω και προς πείσμα τους, προκειμένου εκείνοι να μένουν μόνο με την κακία τους και τον εαυτούλη τους, εάν έστω και την τελευταία στιγμή δεν θελήσουν να δουν τα πράγματα με το καλό μάττι και να ειρηνεύσουν για χάρη του Θεού, ο οποίος σε λίγες μέρες για ακόμη μία φορά, έστω και με κάτω από αυτές τις συνθήκες που επικρατούν στην ανθρωπότητα, θα θελήσει να γεννηθεί για εμάς τους αμαρτωλούς και ταλαίπωρους ανθρώπους, εκεί στην μακρυνή Βηθλεέμ της Ιουδαίας.Πάντως έστω και με ορθογραφικά ή όποια άλλα λάθη, αυτή είναι η δική μου γνώμη.
ΑπάντησηΔιαγραφή