Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020

ΕΥΧΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ, ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΗ ΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΑΡΙΟΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ, ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΝΩΝ.

 

 Στο ''Ιερόν Προσευχητάριον'' της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας, Λαυρεωτικής και Αχαρνών, το υπό έκδοσίν εν Κορωπί 2005, στην ακολουθία του ''Μεονυκτικού'' υπάρχει η εξής ευχή, την οποία μπορεί όποιος χριστιανός θέλει να την λέγει κάθε μέρα, στην αρχή της ακολουθίας, αμέσως μετά το Τρισάγιο. Ιδού αυτή: << Δόξα σοι, ο Θεός ημών, δόξα σοι. Δόξα σοι, Κύριε, ο Θεός ημών, ο αεί παρορών τας αμαρτίας ημών. Δόξα σοι, Κύριε, ο Θεός ημών, ο καταξιώσας με και την σήμερον θεάσασθαι. Δόσα σοι, Παναγία Τριάς, ο Θεός ημών. Προσκυνώ την αγαθότητά σου την ανεκδιήγητον. Υμνώ την μακροθυμίαν σου την ανεξιχνίαστον. Ευχαριστώ, και δοξολογώ το άμετρόν σου έλεος, ότι μυρίων κολάσεων και τιμωριών όντα άξιον, ελεείς και ευργετείς με μυρίαις ευργεσίαις. Δόξα σοι, Κύριε, ο Θεός μου, πάντων ένεκα.
 Δέσποτα Κύριε, Ιησού Χριστέ, διάνοιξον τα ώτα και τους οφθαλμούς της καρδίας μου, του ακούσαι με τα λόγιά σου και συνιέναι, και ποιήσαι το θέλημά Σου
. Ότι πάροικος ειμί εν τη γη. Μή αποκρύψης απ' εμού τας εντολάς σου, αλλ' αποκάλυψον τους οφθαλμούς μου και κατανοήσω τα θαυμάσια εκ του νόμου σου. Επί σοι γαρ ελπίζω ο Θεός μου, ίνα σύ μου φωτίσης την διάνοιαν, ότι ευλογητός ει εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.>>

(Ευχή εις την Παναγίαν και ζωοποιόν Τριάδα, του Θείου και Αγιωτάτου Πατρός ημών Ιωάννου του Χρυσοστόμου και Χρυσορρήμονος, ην καθ' εκάστην μετά το εξεγερθήναι του ύπνου έλεγεν, ως και ημείς οφείλομεν λέγειν.) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου