Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019

ΠΡΕΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΟΤΑΝ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Ή ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ;

''ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ''

Ἴσως μερικοὶ ἀπὸ σᾶς, ποὺ διαβάζουν τὴν Ἁγία Γραφή, προβληματίζονται, ὅταν βλέπουν πὼς ὁ Κύριος ἐνῶ μᾶς ἀπαγορεύει νὰ λέμε τὸν πλησίον μας “ἀνόητε” καὶ “ἠλίθιε”, καί αὐτὸς ποὺ τὸ κάνει, σύμφωνα μὲ τὸ λόγο Του, εἶναι ἔνοχος τῆς φωτιᾶς τῆς κολάσεως.

Ἐνῶ λοιπὸν λέει αὐτά, ὁ Ἴδιος πολλὲς φορὲς χρησιμοποιεῖ σκληρὰ λόγια γιὰ κάποιους ἀνθρώπους, ὅπως στὴν περίπτωση τοῦ ἀρχισυναγώγου, στὸν ὁποῖον εἶπε· “ὑποκριτά”. 

Ἐπίσης πολλὲς φορὲς ἔλεγε ὑποκριτὲς τοὺς γραμματεῖς καὶ τοὺς φαρισαίους. 
Αὐτοὺς ἔλεγε ἀκόμα· “ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν” (Μτθ. κγ´, 33).

Μιὰ φορά, ὅταν ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς ἦταν στὴν Ἰουδαία, Τὸν προειδοποίησαν ὅτι ὁ Ἡρώδης θέλει τὸ θάνατό του καὶ Τὸν συμβούλεψαν ὅσο γίνεται πιὸ γρήγορα νὰ φύγει ἀπὸ τὴν Ἰουδαία. Καὶ τί ἀπάντησε τότε ὁ Χριστός; Πολὺ ἤρεμα εἶπε τὸ ἑξῆς· “Πορευθέντες εἴπατε τῇ ἀλώπεκι ταύτῃ· ἰδοὺ ἐκβάλλω δαιμόνια καὶ ἰάσεις ἐπιτελῶ σήμερον καὶ αὔριον, καὶ τῇ τρίτῃ τελειοῦμαι” (Λκ, 13, 32). Ἀλεποὺ εἶπε τὸν Ἡρώδη.

Μιὰ φορὰ ὀνόμασε “Σατανᾶ” τὸν μεγαλύτερο ἀπόστολο καὶ τὸν πιὸ ἀγαπητὸ φίλο του, τὸν Πέτρο· “ὕπαγε ὀπίσω μου, Σατανᾶ· σκάνδαλόν μου εἶ· ὅτι οὐ φρονεῖς τὰ τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ τὰ τῶν ἀνθρώπων” (Μτ. 16, 23).
Γνωρίζετε ὅτι μερικὲς φορὲς ὁ Κύριος ὀργιζόταν, δύο φορὲς ἔδιωξε ἐμπόρους ἀπὸ τὸ ναὸ καὶ ἀναποδογύρισε τὰ τραπέζια τῶν ἀργυραμοιβῶν. Ἐπίσης γνωρίζετε πὼς μιὰ φορὰ ἔφτιαξε μαστίγιο ἀπὸ σκοινιὰ καὶ ἔδιωξε ἀπὸ τὸ ναὸ αὐτοὺς ποὺ πουλοῦσαν ἐκεῖ ζῶα. Φοβερὴ ἦταν μερικὲς φορὲς ἡ ὀργὴ τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ.
Τί λοιπὸν μποροῦμε νὰ ποῦμε ἐμεῖς; Εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρχει ἀκόμα καὶ ἴχνος ἀντίφασης σ’ αὐτὰ ποὺ ἔκανε καὶ ποὺ δίδασκε ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός; Εἶναι δυνατὸν νὰ παρέβαινε ὁ ἴδιος τὴν ἐντολὴ ποὺ μᾶς εἶχε δώσει καὶ σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία εἶναι ἁμαρτία νὰ λέμε ἀνόητο τὸν πλησίον μας;
Ἀσφαλῶς ὄχι. Στὸν Κύριο Ἰησοῦ Χριστὸ τὸ “ναὶ” εἶναι “ναὶ” καὶ τὸ “ὄχι” – “ὄχι” καὶ δὲν ὑπάρχει καμία ἀντίφαση. Καὶ οὔτε μπορεῖ νὰ ὑπάρχει στὸν Υἱὸ τοῦ Θεοῦ. Τότε πῶς μποροῦν νὰ ἐξηγηθοῦν αὐτὰ τὰ λόγια καὶ οἱ πράξεις τοῦ Χριστοῦ ποὺ σᾶς ἀνέφερα προηγουμένως; 

Ἡ ἐξήγηση εἶναι πολὺ ἁπλή· πρέπει νὰ ξεχωρίζουμε τὴ λογικὴ μὲ τὴν ὁποία τὸ ἔλεγε ἢ τὸ ἔκανε ὁ Κύριος ἀπὸ τὴ λογικὴ μὲ τὴν ὁποία τὸ κάνουμε ἐμεῖς. Ὑπάρχει διαφορά, ὅταν βρίζεις κάποιον ἢ ὅταν τὸν ἐλέγχεις. Ἐμεῖς ὅταν λέμε στὸν πλησίον μας “ἀνόητε” ἢ “ἠλίθιε”, τί ἐκφράζουμε μ’ αὐτὲς τὶς λέξεις; Τὴν περιφρόνησή μας. Τὸν προσβάλλουμε μ’αὐτὸ τὸν τρόπο καὶ τὸν βρίζουμε. Αὐτὸ ἀκριβῶς ἀπαγορεύει ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς μὲ τὴν ἐντολή του.

Καὶ ποιά σημασία ἔχουν τέτοια σκληρὰ λόγια στὸ στόμα τοῦ Χριστοῦ; Γιατί ἔλεγε σὲ μερικοὺς ἀνθρώπους “ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν» ἢ «πορευθέντες εἴπατε τῇ ἀλώπεκι ταύτῃ”; Τὸ ἔλεγε γιὰ νὰ τοὺς ἐλέγξει. Ὑπάρχει μεγάλη διαφορά, ὅταν βρίζει κανεὶς ἢ ὅταν ἐλέγχει κάποιον. Ὁ νόμος τοῦ Θεοῦ δὲν μᾶς ἐπιτρέπει νὰ προσβάλλουμε τὸν πλησίον μας, ἐνῶ τὸ νὰ ἐλέγχουμε κάτι ποὺ δὲν εἶναι σωστὸ μᾶς τὸ παραγγέλλει ἡ ἴδια ἡ Ἁγία Γραφή· “μὴ συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον· δὲ καὶ ἐλέγχετε” (Ἐφ. ε´ 11).

Στὶς ἐπιστολές του πρὸς Τιμόθεον ὁ ἀπόστολος Παῦλος μᾶς δίνει τὴν ἑξῆς ἐντολή· “Τοὺς ἁμαρτάνοντας ἐνώπιον πάντων ἔλεγχε, ἵνα καὶ οἱ λοιποὶ φόβον ἔχωσι» (Α´ Τιμ. ε´ 20). “Κήρυξον τὸν λόγον, ἐπίστηθι εὐκαίρως ἀκαίρως, ἔλεγξον, ἐπιτίμησον, παρακάλεσον, ἐν πάσῃ μακροθυμίᾳ καὶ διδαχῇ” (Β´ Τιμ. δ´ 2).
Βλέπετε, τὸ νὰ ἐλέγχουμε κάτι ποὺ δὲν εἶναι σωστὸ, εἶναι ἡ ἐντολὴ τοῦ ἀποστόλου Παύλου. Ὄχι μόνο δὲν πρέπει νὰ ἔχουμε καμία συμμετοχὴ στὰ ἔργα τοῦ σκότους, ἀλλὰ καὶ νὰ τὰ ἐλέγχουμε. Δὲν μᾶς ἐπιτρέπεται νὰ προσπερνᾶμε μὲ ἀδιαφορία καὶ σιωπὴ τὴν κακία καὶ τὴν ἀσέβεια, ἀλλὰ πρέπει νὰ τὰ ἐλέγχουμε. Κάθε φορὰ ποὺ ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς ἔλεγε κάποιο λόγο σκληρό, τὸν ἔλεγε, ἐπειδὴ ἤθελε νὰ ἐλέγξει τὴν κακία. Δὲν προσέβαλλε τὴν ἀξιοπρέπεια ἐκείνων τῶν ἀνθρώπων τοὺς ὁποίους ὀνόμαζε ἀλεποῦδες ἢ ἀκόμα καὶ γεννήματα ἐχιδνῶν. Ἤθελε μόνο νὰ ἐλέγξει τὸ ψέμα ποὺ εἶχαν μέσα τους, διότι ἡ ὑποκρισία εἶναι ἕνα εἶδος ψέματος καὶ ὁ πατέρας τοῦ ψεύδους εἶναι ὁ διάβολος.
Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς δὲν μποροῦσε νὰ μὴ ἐλέγχει τὸ ψέμα καὶ τὴν ὑποκρισία. Πάντα τὰ ἔλεγχε καὶ πολὺ ἔντονα. Διότι ὑπάρχει ὀργὴ ποὺ εἶναι θεία καὶ μία τέτοια ὀργὴ εἶναι ἐντολὴ τοῦ Θεοῦ. Αὐτὴ ἡ ὀργὴ πρέπει νὰ ἀνάβει μέσα μας κάθε φορά, ὅταν βλέπουμε πὼς προσβάλλουν ἱερὸ καὶ ὅσιο. Τέτοια ὀργὴ ἀνάγκασε τὸν μεγάλο ἱεράρχη καὶ θαυματουργό, τὸν ἅγιο Νικόλαο στὴν Α´ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο νὰ χαστουκίσει τὸν Ἄρειο.
Ἀπὸ τὴν ἴδια θεία ὀργὴ ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς ἔφτιαξε μαστίγιο ἀπὸ σκοινιὰ καὶ ἔδιωξε τοὺς ἐμπόρους ἀπὸ τὸ ναό. Ἡ φλογερή του ὀργὴ ἔκαιγε τοὺς ἀσεβεῖς. Ὑποκριτὲς ἔλεγε ἐκείνους ποὺ ἦταν τέτοιοι στὴν πραγματικότητα. Ἦταν ἀνάγκη νὰ τοὺς ἐλέγχει μπροστὰ στὸν λαό, νὰ τοὺς βγάλει τὸ προσωπεῖο τῆς εὐλαβείας, νὰ δείξει τὸ πραγματικό τους πρόσωπο, γιὰ νὰ καταλάβουν οἱ ἄλλοι πὼς οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ εἶναι ψεῦτες. Πολὺ σωστὴ καὶ δικαιολογημένη ἦταν στὸ στόμα τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ ἡ λέξη “ὑποκριτά”, ποὺ Αὐτὸς εἶπε γιὰ τὸν ἀρχισυνάγωγο. Τὸ ἴδιο καὶ ἡ ὀνομασία ποὺ ἔδωσε στοὺς Γραμματεῖς καὶ τοὺς Φαρισαίους λέγοντάς τους ὄχι μόνο ὑποκριτὲς ἀλλὰ καὶ “ὄφεις” καὶ “γεννήματα ἐχιδνῶν”.

Διαβᾶστε τὸ 23ο κεφάλαιο τοῦ κατὰ Ματθαῖον Εὐαγγελίου καὶ θὰ δεῖτε πόση ἀλήθεια ὑπάρχει στὸν λόγο τοῦ Χριστοῦ γιὰ τοὺς Φαρισαίους, ὅτι πολὺ δικαιολογημένα τοὺς ἔδωσε αὐτὲς τὶς προσωνυμίες.

Δικαιολογημένα δὲν ὀνομάστηκε ὁ Ἡρώδης ἀλεπού; Γιατί τὸν εἶπε ἀλεπού ὁ Κύριος; Τί διακρίνει τὴν ἀλεπού μεταξὺ τῶν ἄλλων ζώων; Εἶναι γνωστὴ ἡ πονηριά της, πῶς ξεγελάει καὶ τὸν κυνηγὸ καὶ τὸ θῦμα της. Ὅταν ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς ἔλεγε τὸν Ἡρώδη ἀλεπού, τὸ ἔκανε γιὰ νὰ ἐλέγξει τὴν πονηριά του, τὴν τάση του γιὰ προδοσία. Αὐτὸ ποὺ εἶπε ὁ Κύριος γιὰ τὸν Ἡρώδη δὲν ἦταν προσβολὴ ἀλλὰ δικαιολογημένος καὶ σωστὸς ἔλεγχος.

Γιατί γιὰ τὸν ἀπόστολο Πέτρο ὁ Χριστὸς χρησιμοποίησε τὴν τρομερὴ αὐτὴ λέξη “Σατανᾶ”; Γιατὶ ὅταν ἄκουσε ὁ ἀπόστολος πὼς ὁ Κύριος πρέπει νὰ προδοθεῖ, νὰ σταυρωθεῖ καὶ νὰ πεθάνει φοβερὸ θάνατο γιὰ τὴ σωτηρία τοῦ ἀνθρώπινου γένους, ἄρχισε νὰ ἀντιλέγει προσπαθώντας νὰ Τὸν πείσει νὰ λυπηθεῖ τὸν ἑαυτό του.
Αὐτὸ δὲν εἶναι τὸ ἔργο τοῦ Σατανᾶ; Ὁ Σατανᾶς δὲν προσπαθοῦσε νὰ ἀποτρέψει τὴν θυσία ποὺ ἤθελε νὰ προσφέρει ὁ Χριστὸς στὸν Γολγοθᾶ; Μὲ τὸ στόμα τοῦ ἀποστόλου μιλοῦσε τότε ὁ ἴδιος ὁ Σατανᾶς γι’αὐτὸ καὶ εἶπε ὁ Κύριος τὸν σκληρὸ αὐτὸ λόγο· “ὕπαγε ὀπίσω μου, Σατανᾶ· σκάνδαλόν μου εἶ· ὅτι οὐ φρονεῖς τὰ τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ τὰ τῶν ἀνθρώπων” ( Μτθ. ιϛ´ 23).

Βλέπετε ποιά εἶναι ἡ διαφορά μεταξύ ὕβρεως καὶ ἐλέγχου; Πρέπει νὰ ἐλέγχουμε ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, ὅταν βλέπουμε κάποια σφάλματα. Καὶ οἱ ποιμένες τῆς Ἐκκλησίας πρέπει νὰ ἐλέγχουν δημοσίως τοὺς ἁμαρτωλούς, σύμφωνα μὲ τὴν ἐντολὴ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου. Καὶ μᾶλλον εἶναι ὑποχρεωμένοι νὰ τὸ κάνουν.

6 σχόλια:

  1. Ἐπειδή ἀνακοινώσατε ὅτι ὁσονούπω θά ἐνημερώσετε τούς ἀναγνῶστες σας μέ νέες σημαντικές εἰδήσεις, ἐπειδή κάποιοι κοινοί γνωστοί μᾶς ρωτοῦν τί συμβαίνει, καί, τέλος, ἐπειδή παρατηροῦμε περίεργα δημοσιεύματα, σάν νά προετοιμάζετε τούς ἐλαχίστους ὁπαδούς τῆς ὁμάδος σας γιά κάτι πού ξέρετε ἀλλά δέν τούς τό λέτε, ἐρχόμαστε νά ἐξυπηρετήσουμε τήν ὀρθή πληροφόρηση τῶν ἀναγνωστῶν σας, ἴσως κι ἐσᾶς μέ κάποιες ὄντως νέες ἐξελίξεις πού συμβαίνουν ἐδῶ στήν περιοχή μας καί πού σᾶς ἀφοροῦν. Ἴσως μιλᾶμε γιά τό ἴδιο πρᾶγμα. Λοιπόν, προχθές ὁ 95χρονος γέροντας Παχώμιος μετά τόν Ἑσπερινό πού τελέσθηκε στό μοναστήρι τῶν Ἑξαμιλίων ἀνακοίνωσε ἐπισήμως στήν ἀδελφότητα τῆς μονῆς ὅτι ὁ Κήρυκος μετενόησε γιά τίς κακοδοξίες του καί γι' αὐτό θά προχωρήσουν σέ ἕνωση μαζί του! Ὅπως ἴσως εἶναι ἤδη γνωστό ὑπάρχει ρήγμα στήν ἀδελφότητα λόγῳ της ἀποσκιρτήσεως τοῦ γέροντος Παχωμίου ἀπό τήν Ἐκκλησία καί τή συμπόρευσή του μέ τόν καθηρημένο πρώην ἐπίσκοπο Εὐστάθιο Τουρλῆ. Ἄς σημειωθεῖ ὅτι, στή Μονή ἔχουν ἀπομείνει ἐλάχιστοι χριστιανοί λόγῳ τῶν ἀνωτέρω ἐξελίξεων. Ἀκόμη πρέπει νά ἀναφερθεῖ ὅτι μέχρι χθές ὁ Γέροντας πρ. Μητροπολίτης Παχώμιος ἀπό ἄμβωνος "εὐχόταν" σέ ὅποιον τόν συκοφαντεῖ λέγοντας ὅτι θά φύγει ἀπό τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας καί θά ἑνωθεῖ μέ τόν σχισματικό, κακόδοξο καί "ἀναρχικό"(λόγῳ τῆς καινοτομίας περί "ἀνάρχου ἐκκλησίας" τόν ἀποκαλοῦσε ἔτσι) Κήρυκο "ὁ Θεός νά τοῦ σχίσει τή γλώσσα καί τό κεφάλι"!!! Κατά τοῦ ἐνδεχομένου νά ἑνωθοῦν μέ τόν πρώην ἐπίσκοπο Κήρυκο πού ὁ ἴδιος ὁ ὑπερήλικας γέροντας ἔχει καταδικάσει κανονικῶς πολλάκις καί παντοιοτρόπως μέχρι τώρα, τασσόταν ἡ μακαριστή ἀδελφή του καί Κτιτόρισσα τῆς Μονῆς, ἡ νῦν ἡγουμένη καί ὁλόκληρη ἡ ἀδελφότητα. Τώρα, βέβαια, ἄλλα κανοναρχεῖ ὁ νέος "Καλλίνικος" τῆς Μονῆς, ὁ κ. Εὐστάθιος, ὁ ὁποῖος ἀφοῦ ἔβλαψε τόν ἑαυτό του, βλάπτει τή Μονή καί αὔριο ἴσως διαλύσει καί τήν παράταξη στήν ὁποία κατέληξε, μετά ἀπό ἀποτυχημένες προσπάθειες μέ τούς "5" καί τόν πρώην Θεσσαλονίκης, γιά νά καταφύγει, Κύριος οἷδεν, μέ ποιό σκεπτικό καί ποιό σκοπό! Καλά ξεμπερδέματα! Πάντως ἄν ὄντως ὁ Κήρυκος "μετενόησε", αὐτό πρωτίστως πιστοποιεῖ ὅτι ὀρθῶς καί δικαιολογημένως καθηρέθη γι' αὐτά πού τώρα δηλώνεται ὅτι μετανοεῖ. Μόνο πού μετάνοια ἐκτός Ἐκκλησίας δέν ὑπάρχει, οὔτε βεβαίως μπορεῖ ἄλλη κανονική ἀποκατάστασή του νά γίνει, ὡς ἁπλοῦ πάντοτε μέλους τῆς Ἐκκλησίας, παρά μόνο ὑπό τοῦ ἁρμοδίου κανονικοῦ ὀργάνου, τό ὁποῖο τόν κατεδίκασε. Ἐκτός καί ἔχει δεχθεῖ νά τόν ἀποκαταστήσει ἡ παγκοσμίου πρωτοτυπίας διμελής "σύνοδος" πού κατασκεύασε, "σχίζοντας" τό πτυχίο της θεολογίας καί τῆς νομικῆς πού ἔχει, ὁ κ. Εὐστάθιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητράκι μου, καιρό είχες να φανείς και μου έλειψες!!! Σ' ευχαριστώ που κάνεις τον κόπο και με βγάζεις από την δύσκολη θέση της ανακοινώσεως, λόγω του ότι έσπευσες νωρίτερα απ' ότι θα το κάναμε εμείς, να ανακοινώσεις αυτό το πολύ ευχάριστο γεγονός. Όντως, όσων αφορά τις δικές μου δημοσιεύσεις, προσπαθώ με τον τρόπο μου να παρουσιάσω στο σωστό χρονικό διάστημα αυτό που έπεται να γίνει, γι' αυτό και τους πιστούς τους προετοιμάζω με αυτά που παραθέτω. Ωστόσο όμως, επέτρεψε μου το πρόγραμμα να μην το ανακοινώσω ακόμη καθώς δεν είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή.Κι ελπίζω να μη μου θυμώσεις γι' αυτό.
    Πλανιέσαι πλάνην οικτρά αν νομίζεις πως με αυτά που παραπάνω γράφεις εξυπηρετείς την ορθή ενημέρωση του κόσμου. Πότε το έκανες για να σε νοιάζει και τώρα να το κάνεις; Το μόνο λυτρωτικό και σωτήριο που έκανες προς τους ανθρώπους εκείνους που τώρα έφυγαν από σας, ήταν να εργαστείς υπέρ του δέοντος για την εν Κύπρω Συμπροσευχή της ''συνόδου'' σου μετά του αιρετικού Φλωριναίου επισκόπου Φυλής κ. Κυπριανού, βοηθώντας έτσι κάποιους ανθρώπους που ήθελαν την αλήθεια, να δουν τελικά ποιοι πραγματικά ήταν οι μέχρι πρότινος ''εν χριστώ'' αδελφοί τους.
    Ψευδός αναφέρεις πως ενημερώνω τους ''λίγους οπαδούς της ομάδος μας''. Ούτε λιγοστοί είμαστε, ούτε ομάδα. Όσον και αν σου ξινίζει, είμαστε η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, εντός της οποίας όποιος βρίσκεται δύναται να σωθεί.
    Τους ισχυρισμούς σου περί των λεγομένων του Γέροντος Μητροπολίτου Αργολίδος και Τοποτηρητού Κορινθίας κ. Παχωμίου, δεν τους λαμβάνω καθόλου υπ' όψιν μου καθώς δεν περιμένω ένας Ορκισμένος οπαδός του Οικουμενισμού να έλεγε κάτι καλύτερο Κάτι χειρότερο ίσως... Πλην όμως αναμένωμεν να ακούσουμε και με τα αυτιά μας από το στόμα το γεραρού Μητροπολίτου κ. Παχωμίου, αυτά που εσύ λες πως εκείνος είπε.
    Όσον τα περί της καθαιρέσεως του Σεβ/του Κηρύκου, αυτά τα έχουμε αναφέρει και τα έχουμε αναλύσει. Αυτή η πράξη είναι ΜΗ ΓΕΝΟΜΕΝΗ, υπαρκτή ΜΟΝΟ στη δική σας ''σύνοδο'' και στους δικούς σας κύκλους, καθώς ΠΑΣΧΕΙ νομιμότητος, μιας και ούτε από τον κανονικό αρμόδιο όργανο έχει βγει, αλλά ούτε υπογραφές φέρει, μήτε ακόμη και του ιδίου του τότε ''Αρχιεπ/που'' σας Πρώην ''Πειραιώς'' κυρού Νικολάου.

    Προς το παρόν αυτά τα λίγα αγαπητέ Δημήτρη ΚΑΤΣΟΥΡΑ. Όταν το θελήσεις και το γηρέψεις, πάλι εδώ θα με βρεις.

    Υ.Γ. : Όσα αδίκως γράφεις κατά του Σεβ/του κ. Κηρύκου, είναι ψεύδη τα οποία εν ημέρα κρίσεως θα τα βρεις μπροστά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και η μονή ''διαλύθηκε'', όχι γιατί παρενέβη εις αυτήν ο Σεβ/τος Μητροπολίτης Πατρών και Τοποτηρητής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Γ.Ο.Χ. Αυστραλίας κ. Ευστάθιος, αλλά γιατί και εις αυτήν άγγιξε η ''ευλογημένη'' δεξιά σου!!!
    Πόσα όμως θα σου καταλογισθούν εν ημέρα κρίσεως!!! Τρομερό δικαστήριο και θεία σπάθη σε περιμένει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἀγαπητέ Δημήτριε, χαῖρε.
    Τρία τινά ἔχω νά παρατηρήσω στίς βεβιασμένες ἀνταπαντήσεις σου:
    ΠΡΩΤΟΝ,ἐπειδή ἀκόμη δέν ἔχεις διαμορφώσει ὀρθόδοξο ἦθος, φρόντισε τουλάχιστον νά διαθέτεις ἀστική εὐγένεια. Ὅταν ἀπευθύνεσαι σέ μεγαλυτέρους σου νά εἶσαι σοβαρός καί νά χρησιμοποιεῖς πληθυντικό ὅταν δέν σοῦ ἔχουν δώσει τό δικαίωμα γιά οἰκειότητες.
    ΔΕΥΤΕΡΟΝ, μέ τήν ἀπάντηση καί τά σχόλιά σου γνώριζε ὅτι ἐκτίθεσαι διότι παγιδεύθηκες καί ἐπιβεβαίωσες πλήρως τούς σχολιασμούς μας, καί
    ΤΡΙΤΟΝ, αὐτό τό "εἴμαστε ἡ Μία. ἁγία....Ἐκκλησία" τί τό θελες; Ἀκόμη καί ὀρθόδοξοι νά ἤσασταν, πού δέν εἶστε, αὐτή ἡ διατύπωση εἶναι ἀδόκιμη καί ἐκφραστική τῆς προβληματικῆς πνευματικότητός σας.
    Τέλος, ὅσον ἀφορᾶ στή νέα ἐξέλιξη γιά τόν "χῶρο" σας, θυμήσου δύο παροιμίες: τώρα ἀρχίζουν τά ὄργανα καί γελάει καλύτερα, ὅποιος γελάει τελευταῖος! Καλή ὑπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημήτρη γνωρίζεις πολύ καλύτερα από εμένα πως η ευγένεια δεν επιβάλλεται αλλά κερδίζεται. Δυστυχώς εσύ δεν έχεις καταφέρει οι άλλοι να σε σέβονται. Και αν ήμουν μόνο εγώ που μιλάω εναντίον σου, τότε πάει κι έρχεται, αλλά παραπάνω από τους μισούς Ματθαϊικούς, δυστυχώς για εσένα, μόνο κακά έχουν να πουν για το πρόσωπό σου. Αυτή τη στιγμή δεν σου μιλάει κανείς αλήτης ή κάποιος του δρόμου. Αυτή τη στιγμή σου μιλάει κάποιος με ήθος, ευγένεια κοσμική και εν χριστώ. Όταν όμως αυτός που έχω απέναντί μου είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της Ορθοδοξίας, και τούτο επιβεβαιωμένο και εν τη πράξη, τότε εγώ δεν μπορώ παρά να προτάσσω τα στήθη μου και να σου μιλάω όπως φέρεσαι στον ίδιο τον Χριστό και στην Εκκλησία του. Μιμούμενος σε αυτό τον Χριστό και τους αγίους. Μην ξεχνάς πως πρώτος ο Χριστός μίλησε με σκληρή γλώσσα, ''γεννήματα εχιδνών'', καθώς επίσης εκείνος πάλι ήταν ο πρώτος που πήρε το φραγγέλιο και έδιωξε τους εμπόρους από το ναό του. Δεν χρειάζεται κανείς να ψάξει πολύ για να πιστέψει αν είμαστε ή όχι Εκκλησία. Μήπως ''εκκλησία'' είστε εσείς που έχετε διαγράψει από το λεξιλόγιό σας και την ζωή σας την λέξη ''ευχαριστώ''; Μήπως ''εκκλησία'' είστε εσείς που αμέσως με το που κάποιος δεν συμφωνεί μαζί σας, τον διώκεται και στο τέλος δήθεν τον ''καθαιρείτε''; Μήπως ''εκκλησία'' είστε εσείς που έχετε ''χειροτονήσει επισκόπους'', ''πρότυπα'' Χριστού, κάτω από αιματοχυσίες, κρυφά και παράνομα; Μήπως ''εκκλησία'' Χριστού είστε εσείς που ποτέ δεν βρήκατε το θάρρος να πράξετε το λιγότερο χριστιανικό, και να έρθετε στο νοσοκομείο απλά και μόνο για να δείτε τον π. Θωμά; (Ασθενής ήμουν και με επισκεφθήκατε). Όταν εκείνος που κατηγορείς ότι βρίσκετε δήθεν ''εκτός'' Εκκλησίας, ο Σεβ/τος Κήρυκος, παρέβλεψε τους διωγμούς που υπέστει τόσο εκείνος όσο και ο πατέρας του από τον πρώην ''αρχιεπ/πο'' σας κ. Νικόλαο και τον επισκέφθηκε τρεις μέρες πριν τον θάνατό του; Μήπως θέλεις να σου πω κι άλλα; Άραγε για όλα αυτά έχετε να καυχιέστε πως είστε ''εκκλησία'' και δη ''γνήσια''; Αυταπατάσαι νομίζοντας πως άθελά μου με την απάντησή μου αποκαλύφτηκα. Γνωρίζω πολύ καλά τι έγραψα, και τα ίδια θα ξαναέγραφα. Άλλωστε αυτή είναι ακόμη μία διαφορά ανάμεσα σε εμάς και σε εσάς. Εμείς δεν κρύβουμε τίποτα από κανέναν... Όσο για αυτά που γράφεις κατά του Σεβ/του Ευσταθίου, έχω κι εγώ να σου παραθέσω μία παροιμία: Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και να μην ξεχάσω και αυτό. Ο ενικός είναι το μικρότερο κακό που σου κάνω, όταν εσείς ως ''εκκλησία χριστού'', την ημέρα της καταλήψεως της αγίας Τριάδος, είχατε φέρει θηρία ανήμερα για να σας προφυλάξουν από την Οργή του κόσμου και να σας βοηθήσουν στην υφαρπαγή της ενορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή