Επίσης και ο Σεβ/τος Μητροπολίτης Λαρίσης κ. Πανάρετος με το υπ' αριθμ. 63/20.2.2002 απαντητικόν έγγραφόν του απορρίπτει την πρόσκλησιν δηλώνων ότι: <<...Σας γνωρίζουμε ότι αυτό το έγγραφο δεν γίνεται δεκτό διότι δεν γνωρίζουμε ούτε αναγνωρίζουμε καμμίαν <<παραίτησίν>> σας, ούτε κανένα <<Τοποτηρητήν>>. Σας υπενθυμίζω ξαναγράφοντας τα σχετικά σύντομα έγγραφά μου με Α.Π. 60/9-22.2.2003 και 62/10-23.2.2003,...
Μακαριώτατε, δεν τελείωσε δια την Εκκλησία, και επομένως και για μας, το θέμα αυτό της <<παραιτήσεώς>> Σας. <<Στώμεν καλώς Στώμεν μετά φόβου>>. Σας τα έχει γράψει πολύ καλά ο εν Χριστώ Αδελφός μας κ. Κήρυκος... Σας παρακαλώ μόνον να επανέλθετε στη θέσι σας που σας έταξε ο Θεός, διότι εκκρεμούν πολλά εις βάρος σας, ενώ αυτά που οι εσκοτισμένοι (*) τα έλεγαν για μένα, δηλαδή περί σχίσματος, τώρα στο τέλος έφθασαν να το κάνουν οι ίδιοι με αυτή την παραίτησί σας>>.
Σημείωση:
(*) Ως ''Εσκοτισμένους'' ο μακαριστός Μητροπολίτης Λαρίσης Πανάρετος, σκιαγραφεί εκείνους που κατά το '97 είχαν επισκεφθεί την Ιερά Μονή Αγίων Αποστόλων Ραψάνης, προκειμένου να τον πείσουν να θέσει εις αργίαν τον τότε Ιερομ/χο π. Αμφιλόχιο Ταμπουρά, νυν Μητροπολίτη Λαρίσης. Δηλαδή, τους κ. Δημήτριον Κάτσουραν και Μοναχόν Μάξιμον Τσακίρογλου. Καθώς επίσης και τον αυτάδελφον του μοναχού Μαξίμου, Ιερομ/χον Νεόφυτον Τσακίρογλου, ο οποίος κατά το '97 επισκεπτόμενος διάφορες εκκλησίες της Μητροπόλεως Λαρίσης και όχι μόνο, διέδιδε πως ο Σεβ/τος Πανάρετος θα αποσχισθεί από τον Μακ/τον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου