Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Ο ΣΕΒ/ΤΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΕΙΧΕ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ''ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ'' ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ


 1)  Απορρίπτω την πρόσκλησιν και δεν θα συμμετάσχω εις την <<Έκτακτον αυτήν Ιεραρχίαν>>, διότι δεν διανοούμαι να <<επικυρώσω>>, έστω και με την απλήν παρουσίαν μου τας ιεροσύλους αντικανονικότητας. Το υπ' αριθμ. 1150/19.2.2003 έγγραφον του Σεβασμιωτάτου Πειραιώς κ. Νικολάου, ενώ είναι άκυρον, διότι δεν εξεδόθη υπό αρμοδίου προσώπου - οργάνου, περιέχει και μεγίστην δολιότητα. Αποσκοπεί εις το να φέρη τους Αρχιερείς πρό τετελεσμένου γεγονότος. Δι' αυτού καλείται εκτάκτως η Ιερά Σύνοδος προκειμένου να αντιμετωπίση, όχι αυτήν καθ' εαυτήν την παραίτησιν του Αρχιεπισκόπου, την οποίαν σκοπίμως θεωρεί δεδομένην, αλλά <<τα μετά την παραίτησιν ανακύπτοντα θέματα...>>. Δηλαδή η σύγκλησις γίνεται μόνον και μόνον δια να νομιμοποιηθούν αι παρανομίαι, και να προωθηθή έτι περαιτέρω και συγκαλυφθή η <<συμπαιγνία>> προς <<συναλλαγήν>>. Όχι, μυριάκις όχι! Μόνο υπό την Προεδρίαν του Μακαριωτάτου θα εξετασθή η βούλησίς του περί παραιτήσεως και μετά τα προκύπτοντα προβλήματα. 

2)  Δεν θεωρώ ως δεδομένην και τελεσίδικον την <<απόφασιν>> του Μακαριωτάτου δια την παραίτησιν, αντιθέτως πιστεύω, ότι υπάρχει δυνατότης και επιβάλλεται να πεισθή ο Μακαριώτατος να ανακαλέση ταύτην, και να επανέλθη εις τα καθήκοντά του, και εφ' όσον θα υπάρχη θέμα υγείας να αναπληρώνεται υπό του Αντιπροέδρου.

3)  Το όλον θέμα δέον να εξετασθή εις μίαν Κανονικώς συγκληθησομένην Ι. Σ. Ι. υπό το πρίσμα πάντοτε των Ιερών Κανόνων.

4)  Καταγγέλω, ότι η ενέργεια των Σεβασμιωτάτων Αρχιερέων να δεχθούν τόσον βεβιασμένως την παραίτησιν του Μακαριωτάτου, ως να επρόκειτο περί υπεραυτομάτου συναινετικού διαζυγίου, πέραν του ότι συνιστά παρανομίαν και καταπάτησιν των Ιερών Κανόνων, είναι και βεβιασμένη και πραξικοπηματική, ου μην αλλά και καρπός συναλλαγής και αμαρτωλής σκοπιμότητος. Είναι δηλαδή εμπαιγμός και βλασφημία κατά του Αγ. Πνεύματος και μόνον η ειλικρινής μετάνοια δύναται να θεραπεύση το κακόν.

  Κατόπιν τούτου, καθ' ημάς, είναι αδιανόητον να εμφανίζεται ο μεν Μακαριώτατος ως <<παραιτηθείς>>, ο δε Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς και Νήσων κ. Νικόλαος ως <<Τοποτηρητής>>, άπαγε της βλασφημίας.

Ελάχιστος εν Χριστώ αδελφός και Συλλειτουργός
+ Ο Μεσογαίας και Λαυρεωτικής ΚΗΡΥΚΟΣ>>.

Σχόλιο διαχειριστού:

  Αυτή εν ολίγοις ήταν η Ορθόδοξη και Ξεκάθαρη θέση του Σεβ. κ. Κηρύκου έναντι του σοβαρού προβλήματος της παρανόμου <<παραιτήσεως>> του Αρχ. κ. Ανδρέου. Δι' αυτής αποσαφινίζονται με κάθε λεπτομέρεια τόσο η στάση διαμαρτυρίας του Σεβ/του, όσο και οι λύσεις αυτού του σοβαρού θέματος. Αν θέλουμε δε να μιλάμε με τη γλώσσα της αληθείας, τότε επιβάλλεται να πούμε πως η <<παραίτηση>> του Αρχ/που ποτέ μα ποτέ δεν έγινε θέμα συζητήσεως εις την Σύνοδο. Μία που ο Μακαριώτατος δήλωσε την <<πρόθεσή>> του, και μία που αυτή έγινε <<αποδεκτή>> από την πλειοψηφία και αυτομάτως <<τελεσιδίκησε>>. Εικόνα που σε καμία απολύτως περίπτωση δεν θυμίζει αγιοπατερικές Ιερές Συνόδους. Καθώς το Ορθόδοξο γνώρισμα αλλά και φρόνημα των αγίων όταν συγκαλούσαν συνόδους, ήταν να εξετάζουν το προκύψαν πρόβλημα απ' όλες τις πτυχές του και όχι μόνο σε μία, αλλά και σε περισσότερες συνόδους, αν αυτό χρειαζόταν. Πόσο μάλλον όταν υπήρχαν και μέλη - σύνεδροι,  τα οποία εξέφραζαν οποιαδήποτε διαφωνία. Κάτι που στην συγκεκριμένη ''σύνοδο'' δεν έγινε ΠΟΤΕ. 
  Και για να μην σπεύσει κανείς να πει πως τα γραφόμενα αυτά του Σεβ/του ίσχυαν μόνο για τον καιρό που ζούσε ο Νικόλαος, ξεκαθαρίζουμε λέγοντας πως αυτά συνεχίζουν να ισχύουν ακόμη και σήμερα. Και τούτο διότι τα προβλήματα συνεχίζουν να υπάρχουν χωρίς η πλευρά του Πειραιώς κ. Νικολάου να έχει δώσει κάποια Ορθόδοξη και Νόμιμη λύση εις αυτά. Και η μόνη λύση, όπως είδη προανέφερε και στο κείμενό του ο Σεβ/τος, είναι η ειλικρινής μετάνοια. Αν πραγματικά αυτή υπάρξει κι αν κάποιοι αφήσουν στην άκρη τους εγωισμούς, τις καριέρες και την διακονία του παλαιοημερολογιτικού Οικουμενισμού, και εργαστούν έως τέλους με ταπείνωση δια την αλήθεια, τότε ο Χριστός θα δώσει τις ευλογίες του ώστε όλα να αλλάξουν προς το καλύτερο. Αρκεί όμως κάποιοι να το θελήσουν. Διότι μην ξεχνάμε, όταν ο άνθρωπος θέλει τότε ο Θεός Μπορεί!!!      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου