ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Δ. ΠΕΤΡΟΛΕΚΑ
<<Μή μέταιρε αιώνια α έθεντο οι πατέρες σου>>
ΜΕΡΟΣ Α'
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Α'
Τί είναι Σχίσμα
<<Σχίσμα εστί νέας συναθροίσεως εκ τινος διαφοράς, γνωμών χωρισμός, και γαρ σχίσμα ού δύναται γενέσθαι ει μή διαφορά τινι ακολουθήσωσιν οι ποιούντες αυτό>>. (Αυγ. βιβλ. Α' Κρέσκ. κζ') (1)
<<Άκρα εστί πονηρία το σχίσμα του φόνου και της ειδωλολατρείας δεινότερον οι γαρ σχισματικοί εισίν Αντίχριστοι>> (Οπτάτου βιβλ. Α' κατά Παρμενιανού) (2)
<<Οι δε σχισματικοί σχισματοαιρετικοί εισί, καθότι ο άγιος Αυγουστίνος Ιππώνος (επιστ. ρα') λέγει, ότι δεν είναι κανένα σχίσμα, ειμή πρότερον αίρεσιν αναπλάση ορθώς δόξη, της Εκκλησίας χωρισθήναι>> (3)
<<Το σχίσμα, κακώς διαμένον, γίνεται αίρεσις, ή καταφέρεται εις αίρεσιν, ει και τους σχισματικούς κυρίως, ουχί η διαφορά πίστεως ποιεί, αλλ' η διαρρηχθείσα της κοινωνίας συντροφία>> (Πηδ. σ. 474) (4).
<<Καθώς αι εκκλησιαστικαί παραδόσεις έχουσι χρείαν από την πίστιν, ούτω και η πίστις έχει χρείαν από τας εκκλησιαστικάς Παραδόσεις και να χωρισθούν απ' αλλήλων δεν δύνανται (Πηδ. λα' Απ.) (5)
<< Την Εκκλησίαν ποιεί η απλή και αληθής έννοια και η ομοψυχία, το δε σχίσμα γεννάται διαρρηχθέντος του συνδέσμου και διασπασθεισών των της ειρήνης αισθήσεων, φθόνω τρέφεται, φιλονικείας και αντιτάξεσι δυναμούται, όθεν καταλιμπάνοντα την μητέρα Εκκλησίαν τα ασεβή τέκνα, εξέρχονται αυτής, και διαχωρίζοντα εαυτά από της ρίζης της μητρός>>. (Δοσιθέου δωδεκάβ. Α' μερ. Γ' Κεφ. σελ. 966) (6)
1. Απόσπασμα προς τας εγγράφους και αγράφους Παραδόσεις της Εκκλησίας δημιουργούν τον διχασμόν των Χριστιανών συνεπάγοντες Σχίσμα. Άρα η μεταρρύθμισις του ημερολογίου είναι σχίσμα.
2. Χειρότερον και της ειδωλολατρείας το σχίσμα εις την Εκκλησίαν του Χριστού. Οι σχισματικοί νεοημερολογίται αποκαλούνται από τους Πατέρας αντίχριστοι. Ουαί εις όσους τους ανέχονται.
3. Φυσικά δεν υπάρχει σχίσμα εάν δεν αναπλάση - κατασκευάση αίρεσιν. Σκοπός της μεταρρυθμίσεως ήτο η κατασκευή του Οικουμενισμού.
4. Το νέον ημερολόγιον κατέστη αίρεσις, δια το κακώς διαμένων δια την διακοπήν της συντροφιάς από την Εκκλησίαν και δια την διαφοράν Πίστεως - συλλειτουργία μετά των αιρετικών.
5. Καταργούντες την παράδοσιν καταργείται και η Πίστις.
6. Εγκατέλειψαν την Μητέρα Εκκλησίαν οι νεοημερολογίται και εχώρισαν από την ρίζαν της, και αντί υγιεινής τροφής, μεθύσκονται από τα φαρμακερά ποτά του αντιχρίστου και του Οικουμενισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου