<<Μαθητεύσατε πάντα τα έθνη...>>
Αν ο <<Αρχιεπ/πος>> κ. Στέφανος Τσακίρογλου πίστευε πως όντως έχει αλλά και λέει την αλήθεια, τότε ο ίδιος θα επεδίωκε συνάντηση με τον Σεβ/το Μητροπολίτη Μεσογαίας, Λαυρεωτικής και Αχαρνών κ. Κήρυκο, ώστε να τον νουθετήσει εις τον <<λάθος>> δρόμο που από το 2005 κάποιοι λένε πως έχει πάρει.Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε δύο τινά, α) πως ο Χριστός άφησε τα 99 πρόβατα τα οποία είχε καλά κλεισμένα εις την μάνδρα Του και έτρεξε να σώσει το 1 και, β) την Ευαγγελική διδαχή <<μαθητεύσατε πάντα τα έθνη...>>. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά τα δύο επιχειρήματα, ο αγαπητός <<Αρχιεπ/πος>> κ. Στέφανος θα έπρεπε να ήταν εκείνος που πρώτος θα επεδίωκε συνεχώς διάλογο μετά του Σεβ/του κ. Κηρύκου ωστε να νουθετήσει το <<απολωλός>> πρόβατο που κάποιος έγραψε πως είναι, και να τον επέστρεφε εκεί απ' όπου <<κακώς>> εξήλθεν. Τα γεγονότα όμως μόνον το ακριβώς αντίθετο καταμαρτυρούν. Πως μόνο ο Σεβ/τος Κήρυκος έχει δαπανείσει άπειρο χρόνο στην προσπάθεια περί διαλόγου με τον κ. Στέφανο, επειδή όντως έχει την αλήθεια και πως ο <<Αρχιεπ/πος>> κ. Στέφανος γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν λέγει ούτε εις το ελάχιστο την αλήθεια, γι' αυτό και δεν λαμβάνει υπόψιν του όσα ο ίδιος ο Χριστός τον ''υποχρεώνει'', ως <<αρχιερεύς>>, δηλαδή ως άνθρωπος που βρίσκεται εις <<τόπον>> και <<τύπον>> Χριστού, να λάβει. Μάλιστα ο λόγος δια τον οποίον δεν θέλει καμία συνάντηση μετά του Μητροπολίτου κ. Κηρύκου, μπορεί πολύ εύστοχα να χαρακτηριστεί και ως προσωπικός. Διότι τυχόν επανένωση του κ. Στεφάνου μετά του Επισκόπου κ. Κηρύκου, κατά τον λανθασμένο φόβο του κ. Στεφάνου, σημαίνει και απώλεια των δύο μεγάλων Ιερών Μονών, Μεταμορφώσεως του Σωτήρος και Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης, οι οποίες κανονικά υπάγονται εις την Μητροπολιτικήν περιφέρειαν του Επισκόπου κ. Κηρύκου. Μακάρι όλα τα παραπάνω ο ίδιος ο κ. Στέφανος με τις ευκαιρίες που ακόμα έχει, να μας δείξει πως δεν ισχύουν και ότι όλα αυτά είναι γεννήματα της <<νοσηράς>> φαντασίας μας. Ειλικρινά το ευχόμαστε. Προς τον παρόν υπάρχει ακόμα χρόνος...!!!
Το γεγονός ότι ο Στέφανος δεν θέλει διάλογο, είναι από μόνο του ύποπτο, και αποδεικνύει αυτό που όλοι οι "παρεπιδημούντες την Ιερουσαλήμ" γνωρίζαμε, ότι ο ίδιος ο αρχ. Στέφανος με τον αδελφό του Νεόφυτο, εξεδίωξαν τον Σεβ. Κήρυκο, με άνομους τρόπους και μακιαβελικούς υπολογισμούς ακριβείας για να κάνουν ήσυχοι πλέον τη δουλειά τους και να άρχουν, όπως πάντα έκαναν υπογείως, χωρίς κανένα εμπόδιο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΞΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΝ ΚΗΡΥΚΟΝ.ΑΥΤΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΑΥΤΗΝ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο από πού τον εξεδίωξαν το αφήνω στην κρίση του Θεού...
ΔιαγραφήΑγαπητέ ανώνυμε να σου θυμίσω πως ο Σεβ/τος Κήρυκος πρωτού αποτειχιστεί από την ρώην Ορθόδοξη <> είχε παρακαλέσει πολλάκις να συζητηθούν τα σοβαρά θέματα Πίστεως, όπως το θέμα της εν Αμερική χειροθεσίας, το θέμα του απαλλακτικού βουλεύματος του πρών Πειραιώς, χωρίς όμως ποτέ κανείς να τον ακούσει. Επιπλέον να σου θυμίσω πως ο <> κ. Στέφανος ουδέποτε έκανε κάποια ενέργεια δια να συνομιλήσει με τον Σεβ/το Κήρυκο, όταν ο ίδιος ο Δεσπότης πολλές φορές έσκυψε το κεφάλι και πήγε και βρήκε τόσο τον πρώην Πειραιώς κ. Νικόλαο όσο και τον ίδιο και τον κ. Στέφανο. Πρόσφατη είναι ακόμα η επιστολή του Σεβ/του προς τον <> κ. Στέφανο δια της οποίας του ζητά διάλογο. Η επιστολή αυτή αν και από τον ίδιο τον κ. Στέφανο μέσα εις την <> του χαρακτηρίστηκε ως εξαίρετη, δυστυχώς όμως κλειδώθηκε εις τα συρτάρια χωρίς να βρει καμία ανταπόκριση.Και Εκκλησία Χριστού δεν μπορεί να είναι κάποιοι οι οποίοι χωρίς φόβου Θεού συμπροσεύχονται με τους αιρετικούς Φλωριναίους. Η Εκκλησία του Χριστού βρίσκεται εκεί όπου υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν πράττουν παρανομίες εξυπηρετώντας δι' αυτές σκοπούς του Παλαιοημερολογητικού Οικουμενισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώην ορθόδοξη (σύνοδος) και (Αρχιεπ/πος) οι λέξεις που δεν εμφανίστηκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν όπως διαδίδετε είστε (εκκλησία Χριστού), τότε δεν μένει παρά να το αποδείξετε με την συμμετοχή σας εις ένα διάλογο αγάπης και νουθετήσεως του Σεβ/του Κηρύκου ώστε να (επιστρέψει) εκεί απ' όπου (κακώς εξήλθε). Οι έχοντες την αλήθεια κυνηγούν τους διαλόγους και δεν επινωούν προφάσεις του στυλ (όποιος ευρεθεί εις την επόμενη συντάντηση του Κηρύκου θα θεωρηθεί και ως αιτία σχίσματος) ώστε να τους αποφεύγουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ. Τα σχίσματα είναι έργο του διαβόλου για να αποδυναμώσει την εκκλησία κατά το "διαίρει και βασίλευε".
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος δεν θέλει την ενότητα πράττει το θέλημα του διαβόλου του εχθρού της πίστεως και του αγώνος κατά του Οικουμενισμού.
Πρέπει όλοι να ενωθούμε για να αντιμετωπίσουμε τις σύγχρονες προκλήσεις και όχι να είμαστε σαν μια σκόρπια διαδήλωση...Ντροπή! Ο Κύριος εγγύς...