Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ κ. ΚΑΤΣΟΥΡΑ.


  Αγαπητέ  κ. Δημήτριε Κάτσουρα,

   Όπως θα έχετε παρατηρήσει, σεβαστήκαμε την επιθυμία σας και διαγράψαμε από την παρούσα ιστοσελίδα την δημοσίευση σχετικά με την υπόθεση του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Σεληνίων Σαλαμίνος. Θα πρέπει δε να σας καταστήσουμε σαφές, πως οτιδήποτε γράφεται από εμάς, δεν έχει κανένα σκοπό να μειώσει εσάς ως άτομο. Τις μέχρι σήμερα ενέργειές σας σχολιάζουμε, οι οποίες σύμφωνα και με του Ιερούς Κανόνες (κατά την δική μας γνώμη), προκύπτουν ως αντιεκκλησιαστικές. 
  Επί του παρόντος όμως θα ασχοληθούμε μόνο με το σχόλιο που κάνατε, διότι νομίζουμε πως ορισμένα σημεία του χρίζουν αμέσου απαντήσεως.
  Πρώτα απ' όλα είναι απορίας άξιο πως εσείς μπορείτε και αναφέρεστε τόσο εύκολα στην αλήθεια. Μήπως θα πρέπει να σας θυμίσουμε μονάχα ένα γεγονός, από το οποίο γίνεται απόλυτα φανερό πως όταν έπρεπε δεν είπατε την αλήθεια; Αυτό της εν έτοι 2012 κυκλοφορίας του τευχιδίου σάς εις το οποίο φαίνεστε να γνωρίζετε πάρα πολύ καλά τα όσα συνέβησαν εις την Σαλαμίνα, καθώς φέρεστε εναντίον και όλων όσων συμμετείχαν εις τα γεγονότα, μη παραλείποντας να γράψετε και τις ποινές οι οποίες αρμόζουν εις αυτούς. Μετά όμως από δύο χρόνια, όταν κληθήκατε να δώσετε την μαρτυρία σας για το εν λόγω θέμα, δηλώσατε ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης πως δεν γνωρίζετε τίποτα. Τελικά την αλήθεια την είπατε με όσα γράψατε στο τευχίδιό σας ή με την μαρτυρία σας στο δικαστήριο; Μην ξεχνάτε πως το δικαστήριο το ξεκίνησε η πλευρά σας και εις την δική σας κατάθεση ήμουν κι εγώ παρόν. Οπότε τα όσα λέω δεν είναι βγαλμένα από το μυαλό μου.Γι' αυτό και σύμφωνα με το παραπάνω γεννιούνται κάποια επιπλέον ερωτήματα. α) Πως η εν έτοι 2014 μαρτυρία σας στο δικαστήριο μπορεί να ταυτιστεί με τα γραφόμμενα από εσάς τον ίδιο στο δικό σας προσωπικό φυλλάδιο του 2012; και β) Γιατί αφού δεν γνωρίζατε τίποτα δεχθήκατε να καταθέσετε ως μάρτυρας υπερασπίσεως στο  δικαστήριο; Ιδού και το φυλλάδιό σας το οποίο είχαμε δημοσιεύσει στις 8 Μαίου του 2016: '' http://omologhthsmathaios.blogspot.gr/2016/05/1732015.html''
  Σε άλλο σημείο του σχολίου σας αναφέρθήκατε στην προσωπικότητα των πνευματικών μας. Και πάλι όμως απορώ και εξίσταμαι πως μπορείτε και σχολιάζετε τόσο εύκολα εμάς, όταν η δική σας πλευρά έχει εμπλακεί σε ένα σορό παρανομίες; 1) Παραίτηση Αρχιεπ/που και μετάθεσή του εις την Μητρόπολη Πατρών ως Προέδρου, 2) Ανάδειξη του πρώην Πειραιώς ως <<Αρχιε/που>>,  εις του οποίου το όνομα εκρεμούσαν βαρύτατες κατηγορίες, και ο οποίος δια του βουλεύματός του είχε παραδεχθεί πως η χειροτονία του έλκεται από τους Ρώσους της Διασποράς και όχι από τον Άγιο Πατέρα,  3) Παρουσία μοναχής σας στην διεξαγωγή της τελετής <<ενθροσνίσεως>> του Νεοημερολογίτη μητροπολίτη Μεσογαίας κ. Νικολάου, 4) Ανεπιτυχή προσπάθεια εκδιώξεως του Μητροπολίτου Κηρύκου από την ενορία του αγίου Δημητρίου Αχαρνών, 5) Εκδίωξη του π. Θωμά από τον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος κάτω Ηλιουπόλεως, 6) Κατάληψη του ως άνω Ναού, 7) Χειροδικία πρώην κληρικού σας εις βάρος ηλικιωμένης γυναικός, τον οποίον και επιβραβεύσατε με την εις <<επίσκοπον χειροτονία>> του, 8) <<Επισκοπικές χειροτονίες>> ιερέων που είχαν κανόνα από τους πνευματικούς τους και εκ των οποίων η μία βάφτηκε με αίμα, 9) Τέλεση ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΣ στην Κύπρο, στην οποία συμμετείχαν ορισμένοι <<επίσκοποι>> της <<συνόδου>> σας συμπροσευχόμενοι με τον αιρετικό Φλωριναίο <<Επίσκοπο>> κ. Κυπριανό, (η επιστολή του δευτέρου καθιστά ως υπαρκτό το γεγονός), 10) Ψευδή μαρτυρία <<κληρικού>> σας ενώπιον της δικαιοσύνης, για την υπόθεση του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Σαλαμίνος,  αλλά και πολλά ακόμη. Ειλικρινά αγαπητέ κ. Κάτσουρα, νομίζετε πως έστω και με τα μισά από τα παραπάνω, η <<σύνοδός>> σας μπορεί να χαρακτηρισθεί ως αξιόπιστη και δη ως <<Ιερά>>; 
  Ολοκληρώνοντας την  απάντησή μας, θα θέλαμε να έρθουμε και λίγο στα σημερινά γεγονότα. Άσχετα με όσα έχουν συμβεί στο παρελθόν και τα οποία έχουν γραφτεί με μαύρα γράμματα στην Ιστορία της Εκκλησίας, όλοι γνωρίζουμε πως αν υπάρχει από όλες τις πλευρές καλή θέληση, τότε τα πάντα μπορούν να διωρθωθούν. Σ' αυτό άλλωστε συμφωνήσατε  κι εσείς ο ίδιος όταν πριν μερικούς μήνες ο π. Σωζόμενος ξεκίνησε μία προσπάθεια περί διαλόγου, την οποία υποστηρίξατε και σε πολλούς λέγατε πως θα είσαταν και ο πρώτος που θα ερχόσασταν σε τυχόν συγκέντρωση που θα γινόταν. Αγαπητέ Πρώην εν Χριστώ αδελφέ, τι ήταν εκείνο που για ακόμη μία φορά σας έκανε άλλα να πείτε σε πολλούς και άλλα τελικά να πράξετε; Τελικά θέλετε την εν Χριστώ και εν αληθεία ενότητα, ναι ή όχι; Αν ναι, ποιος καλύτερος τρόπος υπάρχει πέραν από τον διάλογο ώστε να επιλυθούν τα μέχρι σήμερα προβλήματα που στέκονται εμπόδιο στην επανένωσή μας; Άλλωστε μην ξεχνάτε πως κι αν ακόμη διαφωνείτε μαζί μας, τότε ήταν πολύ περισσότερο επιβεβλημένη η παρουσία σας στην συνάντηση, προκειμένου να κάνετε ότι περνάει από το χέρι σας ώστε να <<επαναφέρετε>> τον επίσκοπο Κήρυκο και το ποίμνιό του στην αλήθεια, την οποία δήθεν <<στερούνται>> γι' αυτό και <<δεν>> ομολογούν.  Όπως επίσης δεν πρέπει να αγνοείτε πως τα άτομα που ήρθαν εις την προ ολίγων ημερών γενομένη συνάντηση, τα περισσότερα ήταν από την πλευρά σας και δια των υπογραφών τους μίλησαν, λέγοντας πως επιθυμούν την ενότητα αυτή αλλά και την αγάπη που υπήρχε πριν το σχίσμα του 2005. Όλα αυτά άραγε δεν πρέπει να τα λάβετε υπόψιν σας; Αν συμφωνούμε πως το διακόνημα του Επισκόπου δεν είναι αξίωμα αλλά βαρύ φορτίο, για το οποίο όλοι οι Επίσκοποι όταν εξέλθουν εκ του ματαίου αυτού κόσμου θα κληθούν να δώσουν φρικτό λόγο ενώπιον του Κυρίου, τότε γιατί οι επίσκοποί σας δεν ανοίγουν τα ώττα της καρδιάς τους, εις την προτροπή των λογικών προβάτων τα οποία μίλησαν με την παρουσία τους και την υπογραφή τους;
  Δεν επιθυμώ να σας κουράσω έτι περισσότερο. Τα δε παραπάνω να είσατε απόλυτα σίγουρος, πως όσο κι αν πονούν, τα έγραψα επιθυμόντας μόνο την ενότητα της Εκκλησίας και τίποτα περισσότερο, την οποία ενότητα η πλευρά σας αλλά και εσείς ο ίδιος μανιωδώς αποφεύγετε. Μακάρι το επόμενο κάλεσμα του Κυρίου, για την επανένωσή μας να σας βρει θετικά προσκείμενους, ώστε πλέον να ξεκινήσει ο εν αγάπη διάλογος. 
             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου