Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ κ. ΚΑΤΣΟΥΡΑ. (2)


 Συνέχεια προηγούμενης δημοσίευσης.

  2ον. Όσον αφορά τα περί του Βουλεύματος του κ. Νικολάου:

 Πιο συγκεκριμένα, ο <<Παιραιώς>> κ. Νικόλαος, συμφώνως με το 54/76 Απαλλακτικόν Βούλευμα, εδέχθη ότι οι δύο Επίσκοποι, ήτοι ο Βρεσθένης Ματθαίος και ο Κυκλάδων Γερμανός Βαρυκόπουλος, μετά του Κλήρου και του πιστού Λαού, οι οποίοι κατά το 1937 απεκήρυξαν τον εκπεσόντα πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον Καβουρίδην, και τους περί αυτόν Επισκόπους και Πρεσβυτέρους, <<προεκάλεσαν σχίσμα>> και <<ίδρυσαν μίαν δευτέραν Εκκλησίαν παλαιοημερολογιτών>>! Δηλαδή, δέχεται την κατά το 1937 εκπεσούσαν Φλωρινικήν παράταξιν ως <<Εκκλησίαν Γ.Ο.Χ.>>, τους δε Γνησίους Ορθοδόξους, οι οποίοι και κατά το 1924, αλλά και κατά το 1937 παρέμειναν εδραίοι και αμετακίνητοι εις την Γνησίαν Ορθόδοξον Εκκλησίαν, εμφανίζει ως δήθεν προκαλέσαντας <<σχίσμα>>! Τούτο το σχίσμα, πάντοτε κατά το εν λόγω 54/76 <<Απαλλακτικόν Βούλευμα>>, εξέλιπεν δια της κατά το 1971 γενομένης υπό της παλαιο - νεοημερολογιτικής Ρωσικής Συνόδου της Διασποράς <<χειροθεσίας>> επί των τότε Επισκόπων μας Καλλίστου και Επιφανίου. Πέραν τούτου επίσης διακηρύσσει και ότι αι Επισκοπικαί χειροτονίαι του 1935, μεταξύ των οποίων και η χειροτονία του αοιδίμου Βρεσθένης Ματθαίου, ήσαν <<άκυροι>>, διότι, ως ΑΝΑΛΗΘΩΣ ισχυρίζεται, οι εκ του Νεοημερολογιτισμού επιστρέψαντες Αρχιερείς ήσαν δήθεν καθηρημένοι. Ομοίως ότι και αι εν έτει 1948 Επισκοπικαί χειροτονίαι, υπ' αυτού, (του Βρεσθένης Ματθαίου), του μόνου Ορθοδόξου Επισκόπου, ήσαν επίσης <<άκυροι>>, αλλ' επικυρωθείσαι και αναγνωρισθείσαι κατά το 1971 δια της λεγομένης <<χειροθεσίας>>, κατέστησαν τον <<Πειραιώς>> κ. Νικόλαον Κανονικόν και έγκυρον Επίσκοπον, διο τον ηθώωσεν και έπαυσεν την κατ' αυτού ποινικήν δίωξιν!

 Ιδού τι ακριβώς λέγει το 54/76 βλάσφημον <<Απαλλακτικόν Βούλευμα, περί του Φλωρινικού σχίσματος του 1937, των Επισκοπικών χειροτονιών του 1935 και 1948 και της λεγομένης <<χειροθεσίας>> του 1971, εις Αμερικήν και εις Αθήνας:


<<... από του έτους 1937 ο κατά την 26ην Μαϊου 1935 χειροτονηθείς εις Επίσκοπον Βρεσθένης Αγιορείτης Ιερομόναχος Ματθαίος Λαυρεώτης, περιελθών εις έριδα μετά των λοιπών Αρχιερέων, ην και τύποις περιέγραψεν, ίδρυσε νέαν θρησκευτικήν κοινωνίαν, ην ωνόμασεν ωσαύτως Εκκλησίαν των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών της Ελλάδος. Ένδεκα δ' έτη βραδύτερον θεωρήσας την υπ' αυτόν Εκκλησίαν ως εν διωγμώ τελούσαν και επικαλεσθείς <<απαρρησίαστον επισκόπων καιροίς χαλεποίς>>, προέβη εις χειροτονίας ετέρων τριών ιερομονάχων εις Επισκόπους, μεθ' ων συνεκρότησεν εν συνεχεία την Ιεράν Σύνοδον της Ματθαιϊκής λεγομένης παρατάξεως της Εκκλησίας των Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών. Η εν λόγω δευτέρα των Παλαιοημερολογιτών Εκκλησία υποστηρίζει την συγκρότησιν αυτής κατά τα εν τη Εκκλησία των τριών πρώτων αιώνων τηρηθέντα...>>. Εις την συνέχειαν αναφερόμενον εις τας χειροτονίας του 1935, και επομένως και του 1948, αποφαίνεται, ότι αύται:<<... δεν εγένοντο αποδεκταί υπό της Νομολογίας των Δικαστηρίων, άτινα δέχονται, ότι οι κατά το έτος 1935 καθαιρεθέντες Αρχιερείς μετέστησαν εις την τάξιν του μοναχού, μηδεμίαν εξουσίαν έχοντες προς ενέργειαν των εις τους Επισκόπους επιτρεπομένων, εν οις και η χειροτονία ιερέως ή Αρχιερέως, ήτις τυχόν γενομένη είναι άνευ εννόμου αξίας και δεν περιποιεί τω χειροτονηθέντι την ιδιότητα του κληρικού ή του επισκόπου (Α.Π. 39/1956 Ποιν. Χρον. ΣΤ. 190 Α.Π. 176/1957 Ποιν. Χρον. Ζ, 372)>>.

 Και εις την συνέχειαν: <<Ετέρωθεν δυνάμει της υπ' αριθμ. 16-11 της 15/28ης Σεπετμβρίου 1971 αποφάσεως της Συνόδου των Επισκόπων της Υπερορίου Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας ενεστάλησαν οι Αρχιερείς Γερμανίας Φιλόθεος και Αυστραλίας Κων/νος, όπως μεταβαίνοντες εις Βοστώνην χειροθετήσωσι τους Επισκόπους Κορινθίας Κάλλιστον και Κιτίου Επιφάνιον. Όντως την μεν 17ην Σεπτεμβρίου 1971 εχειροθετήθη υπό των ως άνω Αρχιερέων ο Μητροπολίτης Κορινθίας Κάλλιστος εν τη Ιερά Μονή της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος εις Μπρούκλιν της Μασσαχουσέτης, την δε επομένην και εις τον άνω Ναόν εχειροτονήθη ο Επίσκοπος Κιτίου Επιφάνιος. Επανελθόντες οι ανωτέρω εις την Ελλάδα, εχειροθέτησαν τους υπολοίπους Αρχιερείς της Ματθαϊκής παρατάξεως και οι Αρχιερείς τον κλήρον. (ίδετε το Περιοδικόν ΚΥΡΗΞ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ Περίοδος Δ' - Τόμος 17ος, Μην Νοέμβριος σελ. 6 και επόμενα). Ακολούθως την 26ην Ιανουαρίου 1973 και εν τω Ιερώ Ναώ Αγίου Νικολάου, της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Κουβαρά Αττικής, οι Επίσκοποι Αθηνών Ανδρέας, Θεσσαλονίκης Δημήτριος, Κορινθίας Κάλλιστος, Τρίκκης και Σταγών Βησσαρίων και Μεσσηνίας Γρηγόριος εχειροτόνησαν τον Αρχιμανδρίτην Νικόλαον Μεσσιακάρην - πρώτον των κατηγορουμένων - εις Επίσκοπον Πειραιώς>>.
  Αυτά εν ολίγοις, κ. Κάτσουρα, αναγράφονται στο <<Απαλλακτικό Βούλευμα>> του πρ. Πειραιώς κ. Νικολάου. Και μάλιστα τα παραπάνω παρουσιάζονται για δεύτερη φορά στο Blog αυτό, πράγμα που σημαίνει πως εμείς μόνο που δεν αποκρύπτουμε τα του <<Βουλεύματος>> του κ. Νικολάου, όπως σείς παντελώς λανθασμένα σημειώνετε στο σχόλιό σας. Και επαναλαμβάνω, τον επίσκοπο αυτόν, δηλ. τον κ. Νικόλαο, εσείς όχι μόνο δεν βρήκατε ποτέ το θάρρος χάριν της αγάπης προς την Εκκλησία να τον θέσετε προ των ευθυνών του εξαιτίας του Βουλεύματός καθώς και πλείστων άλλων αδικιών του και να τον φέρετε ως υπόλογο στη Σύνοδο, αλλά φτάσατε και εις το τραγικό και ολέθριο σημείο να τον αναδείξετε και ως δήθεν <<Αρχιεπίσκοπο>>. Και μάλιστα για να συμβεί αυτό προηγουμένως παραιτήσατε παντελώς παράνομα και κακήν κακώς τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα από του θρόνου του, και εσείς που τώρα για χάρη των οφθαλμών του κόσμου των αναφέρετε ως <<Άγιο>>, τον είχατε γελοιοποιήσει ενώπιον όλων υποβιβάζοντάς τον εις την θέση του <<Προέδρου Πατρών>>. Και αυτό για να μπορείτε να έχετε μία ψήφο παραπάνω, μιας και τότε Τρεις Αρχιερείς, ο Μεσογαίας κ. Κήρυκος, Ο Λαρίσης κ. Πανάρετος και ο Βεροίας κ. Ταράσιος, διαφωνούσαν με την παραίτησή του.
(Συνεχίζεται)

6 σχόλια:

  1. Δέν εἶμαι πλέον βέβαιος, ἐάν ἔχετε πρόβλημα ἤ παριστάνετε τόν ἀνόητο γιά νά ἰσχυρίζεσθε ὅ,τι σᾶς ἐξυπηρετεῖ! Δυστυχῶς ὅμως γιά σᾶς δέν εἶναι καί οἱ ἀναγνῶστες σας ἀνόητοι ἤ ἀνέντιμοι. Ἀναλογισθεῖτε λίγο ὅτι μέ τά γραφόμενά σας θυσιάζετε δημοσίως τήν ὅποια ἀξιοπρέπεια καί σοβαρότητα ἀλλά καί λογική ὀφείλατε νά διαθέτετε δημοσιολογοῦντες. Ἀναφέρεσθε στό Ἀπαλλακτικό Βούλευμα τό ὁποῖο ἐξέδωσε μία Δικαστική Ἀρχή καί παρουσιάζετε τό περιεχόμενό του καί τίς θέσεις του ὡς θέσεις πού εἶχε ἤ ἔλαβε ὁ μακαριστός Πειραιῶς καί μετέπειτα Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν κυρός Νικόλαος. Γνωρίζετε ὅτι προσωπικῶς εἶχα πολλάκις "συγκρουστεῖ" μαζί του, ἀλλά αὐτό δέν μοῦ ἐπιτρέπει νά τόν ἀδικῶ καί νά τόν συκοφαντῶ ὅπως κάνετε ἐσεῖς. Γνωρίζετε καί ἄν δέν τό γνωρίζετε μάθετέ το ὅτι εἶχα τό θάρρος νά τόν καταγγείλω στήν Σύνοδο γιά κακοδοξίες του περί τῶν Είκόνων πού εἶχε συμπεριλάβει σέ πόνημά του, τό ὁποῖο ἀναφέρω παρεμπιπτόντως ὅτι ὁ κ. Κήρυκος εἶχε ἀποσιωπήσει καί ἐπαινέσει σέ ἀνύποπτο χρόνο (γνωστή γάρ ἡ θεολογική του ἀμετροέπεια). Ὁ τότε Πειραιῶς Νικόλαος πρός τιμήν του εἶχε δεχθεῖ νά ἀνακαλέσει ὅσα κακόδοξα τοῦ ὑπεδείχθησαν καί ἀπεδείχθησαν ὡς τέτοια καί μάλιστα ἡ σχετική ἀνάκλησή του δημοσιεύθηκε στό Περιοδικό τῆς Ἐκκλησίας (τόν "Κήρυκα"). Ὅμως δέν εἶναι δυνατόν νά ἐξαπατᾶτε τόν κόσμο κάνοντας λόγο γιά δήθεν προδοσία του, ἐμφανίζοντας τό περιεχόμενο καί τίς θέσεις τῆς Δικαστικῆς Ἀρχῆς ὡς δικές του θέσεις! Σᾶς ἔχω προκαλέσει νά ἐμφανίσετε ἔγγραφο τοῦ ἰδίου πού ὑποστηρίζει αὐτές τίς θέσεις καί τό ὁποῖο νά προσκόμισε στό Δικαστήριο προκειμένου νά ἀθωωθεῖ, γιατί δέν ἀνταποκρίνεσθε; Εἶναι ἁπλό ! Διότι δέν ὑπάρχει, οὔτε ὑπῆρξε ποτέ τέτοιο ἔγγραφο ὅπου νά ὑπῆρχαν τέτοιες ἀπαράδεκτες θέσεις κί νά ὑποστηρίζονται ἀπό ἐκεῖνον. Ἑπομένως αὐτό πού κάνετε εἶναι πνευματική τυμβωρυχία καί σᾶς κατατάσσει σέ ἀξιοθρήνητη θέση καί κατάσταση! Δεῖξτε μας, παρουσιάστε τό τεκμήριο ὅτι ὑπεστήριξε αὐτές τίς θέσεις προκειμένου νά ἐπιτύχει τήν ἀθώωσή του καί εἴμαστε πρόθυμοι νά τό ἀναγνωρίσουμε καί ὁμολογήσουμε τά δέοντα. Ἐπιπλέον τό Βούλευμα εἶναι τοῦ 1976 καί ὑπάρχει ἀντίγραφό του μέ τήν ὑπογραφή πάνω σ' αὐτό τοῦ ἱερομονάχου (τότε) Κηρύκου καί ἡμεροχρονολογία λίγα ἔτη μετά. Ἔκτοτε γιατί δέν ἔθεσε ποτέ αὐτό τό θέμα ὑπευθύνως ὁ κ. Κήρυκος; Τί περίμενε; Νά χαλκευθεῖ ἡ σχετική κατηγορία ἀπό τόν κ. Γκουτζίδη ἤ νά προκύψει ἡ συγκυρία ὁπότε κάτι τέτοιο θά τόν ἐξυπηρετοῦσε νά δικαιολογήσει ἐνέργειές του καί γενικῶς νά δικαιολογηθεῖ καί ἐμφανισθεῖ ὡς δῆθεν ὑπερασπιστής τῆς ἀκραιφνοῦς ὁμολογίας; (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (ἡ συνέχεια)
    Γιά κακή σας τύχη, ὁ Εἰσαγγελέας πού ἐξέδωσε τό Ἀπαλλακτικό Βούλευμα καί ζοῦσε τουλάχιστον πρίν λίγα χρόνια στή Θεσσαλονίκη καί βρέθηκε νά εἶναι γνωστός συγγενῶν μου, ἴσως καί μακρυνός συγγενής, ἐρωτήθηκε σχετικῶς καί μέ διαβεβαίωσε, σέ συνάντησή μας στήν Ἀντίκυρα Βοιωτίας, ὅτι τήν Ἀπαλλαγή τήν ἔκανε διότι εἶχε συγγενεῖς παλαιοημερολογίτες καί ἤθελε νά βοηθήσει, τά δέ στοιχεῖα πού ἐπικαλέσθηκε γιά νά τήν στηρίξει τά βρῆκε μόνος του καί δέν τοῦ τά κατέθεσε ἤ προσεκόμισε ὁ τότε κατηγορούμενος γιά ἀντιποίηση Ἀρχῆς Ἐπίσκοπος Νικόλαος. Νά λοιπόν πού ὅσα καχύποπτα καί ἀτεκμηρίωτα ἰσχυρισθήκατε καί ἐπιμένετε νά παρουσιάζετε δέν ἔχουν καμμία σχέση μέ τήν πραγματικότητα! Ἀποτελοῦν σενάρια τῆς γνωστῆς ἀρρωστημένης συνομωσιολογίας σας, σάν κι ἐκείνη πού ἐπικαλεῖτο ὁ κ. Κήρυκος παλαιότερα, προκαλώντας τόν γέλωτα κάθε πικραμμένου ὅτι δῆθεν ὁ Πάπας εἶπε ὅτι ὅλους τούς ἔχω στό χέρι, ἐκτός ἀπό δύο τόν Κήρυκο καί τόν θεολόγο τόν κ. Γκουτζίδη ὡς τούς μόνους προμάχους τῆς Ὀρθοδοξίας!....Ἄς σοβαρευθεῖτε λοιπόν λίγο ἄν θέλετε νά σᾶς παίρνουν στά σοβαρά! Ὅσο γιά τόν μακαριστό Ἀρχιεπίσκοπο Ἀνδρέα, μή τόν παίρνετε στό στόμα σας. Πράγματι, τόν θεωροῦμε καί ὑπῆρξε ἕνας ἅγιος Ἱεράρχης μέ θαυμαστά σημεῖα ἐν ζωῆ καί μετα τήν κοίμησή του καί κυρίως μέ ὁμολογιακή πορεία καί συνέπεια μέχρι τέλους. Καί πάλι δυστυχῶς γιά σᾶς ἐκεῖνος μέ συγκλονιστικές ἐπιστολές του πρός τόν κ. Κήρυκο τοῦ εἶχε ἐπισημάνει τήν ὀλισθηρή πορεία του καί τήν ἔκπτωσή του ἀπό τήν παραδοθεῖσα Πίστη μέ τήν ὑποστήριξη τῆς γνωστῆς Καινοτομίας. Ὅσο γιά τόν τίτλο τοῦ Προέδρου Πατρῶν πού τοῦ ἀπένειμε ἡ Ἱερά Σύνοδος μετά τήν παραίτησή του ἀπό τόν Ἀρχιεπισκοπικό Θρόνο,εἶναι κρίμα νά περιφέρετε τήν ἄγνοιά σας θεωρώντας τον ἀντικανονικό. Εἶναι ὁ πιό παραδοσιακός τίτλος ἀφοῦ ὁ κάθε Ἐπίσκοπος εἶναι Πρόεδρος τῆς Ἐπισκοπῆς του ὡς προϊστάμενος καί κατέχων τήν ἕδραν αὐτῆς. Θυμηθεῖτε τό Ἀπολυτίκιο τοῦ Ἁγίου Διονυσίου τοῦ ἐκ Ζακύνθου καί Ἐπισκόπου Αἰγίνης: Τῆς Ζακύνθου τόν γόνον καί Αἰγίνης τόν Πρόεδρον...κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρός τον κύριο Κάτσουρα.
    Αξιότιμε κ.Κάτσουρα,χαίρετε.Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε την ανάκληση των αιρετικών θέσεων του τότε Πειραιώς Νικολάου,οι οποίες κατεγράφησαν λεπτομερώς και σαφώς στο γνωστό αιρετικό βιβλίδιό του με τίτλο:΄΄Προσκυνούμεν Πατέρα, Υιόν και Άγιον Πνεύμα...΄΄,και εάν έχει υπάρξει καθολική καταδίκη των θέσεων αυτών με ξεκάθαρη διακήρυξη του εικονολογικού δόγματος, και τι σημαίνει ΄΄εικόνα Αγίας Τριάδος΄΄, πάντα σε θεολογικό-δογματικό επίπεδο;και αυτό το λέω,διότι εμφανίζεστε σε πρόσφατη φωτογραφία πλησίον του Ηγουμένου της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως Κουβαρά κ.Στεφάνου,με φόντο την δήθεν εικόνα της Αγίας Τριάδος.Και να μας ενημερώσετε,άν έχετε την καλοσύνη, εάν κανείς εκ΄των υπογραψάντων την 2566/1992 Ποιμαντορική Εγκύκλιο,ήρε την υπογραφή του ,καταδικάζοντας και το περιεχόμενο αυτής;Όπως, επίσης ,εάν ο τότε Αρχιεπίσκοπος Ανδρέας,ανακάλεσε την από τηλοψίας δήλωσή του :΄΄ότι προσκυνεί την εικόνα της Αγίας Τριάδος΄΄,την οποίαν επικαλούνται σήμερα κληρικοί και οπαδοί των πέντε,ώστε να εδραιώσουν τις κακοδοξίες τους.Εις ότι αφορά στο θέμα της αντικανονικής παραιτήσεως του τότε Αρχιεπισκόπου Ανδρέου,η οποία ούτε κάν σχετίζεται με αυτή του Αγίου Διονυσίου,στο επανιδείν. .Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ''Αγαπητέ'' Δημήτρη ΚΑΤΣΟΥΡΑ,
    Όπως έγραψα και στο σύντομο σχόλιό μου, ζω για την ημέρα εκείνη που έστω και κατά λάθος θα πεις την αλήθεια. Προσωπικά δεν μου κάνει καμία απολύτως εντύπωση ότι εσύ ακόμη και τώρα συνεχίζεις να υπερασπιζεσαι την αδικία, την παρανομία και τις αναλήθειες. Άλλωστε στη ''σύνοδό'' σου αυτά όλα τα έχεις περάσει εσύ. Και επειδή τολμάς και λες πως εμείς από την πλευρά μας λέμε ψέματα, όταν μάλιστα υπάρχουν φωτογραφίες και βίντεο που δείχνουν σε ΟΛΟΥΣ πόσο Ορθόδοξος είσαι, θα ξεκινήσω να αυτή την αναγκαστική μακροσκελή απάντησή μου θυμίζοντάς σου το γεγονός που με τα αυτιά μου σε είχα ακούσει να λες στους Αρχιερείς τι πρέπει να αποφασίσουν για την Καταδίκη του Σεβ/του κ. Κηρύκου και του ακόμη τότε π. Αμφιλοχίου. Ήταν τότε που είχα φέρει στα γραφεία, στο Περιστέρι, την αποτείχιση του Σεβ/του. Εκεί είχα φτάσει ενώ εσείς είχατε ξεκινήσει την συνεδρίαση. Τότε συνάντησα για πρώτη φορά τον π. Μιχαήλ και του ζήτησα να έρθει μαζί μου και να χτυπήσει την πόρτα ώστε να μου ανοίξετε για να σας δώσω τα χαρτιά που σας έστελνε ο Σεβ/τος. Μόλις λοιπόν φτάσαμε και οι δύο έξω από την πόρτα, σε άκουσα από μέσα να απαγγέλεις ως άλλος Βουτσάς στην Επίδαυρα, τον μονόλογό σου και να λες - να διατάζεις τους Αρχιερείς τι πρέπει να κάνουν σχετικά με τον Σεβ/το Κήρυκο και τον π. Αμφιλόχιο. Αμέσως μετά ο π. Μιχαήλ χτύπησε την πόρτα, άνοιξε ο Παντελέημων Ντέσκας και εγώ του έδωσα τα χαρτιά. Μάλιστα όταν έφυγα από εσάς και γύρισα στο Κορωπί, πήρε τηλέφωνο ο Σεβ/τος Ταράσιος και είπε στον Σεβ/το πως τα χαρτιά που σας έφερα δεν αφήνατε τον Παντελεήμων να μοιράσει στους Αρχιερείς, και αν δεν επέμενε ο Σεβ/τος Ταράσιος αυτά δεν θα είχαν μοιραστεί ποτέ. Αυτό όλο είναι πέρα ως πέρα αληθινό, το έζησα και το άκουσα με τα αυτιά μου και το καταθέτω για δεύτερη φορά επειδή εσύ έχεις το θράσος να μας κατηγορείς πως λέμε ψέματα. Και για ατυχία δική σου, το γεγονός αυτό έρχετε να προστεθεί σε όλα εκείνα που για χρόνια έγραφε ο Σεβ/τος Κήρυκος και παρουσίαζε και εσένα ως Κύριο υπεύθυνο για την λοξοδρόμηση την Ιεράς Συνόδου και την ακαταστασία εντός αυτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή όμως το θράσος σου ξεπερνάει στο έπακρο την ανθρώπινη λογική και θέλοντας να δικαιολογήσεις τις Παρανομίες της ''συνόδου'' σου βγαίνεις και ζητάς αποδείξεις για το Βούλευμα του πρ. Πειραιώς, θα σου ζητήσω και εγώ με τη σειρά μου να μου καταθέσεις τα πιστευτήρια εκείνα που σου ζητάει ο αγαπητός εν Χριστώ αδελφός κ. Χαρίλαος Στουραΐτης. Συν τοις άλλοις θα ήθελα να μου καταθέσεις και ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ για τον Αφορισμό και την Καθαίρεση του Σεβ/του Κηρύκου, δηλαδή τα ενυπόγραφα από τον ''Αρχιεπίσκοπο'' Νικόλαο σχετικά χαρτιά. Διότι αυτά πέρα από την εκκλησιολογική θέση που κατέχουν και φανερώνουν σε όλους πως ο Σεβ/τος δεν έχει καθαιρεθεί από κανέναν ''Επίσκοπό'' σας, αποδυκνείουν περίτρανα και πως ο Σεβ/τος Συνεχίζει ακόμη και σήμερα και μάλιστα με τις ''ευλογίες'' τις δικές σας να είναι Νόμιμος, Ορθόδοξος και Κανονικός Επίσκοπος, οπότε και εσύ αδίκως διασύρεις το όνομά του αποκαλόντας τον δημόσια ως κ. Κήρυκο. Και με τα λίγα που γνωρίζω γύρω από τα Νομικά, ο Σεβ/τος αν ήθελε θα μπορούσε να σου έχει κάνει και προσωπική μήνυση περί αυτού, αλλ' όμως επειδή είναι άνθρωπος που δεν τον νοιάζει ο ευατός του και Πνευματικός που έως εσχάτον μακροθυμεί, γι' αυτό ποτέ δεν το έκανε. Το δε γεγονός πως εσείς σε ένα από αυτά τα χαρτιά είχατε βάλει στην πρώτη σελίδα το όνομα του μακαριστού Σεβ/του Γαλακτίωνος και στην τελευταία σελίδα, στις υπογραφές, δεν υπήρχε πουθενά, αποδικνύει για ακόμη μία φορά την πονηριά με την οποία μεθοδεύετε τα πράγματα προκειμένου να πετύχετε τον σκοπό σας. Και επίσης αποδεικνύει και δύο ακόμα άλλα. Είτε πως ο Σεβ/τος Γαλακτίων ήταν όντως παρόν στην συνεδρίαση αυτή και αρνήθηκε να υπογράψει την παράνομη καθαίεση, είτε πως δεν ήταν και εσείς βάλατε στην πρώτη σελίδα το όνομά του προκειμένου να δείξετε πλειοψηφία. Αλλά όλα στο τέλος φαίνονται. Άσε δε που λίγο καιρό πριν την απόφαση αυτή, ο Σεβ/τος Γαλακτίων σε επιστολή του προς τον Πειραιώς είχε δηλώσει πως ποτέ του δεν θα υπέγραφε την καθαίρεση του Σεβ/του Κηρύκου και των Κυπρίων Ιερέων. Και μάλιστα στην επιστολή αυτή σε κατονόμαζε και ως κύριο υπεύθυνο για τις περισσότερες λάθος αποφάσεις της ''συνόδου'' σας. Αν ψάξεις στο blog θα βρεις την εν λόγω επιστολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επομένως εσύ δεν θες αποδείξεις προκειμένου να τις δεις και όπου πρέπει σαν καλός χριστιανός να ζητήσεις συγγνώμη, αλλά θες αποδείξεις προκειμένου να δεις πως μπορείς ακόμη και αυτές να τις αμφισβητήσεις και να φτιάξεις μία πλοκή γύρω από αυτές. Γνωστές οι κινήσεις σου από χρόνια και εγώ πλέον έφτασα στα τριάντα και σε ξέρω από τα οχτώ μου, και δυστυχώς εσύ συνχίζεις ακόμη να ενεργείς όπως ενεργούσες και όταν ήμουν παιδί. Με κουτοπονηριά προκειμένου να πετύχεις τον αφανισμό της Ορθοδοξίας. Άλλωστε για όλα αυτά που έχουν συμβεί από το 2005 και μέχρι σήμερα, τις τόσες παρανομίες, τις χειροδικείες ιερέου σας που μετά τον κάνατε και επίσκοπο, τις χειροδικείες κατά την χειροτονία Κύπρίου ''επισκόπου'' σας, την παράνομη παραίτηση του Μακ/του, τον διωγμό του π. Θεωδόρου (π. Θωμά) από την αγ. Τριάδα, της Συμπροσευχής σου και των ''επισκόπων'' σου στην Κύπρο με τον κ. Κυπριανό, την προσωπικής σου συμμετοχής σε τέλεση Νεοημολογίτικου αγιασμού, πότε για όλα αυτά έχεις πει την αλήθεια και έχεις παραδεχθεί πως σφάλατε έστω και από ανθρώπινη αδυναμία ώστε να το κάνεις και τώρα; Δεν θα γράψω άλλα. Όπως σου είπα και παλαιότερα και σου ξαναλέω, όλοι ξέρουν πολύ καλά ποιος πραγματικά είσαι και πόσο δρματικό ρόλο έχεις παίξει στα εκκλησιολογικά. Άλλωστε δεν είναι τρελοί όλοι εκείνοι οι πρώην δικοί σας, οι γραματισμένοι αλλά και οι λιγότερο κατέχοντες γραμματική μόρφσωση σας εμένα, που σε θεωρούν το μεγαλύτερο πνευματικό πρόβλημα. Διότι κακά τα ψέματα ''αγαπητέ'' Δημήτρη, κατάφερες να ''μπεις'' στα περισσότερα σπίτια και να γίνεις η αιτία που οικογένειες πλέον δεν μιλούν, επειδή οι μισοί από αυτές ακολουθούν εσάς και οι άλλοι μισοί εμάς. Πλην όμως εμείς ποτέ δεν είπαμε σε κανέναν να μην σας μιλάει. Αυτά τα κάνετε μόνο εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή