Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ κ. ΚΑΤΣΟΥΡΑ. (ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ)




''...η ευγένεια και η λεπτότης και η αγάπη και η τιμή στο πρόσωπό μου ήσαν κάτι περισσότερο από συγκινητικές, ώστε να ζήσουμε όλοι μαζί την Κοινωνία της Αγάπης''

''... με έθεσαν σε τιμητική θέση στο Ναό, με αντιμετώπισαν με πολλή ευγένεια, μου ευχήθησαν επανειλημμένως <<σύντομα και η ώρα η καλή...>>

''... ο συμπλησιασμός ήταν τοιαύτης ποιότητος πνευματικής, ώστε να χαθεί πλήρως η αίσθησις της οποιασδήποτε διαφορότητος...''

'' ... Είχα εξ αρχής διευκρινίσει στους Αδελφούς μας εν Κύπρω, και ιδίως στους Αρχιερείς, ότι δεν ευρίσκομαι στην Κύπρο ως άτομον, αλλ' ως Εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου μας και ότι κομίζω Μήνυμα Αγάπης και Ενώσεως.''

''... μου εδόθη η άδεια - ευλογία να προσφωνήσω στο Αρχονταρίκι τον νέο Επίσκοπο εκ μέρους της Ιεράς Συνόδου μας με Χαιρετισμό Ενωτικό και να προσφέρω συνοδικό Δώρο ως σύμβολον κλάδου ελαίας, τέλος δε να συμμετάσχω στην μεγάλη εόρτια τράπεζα, όπου ο συμπλησιασμός ήταν τοιαύτης ποιότητος πνευματικής, ώστε να χαθή πλήρως η αίσθησις της οποιασδήποτε διαφορότητος.''

''... Οι Αρχιερείς εξ Ελλάδος ήσαν ακόμη εκεί και έτσι ενωμένος και ήδη οικείος με την πανηγυρίζουσα Τοπική Εκκλησία, τον Λαό του Θεού, συμμετείχα προσευχητικά στο χαρμόσυνο αυτό γεγονός.''

(Λόγια κ. Κυπριανού) 

 Αγαπητέ κ. Κάτσουρα,

 Ως απάντηση στο σχόλιό σας στην Ανάρτηση <<ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ>>, επιτρέψτε μου να σας παραθέσω και μερικά δικά μου σχόλια, τα οποία ίσως γραφούν με μία γλώσσα ελαφρώς ποιο ειλικρινή από τη δική σας. 
 1ον. Βλέποντας τις ως άνω δύο φωτογραφίες και διαβάζοντας τα λόγια του Φλωριναίου Μητροπολίτη Ωρωπού και Φυλής κ. Κυπριανού, αναρωτιέμαι ειλικρινά ποιος είναι ο λόγος που σας κάνει τόση εντύπωση η κίνηση του Μακ/του Αρχιεπισκόπου κ. Παχωμίου να πάρει πίσω την υπογραφή του από την καθαίρεση του πρώην Κορινθίας κ. Καλλίστου.Κανείς θα μπορούσε να αναρωτηθεί πως γίνεται να παραπονιέστε εσείς, ειδικά εσείς, όταν είστε άνθρωπος που χωρίς κανένα κώλυμα συμμετέχεχετε σε νεοημερολογίτικες τελετές, όταν πηγαίνετε σε νεοημερολογήτικες κηδείες και μετά θέλετε να κοινωνήσει το παιδί σας χωρίς να κάνει Ομολογία, σαν να μην τρέχει τίποτα (εσείς φταίτε φυσικά και όχι το παιδί) και όταν μαζί με τη ''σύνοδό'' σας ανοίγετε διάπλατα τις αγκαλιές σας σε όσους βρίσκονται εκτός Εκκλησίας και στερούνται της Ομολογίας Πίστεως και Συμπροσεύχεστε μαζί τους. Και πόσο μάλλον τούτο, όταν ο κ. Κυπριανός είχε προειδηποιήσει τους εν Κύπρω Αρχιερείς σας πως στην χειροτονία θα παρευρισκόταν όχι ως άτομο, δηλαδή ως απλός επισκέπτης, αλλά ως Εκπρόσωπος της Συνόδου του. Ο δε γηραιός Νόμιμος και Κανονικός Προκαθήμενος της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος , τον οποίον γνωρίζετε χρόνια ολόκληρα (γι' αυτό και δεν θα έπρεπε να τον παρεξηγήσετε), έπραξε αυτό που έπραξε και δήθεν σας προβλημάτισε, καθαρά και μόνο από φόβο Θεού, επειδή αν και Επίσκοπος, δεν του αρέσει να ανακατεύετε στα δικά Του χωράφια, αφού ως πεθαμένος πλέον ο πρώην Κορινθίας ανοίκει στην Κρίση του Θεού. Αναρωτιέμαι όμως τι θα γινόταν αν την κίνηση αυτή, ο Μακ/τος, την έκανε όσο ακόμα ήταν μαζί σας και εκείνοι που θα μιλούσαμε όπως εσείς θα ήμασταν εμείς. Τότε, Ω τότε, πόσο θα τον καλύπτατε και πόσες δικαιολογίες θα είχατε έτοιμες να μας πείτε. Διότι για να λέμε την καθαρά αλήθεια, αυτό που τελικά σας έχει πειράξει, όλους σας, δεν είναι η άρση της υπογραφής του από την καθαίρεση του Καλλίστου, αλλά ότι ο Μακ/τος θέλησε να συμπορευτεί με τον Σεβ/το κ. Κήρυκο. Και τα περί ''άρσης...'' είναι καθαρές προφάσεις ώστε να έχετε από που να ποιαστείτε προκειμένου να τον χτυπήσετε. Πλην όμως, επειδή την ημέρα που ο Μακ/τος ανακοίνωσε σε όλους μας την απόφασή του, εν μέσω πληθούσης Εκκλησίας, έχοντας καλύτερα από τον καθένα μας σώας τα φρένας, η αμαρτωλότητά μου ήμουν παρόν και άκουσα τα όσα είπε για να δικαιολογήσει την κίνησή του αυτή,  γι' αυτό λοιπόν σας λέω πως καλό θα ήταν αντί να προσπαθείτε να φανείτε δήθεν Ορθοδοξότερος του Μακ/του απομονώνοντας σημεία από την Ομιλία του, αν πραγματικά τον σέβεστε, να αναζητήσετε και να βρείτε ανάμεσα σε εκείνους που ήταν παρόντες και τον άκουσαν Όλα όσα ο ίδιος είπε.  Και επιπλέον επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω και κάτι ακόμα. Μήπως κ. Κάτσουρα εσείς έχετε να μας παρουσιάσετε κάποια έγγραφη Ομολογία Πίστεως ή έτερη διαπίστευση, η οποία θα αναδεικνύει πως η δική σας ''σύνοδος'' έχει καταδικάσει τον κ. Καλλίνικο και τον θεωρεί εκτός Εκκλησίας; Και όχι φυσικά την Πονηρή Εγκύκλιο του 2007, αλλά κάποιο άλλο πιο πρόσφατο κείμενο. 

(Συνεχίζεται)

2 σχόλια:

  1. Τό ὅτι εἶσθε φθηνοί προπαγανδιστές καί ἀμετανόητοι ψευδολόγοι κατά συρροή προκύπτει δυστυχῶς ἀπό τά κείμενα καί τίς δημοσιεύσεις σας.Εἶναι προφανές ὅτι τό σχόλιό μας καί ἡ ἀναντίρρητη ἀναφορά μας στήν ἔγγραφη ἄρση τῆς ὑπογραφῆς ἀπό τήν Καθαίρεση τοῦ ποτέ Κορινθίας Καλλίστου ἐκ μέρους τοῦ γέροντος Παχωμίου προκάλεσε τόν πανικό σας, ὄχι ὅμως καί τήν ἀνάληψη τῶν εὐθυνῶν σας. Καταφύγατε στά γνωστά ωεύδη σας καί τόν ἀποπροσανατολισμό. Καί τό ἀκόμη χειρότερο καί ἀπίστευτο, ὄχι μόνο τό παρεδέχθητε ἀλλά καί τό ἀμνηστεύετε καί σχεδόν τό δικαιολογεῖτε! Κοντά, λοιπόν, στή βλασφημία τοῦ γέροντος Παχωμίου συμμεριζόμενοι τήν πρωτάκουστη, ἀντορθόδοξη καί ἀντικανονική του ἐνέργεια γίνεσθε καί σεῖς συμμέτοχοι καί συνένοχοι αὐτῆς τῆς πρωτοφανοῦς βλασφημίας. Εξάλλου, τό νά ἀναμασάτε καί ἐπαναλαμβάνετε ψεύδη καί διαβολές δέν πείθει κανέναν. Εἶναι γελοῖο νά ἐπικαλεῖσθε τί εἶπε μέ προφανή σκοπιμότητα ὁ κ. Κυπριανός καί νά τό ἐκλαμβάνετε ὡς πραγματικότητα, διότι ἔτσι θά θέλατε νά ἔχει συμβεῖ γιά νά ἔχουν κάποια βάση οἱ συκοφαντίες σας. Δέν θά μπῶ στόν κόπο πάλι νά ἀπαντήσω στίς κατηγορίες ἐναντίον μου διότι ἀναλυτικά καί τεκμηριωμένα ἔχουν ἀπαντηθεῖ. Ἁπλά σᾶς ὑπενθυμίζω ὅτι ὅταν κάποιος δέν θέλει νά ἀκούσει τήν ἀλήθεια καί ἀρνεῖται τήν πραγματικότητα εἶναι ἀνέντιμος καί συνειδητός συκοφάντης, μέ ὅ,τι αὐτά συνεπάγονται. Ἄν ρωτούσατε τόν γέροντα Παχώμιο θά σᾶς εἶχε πεῖ ὅτι κατά τήν κηδεία τοῦ ἀδελφοῦ μου δέν ἦταν παρούσα ἡ τότε πεντάχρονη θυγατέρα μου. Ἐντούτοις ὁ π. Ἀντώνιος ἀρνήθηκε νά κ οινωνήσει τότε πού ἐκκλησιαζόμασταν στή Μονή τῶν Ἑξαμιλίων τό παιδί, θέλοντας μέ αὐτή τήν ἀπαράδεκτη στάση του νά πλήξει ἐμένα. Αὐτό ὅμως δέν τό ἐνέκρινε ὡς ἐντελῶς ἀδικαιολόγητο ὁ τότε Ἀργολίδος Παχώμιος γι' αὐτό καί κοινωνοῦσε τό παιδί χωρίς καμμία ἐννοεῖται, περιττή ἐν προκειμένω, ἀπαίτηση "ὁμολογίας". Νά ρωτᾶς λοιπόν πρῶτα ἀγαπητέ καί νά μάθεις νά σέβεσαι τόν ἑαυτό σου καί μετά τήν ἀλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζω για την ημέρα που θα πεις έστω και κατά λάθος την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή