Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ''ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ'' ΚΑΙ ΤΗΡΗΣΗΣ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ''ΣΤΕΦΑΝΙΤΕΣ''.

Άλλη μία τρανή απόδειξη πως οι Νεοημερλογίτες σέβονται περισσότερο τους Θείους και Ιερούς Κανόνες απ' ότι οι πρώην εν χριστώ αδελφοί ''Στεφανίτες''. 
Στο youtube υπάρχει ολόκληρο το βίντεο της τελετής ενθρονίσεως του Νεοημερολογίτη μητροπολίτη ''Πειραιώς'' κ. Σεραφείμ. Εις την τελετή αυτή το παρόν έδωσε και ο πρώην μητροπολίτης ''Πειραιώς'' κ. Καλλίνικος ο οποίος δήλωσε τα ακόλουθα:

<<Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Πειραιώς αγαπητέ Σεραφείμ.

...Διακηρύσσω ευθαρσώς, ΟΥΔΕΜΙΑ ΠΟΤΕ δική μου ανάμειξη.Το έργο μου στον Πειραιά πλέον ΤΕΛΕΙΩΣΕ. ΟΤΑΝ ΗΜΙΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ έκανα το καθήκον μου, τώρα είσαι εσύ ποιμήν. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ στον εαυτό μου ποτέ αδιακρισία. ΔΕΝ θα με βρεις στα πόδια σου. Θα είμαι ΜΟΝΑΧΑ με αγάπη ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΣ, για σε, για το κλήρο, για το λαό του Πειραιά, αλλά ΔΕΝ θα είμαι παρόν σωματικά ΚΑΘΟΛΟΥ. Προχώρει ανεμπόδιστος στο έργο σου. ΟΥΔΕΜΙΑ δική μου ανάμειξη ΠΟΥΘΕΝΑ. Συ είσαι ο ποιμήν, εγώ έχω το καθήκον του να ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ. Να προσεύχομαι για όλους σας. Και να κοιτάξω ίσως περισσότερο τη ΔΙΚΗ μου ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗ>>

Τα λόγια αυτά του κ. Καλλινίκου δικαιώνουν απόλυτα τον Σεβ/το Κήρυκο ο οποίος μετά την παράνομη εκλογή του πρώην Πειραιώς κ. Νικολάου ως δήθεν <<αρχιεπ/που>>, δήλωσε πως εις την διαδικασία της <<εκλογής>> το παρόν ΔΕΝ επιτρεπόταν να δώσει ο Μακ/τος κ. Ανδρέας, τον οποίον μάλιστα οι γνωστοί - άγνωστοι (κ. Κάτσουρας, μ. Μάξιμος κ.α.) τον μετέθεσαν εις ''Πρόεδρο'' Πατρών προκειμένου αυτός να ''μπορεί'' να ψηφίσει. Όπως όμως βλέπουμε και στις παραπάνω δηλώσεις του ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΟΥ επισκόπου,  από τη στιγμή που ο επίσκοπος παραιτείται, παύει πλέον να συμμετέχει σε οποιαδήποτε άλλη επισκοπική διαδικασία, προκειμένου έτσι να μην του καταλογιστεί αυτό ως ''ΑΔΙΑΚΡΙΣΙΑ'', και πλέον αγωνίζεται για την δική του και μόνο πνευματική κατάρτηση.  Δηλαδή όσα ακριβώς είχε δηλώσει ο Σεβ/τος Κήρυκος πως ο Αρχιεπίσκοπος θα έπρεπε να είχε κάνει. Πλην όμως οι περισσότεροι από την τότε σύνοδο έσπευσαν να τον κατηγορήσουν ως ''προδότη'', ως ''σχισματικό'' και πλείστα άλλα τα οποία ο χρόνος πλέον φανερώνει πως ΟΥΔΕΜΙΑ  σχέση είχαν τελικά με την πραγματικότητα. Και τούτο διότι ο Σεβ/τος όσο και αν κάποιους τους πονούσε, ως Θεολόγος που ήταν και είναι, ήξερε τους Ιερούς Κανόνες και δια τούτο είπε την πάσα ΑΛΗΘΕΙΑ επί του θέματος αυτού.
Ένα μόνο αξίζει πλέον να διερωτηθούμε. 
Πόσο ακόμα και σε πόσα άλλα εν καιρώ θα δικαιωθεί ο Σεβ/τος κ. Κήρυκος; 
Οι δε ακολουθούντες την <<σύνοδο>> του <<αρχιεπ/που>> κ. Στεφάνου ας λάβουν μαθήματα φόβου Θεού και τήρησης Ιερών Κανόνων από τους ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου