Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

''ΗΜΑΡΤΟΝ,ΠΑΡΑΔΟΥΣ ΑΙΜΑ ΑΘΩΟΝ'' ΜΑΤΘ.ΚΖ'.3


Του Θεολόγου Χαρίλαου Στουραΐτη

Μην κουράζεσθε,μην ταλαιπωρείσθε,μην αγχώνεσθε και μη βασανίζεσθε να ψάχνετε για να βρήτε αιρετικούς και αιρέσεις εκεί που δεν υπάρχουν.

Κάντε μεταβολή πρός την θρησκευτικήν κοινότητα εις την οποίαν ανήκετε και ασχοληθείτε σοβαρά και υπεύθυνα με τον πρώην αρχιεπίσκοπόν σας,Νικόλαον Μεσσιακάρη,ο οποίος κατήργησε και ακύρωσε το αλάθητον μιάς ολοκλήρου αγίας Ζ' Οικουμενικής Συνόδου,τα Πρακτικά ,τον Δογματικόν 'Ορο και τις Αποφάνσεις της, εις τα οποία ενέπτυσε κι'όλας.
Πώς τολμήσατε και πράξατε μία τέτοια ιερόσυλον πράξιν;

Πώς τολμήσατε να εντάξετε την αρχιεπισκοπήν σε ένα άνευ προηγουμένου αλισβερίσι,να παραιτήσετε,να υποβιβάσετε,να μεταθέσετε και να εξευτελίσετε τον νόμιμον και κανονικόν Αρχιεπίσκοπον Ανδρέα,εγκαθιστώντας εις τον θώκον του έναν ματαιόδοξον,παραχαράκτην και διαστρεβλωτήν αγιοσυνοδικών και πατερικών κειμένων;

Πως εδέχθησαν οι σημερινοί πνευματικοί σας ταγοί να χειροτονηθούν απ'αυτόν τον μεγάλο αιρετικόν;

Ακόμα ηχεί εις τα ώτα μας η αχαρακτήριστη φράσις σας: <<...η ευλογημένη παραίτησις...>>, την θυμάσθε;

Πότε θα εξαλείψετε από προσώπου γής το επάισχυντο και αιρετικώτατον εγχειρίδιο του, << Προσκυνούμεν Πατέρα,Υιόν και 'Αγιον Πνεύμα...>> εις το οποίον κατέγραψε και επανέφερε όλες τις αιρέσεις ,τις οποίες κατεδίκασε και αναθεμάτισε η Ορθόδοξος Εκκλησία και το οποίο μολύνει και κολάζει μέχρι την σήμερον αδαείς και ημιμαθείς;

'Αλλοτε ταυτίζει τα σύμβολα,τα οποία δεν έχουν θε'ί'κό σώμα, με τις Υποστάσεις και τον Θεάνθρωπον Κύριον,άλλοτε ταυτίζει τις άκτιστες Ενέργειες με τις Υποστάσεις,'αλλοτε ταυτίζει τα σύμβολα με τις άκτιστες Ενέργειες,άλλοτε ταυτίζει Ουσία και Υποστάσεις ... για να καταλήξει στο αιρετικόν του συμπέρασμα:<<απροκριματίστως εικονίζομεν και τα τρία πρόσωπα εις μίαν εικόνα>>Αυτόθι.σελ.12.

Δυστυχώς ,όμως,γι'αυτόν αλλά και γι'εσάς που τον κάνατε αρχιεπίσκοπον,υπάρχουν τα Πρακτικά της Ζ Οικουμενικής,τα οποία λέγουν:<< Διατί τον Πατέρα του Κυρίου Ιησού ούχ ιστορούμεν και ΖΩΓΡΑΦΟΥΜΕΝ;επειδή ουκ οίδαμεν τις έστιν,και Θεού Φύσιν αδύνατον ιστορήσαι και ζωγραφήσαι,ΚΑΙ ΕΙ ΕΘΕΑΣΑΜΕΘΑ ΚΑΙ ΕΓΝΩΡΙΖΑΜΕΝ ΚΑΘΩΣ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΑΥΤΟΥ,ΚΑΚΕΙΝΟΝ ΑΝ ΕΙΧΟΜΕΝ ΙΣΤΟΡΗΣΑΙ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΗΣΑΙ>>Πρακτικά Συνόδων.τ.Γ' σελ..211

Και ξέρετε τι σημαίνει,κατά την Ζ' Οικουμενικήν Σύνοδον, ανυπακοή και απόρριψη των Πρακτικών Συνόδων,νομίζω;Σημαίνει τρία αναθέματα το λιγώτερον.

<<Τοις αποβαλλομένοις τας των αγίων πατέρων φωνάς τας επί συστάσει των ορθών της του Θεού Εκκλησίας δογμάτων...έτι δε και τα των οικουμενικών συνόδων πρακτικά,της τετάρτης τε φημί και της έκτης,μη κατασπαζομένοις,ανάθεμα γ'>>

Σε τι διαφέρει ο Νικόλαος Μεσσιακάρης,κ.θεολογικέ σύμβουλε της Νικολαστεφανίτικης συνόδου,από τον Ακίνδυνο,από τους παπικούς και από τους Βαρλααμίτες,οι οποίοι έλεγαν ακριβώς τα ίδια πράγματα;

Ουδόλως ενοχληθήκατε απ'όλες αυτές τις φρικτές αιρέσεις του πρώην αρχιεπισκόπου σας,αλλά τρέξατε να συκοφαντήσετε,να εκτελέσετε και να κρεμάσετε, πνευματικώς, ορθοδόξους κληρικούς,θεολόγους και λα'ί'κούς.

'Οσο και αν προσπαθήσετε να συγκαλύψετε όλα αυτά τα πνευματικά εγκλήματα ,πίσω από την διατύπωση περί <<Κοινωνίας Προσώπων>> δεν θα το καταφέρετε,αγαπητέ.Ούτε τα αφήνουμε στην λήθη και ούτε τα παραγράφουμε ,όσο μένετε αμετανόητοι.

Ποτέ μα ποτέ η Μία ,Αγία,Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού δεν θα αποδεχθεί την κατόπιν συναλλαγής ιερόσυλον και αντικανονικήν παραίτησιν και τον Νικόλαον Μεσσιακάρη σαν αρχιεπίσκοπο αλλά και όλα όσα έλαβαν χώραν πρίν ,κατά και μετά απ'αυτήν.

Ο Χριστοκτόνος φθόνος και η εξουσιομανία ήταν οι αιτίες που σας οδήγησαν να στραφείτε με τέτοιον κυνικόν τρόπον εναντίον Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών.
Τα χέρια σας,λοιπόν,είναι <<βαμμένα>>με το αίμα δύο σχισμάτων σε Ελλάδα και Κύπρο,όμως,η Εκκλησία είναι παρούσα και σας περιμένει.

Φοβηθείτε τον θάνατον και το φρικτόν Κριτήριον.

Μετανοήστε αληθινά,ζητήστε συγγνώμη από τον Θεόν και τον Λαόν,και αφού φωνάξετε το του Ιούδα:<< ...ήμαρτον,περεδώκαμεν αίμα αθώον...>>Ματθ.κζ'.3, μη μείνετε στην διαρκή αυτοκτονία ,εκεί που ευρίσκεσθε τώρα, αλλά ελάτε στην Ζωή που είναι η Εκκλησία του Χριστού , ο Τριαδικός Θεός και η Κοινωνία των Φυσικών Ιδιωμάτων τους,ώστε να έχετε προοπτική σωτηρίας.

'Οσον αφορά στον νεοημερολογίτη, σχισματικόν , αιρετικόν και μέντορά σας κ.Ιερόθεον Βλάχο,ο οποίος παραδέχεται ότι κάνει μεικτούς γάμους[βλ.<<η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος στην Κρήτη >>σελ.370] δηλώνει στο εν λόγω πόνημά του:<<Στην διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας γίνεται λόγος για κοινωνία φύσεως και ενεργειών των προσώπων της Αγίας Τριάδος...>>κάτι που δήλωσαν όλοι εκείνοι τους οποίους συκοφαντήσατε ως αιρετικούς,κύριε Νικολαοστεφανίτα σύμβουλε.

Επίσης ο κύριος Ιερόθεος Βλάχος,επαινεί και εκθειάζει το βιβλίο με τίτλο <<ΠΕΡΙΧΩΡΗΣΙΣ>> του κυρίου Βασιλείου Τσίγκου,λέγοντας:<<Συγχαίρω ολοκαρδίως τον καθηγητή Βασίλειο Τσίγκο για την εξαίρετη μελέτη του...Τον συγχαίρω επίσης για την θεολογική επιμέλεια ως πρός την ορθόδοξη διδασκαλία...>>.

Παραθέτω ,λοιπόν,μερικά αποσπάσματα από το παραπάνω βιβλίο,το οποίον εκθειάζει ο κ.Ιερόθεος Βλάχος,χωρίς να υιοθετώ τίποτα που δεν ερείδεται στην διδασκαλία των αγίων πατέρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας,ώστε να κατανοήσουμε όλοι ποιούς υπερασπίζεται ο θεολογικός σύμβουλος της Νικολαοστεφανίτικης συνόδου.

<<ο εωρακώς όντως την Εκκλησίαν,εώρακε την Αγίαν Τριάδα>> αυτόθι.σελ.316

<<Το πρότυπο της κοινωνικότητας και κινητικότητας των προσώπων της Αγίας Τριάδος έχει άμεσες και συγκεκριμένες συνέπειες και εφαρμογές στην ζωή των μελών του εκκλησιαστικού σώματος...>>αυτόθι.σελ.317

<<Η κοινωνία ,λοιπόν,αγάπης,συνεργίας και περιχωρήσεως των προσώπων της Αγίας Τριάδος προβάλλεται ως τύπος, κατά μίμηση του οποίου οφείλει ο βασιλεύς να συνάψει με την Εκκλησία κοινωνία αγάπης,συνεργίας και περιχωρήσεως ...>>αυτόθι.σελ.321

<<Η αληθινή πίστη είναι η Αγία Τριάδα ως κοινωνία,αιώνια σύναξη, σύνοδος τριών αιωνίων θείων προσώπων εν τη κοινωνία της μιας φύσεως και υπάρξεως,ουσίας,αγάπης,μακαριότητος,αθανασίας,αιωνίου ζωής...>>αυτόθι.σελ.303.

Εμπρός,κύριε σύμβουλε,τι έχετε να πείτε;Θα καταδικάσετε τώρα τον κύριον Ιερόθεον Βλάχο,ο οποίος επαινεί το συγκεκριμένο σύγγραμμα;

Εις το επανιδείν.



2 σχόλια:

  1. Κύριε Στουραϊτη, γιατί συνεχίζεις νά ἐκτίθεσαι; Δέν ἐντρέπεσαι τουλάχιστον τό πτυχίον τό ὁποῖον λέγεται ὅτι κατέχεις; Διότι Θεολόγος σαφῶς δέν εἶσαι, ἐφ' ὅσον δέν ὁμολογεῖς κατά τάς τῶν ἁγίων θεοπνεύστους θεολογίας καί τό τῆς Ἐκκλησίας εὐσεβές φρόνημα. Μέ αὐτά πού γράφεις ἀπολογούμενος, αὐτοκαταδικάζεσαι, διότι ἔρχεσαι νά ἐπιβεβαιώσεις αὐτά πού ἀρχικῶς ἔχεις ἀποκηρύξει μετά βδελυγμίας! Δέν γνωρίζω ἄν ἔχεις ἄλλου εἴδους πρόβλημα. Περί Ἱεροθέου Βλάχου, μή γίνεσαι φαιδρός! Σύ μέ ἐσυσχέτισες μαζί του, σύ τώρα τόν διαβάλλεις ἤ τόν κατηγορεῖς διά νά πλήξεις δῆθεν ἐμένα. Ἀτύχησες! Δέν μέ διαβάζεις προσεκτικῶς. Δημοσίως ἔχω ψέξει τόν κ. Ἱερόθεον, εἰδικῶς διά τήν συμμετοχή καί στᾶσιν του στήν οἰκουμενιστική σύνοδο στήν Κρήτη (βλέπε σχετικό ἄρθρο στό ἱστολόγιό μας ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΣΩΤΗΡΙΑ). Ἔρχεσαι δεύτερος καί κατα-ἱδρωμένος καί κυρίως μέ λάθος ἐπιχειρήματα καί μικροπρεπῶς. Πρόσεξε διότι στό ζήτημα τῆς μεγίστης κακοδοξίας σας περί Ἁγίας Τριάδος ὡς Ἐκκλησίας καί κοινωνίας Προσώπων ἀκολουθεῖς τήν ἀδιέξοδη τακτική τοῦ ἐκλεκτοῦ καί ἀγαπητοῦ καί πάλαι ποτέ ἀγωνιστοῦ Θεολόγου Ἐλευθερίου Γκουτζίδη, ὅστις ἀρνούμενος τήν μομφή τοῦ κακοδόξου ἀπολογεῖτο ἐπικαλούμενος μαρτυρίες καί θέσεις πού ἐπιβεβαίωναν ὅτι ἐμμένει στήν ὑποστήριξη τῆς κακοδοξίας του! Πρόσεχε! Μήν ἐκτίθεσαι! Σάν συμβουλή μεγαλυτέρου δέξου τήν παρατήρηση. Ἵσως πταίω κι ἐγώ, διότι δέν διευκρίνισα ἐξ ἀρχῆς ὅτι ἄλλο κακόδοξος καί ἄλλο ἀνόητος, ἄλλο αἱρετικός καί ἄλλο ἀσυνάρτητος καί ἀθεολόγητος. Πρόσεχε! Διότι ἐνίοτε καί οἱ ἀνοησίες καί οἱ θεολογικές ἀσυναρτησίες κατελέγχονται πικρῶς!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο γελοίο, πόσο άθλιο, Θέε μου, να έρχεσαι εσύ ''αγαπητέ'' Δημητράκη και να μιλάς για Ευσεβές φρόνημα και για έλεγχο. Αλήθεια αυτά τα δύο πόσο τα υπολόγιζες εσύ ο ίδιος όταν, χωρίς καμμία διαμαρτυρία, πριν χρόνια, δέχτηκες την παράνομη ''χειροτονία'' του Παντελεήμονος Ντέσκα, της οποίας είχε προηγηθεί η χειροδικία του εις βάρος της γιαγιάς μου; Ειλικρινά, τί αξία έδωσες σε αυτά τα δύο, που τώρα επικαλείσαι, όταν πριν τέσσερα χρόνια δεν μπήκες καν στον κόπο να επισκεφτείς τον π. Θεόδωρο ( τότε π. Θωμά) στο νοσοκομείο που νοσηλευόταν βαριά άρρωστος;Κίνηση που καταμαρτυρεί πως όχι απλά τον ξέχασες, αλλά τον διέγραψες κι από την μνήμη σου, σαν να μην υπήρξε ποτέ!!! Αυτός ο Ιερέας δεν ήταν ένας από τους μεγάλους σου ευεργέτες; Και τώρα έρχεσαι εσύ, μετά από όλα αυτά και άλλα πολλά που δεν είναι της παρούσης να τα αναφέρω, και κάνεις μαθήματα Θεολογίας στον κ. Στουραιτη; ''Ευλογημένε'' σκύψε λίγο το κεφάλι σου για τα πνευματικά χάλια που σε βαραίνουν. Όλοι το λένε πως έχεις προκαλέσει το μεγαλύτερο κακό στην Εκκλησία. Ψέματα λένε; Κι επίσης όλοι διερωτώνται αν όντως έχεις πτυχίο Θεολογίας, μιας και όπως λένε, πως τις σπουδές σου στο εξωτερικό της παράτησες στη μέση. Επομένως μην μπαίνεις στη διαδικασία να κατηγορείς άλλους για πράγματα στα οποία εσύ είσαι πολύ χειρότερος. Αυτό αν μη τι άλλο φανερώνει υποκρισία!!!

    Υ.Γ. : Δοθείσης ευκαιρίας ήθελα να σε ρωτήσω κάτι. Την Κυριακή της Απόκρεω, ως Θεολόγος που λέγεται πως είσαι, διδάσκεις από τον άμβωνα τον κόσμο αυτό που λέει το Ευαγγέλιο: ''...άρρωστος ήμουν και με επισκεφθήκατε...'';

    ΑπάντησηΔιαγραφή