Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

ΑΓΙΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ Ο ΘΕΟΦΟΡΟΣ


Ο Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος όταν εβάδιζε προς την Ρώμη αλυσοδεμένος έγραφε προς τους Χριστιανούς της Ρώμης:

 ''Γράφω σε όλες τις εκκλησίες και πληροφορώ όλους, ότι θεληματικά πεθαίνω για χάρι του Θεού, αν εσείς βέβαια δεν με εμποδίσετε. Σας παρακαλώ μη μου γίνετε άκαιρη εύνοια. Αφήστε με να γίνω βορά των θηρίων, γιατί μ'αυτά θα απολαύσω τον Θεό. Σιτάρι είμαι του Θεού και με τα δόντια των θηρίων αλέθομαι, για να αποδειχθώ καθαρό ψωμί του Χριστού. Μάλλον να καλοπιάσετε τα θηρία, για να μου γίνουν τάφος και να μην αφήσουν τίποτε από το σώμα μου, ώστε σαν κοιμηθώ να μην είμαι βαρύς. Τότε θα είμαι αληθινά μαθητής του Χριστού, όταν ο κόσμος δεν δη ούτε το σώμα μου. Κάνετε λιτανεία στον Χριστό για μένα και παρακαλέστε τον να φανερωθώ με τα όργανα αυτά θυσία στο Θεό. Δεν σας δίνω εντολή, όπως ο Πέτρος και ο Παύλος. Εκείνοι ήσαν απόστολοι, εγώ είμαι κατάκριτος. Εκείνοι ήσαν ελεύθεροι, εγώ είμαι ως τώρα δούλος. Αλλά εάν μαρτυρήσω θα γίνω και εγώ απελεύθερος του Ιησού Χριστού και θα αναστηθώ εν Χριστώ ελεύθερος. Τώρα μαθαίνω, δεμένος, τίποτ' άλλο να μην επιθυμώ... Θα καλοπιάσω τα θηρία να με φάνε γρήγορα, γιατί μπροστά σε κάποιους άλλους δείλιασαν και δεν τους άγγιξαν. Και αν αυτά δεν θέλουν, εγώ θα τα αναγκάσω με την βία. Να με συμπαθήσετε τι είναι συμφέρον μου, εγώ το ξέρω. Τώρα αρχίζω να είμαι μαθητής''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου