Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ.


Αθήνα 10/23-10-2016

  Με τη βοήθεια του Θεού, εχθές το απόγευμα, εις το κέντρο της Αθήνας, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντησις ανθρώπων (κληρικών και λαϊκών) που ανήκουν στις διάφορες Ματαθαιϊκές παρατάξεις, στα πλαίσια της επιτεύξεως του εν αγάπη και αληθεία διαλόγου. Εις την συνάντηση αυτή ήτο παρόντες ο Σεβ/τος Μητροπολίτης Μεσογαίας, Λαυρεωτικής και Αχαρνών κ. Κήρυκος, τοποτηρητής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και Αττικοβοιωτίας και πρόεδρος της Απανταχού Γνησίας Ορθοδόξου Ιεράς Συνόδου, ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Κιτίου και έξαρχος πάσης Κύπρου κ. Παρθένιος, ο Επίσκοπος (της Συνόδου του Στεφάνου) Πατρών κ. Ευστάθιος, ο Ιερομ/χος π. Σωζόμενος Πολυβίου, ο πρωτοπρεσβύτερος π. Μιχαήλ Ιωάννου, ο Ιερεύς του Πατρών π. Αντώνιος και ο Ιερεύς του Αργολίδος κ. Παχωμίου π. Γεράσιμος Κοσμάς. Η ανταπόκριση εις το κάλεσμα του Ιερομ/χου π. Σωζομένου ήταν λίαν ικανοποιητική, πλην όμως, δια την αγάπη του Θεού θα μπορούσαν να προσέλθουν ακόμη περισσότεροι και ιδιαιτέρως όσοι είχαν δηλώσει πως θα παρευρεθούν και τελικά δεν έδωσαν το παρόν. Και τούτο διότι η συνάντησις αυτή είχε ως μοναδικό σκοπό να δείξουμε όλοι ενώπιον του Θεού την δική μας καλή θέληση αλλά και το πόσος πόθος μας διακατέχει ώστε να επέλθει πλέον η από ετών απωλεσθείσα ειρήνη και ενότητα εις το σώμα της Εκκλησίας. Κατά την διάρκεια της συζητήσεως ειπόθηκαν διάφορες απόψεις σχετικά με τον τρόπο επιλύσεως των διάφορων προβλημάτων που χωρίζουν όλες τις παρατάξεις. Ακούστηκαν απόψεις τόσο από τους λαϊκούς όσο και από Κληρικούς. Πολύ σημαντική ήταν η τοποθέτηση ενός εκ των Κληρικών, ο οποίος ζήτησε από τον κόσμο ο καθ' ένας ξεχωριστά να ωθήσει τον πνευματικό ή τον Επίσκοπό του εις την εν αγάπη και αληθεία συζήτηση της επιλύσεως των σοβαρών προβλημάτων που έχουν γίνει η αιτία όλων των μέχρι σήμερα Ματθαϊκών σχισμάτων. Εις την συνέχεια παραθέτουμε ένα μικρό φωτογραφικό απόσπαμα εξ' όσων διεξήχθησαν εις την χθεσινή συνάντηση. 








 

12 σχόλια:

  1. Πού κατάντησε ο Ευστάθιος! Μόνο ο τίτλος του ταλαίπωρου του πρώην Κηρύκου στο ρεπορτάζ που προκαλεί γέλια και η εικόνα του Δημητράκη του Παπαδάτου ως ομιλητή φτάνουν για να καταλάβει ο καθένας τι σημαίνει έλλειψη σοβαρότητας. Γενικά όμως θα έλεγε κανείς πρώτα σχίζουν καλα-καλά την Εκκλησία και μετά εμφανίζονται ως υπερασπιστές της ενότητάς της! Η ενότητα θέλει μετάνοια και επιστροφή από όπου έφυγε ο καθένας! Όλα τ άλλα είναι ύποπτα και υποκριτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ύποπτο, υποκριτικό και ατιεκκλησιαστικό είναι που τολμάτε εσείς να μιλάτε ανώνυμα για σοβαρά θέματα Πίστεως. Όταν βρείτε το θάρρος και τοποθετειθείτε επώνυμα τότε κι εμείς θα σας απαντήσουμε. Δεν υπάρχει τίποτα πιο γελεοίο και ανόητο από το να γράφει κανείς ανώνυμα. Από εδώ και μόνο φαίνεται το πόσο γνωρίζει και ο ίδιος πως δε έχει δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύγε για την προσπάθεια για ένωση που είναι πόθος και ανάγκη όλων όσων πονούν την Εκκλησία! Μακάρι να γίνει κάτι επιτέλους κουρστήκαμε με τα ατελείωτα σχίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια! Ο Θεός να βοηθήσει και να φέρει την αγάπη! Μπράβο σε όλους! Τέτοιες προσπάθειες πρέπει να συνεχισττούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το να γράφει κανείς ανώνυμα ότι του κατέβει στο μυαλό είναι το μόνο εύκολο. Το να λάβει το θάρρος και την συνέπεια των λόγων του γράφοντας επώνυμα είναι το πλέον δύσκολο. Διότι εξ όσων φαίνεται από το σχόλιο του κ. Ανωνύμου, ούτος αρέσκεται εις την Εκκλησιαστική διχόνοια και όχι εις την εν Χριστώ και εν αληθεία ενότητα, γι' αυτό και σκανδαλίστηκε από την καλή αυτή πράξη που έγινε από κάποιους, και δυστυχώς όχι από όλους. Επιπλέον και όσον αφορά εμένα, καλό θα ήταν κάποιοι κακοπροαίρετοι να γνωρίζουν πως εις την Κυριακάτικη σύναξη μπορούσαν όλοι ελεύθερα να παραθέσουν τη γνώμη τους, χωρίς να υπάρχει ο φόβος να παρεξηγηθούν, αυτό έκανα κι εγώ, χωρίς να είμαι ομιλητής όπως εντελώς λανθασμένα ισχυρίζεται ο ανώνυμος, ο οποίος χωρίς να δώσει το παρόν στην σύναξη αυτή, τολμάει να έχει και γνώμη για όσα έλαβαν χώρα. Εις την Εκκλησία υπάρχει η απόλυτη ελευθερία λόγου, μικρών και μεγάλων, συνετών και αγραμμάτων, και όχι η τυφλή υπακοή σε ''ποιμένες''. Κάτι που δυστυχώς δεν φαίνεται να γνωρίζει ο ανώνυμος συντάκτης του πρώτου σχολίου. Και κάτι τελευταίο. Ο Θεός για να ευλογήσει τις οποιεσδήποτε πράξεις μας, πρέπει να βλέπει πως κι εμείς έχουμε την θέληση να αλλάξουν τα λάθος πράγματα. Πρέπει να βλέπει πως εμείς κοπιάζουμε υπερ του καλού και όχι υπερ της διαιρέσεως. Κάτι που δεν φαίνεται μόνο από το τυφλό και αόριστο ''να είναι ευλογημένο'' και κυρίως δεν επιτυγχάνεται από την πολυθρόνα του σπιτιού μας. Διότι τα αγαθά ''κόποις κτώνται''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Δημήτρη αυτό το κείμενο έχει δημοσιευθεί εδώ και πολύ καιρό, και είμαι βέβαιος ότι οι αδελφοί έχουν διαβάσει. Είμαι περίεργος, ωστόσο, ως προς το τι νομίζουν ότι γι 'αυτό,
      http://www.egoch.org/files/37975825.pdf
      συμφωνούν ή όχι;

      Διαγραφή
  7. Το κείμενο αυτό αγαπητέ κ. Πέτρο, σε γενικές γραμμές είναι καλό. Ωστόσο όμως υπάρχουν κάποια σημεία τα οποία πρέπει να διωρθωθούν. Νομίζω πως αν όλοι σκύψουμε τα κεφάλια μας ενώπιον του Θεού και του ζητήσουμε να μας φανερώσει εκείνος την καλύτερη λύση δια την εν αληθεία ένωση, τότε εκείνος θα εισακούσει το αίτημά μας και θα μας βοηθήσει. Αρκεί όμως να υπάρχει θέληση. Διότι ο Θεός μπορεί όταν ο άνθρωπος θέλει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Ωστόσο όμως υπάρχουν κάποια σημεία τα οποία πρέπει να διωρθωθούν....

      Αυτό το συγκεκριμένο έγγραφο είναι γραμμένο από έναν άνθρωπο με πλήρη γνώση της ευθύνης του και της σοβαρότητας του θέματος.

      Εάν πράγματι, υπάρχει κάτι κατά τη γνώμη σας που χρειάζεται διόρθωση, η σωστή πράξη σας θα έπρεπε να είναι να ζητήσετε από ένα πρόσωπο της εξουσίας και ευθύνης να επισημάνει τα σφάλματα και να προσφέρει τις ανάλογες διορθώσεις.

      Η δική μας προσωπική γνώμη δεν μετρά στο θέμα τούτο.

      Διαγραφή
  8. Η τιμωρία των ματθαικων είναι ο αφανισμος τους σε εμψυχο υλικό. Απόγονοι ματθαικων οικογενειών γύρισαν με το νέο ημερολόγιο η σταμάτησαν να ασχολούνται με τα εκκλησιαστικα θέματα. Πανελλαδικά ας είναι και 5000 "το πολυ. Από όλες τις παραταξεις τους και από όλα τα βιλαετια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απάντηση εις τον αγαπητό κ. Πέτρο.

    Είπαμε πως το κείμενο δια το οποίο μας ρωτήσατε ποιά είναι η γνώμη μας πως σε γενικές γραμμές είναι καλό, υπάρχουν όμως και σημεία τα οποία χρίζουν διωρθώσεως. Αυτό δεν πιστεύουμε πως είναι κάτι το προσβλητικό, όταν μάλιστα εσείς ο ίδιος μας ρωτάτε ποια είναι η γνώμη μας γι' αυτό. Εν τούτοις όμως, αν πραγματικά αυτός που το έγραψε πρόκειται για έναν άνθρωπο που πονάει για όλα όσα έχουν συμβεί εις την Εκκλησία, τότε δεν μένει παρά να συμμετέχει εις την προσπάθεια του διαλόγου ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση περί της επανένωσης όλων των Ορθοδόξων Ματθαιϊκών. Οι λύσεις δεν βρίσκονται στην απομόνωση αλλά με συνεργασία και αγάπη προς όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απάντηση εις τον αγαπητό ανώνυμο.

    Αγαπητέ μου, όσα και αν έχουν γίνει εις τον χώρο των Ματθαιϊκών, όσα σχίσματα κι αν έχουν υπάρξει, ο Τριαδικός Θεός δεν άφησε ποτέ να χαθεί η Ορθοδοξία. Συνεχώς ευδοκιμούσε να υπάρχουν έστω και λίγοι, πλην όμως Θεοφοβούμενοι άνθρωποι οι οποίοι θα έβαζαν ασπίδα τον εαυτό τους υπερ του καλού της Εκκλησίας. Δεν ξέρω αν το γνωρίζει αλλά η Εκκλησία πολεμείται συνεχώς και από την πρώτη ημέρα της ίδρυσής της. Όσοι οικειοθελώς αποκόπτονται πό αυτήν, λαμβάνουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί, χωρίς όμως να πειράζουν σε τίποτα την Ορθοδοξία. Η Ορθόδοξος Εκκλησία του Χριστού είναι Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική και όσα σχίσματα κι αν δημιουργηθούν δεν τις προξενούν κανένα κακό. Επομένως τα όσα λέγεις περί τιμωρίας των Ματθαιϊκών και όλα τα υπόλοιπα, μπορούν να λογισθούν μόνο ως ιδική σου γνώμη, η οποία καλώς και γράφετε χωρίς όμως να έχει καμία ομοιότητα με την απτή πραγματικότητα. Ο Χριστός δίδαξε όπου δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το δικό Του όνομα και μίλησε για μικρό Ποίμνιο. Αν θέλεις λοιπόν να είσαι ειλικρινείς τόσο με αυτά που γράφεις, τόσο με τον εαυτό σου όσο και προς τον κόσμο στον οποίον απευθύνεσαι, τότε θα πρέπει να διαβάσεις λίγο καλύτερα την Ιστορία για το πως έχουν δημιουργηθεί τα τόσα απαράδεκτα μέχρι σήμερα σχίσματα, ώστε να καταλάβεις πως μόνο ο Νεοημερολογιτισμός είναι ο κύριως υπεύθυνως όλων αυτών και μετά να θελήσεις να τοποθετηθείς. Όλα αυτά σου τα γράφω με πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή