Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΕΙΣ ΑΜΕΡΙΚΗΝ


  Την Κυριακήν 26 Σεπτεμβρίου 2016 κατά το Ορθόδοξον Εκκλησιαστικόν ημερολόγιον, (9 Οκτωβρίου κατά το Πολιτικό Νέο), εις Φλώριδα Αμερικής ετελέσθη Πανηγυρικόν Ενωτικόν Αρχιεραρικόν Συλλείτουργον δια την ένταξη του π. Χρυσοστόμου εις τας αγκάλας της Απανταχού Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, υπό το Ωμοφόριον του Σεβ/του Μητροπολίτου Μεσογαίας, Λαυρεωτικής και Αχαρνών κ. Κηρύκου, τοποτηρητού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και Αττικοβοιωτίας και ποέδρου της Απανταχού Γνησίας Ορθοδόξου Ιεράς Συνόδου. 

  Το Αρχιερατικόν Συλλείτουργον έλαβεν χώραν εις τον Ιερόν Ναόν Αγίου Νεκταρίου Επισκόπου Πενταπόλεως του Θαυματουργού, εις της Φλώριδα της Αμερικής. Παρά το πλευρόν του Μητροπολίτου κ. Κηρύκου συλλειτούργησεν ο νεοενταχθείς εις τους κόλπους της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας π. Χρυσόστομος Γκουσαΐδης εφημέριος του ως άνω Ιερού Ναού και ο Πανοσ/τατος Ιερομ/χος π. Σωζόμενος Πολύβιος, εφημέριος του εις Μπέρμιγχαμ Αγγλίας Ιερού Ναού Αγίων Κων/νου και Ελένης. 

  Ο π. Χρυσόστομος δια  καθαρά λόγους Ομολογίας Πίστεως αποκήρυξε την <<σύνοδον>> του <<Αρχιεπ/που>> κ. Στεφάνου Τσακίρογλου εις την οποίαν μέχρι πρότεινος ανήκε και μετά από μακράν σειράν συζητήσεων όπου είχεν με τον Σεβ/το κ. Κήρυκο, αποφάσισε να ενταχθεί εις την υπ' αυτού Ιεράν Σύνοδον, διότι είναι η μόνη η οποία εις καιρούς χαλεπούς διασώζει ανόθευτη και ακεραία την καλήν Ομολογίαν Πίστεως και την Αποστολικήν Διαδοχήν, η οποία προέρχεται από τον Άγιον Πατέρα Ματθαίο τον Νέον Ομολογητήν, αλλά και από την Αγίαν Πεντηκοστήν, ημέραν κατά την οποίαν ιδρύθηκε η Εκκλησία. 

  Εις την συνέχεια ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα από την Πανηγυρικήν Αρχιερατικήν Συλλειτουργίαν.

 ΧΑΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝ ΤΩ ΟΥΡΑΝΩ ΚΑΙ ΕΝ ΤΗ ΓΗ
Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ π. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΕΙΣ 
ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ




























ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ !!!

9 σχόλια:

  1. Η διεύθυνση του ''ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ ΙΕΡΑΡΧΗ ΜΑΤΘΑΙΟΥ'' εύχεται εις τον νεοενταχθέντα εις την Γνήσιαν Ορθόδοξον Εκκλησίαν π. Χρυσόστομον καλή στερέωση και πλούσια καρποφορία εις το Ιεραποστολικόν έργον όπου διεξάγει εις Αμερικήν.

    ''Τον υλογούντα και αγιάζοντα ημάς, Κύριε φύλαττε, εις πολλά έτη''.

    Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και το μικρόν πλην πιστόν ποίμνιον του π. Χρυσοστόμου, το οποίο συνεισέφερε τα δέοντα εις την Θεάρεστον αυτήν αγία Ενότητα, και εις το οποίον ευχόμεθα λίαν συντόμως να αξιωθεί να ειδή τα μέλη του να πολλαπλασιάζονται.

    Από την Μακρινή Ελλάδα στέλνουμε τις εγκάρδιες ευχές μας και ήθε ο Θεός να μας αξιώσει να ανταμωθούμε όσο το δυνατόν συντομότερα. Πάντως ένα είναι σίγουρο, πως μετά από αυτήν την ένωση η ισχύς της Ορθοδόξου Εκκλησίας γίνεται ακόμη μεγαλυτέρα και Ελλάδα και Αμερική θα έχουν μία άψογη συνεργασία ώστε το φως του Χριστού, ήτοι, το Φως της Αληθείας, να λάμψει εις τα πέρατα της Οικουμένης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοινός μας Προορισμός ο Παράδεισος, κοινή μας διακονία η διατήρηση και ανάδειξη της αληθείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι άλλα καραγκιοζιλίκια; Τουλάχιστον για τη στοιχειώδη σοβαρότητα έχετε υποχρέωση να δημοσιεύσετε ποιά είναι τα θέματα Πίστεως και Ομολογίας για τα οποία ο κ. Γκουσαϊδης εφυγε από τη Σύνοδο του Στεφάνου και ήρθε στήν ομάδα σας. Μετά θα μάθετε και γι' αυτόν. Αν δεν το κάνετε είστε και για γέλια γιατί για κλάματα είστε σίγουρα. Μετά από αυτά δεν πιστεύω να θέλετε και διαλόγους; Τον πήρατε το δρόμο σας ή μάλλον την κατηφόρα σας και τώρα ποιός σας πιάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατ' αρχήν αν είστε σίγουρος για τα λεγόμενά σας τότε γιατί επιλέγετε να μιλάτε ανώνυμα; Όποιος λέει την αλήθεια δεν φοβάται να φανερώσει τα στοιχεία του, ή τουλάχιστον το όνομά του. Επιπλέον, όσον αφορά τον π. Χρυσόστομο. Εχθές είχα επικοινωνία μαζί του και ο ίδιος μου είπε πως πό τότε που έγινε η συμπροσευχή της Κύπρου, εκείνος δήλωσε στη ''Σύνοδό'' σας πως θα λέει πάντοτε την αλήθεια και πως θα κατηγορεί όλους όσους συμμετείχαν και δεν καταδίκασαν την συμπροσευχή. Επίσης στη Σύνοδο είπε πως ήταν πρόθυμος να τον καλέσουν σε εκκλησιαστικό δικαστήριο και όταν αυτό γινόταν τότε θα έβλεπαν κάποιοι ποιος έλεγε αλήθεια και ποιος ψέματα. Αυτό όμως δεν έγινε ποτέ. Αυτό όμως το ύπουλο που εσείς κάνετε τώρα, εγώ το περίμενα. Είναι συνήθη τακτική σας. Όποιος σας φεύγει τον κατηγορείτε και όποιος κάθεται μαζί σας, ακόμη και ο χειρότερος να είναι, τον καλύπτεται. Αυτό δεν νομίζω πως είναι Χριστιανικό. Και όσο δια τον διάλογο που λέτε, εμείς καλά κάνουμε και τον θέλουμε γιατί έχοντας την αλήθεια δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα από κανέναν. Γιατί όμως δεν ρωτάτε και τον κ. Κάτσουρας περί αυτού, ο οποίος δηλώνει σε πολλούς φανατικός οπαδός αυτού του διαλόγου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ μου πρώην αδελφέ ανώνυμε, καλά θα ήτανε εάν έγραφες και το όνομά σου. Αλλιώς αυτά που λες δεν έχουν καμία σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπάρχει λόγος να μη γίνει διάλογος κύριε ανώνυμε, εκτός εάν δεν είχατε ποτέ κανένα σκοπό να κάνουμε διάλογο, και γιατί το λέο αυτό; διότι οι επισκόποι του Στεφάνου δεν ανταποκρίθησαν κάν για το διάλογο εκτος απο τρείς τέσσερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν υπάρχει λόγος να μη γίνει διάλογος κύριε ανώνυμε, εκτός εάν δεν είχατε ποτέ κανένα σκοπό να κάνουμε διάλογο, και γιατί το λέο αυτό; διότι οι επισκόποι του Στεφάνου δεν ανταποκρίθησαν κάν για το διάλογο εκτος απο τρείς τέσσερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόνο οι φταίχτες φοβούνται τον διάλογο. Άλλωστε εάν άνθρωπος είναι σίγουρος με τις θέσεις του, τότε είναι πάντα έτοιμος για διάλογο. Έτοιμος να απαντήσει.
    Ούτε έχουμε κάτι το κρυφό , ούτε θέλουμε να κρύψουμε, ούτε πονηρό πράττουμε. Ελάτε λοιπόν για μιά συζήτηση στο πνεύμα της αγάπης για το καλό της Εκκλησίας και του Ποιμνίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή