Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

ΠΕΡΙ ΝΙΚΟΛΑΪΤΩΝ (2)

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΚ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΣ!!!

ΟΙ ΝΙΚΟΛΑ·Ι·ΤΑΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΩW «ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ»
ΤΗΝ ΔΥΣΩΔΗ ΘΗΜΩΝΙΑΝ ΤΩΝ «ΜΟΥΧΛΙΑΣΜΕΝΩΝ ΑΧΥΡΩΝ» ΤΩΝ
Ἀπογοητευθέντες ὅμως διότι ὅλαι αἱ ἱερόσυλοι πράξεις των, ὡς ἐκ τοῦ Διαβόλου ἐκκινήσασαι καί ἐκτελεσθεῖσαι ὑπ' αὐτῶν ὡς ὀργάνων του, ἀπέβησαν εἰς μάτην, καθ' ὅ ἄκυροι καί οὐσία ἀνυπόστατοι καθ' ὦν ἐγένοντο, μή ἔχοντες δέ διέξοδον, διότι ἀντιμετωπίζουν τήν ΚΑΝΟΝΙΚΗΝ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ἐκδίκασιν καί τῶν ἰδίων ὡς Προσώπων καί πρωτίστως ὅλων τῶν ἐπιβούλων πράξεών των, ἀπεφάσισαν, ὡς ἐν ἀπογνώσει εὑρεθέντες, νά ἀναβιώσουν καί ἀνακυκλώσουν τήν δυσώδη θημωνίαν τῶν ἀφρόνων προπαγανδιστικῶν θεωριῶν καί ἀνοήτων πράξεων!
Οὕτω, ἀφοῦ ἀπό τοῦ Ἰανουαρίου τοῦ τρέχοντος ἔτους τούς ἀπεστάλη ἐπισήμως, ἤτοι, νομίμως καί Κανονικῶς Κατηγορητήριον καί ἐκλήθησαν τρίς εἰς Ἀπολογίαν, ἐν τέλει πανικόβλητοι καί ὡς πρόσωπα ἀλλά καί ὡς ὁμάς ἡ ὁποία ἐδιχάσθη, ἀρχίζουν πάλιν τά ἴδια ψευδῆ κατηγορητήρια, τάς ἰδίας ὑποκρισίας καί ἀπάτας, καλοῦν ἐκ νέου εἰς…»Ἀπολογίας» καί ἐν ταυτῶ, ὡς παράφρονες, «γδύνουν» τούς μέν Κληρικούς καί ἀπό τό Μοναχικόν ράσον καί σχῆμα, τούς δέ λαϊκούς ἐκ τοῦ βαπτίσματος! Ἔτσι νοεῖται ἡ ὑπ' αὐτῶν νέα «ἀπόφασις» περί «παντελοῦς ἀφορισμοῦ… ἤτοι ὁλοσχεροῦς ἀποκοπῆς ἐκ τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας», ὅπως γράφουν, ἡ «σύνοδός» των καί «ἀπογυμνώνει τόν μοναχό Κήρυκο τῆς μοναχικῆς αὐτοῦ ἰδιότητος καί ἐπαναφέρει αὐτόν εἰς τήν τάξιν τῶν λαϊκῶν, καθότι δέν νοεῖται διατήρησις δι' ἕν πρόσωπον, ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας εὑρισκόμενον, τῆς οἱασδήποτε ἐκκλησιαστικῆς ἰδιότητος, ὡς καί ἡ τοῦ μοναχοῦ ἰδιότης ὑπάρχει. Οὗτος τοῦ λοιποῦ θά φέρει τό ὄνομα Μηνᾶς, τό ὁποῖον ἔλαβε κατά τήν Βάπτισίν του… τούς δέ πρώην Ἱερομονάχους καί μοναχούς ἐπαναφέρει εἰς τήν τάξιν τοῦ λαϊκῶν… κατόπιν τούτου ὁ ἤδη λαϊκός Μηνᾶς Κοντογιάννης, ἀπογυμνωθείς πάσης ἱερατικῆς χάριτος καί μοναχικῆς ἰδιότητος, ὡς ἀφορισθείς πλέον ὑπό τῆς Ἐκκλησίας…ἀποστερεῖται πάσης δυνατότητος… οὐδέ κἄν νά ἐμφανίζεται ὡς γνήσιος ὀρθόδοξος χριστιανός ἤ σχέσιν ἔχων μετά τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος καί εὐρύτερον τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας…». Γιά γέλια ἤ γιά κλάματα εἶναι οἱ δυστυχεῖς; Ὄχι, μόνον προσευχή ἀπαιτεῖ ἡ περίπτωσίς των… Ἔτσι δυστυχῶς καταντοῦν οἱ βλάσφημοι, οἱ Ἐκκλησιομάχοι! Γίνονται παράφρονες καί ἤ κρεμῶνται ὑπό Συκῆν, ἤ ἐπιβιώνουν καί γράφουν ταῦτα (3).
Δυστυχῶς, ἐνῶ συνήθως ἀποφεύγομεν νά δημοσιεύωμεν τοιούτου εἴδους κείμενα ἐν προκειμένω κατ' ἐξαίρεσιν δημοσιεύομεν τό ἐν λόγω κείμενον ἐκθέτοντες προηγουμένως τό ὑπ' ἀριθμ. 3297/31.7.2009 «ἱεροσφράγιστον ἔγγραφον τοῦ Ἀρχιγραμματέως» π. Δημητρίου Τσαρκατζόγλου, τό ὁποῖον ἐνεσωματώθη εἰς τό κατωτέρω αὐθημερόν ἀποσταλέν ἡμέτερον ἔγγραφον, καί κατόπιν θά παρατεθῆ καί ἡ ὑπ' ἀριθμ. 317/6.8.2009 (π.ἡ.) πρόσκλησις τοῦ ὡς ἀρχηγοῦ ἐμφανιζομένου Νικολάου Μεσσιακάρη καί ἐν τέλει καί ἡ ὑπ' ἀριθμ. 3298/7.8.2009 «πρᾶξις τῆς συνόδου» τῶν Νικολαϊτῶν:
«ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
194 00 Τ.Θ. 54 ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΗΛ. 210.6020176, 210.2466057

Α.Π. 516
Ἐν Κορωπί τῆ 4 Αὐγούστου 2009 (ἐ.ἡ.)

ΠΡΟΣ

τόν φερόμενον ὡς Ἀρχιεπίσκοπον, πρώην Πειραιῶς κ. Νικόλαον, διά τοῦ «Ἀρχιγραμματέως» π. Δημητρίου Τσαρκατζόγλου
Κοινοποίησις: Ἅπαντας Σεβ/τους Ἀρχιερεῖς τῆς Πανορθοδόξου Ἱερᾶς Συνόδου τῆς ἁπανταχοῦ Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας

Ἀγαπητοί

Σᾶς γνωρίζομεν ὅτι μόλις πρό μιᾶς περίπου ὥρας ἐλάβομεν διά χειρός τοῦ κ. Χρήστου (ἀγνώστων εἰς ἡμᾶς λοιπῶν στοιχείων) τό ὑπ' ἀριθμ. 3297/31 Ἰουλίου 2009 ἔγγραφόν σας ἔχον οὕτω:
«Α.Π. 3297
Ἐν Ἀθήναις τῆ 31η Ἰουλίου 2009
Ἀγαπητέ μοι
Σεπτῆ ἐντολῆ τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος καί Προέδρου τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος κ.κ. Νικολάου, διά τοῦ παρόντος ἱεροσφραγίστου γράμματος γνωστοποιοῦμεν εἰς ὑμᾶς ὅτι πρῶτον ἐλήφθη ἡ ὑπ' ἀριθμ. πρωτοκόλλου 512 καί ἡμερομηνίαν 20.6/3.7.2009 ἐπιστολή ὑμῶν καί δεύτερον ὅτι ἐπειδή ἅπαντες οἱ Ἀρχιερεῖς ἔχουν λάβει ὁμοίαν ἐπιστολήν, τό ἐν αὐτῆ τῆ ἐπιστολῆ ὑμῶν ἀναφερόμενον θέμα θά συζητηθῆ ἐνώπιον τῆς πρώτης τακτικῆς συνεδριάσεως τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας, καθ' ὅσον ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ γνωρίζει καί ἀναγνωρίζει τό συνοδικόν σύστημα διοικήσεως καί ἐπιλύσεως τῶν ἀναφυομένων θεμάτων καί προβλημάτων.
Μετά τῆς προσηκούσης τιμῆς καί τῆς κατά Χριστόν ἀγάπης
Ἐντολῆ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου
Ο ΑΡΧΙΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
(Τ.Σ.Υ)
ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΑΡΚΑΤΖΟΓΛΟΥ»
Ἐπί τοῦ ἀνωτέρω ἐγγράφου σας εὐγενῶς φερόμενος καί ἐν ἐπιγνώσει τῶν ὑψηλῶν εὐθυνῶν μου ἔναντι τῆς Μητρός Ἐκκλησίας καί τῆς Πανορθοδόξου Ἱερᾶς Συνόδου, ἐντολῆ τῆς ὁποίας ἐνεργῶ, ἀνταποκρινόμεθα διά τῶν κάτωθι:
Κατ' ἀρχάς ἐκτιμῶμεν αὐτήν τήν ἔστω καί τήν τελευταίαν στιγμήν ἐκδήλωσίν σας καί προσευχόμεθα νά μήν ὑπολανθάνη ὁποθενδήποτε δόλος, σκοπιμότης ἤ καιροσκοπισμός, ἀλλά νά ἀποτελῆ εἰλικρινῆ ἔκφρασιν ἐν Χριστῶ ἁγίων προθέσεών σας.
Ἐπειδή ὅμως τό ἐν λόγω κείμενον εἶναι καθ' ἡμᾶς ἀόριστον ἐπί τῆς οὐσίας, προτείνομεν, ὅπως γίνη δεκτόν νά πραγματοποιηθῆ ἄμεσος συνάντησις αὔριον Τρίτην μετά τοῦ πρώτου ἐξ ὑμῶν, ἤτοι τοῦ Ἀρχιεπισκόπου σας κ. Νικολάου καί ἄν εἶναι δυνατόν νά παρίστανται καί ἕτεροι τῶν Ἐπισκόπων σας, καί πάντως μέ τήν παρουσίαν τοῦ «Ἀρχιγραμματέως».
Ἄν ἡ περαιτέρω ἄμεσος γραπτή ἐπικοινωνία δημιουργήση καθυστερήσεις, ἐνημερῶστε μας τηλεφωνικῶς ἀναφορικῶς μέ τόν τόπον καί τόν χρόνον τῆς προτεινομένης συναντήσεως, ἐπιφυλασσόμεθα δέ ὅπως ἀνταποκριθῶμεν ἀμέσως.
Τῆ ἐν Χριστῶ ἀγάπη
Ὁ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
ΚΗΡΥΚΟΣ»
* * *
Πρίν προχωρήσωμεν πρέπει νά ἐπισημάνωμεν τά ἑξῆς, διότι θά διερωτήθη ὁ κάθε λογικός ἄνθρωπος, τί μπορεῖ νά συμβαίνη εἰς τήν ὁμάδαν αὐτήν, ἡ ὁποία τύποις θεωρεῖται ὅτι εἶναι ὑπό τόν κ. Νικόλαον, ἐνῶ ὁ ἄνθρωπος πλέον δέν πρέπει νά ἐλέγχη ἀπολύτως τίποτε καί ἁπλῶς τόν χρησιμοποιοῦν, ἀτιμάζουν περαιτέρω τό γῆρας του καί τόν κολάζουν ἀσυνήθως, τόσον οἱ ἐγκάθετοι ὅσον καί τά ὄργανά των, δηλαδή οἱ νέοι «Ἐπίσκοποι» τούς ὁποίους οἱ ἴδιοι οἱ ἐγκάθετοι ἀνέδειξαν;
Κατ' ἀρχάς πρέπει νά ἐπισημανθῆ ὅτι τό ὑπ' ἀριθμ. Πρ. 3297/31.7.2009 ἔγγραφον, ὑπογεγραμμένον ὑπό τοῦ Ἱερέως π. Δημητρίου Τσαρκατζόγλου, ἔφθασεν τήν Δευτέραν 4.8.2009 (π.ἡ.), ἐνῶ τήν Παρασκευήν 8 Αὐγούστου εἶχεν ὁρισθεῖ (κατά τήν Γ΄ κλήτευσιν) νά ἐμφανισθοῦν πρός Ἀπολογίαν των. Κατόπιν τούτου ὁ Σεβ. Μητροπολίτης κ. Κήρυκος ἀφθωρεί ἐπεκοινώνησεν μέ ὡρισμένους Ἀρχιερεῖς καί αὐθημερόν ἀνταπεκρίθη μέ τό ἀνωτέρω ἔγγραφον, διότι ὅσον καί ἐάν τό ὑπογραφόμενον ὑπό τοῦ Ἱερέως Δ. Τσαρκατζόγλου ἔγγραφον ἔδιδεν κάποιας ὠχράς ἐλπίδας, αὗται ἐχάνοντο λόγω τῆς ἀπροσδιοριστίας τοῦ χρόνου κατά τόν ὁποῖον, ὡς ἀναφέρεται ἐν αὐτῶ, «θά συγκληθῆ ἡ πρώτη τακτική συνεδρίασις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας…» των. Διά τόν λόγον αὐτόν εἰς τό αὐθημερόν ἀποσταλέν ἀπαντητικόν ἔγγραφον, ζητεῖται ἄμεσος συνάντησις διά τήν ἑπομένην, ἡμέραν Τρίτην 5.8.2009, καί μέ δεδομένον ὅτι τήν Παρασκευήν 8.8.2009, εἶχεν προσδιορισθεῖ ἡ ἐμφάνισίς των πρός Ἀπολογίαν.
Δυστυχῶς ἐπί τοῦ ὡς ἄνω ἐγγράφου ἡμῶν τοῦ Μητροπολίτου Κηρύκου, ἐνῶ δέν ἐξεδηλώθη καμμία ἀπ' εὐθείας ἀντίδρασις ἤ ἀνταπόκρισις, ὅμως τήν Τετάρτην 6 Αὐγούστου, ἑορτή τῆς Θείας Μεταμορφώσεως, φέρεται ὅτι συνετάγη καί ἀπεστάλη ἡ ὑπ' ἀριθμ. 317/6.8.2009 πρόσκλησις, ὑπογραφόμενη ὑπό τοῦ κ. Νικολάου ἀπευθυνόμενη «πρός ἅπαντας τούς Ἀρχιερεῖς του». Παραθέτομεν τό κείμενον, διά τήν ἱστορίαν καί διότι ἤδη προσετέθη εἰς τό κατηγορητήριον καί μᾶλλον θά προηγηθῆ τοῦ ὅλου κατηγορητηρίου.
«ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ
Ἱπποκράτους 25 καί Ὀρφέως,
Ἡλιούπολις — Ἀθῆναι
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος 


 Α.Π. 317
Ἐν Ἀθήναις τῆ 6η Αὐγούστου 2009 ἐκ. ἡμ.

Πρός ἅπαντας τούς Σεβ. Ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ.

Ἑλλάδος καί τῆς Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Κύπρου
Σεβ/τοι, εὐλογεῖτε.
Μόλις ἔλαβον τήν ἐπιστολήν μέ τίτλον «Διαμαρτυρία» (Α.Π. 36/5.8.2009) ἐκ μέρους τοῦ Σεβ. Μητρ/του Λαρίσης κ. Ἰγνατίου, εἰς τήν ὁποίαν ἀναφέρονται γεγονότα καί ἐνέργειες τά ὁποῖα ἔλαβον χώραν δῆθεν κατ' ἐνολήν ἡμῶν καί ἀφοροῦν εἰς τήν ὑπόθεσιν τοῦ τέως Ἐπισκόπου καί νῦν μοναχοῦ Κηρύκου Κοντογιάννη.
Συγχρόνως ἔλαβον καί τήν ἀπό 4.8.2009 (Α.Π. 516) ἐπιστολήν ἐκ μέρους τοῦ προαναφερθέντος μοναχοῦ Κηρύκου εἰς τήν ὁποίαν ἐμφανίζεται ἀποδεχόμενος τήν ἀπό 31.7.2009 (Α.Π. 3297) ἐπιστολήν πρός αὐτόν ὑπογραφεῖσαν ὑπό τοῦ Αἰδ/του Πρωτ. Δημητρίου Τσαρκατζόγλου ὡς «Ἀρχιγραμματέως τῆς Ἱερᾶς Συνόδου» ἀποσταλεῖσα «ἐντολῆ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου», ὅπως ἀναφέρεται εἰς τήν ἐπιστολήν.
Σᾶς ἐνημερώνομεν ὅτι ἡμεῖς οὐδέποτε ἐδώσαμε εἰς τόν προαναφερθέντα Ἱερέαν τοιαύτην ἐντολήν ἀποστολῆς τοῦ ἐν λόγω κειμένου, τό ὁποῖον οὐδέποτε ἀνεγνώσαμεν ἤ ἐτέθη ὑπ' ὄψιν ἡμῶν.
Κατόπιν τούτου ἡ ἐν λόγω ἐνέργεια πρέπει νά θεωρεῖται ὡς μή γενομένη καί πάντως μή γενομένη κατ' ἐντολήν ἡμῶν.
Προκειμένου δέ νά ἀντιμετωπισθῆ ἡ ἐξ αὐτῆς προκληθεῖσα σύγχυσις καί κυρίως νά ἀντιμετωπισθῆ κανονικῶς ἡ ἐκκρεμότης ὅσον ἀφορᾶ εἰς τόν μοναχόν Κήρυκον Κοντογιάννην κατόπιν τῆς ἀπό 3296/23.1.2009 Ἀποφάσεως τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας ΚΑΛΟΥΜΕΝ ἅπαντας τούς Σεβ/τους Ἀρχιερεῖς εἰς ἔκτακτον Συνεδρίασιν τήν 7ην Αὐγούστου εἰς τό παρά τῶ Καθεδρικῶ Ναῶ Ἀθηνῶν Ἵδρυμα τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν ἐν Ἡλιουπόλει περί ὥραν 10ην πρωινήν.
Ἡ παρουσία ἁπάντων τῶν Ἀρχιερέων εἶναι ἐπιβεβλημένη.
Μετ' εὐχῶν
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος
Ὁ Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος ΝΙΚΟΛΑΟΣ»

* * *
ΤΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ, ΚΑΘ' ΗΜΑΣ, ΕΚ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΓΓΡΑΦΟΥ
1) Ὁ κ. Νικόλαος τήν 5ην Αὐγούστου ἡμέραν Τρίτην, φέρεται ὅτι λαμβάνει Ἐπιστολήν — Ἀναφοράν παρά τοῦ «Μητροπολίτου Λαρίσης κ. Ἰγνατίου» διά τῆς ὁποίας μόλις πληροφορεῖται «γεγονότα καί ἐνέργειες», δηλαδή περί τοῦ «Ἱεροσφραγίστου» γράμματος τοῦ ὑπογραφομένου «ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ» Νικολάου ὑπό τοῦ «Ἀρχιγραμματέως»! Δηλαδή «ὁ Παπάς στήν Πόλι ἡ παπαδιά ὁμολογεῖ»!.. Ὁ Νικόλαος καί ὁ Παπα-Δημήτρης εἰς τήν Ἀθήνα καί ὁ Ἰγνάτιος κάμνει ἀναφοράν ἀπό τήν Λάρισα!..
Τά πιό παράδοξα ὅμως εἶναι τά γεγονότα ὅτι ὁ κ. Νικόλαος δηλώνει ὅτι δέν ἔχει ὑπ' ὄψιν του τό «ἱεροσφράγιστον» ἔγγραφον, καί ὅτι ὁ ἴδιος ποτέ δέν ἔδωσεν τοιαύτην ἐντολήν οὔτε εἶδεν ἤ ἀνέγνωσεν ἤ ἐνέκρινεν τό συγκεκριμένον ἔγγραφον, καί ζητεῖ «νά θεωρεῖται ἡ ἐνέργεια τοῦ «Ἀρχιγραμματέως» ὡς μή γενομένη καί πάντως ὡς μή γενομένη κατ' ἐντολήν του»!!! Ὡς ἐκ τούτου διερωτᾶται κανείς τί δυνατόν νά συμβαίνη; Καθ' ἡμᾶς, ὁ κ. Νικόλαος εἶναι ἐκτός ἑαυτοῦ.
Δέν ὑφίσταται ὁ πρῶτος εἰς τήν ὁμάδα τῶν Νικολαϊτῶν! Ὁ Νικόλαος εἶναι ἐκτός πάσης πραγματικότητος εἰς τήν κυριολεξίαν! «Ἀρχιεπίσκοπος» «Σύνοδος» κ.λπ. εἶναι οἱ νεαροί βλαστοί, ὁ Ἰγνάτιος, ὁ Παντελεήμων, καί οἱ γνωστοί ἐγκάθετοι τοῦ Παλαιοημερολογιτικοῦ καί Νεοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, οἱ ὁποῖοι συνέταξαν πάλι ὅλα αὐτά τά ἀνόητα, τά ὁποῖα βλέπουν τό φῶς τῆς δημοσιότητος ἐν τῶ παρόντι, μηδέ τοῦ ὑπ' ἀριθμ. 3297/31.7.2009 ἐγγράφου ἐξαιρουμένου, τό ὁποῖον «ἱεροσφράγιστον» ὑπέγραψεν καί ἀπέστειλεν ὁ Παπαδημήτρης ἐν ὄψει τῆς Παρασκευῆς 8 Αὐγούστου, καθ' ἥν μετά καί τήν Τρίτην ἐπίσημον κλήτευσίν των θά ἔδει νά ἔσπευδον νά ἀπολογηθοῦν!.. Δηλαδή προφανέστατα πρόκειται περί στημένης ἄκρως δολίας καί παραπλανητικῆς ἐνεργείας, προκειμένου νά παρέλθη ἡ 8η Αὐγούστου ἄπρακτος καί παραμείνη μετέωρον τό θέμα τῆς ἀπολογίας των, ἐνῶ εἶχον προετοιμάσει καί τό νέον «πυροτέχνημά» των, δηλαδή τήν «πρᾶξιν» καί ἡ ὁποία ἀκολουθεῖ, προέρχεται ἀπό κυριολεκτικά ἡλιθίους καί ἀπευθύνεται ἀποκλειστικῶς πρός ἀφελεῖς καί ἀνοήτους! Πάντως δέν ἐφαντάσθησαν ὅτι ἡμεῖς ὁ Μητροπολίτης Κήρυκος θά ἐνηργοῦμεν κυριολεκτικῶς αὐθωρεί καί αὐθημερόν καί θά προετείνομεν ἄμεσον συνάντησιν διά τά περαιτέρω. Ὡστόσον ὅλα ἦσαν ἕτοιμα ὑπό τῶν ἐγκαθέτων, ἤτοι, τό ὑπ' ἀριθμ. 3297/31.7.2009 «ἱεροσφράγιστον», ἡ 317/6.8.2009 πρόσκλησις καί ἡ 3298/7.8.2009 «πρᾶξις» των.
Συμπερασματικῶς, λοιπόν, λέγομεν ὅτι καταφανῶς ἐν ὄψει τῆς ἐκπνεύσεως τοῦ χρόνου νά παρουσιασθοῦν πρός Ἀπολογίαν τήν 8ην Αὐγούστου (ἡμέραν Παρασκευήν), προφανῶς ἤδη εἶχον ἑτοιμάσει καί τήν ἐκ 10 σελίδων πρᾶξιν (ἡ ὁποία ἀμέσως ἀκολουθεῖ), πλήν ὅμως δέν τήν ἀπέστειλαν διότι δέν συνεφώνουν μέ τάς ἐν αὐτῆ φρικτάς ἀνοησίας, ἀλλά πλέον εὑρεθέντες πρό ἀδιεξόδου, τήν 6 Αὐγούστου καλοῦν «σύνοδον» διά τήν ἑπομένην, 7 Αὐγούστου ἡμέραν Πέμπτην, ἁπλῶς διά νά ὑπογράψουν ὡς τυφλά ὄργανα οἱ «Ἐπίσκοποι» τοῦ Νικολάου, ἀλλά τό σχέδιον ἀπέτυχεν, διότι τέσσαρα ἐκ τῶν μελῶν τῆς «συνόδου» του ἠρνήθησαν κἄν νά ἐμφανισθοῦν, ὁ δέ «Ἀρχιγραμματεύς» ἀπεχώρησεν δῆθεν ἡτιολογημένως, ὅπερ ψευδές καθ' ἡμᾶς. Τήν δέ 8ην/21η Αὐγούστου ἡμέραν Παρασκευήν, περί ὥραν 6ην ἀπογευματινήν, Δικαστικός Ἐπιμελητής παρέδωκεν τήν δῆθεν «Συνοδικήν πρᾶξιν» των (Α.Π. 3298/7.8.09) εἰς τό Ἐπισκοπεῖον τῆς Ἁγίας Αἰκατερίνης Κορωπίου Ἀττικῆς. 

( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου