Όταν κάποιος Ιερέας χειροτονείτε επίσκοπος λέγει τα παρακάτω λόγια:
1. ''Ομολογώ πάντας τους υπ' αυτών... και τους Ιερούς Κανόνας''
2. ''Προυγιαίτατα δε μοι ομολογείται, ινα τηρώ την ενότητα της Πίστεως εν τω συνδέσμω της ειρήνης... Ταύτα πρεσβεύων καγώ και Πιστεύων, μηδέν προστιθείς, μηδέν αφαιρών, μηδέ μεταβάλλων, μήτε των δογμάτων, μήτε των παραδόσεων...''
Ο κ. Δημήτριος Κάτσουρας στην τελευταία του ανάρτηση στο blog του <<Επιστροφή - Σωτηρία>> σχετικά με την Κυριακάτικη ''Θεία Λειτουργία'' εις την ενορία του Αγίου Νεκταρίου Ξυλοκέριζας Κορινθίας, μεταξύ άλλων γράφει: <<... για τη συνέχιση του καλού αγώνος της Ορθοδόξου Ομολογίας>>.Παραπάνω έχω παραθέσει λόγια από την τυπική διάταξη της εις Επίσκοπον Χειροτονίας. Με οδηγόν αυτά τα Αγιοπατερικά Λόγια Ερωτώ. Το 2003 η τότε <<σύνοδος>> του κ. Κάτσουρα ωθώντας τον Αρχ/πο κ. Ανδρέα εις την Παραίτηση από τον θρόνο των Αθηνών και μεταθέτοντας τον εις την Προεδρία της Μητροπόλεως Πατρών για δήθεν τιμητικούς λόγους (πραγματικός εξευτελισμός του Αρχιεπ/που), χωρίς καν να λάβει υπ' όψιν της τους Σεβ/τους Μητροπολίτες Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Κήρυκον, Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Πανάρετον και Κίτρους και Κατερίνης κ. Γοργόνιον, οι οποίοι διαφωνούσαν με την εν λόγω ενέργεια, ομολόγησε τους Ιερούς Κανόνες; Όταν η αυτή <<σύνοδος>> προέβη εις την εις επισκοποίηση του π. Ιγνατίου και του π. Επιφανείου, καθ' ην στιγμήν και οι δύο εβρισκόντουσαν και βρίσκονται εις αργίαν από τους Πνευματικούς τους Πατέρας, ομολόγησε τους Ιερούς Κανόνες; Όταν πάλι η αυτή <<σύνοδος>> επισκοποίησε τον τότε Ιερομ/χο ''π.'' Παντελεήμον Ντέσκα κατόπιν της εμπλοκής αυτού εις την χειροδικία ηλικιωμένης γυναικός, ομολόγησε τους Ιερούς Κανόνες; Φυσικά και όχι!!! Πως λοιπόν μετά από την μη ομολογία των Ιερών Κανόνων μπορεί τώρα ο κ. Κάτσουρας να λέγει πως η <<σύνοδός>> αυτή, η <<συνοδός>> του, συνεχίζει τον <<καλόν αγώνα της ορθοδόξου ομολογίας;>>.
Εις την συνέχεια του Τυπικού της εις Επίσκοπον χειροτονίας βρίσκουμε και το κείμενο που λέει το εξής λίαν σοβαρό: <<''Προυγιαίτατα δε μοι ομολογείται, ινα τηρώ την ενότητα της Πίστεως εν τω συνδέσμω της ειρήνης... Και επ' αυτού πάλιν καλοπροαίρετα ερωτώ. Την ημέρα της καταλήψεως του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Κάτω Ηλιουπόλεως, ήμερα κατά την οποία άρχισε και ο διωγμός του π. Θωμά από την επί 30 και πλέον έτη ενορία του, τότε που πραγματοποιήθηκε ο κακός χαμός εντός και εκτός εκκλησίας και κανείς από την πλευρά της <<συνόδου>> του <<αρχιεπ/που>> Νικολάου δεν πρότεινε να ηρεμήσουν τα πράγματα και όλοι να καθίσουν και να συζητήσουν για τους λόγους που και οι δύο πλευρές διαφωνούσαν, η <<σύνοδος>> αυτή <<ομολόγησε την ενότητα της Πίστεως εν τω συνδέσμω της ειρήνης;>>. Όταν πάλι την ημέρα της ''χειροτονίας'' του ''π.'' Επιφανίου εις ''επίσκοπον'', εις τον ίδιο Ιερό Ναό, ''τελέσθηκε'' το μυστήριο της χειροτονίας κάτω από ξυλοδαρμούς, αιματοχυσίες και φασαρίες, τις οποίες προκάλεσε ο κόσμος από την πλευρά του ''χειροτονούμενου'', μήπως και τότε τηρήθηκε <<η ενότητα της πίστεως εν τω συνδέσμω της ειρήνης;>>. Φυσικά και όχι!!! Δια τούτο και για άλλη μία φορά ο κ. Κάτσουρας δεν επιτρέπεται να γράφει πως η <<σύνοδός>> του <<συνεχίζει τον καλόν αγώνα της ορθοδόξου ομολογίας>>.
Και τελειώνοντας θα κλείσω με ερώτημα επάνω εις την πρώτη περίπτωση που ανέφερα, δηλ. εις την παραίτηση του Αρχιε/που Ανδρέου. Το κείμενο από την Τυπική διάταξη της εις Επίσκοπον χειροτονίας αναφέρει πολύ χαρακτηριστικά: Ταύτα πρεσβεύων καγώ και Πιστεύων, μηδέν προστιθείς, μηδέν αφαιρών, μηδέ μεταβάλλων, μήτε των δογμάτων, μήτε των παραδόσεων...''. Και τίθεται το εξής ερώτημα. Όταν το παρασυνοδικό κατεστημένο των γνωστών προσώπων ώθησε τον Μακαρ/το Ανδρέα εις την παραίτησίν του, ενέργεια η οποία προκύπτει ως καταδικαστέα από τους θείους και Ιερούς Κανόνες και συνάμα και από μελέτες αλλά και από την στάση Νεοημ/των Μητροπολιτών οι οποίοι επ' ουδενί εδέχθησαν να παραιτηθούν από τον θρόνο τους για λόγους υγείας, τότε αυτό δεν είναι μεταβολή και αφαίρεση της Ιεράς Παραδόσεως και των Ιερών Κανόνων οι οποίοι διακελεύουν πως ο Επίσκοπος ή ο Αρχιεπ/πος από την χειροτονία τους και μέχρι την κοίμησή τους παραμένουν ισόβιοι εις το θρόνο και εις τα καθήκοντα που τους ανέθεσε ο ίδιος ο Θεός;
Για τους απλούς αυτούς λόγους οι οποίοι προκύπτουν από όσα η ίδια η Εκκλησία διατάζει προκειμένου αυτή να πλέει σε νερά γαλήνια και όχι τρικυμιώδη, ο κ. Κάτσουρας λανθασμένα αναφέρει πως η <<σύνοδός>> του <<συνεχίζει τον καλόν αγώνα της αληθινής Ομολογίας Πίστεως>>. Μιας και η ίδια αύτη <<σύνοδος>> το 2003 και το 2005 δεν τήρησε καμία από τις προβλεπόμενες διακελεύσεις. Και επειδή ο κ. Κάτσουρας μπορεί να γράψει πως τα περί <<ομολογίας>> που ανέφερε έχουν να κάνουν με τον Ναό του Αγίου Νεκταρίου ή με τον κόσμο που εκκλησιάζεται εις αυτόν, από τώρα του απαντάω πως Ναός και άτομα ανήκουν εις αυτήν ακριβώς τη <<σύνοδο>> που δεν τήρησε καμία από τις διακελεύσεις της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, με αποτέλεσμα η <<σύνοδος>> αυτή να βρεθεί εκτός Εκκλησίας.
1. ''Ομολογώ πάντας τους υπ' αυτών... και τους Ιερούς Κανόνας''
2. ''Προυγιαίτατα δε μοι ομολογείται, ινα τηρώ την ενότητα της Πίστεως εν τω συνδέσμω της ειρήνης... Ταύτα πρεσβεύων καγώ και Πιστεύων, μηδέν προστιθείς, μηδέν αφαιρών, μηδέ μεταβάλλων, μήτε των δογμάτων, μήτε των παραδόσεων...''
Ο κ. Δημήτριος Κάτσουρας στην τελευταία του ανάρτηση στο blog του <<Επιστροφή - Σωτηρία>> σχετικά με την Κυριακάτικη ''Θεία Λειτουργία'' εις την ενορία του Αγίου Νεκταρίου Ξυλοκέριζας Κορινθίας, μεταξύ άλλων γράφει: <<... για τη συνέχιση του καλού αγώνος της Ορθοδόξου Ομολογίας>>.Παραπάνω έχω παραθέσει λόγια από την τυπική διάταξη της εις Επίσκοπον Χειροτονίας. Με οδηγόν αυτά τα Αγιοπατερικά Λόγια Ερωτώ. Το 2003 η τότε <<σύνοδος>> του κ. Κάτσουρα ωθώντας τον Αρχ/πο κ. Ανδρέα εις την Παραίτηση από τον θρόνο των Αθηνών και μεταθέτοντας τον εις την Προεδρία της Μητροπόλεως Πατρών για δήθεν τιμητικούς λόγους (πραγματικός εξευτελισμός του Αρχιεπ/που), χωρίς καν να λάβει υπ' όψιν της τους Σεβ/τους Μητροπολίτες Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Κήρυκον, Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Πανάρετον και Κίτρους και Κατερίνης κ. Γοργόνιον, οι οποίοι διαφωνούσαν με την εν λόγω ενέργεια, ομολόγησε τους Ιερούς Κανόνες; Όταν η αυτή <<σύνοδος>> προέβη εις την εις επισκοποίηση του π. Ιγνατίου και του π. Επιφανείου, καθ' ην στιγμήν και οι δύο εβρισκόντουσαν και βρίσκονται εις αργίαν από τους Πνευματικούς τους Πατέρας, ομολόγησε τους Ιερούς Κανόνες; Όταν πάλι η αυτή <<σύνοδος>> επισκοποίησε τον τότε Ιερομ/χο ''π.'' Παντελεήμον Ντέσκα κατόπιν της εμπλοκής αυτού εις την χειροδικία ηλικιωμένης γυναικός, ομολόγησε τους Ιερούς Κανόνες; Φυσικά και όχι!!! Πως λοιπόν μετά από την μη ομολογία των Ιερών Κανόνων μπορεί τώρα ο κ. Κάτσουρας να λέγει πως η <<σύνοδός>> αυτή, η <<συνοδός>> του, συνεχίζει τον <<καλόν αγώνα της ορθοδόξου ομολογίας;>>.
Εις την συνέχεια του Τυπικού της εις Επίσκοπον χειροτονίας βρίσκουμε και το κείμενο που λέει το εξής λίαν σοβαρό: <<''Προυγιαίτατα δε μοι ομολογείται, ινα τηρώ την ενότητα της Πίστεως εν τω συνδέσμω της ειρήνης... Και επ' αυτού πάλιν καλοπροαίρετα ερωτώ. Την ημέρα της καταλήψεως του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Κάτω Ηλιουπόλεως, ήμερα κατά την οποία άρχισε και ο διωγμός του π. Θωμά από την επί 30 και πλέον έτη ενορία του, τότε που πραγματοποιήθηκε ο κακός χαμός εντός και εκτός εκκλησίας και κανείς από την πλευρά της <<συνόδου>> του <<αρχιεπ/που>> Νικολάου δεν πρότεινε να ηρεμήσουν τα πράγματα και όλοι να καθίσουν και να συζητήσουν για τους λόγους που και οι δύο πλευρές διαφωνούσαν, η <<σύνοδος>> αυτή <<ομολόγησε την ενότητα της Πίστεως εν τω συνδέσμω της ειρήνης;>>. Όταν πάλι την ημέρα της ''χειροτονίας'' του ''π.'' Επιφανίου εις ''επίσκοπον'', εις τον ίδιο Ιερό Ναό, ''τελέσθηκε'' το μυστήριο της χειροτονίας κάτω από ξυλοδαρμούς, αιματοχυσίες και φασαρίες, τις οποίες προκάλεσε ο κόσμος από την πλευρά του ''χειροτονούμενου'', μήπως και τότε τηρήθηκε <<η ενότητα της πίστεως εν τω συνδέσμω της ειρήνης;>>. Φυσικά και όχι!!! Δια τούτο και για άλλη μία φορά ο κ. Κάτσουρας δεν επιτρέπεται να γράφει πως η <<σύνοδός>> του <<συνεχίζει τον καλόν αγώνα της ορθοδόξου ομολογίας>>.
Και τελειώνοντας θα κλείσω με ερώτημα επάνω εις την πρώτη περίπτωση που ανέφερα, δηλ. εις την παραίτηση του Αρχιε/που Ανδρέου. Το κείμενο από την Τυπική διάταξη της εις Επίσκοπον χειροτονίας αναφέρει πολύ χαρακτηριστικά: Ταύτα πρεσβεύων καγώ και Πιστεύων, μηδέν προστιθείς, μηδέν αφαιρών, μηδέ μεταβάλλων, μήτε των δογμάτων, μήτε των παραδόσεων...''. Και τίθεται το εξής ερώτημα. Όταν το παρασυνοδικό κατεστημένο των γνωστών προσώπων ώθησε τον Μακαρ/το Ανδρέα εις την παραίτησίν του, ενέργεια η οποία προκύπτει ως καταδικαστέα από τους θείους και Ιερούς Κανόνες και συνάμα και από μελέτες αλλά και από την στάση Νεοημ/των Μητροπολιτών οι οποίοι επ' ουδενί εδέχθησαν να παραιτηθούν από τον θρόνο τους για λόγους υγείας, τότε αυτό δεν είναι μεταβολή και αφαίρεση της Ιεράς Παραδόσεως και των Ιερών Κανόνων οι οποίοι διακελεύουν πως ο Επίσκοπος ή ο Αρχιεπ/πος από την χειροτονία τους και μέχρι την κοίμησή τους παραμένουν ισόβιοι εις το θρόνο και εις τα καθήκοντα που τους ανέθεσε ο ίδιος ο Θεός;
Για τους απλούς αυτούς λόγους οι οποίοι προκύπτουν από όσα η ίδια η Εκκλησία διατάζει προκειμένου αυτή να πλέει σε νερά γαλήνια και όχι τρικυμιώδη, ο κ. Κάτσουρας λανθασμένα αναφέρει πως η <<σύνοδός>> του <<συνεχίζει τον καλόν αγώνα της αληθινής Ομολογίας Πίστεως>>. Μιας και η ίδια αύτη <<σύνοδος>> το 2003 και το 2005 δεν τήρησε καμία από τις προβλεπόμενες διακελεύσεις. Και επειδή ο κ. Κάτσουρας μπορεί να γράψει πως τα περί <<ομολογίας>> που ανέφερε έχουν να κάνουν με τον Ναό του Αγίου Νεκταρίου ή με τον κόσμο που εκκλησιάζεται εις αυτόν, από τώρα του απαντάω πως Ναός και άτομα ανήκουν εις αυτήν ακριβώς τη <<σύνοδο>> που δεν τήρησε καμία από τις διακελεύσεις της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, με αποτέλεσμα η <<σύνοδος>> αυτή να βρεθεί εκτός Εκκλησίας.
Οποια πετρα κι αν σηκωσουμε βρισκεται αποκατω ενας Κατσουρας,,,,,ουε κ αλλοιμονο τι λογο θα παραδωσει στο Χριστο μας την ημερα της κρισεως κ βεβαια αυτοι που δημιουργουν προβλημματα στην εκκλησια μας,,,Χωρησαν τους πιστους,,επιτελους ποσες παραταξεις ,,ποσα κομματια πια ε λ ε ο ς!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος και αν έκανε το παραπάνω σχόλιο έχει απόλυτο δίκιο. Δυστυχώς ο κ. Κάτσουρας μόνο κακό έχει κάνει στην Εκκλησία.Πριν χρόνια, μικρό παιδί τότε, ήρθε από τους Φλωριναίος στη Γνήσια Ορθόδοξο Εκκλησία, προκειμένου να μεγαλώσει μέσα εις αυτήν ώστε στα γεράματά του να μπορεί να δημιουργήσει τεράστια προβλήματα.Δυστυχώς η Εκκλησία τόσα χρόνια έτρεφε ένα ''φίδι'' στον Κόρφο Της!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή