Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

ΤΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ''ΝΑΥΑΓΙΟ'' ΤΗΣ ''ΣΥΝΟΔΟΥ'' ΤΟΥ ''ΑΡΧΙΕΠ/ΠΟΥ'' κ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ


 Το πνευματικό <<ναυάγιο>> της <<συνόδου>> του ''αρχιεπ/που'' και ''ηγουμένου'' κ. Στεφάνου Τσακίρογλου συνεχίζεται όλο και περισσότερο. Λίαν προσφάτως το φως της δημοσιότητας είδε ένα βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=4pZtBsLqzH0&feature=share ) στο οποίο ο Θεολόγος της παραπάνω <<συνόδου>> κ. Δημήτριος Κάτσουρας εμφανίζεται να συμμετέχει σε τελετή αγιασμού η οποία πραγματοποιήθηκε από Νεοημερολογίτες ιερείς. Και ερωτούμε: α) Πρώτα η Συμπροσευχή της Κύπρου με τον Φλωριναίο Μητροπολίτη και τώρα η συμμετοχή σε Νεοημερολογίτικη τελετή. Πόσο τυχαία μπορεί να είναι αυτά τα δύο; β) Τελικά πόσο φταίμε εμείς που σχολιάζουμε τον κ. Κάτσουρα και την <<σύνοδό>> του, όταν εκείνοι νωρίτερα έχουν εκδιώξει με τον χειρότερο τρόπο Ομολογητές Επισκόπους και Ιερείς; Μήπως δια την πλευρά του κ. Κάτσουρα ισχύει πως εμείς μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε για τον καθ' ένα ενώ οι άλλοι, όταν έχουν στοιχεία εναντίον μας, δεν επιτρέπεται να τα δημοσιεύουν και να μας σχολιάζουν διότι αυτά είναι δήθεν συκοφαντίες; Τι Ιερό και όσιο τέλος πάντων έχει η <<σύνοδος>> του κ. Στεφάνου; Μην νομίζετε αγαπητοί αναγνώστες πως με όσα γράφουμε εχθρευόμαστε την πλευρά και όχι <<σύνοδο>> του κ. Στεφάνου, αλλά πλέον έλεος σε αυτή την δήθεν <<ομολογία>> που διακατέχει αυτήν, η οποία την αφήνει ελεύθερη να συμπροσεύχεται με τον οποιονδήποτε, να χειροτονεί ''επισκόπους'' ανθρώπους που από τους πνευματικούς τους τελούν υπό αυστηρά επιτίμια, κληρικοί της να ψεύδονται ενώπιον της ελληνικής δικαιοσύνης, να συμμετέχουν σε εκποιήσεις ιερών Ναών και να χειροδικούν εις βάρος απλών και δη Ορθοδόξων ανθρώπων. Ποιο Ιερό Πηδάλιο και ποίοι ιεροί Κανόνες τα επιτρέπουν όλα αυτά; Μήπως τελικά ο Σεβ/τος κ. Ευστάθιος είχε δίκιο όταν έγραφε πως πολλοί άνθρωποι της εν λόγω <<συνόδου>> δεν επιθυμούν την σύνταξη κάποιας έγγραφης Ομολογίας, επειδή αυτή απαγορεύει τις πνευματικές συναναστροφές με κακοδόξους, οι οποίες ( συναναστροφές ) είναι αρεστές από το μεγαλύτερο μέρος αυτής; Επίσης σημειώνουμε πως ο κάθε άνθρωπος φυσικά και είναι ελεύθερος να πράξει ότι αυτός θέλει. Όταν όμως πρόκειται για άτομο το οποίο συμμετέχει ενεργά σε κάποια <<σύνοδο>> και μαζί με αυτήν έχει εκδιώξει Επισκόπους και Ιερείς που κάποτε τόλμησαν να πουν την αλήθεια (και ακόμη την λένε), τότε το άτομο αυτό δεν γίνεται να μην σχολιαστεί αρνητικά. Διότι πρώτα φέρεται εις βάρος της Εκκλησίας και μετά εις βάρος ανθρώπων. Επομένως τα σχόλια δια τον κ. Κάτσουρα αφορούν την ιδιότητά του ως Θεολόγου και δη ως μέλους της <<Στεφανίτικης συνόδου>>, και  όχι το τι εκείνος πράττει ως Δημήτρης. Πιστεύουμε πως γινόμαστε απολύτως κατανοητοί. Δι' όλα αυτά καλό θα ήταν πλέον η παραπάνω <<σύνοδος>> να ηρεμήσει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, να περιέλθει σε πνευματική περισυλλογή, να αναθεωρήσει κάποιες λανθασμένες απόψεις της και εν συνεχεία να σκεφθεί το ενδεχόμενο του εν αγάπη και αληθεία διαλόγου, έτσι ώστε να βρεθούν οι σωστές λύσεις δια την παύση του εν έτη 2005 ενεργουμένου υπ' αυτής σχίσματος.    

2 σχόλια:

  1. Ως Πρόεδρος του Συλλόγου του οποίου τα Γραφεία εγκαινιάζονταν παρευρέθην καθηκόντως στην εκδήλωση.Δεν συμμετείχα σε καμμία τελετή αλλά ήμουν παρών μόνο στην έναρξη της συγκεκριμένης τελετής, η οποία έγινε, ως είθισται σε παρόμοιες περιπτώσεις, κατόπιν αποφάσεως του Διοικητικού Συμβουλίου. Εν συνεχεία απεχώρησα διακριτικά και ανέμενα την λήξη της τελετής εκτός των Γραφείων. Από εκεί κλήθηκα αμα τη λήξει αυτής και όταν μου προτάθηκε ο Σταυρός αντί να γυρίσω την πλάτη τον ασπάστηκα, χωρίς να ασπαστώ και την χείρα του προτείναντος αυτόν ρασοφόρου, όπως φαίνεται και στο συγκεκριμένο βίντεο. Αυτή είναι η ακρίβεια των γεγονότων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτριε, κατ' αρχήν αναρωτιέμαι πως μετά από την παρέλευση 4 ολόκλοκηρων χρόνων, έρχεσαι τώρα και απαντάς - δίνεις εξηγήσεις επί της συγκεκριμένης δημοσιεύσεως;
    Καλά όλα όσα γράφεις για να δικαιολογήσεις την αδικαιολόγητη πράξη σου, πλην όμως οι απαντήσεις που δίνεις δεν είναι ικανές ώστε να μειώσουν ούτε εις το ελάχιστο το σφάλμα που έκανες προσκυνώντας τον Σταυρό που κρατούσε χέρι νεοημερολογίτη ιερέως. Γνωρίζεις πως λίγο - πολύ, όλοι μας για κάποιον λόγω έχουμε βρεθεί στη δική σου θέση, αλλά όσοι θέλαμε να αποφύγουμε την οποιαδήποτε συμμετοχή μας σε νεοημερολογίτικες τελετές, πάντα βρίσκαμε κάποιον τρόπο και το πετυχέναμε. Άλλες φορές με διάκριση και άλλες, όταν οι νεοημερολογίτες δεν μας καταλάβαιναν, φανερά και ας τους πείραζε στο τέλος η κίνησή μας. Εσύ λοιπόν που είσαι σπουδασμένος, γιατί δεν βρήκες κάποιον τρόπο ώστε να μην φιλήσεις τον σταυρό; Διότι σημασία δεν έχει το αν προσκύνησες αυτόν, αλλά το ότι το έκανες την στιγμή που αυτόν τον κρατούσε νεοημερολογίτης. Είναι αδύνατον να νομίζεις πως με αυτόν τον τρόπο φάνηκες ζηλωτής ως προς τον Σταυρό, ή ως προς την Ορθοδοξία σου. Το αποτέλεσμα είναι πως φίλησες σταυρό που τον κρατούσε νεημερολογίτης. Αυτό δεν αλλάζει όποια δικαιολογία και αν βρεις. Τουλάχιστον για να μειωθεί το σφάλμα σου, θα μπορούσες όπως δημόσιαν σε συνέλαβε ο φακός, δημόσια και να ζητήσεις μία συγγνώμη. Τότε ομολογώ πως κανείς δεν θα μπορούσε να σου προσάψει την παραμικρή κατηγορία, πλην αν αυτός ήταν φανατικός ή ορκισμένος ''εχθρός'' σου. Δε θέλω να σου γράψω άλλα διότι νομίζω πως έστω και με αυτά όλοι καταλαβαίνουν το πνεύμα μου καθώς μες σ' αυτούς κι εσύ ο ίδιος. Δυστυχώς έχεις κάνει τόσα λάθη στη ζωή σου, (ως προς τα θέματα Πίστεως ομιλώ πάντοτε), που ενώ τα έχεις κάνει Ποτέ μα Ποτέ δεν έχεις ταπεινωθεί ζητώντας μία συγγνώμη για να σε δει και ο Θεός πως όπως δημόσια έσφαλες, έτσι δημόσια και μετανοησες.

    Αν σ' αυτά που γράφω υπάρχει κάποιο συντακτικό η ορθογραφικό λάθος, ζητάω από τώρα συγγνώμη αλλά σημασία δεν έχει αν συντακτικά η ορθογραφικά είμαι σωστός, αλλά αν αυτά που γράφω στέκουν και είναι λογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή