Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

ΝΕΑ ''ΕΚΤΡΟΠΑ'' ΑΠΟ ''ΚΛΗΡΙΚΟ'' ΤΗΣ ''ΣΥΝΟΔΟΥ'' - ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΟΥ ''ΑΡΧΙΕΠ/ΠΟΥ'' ΚΑΙ ''ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ'' κ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ!!!




ΥΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΣΤΟΥΡΑΙΤΗ

 Μεγάλη λύπη μας προξένησε το γεγονός ότι, κληρικός ανήκων στην θρησκευτική κοινότητα υπό τον <<αρχιεπίσκοπον >> κ. Στέφανον Τσακίρογλου,δηλώνει ανερυθρίαστα ότι << οι ομοφυλόφιλοι μπορεί να γίνονται και κληρικοί>> και ότι << δέν υπάρχουν κανόνες που το απαγορεύουν>>. Η συγκεκριμένη θέσις του αρχιμανδρίτου π.Κασσιανού Μπράουν,έρχεται να προστεθή στις τόσες αντικανονικές,αντορθόδοξες και ιερόσυλες ενέργειες που έγιναν από το 2003 και συνεχίζουν να γίνονται ,από τα μέλη αυτής της θρησκευτικής ομάδος.

 Να θυμηθούμε τα τόσα ιερόσυλα που διεδραματίσθησαν πρίν,κατά και μετά την αντικανονική παραίτηση του τότε αρχιεπισκόπου Ανδρέου,όταν, συνεφώνησαν παρασκηνιακώς ο ιδιος ο Αρχ/πος Ανδρέας,οι <<σύμβουλοί του>>[παρασυνοδικοί] και ο τότε Πειραιώς Νικόλαος ,να παραιτηθή από τον αρχιεπισκοπικό θρόνο , να αναλάβη ο τότε Πειραιώς και στην συνέχεια να χειροτονήση επίσκοπον τον ηγούμενον κ.Στέφανον Τσακίρογλου.
 Υποβίβασαν έναν αρχιερέα,από αρχιεπίσκοπο τον έκαναν Πατρών [αν ήταν ασθενής,τότε θα ήταν ασθενής και γιά την Πάτρα,όχι μόνο γιά την Αθήνα] κάτι που αντίκειται στους Κανόνες.
 Έκαναν αρχιεπίσκοπο έναν αιρετικόν και ακατάλληλον γι΄αυτήν την θέσι, καθ'υπόδειξη του παρητημένου αρχιεπισκόπου Ανδρέου[άλλη μεγάλη παρανομία και αντικανονικότητα]τον Νικόλαον Μεσσιακάρη .
 Παραίτησις επισκόπου νοείται μόνον για ηθικά παραπτώματα και γιά λόγους σοβαρούς υγείας,αφού αποφανθούν οι ειδικοί επιστήμονες [Ιατροί κ.α.] με την προ'υ'πόθεσι ότι ο παρητημένος δέν θα ενεργή τα της Αρχιερωσύνης.
 Επίσης,μέλη της εν λόγω συνόδου είναι επίσκοποι χωρίς ποίμνιο,όπως ο Φιλίππων Χρυσόστομος και γιά πολλά χρόνια ο Διαυλείας Ανδρέας .
 Προσφάτως,θεολόγος και συνοδικός σύμβουλος τους συμμετείχε με αιρετικούς -οικουμενιστές νεοημερολογίτες σε <<αγιασμό>>που ετελέσθη .
   Ο ίδιος πάλι, επιδοκίμασε ηθοποιό πού παραδέχθηκε δημόσια ότι είναι ομοφυλόφιλος.
Και τώρα,κληρικός τους, έρχεται<< να βάλη το κερασάκι στην τούρτα>> με το να λέει τέτοια φρικτά πράγματα.
 Ας προσευχηθούμε όλοι ,ο Θεός να τούς φωτίση ,να τους ελεήση και μαζί μ'αυτούς και εμάς.
 Παραθέτεται η μετάφρασις της παραγράφου και το πρωτότυπο κείμενο

 <<Αυτό δεν προϋποθέτει μη ανοχή από την πλευρά μου, αλλά άρνηση να αναγνωρίσω αυτό που συμβαίνει ως φυσιολογικό. Για κάποιον που έχει αυτή την αδυναμία και δεν την εκδηλώνει, αλλά αγωνίζεται με όλες του τις δυνάμεις για να απαλλαγεί από αυτή, ο αγώνας του συνιστά μεγάλη αρετή, και σίγουρα στην Εκκλησία υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αυτήν την ανωμαλία. Ένας ομοφυλόφιλος μπορεί να γίνει ακόμα και κληρικός και κανένας κανόνας δεν το απαγορεύει αυτό, από όσα γνωρίζω εγώ. Αυτό το αποφασίζει ο επίσκοπος. Το ότι το Βατικανό διακήρυξε πως «η Σύνοδος σε συνεννόηση με την Επιτροπή για τη λατρεία και την τάξη στα μυστήρια θεωρεί απαραίτητο να διασαφηνίσει πως, μ’ όλον ότι σέβεται τα εν λόγω πρόσωπα, δεν επιτρέπει να εισέλθουν στις ιερατικές σχολές και να συμμετέχουν στον ιερό κλήρο εκείνοι οι οποίοι ασκούν την ομοφυλοφιλία ή που έχουν βαθειά ριζωμένες ομοφυλόφιλες τάσεις ή υποστηρίζουν τη λεγομένη gay κουλτούρα», αυτό δεν είναι κάτι που περιορίζει τη διάκριση της Ορθοδόξου Εκκλησίας>>

Об о. Кассиане Брауне

Недавно, мне прислали ссылку на блог о. Кассиана Брауна – известного французского клирика «Синода Церкви Истинно-Православных Христиан» под председательством «Архиепископа» Стефана Цакироглу: http://orthodoxievco.blogspot.fr/ 
Познакомился с данным ресурсом достопочтенного «архимандрита» и наконец-то узнал какими проблемами озабочены «истинно-православные христиане» Франции.
Оказывается их волнует проблема гомосексуализма.
Вот что пишет достопочтенный «архимандрит»http://orthodoxievco.blogspot.fr/2014/10/mise-au-point.html.
(привожу перевод статьи)
Расставить точки над i.
Тим Кук, шеф компании Apple признался, что он гей, и говорит: "Я горжусь тем, что гей, и я считаю свою гомосексуальность как один из величайших даров, которые Бог дал мне," Перед таким богохульством, я не могу молчать, потому что Бог не является автором зла. Гомосексуализм это болезнь души (психики), порок, - надо называть вещи своими именами. 
Если папа и его последователи теперь говорят, что гомосексуалисты "имеют таланты и качества которые они могут предложить христианскому сообществу," это не неверно, конечно, но намерение, с которым это сказано, - обелить гомосексуализм, сделать его невинным, – надо осудить. Чтобы быть справедливым, это заявление Ватикана сделано не единогласно участниками синода, который обсуждался, и окончательный доклад "relatio Synodi" не очертил чётко мнения по этому вопросу.
Гомосексуалист может иметь достоинства, и, как правило, и если он не живет в отношениях с партнером того же пола, не может быть осуждён, его только можно пожалеть за эту склонность против природы. Это труднее лечить чем естественные страсти, но с Богом все возможно. Это написано как с восковыми красками, как сказал один отец пустыни, и исчезает труднее, чем написанное чернилами. Церковь имеет средства для очищения и сделать больную душу в гармонии с телом. 
Вообще гомосексуалист является скорее жертвой и его проблемы часто происходят от родителей. Иногда это происходит также от тяжелых жизненных случаев. Поэтому нужно сочувствовать, а не осуждать. Грех осуждать, но, чтобы спасти грешника. Если я не говорю грешнику что он грешит, я соучастник, и если я не предупреждают слепого о яме, в которую он может упасть, я виновен в его падении. 
В непосредственной близости от дома живут однополая пара. Я к ним обращаюсь, конечно, с приветствием и никоим образом не презираю. Но если в один прекрасный день у меня была возможность поговорить с ними, я говорю им, что я только что написал. Однако я не полицейский села поставленный указывать на ошибки каждого, и без разбора мы приносим больше вреда, чем пользы, если тыкаем невпопад. 
Совсем другое родиться с двумя половыми органами. Это аномалия природы и это тело, которое следует лечить в этом случае. Я не имею готовых решений на этот счёт и нужно смотреть что делать в каждом конкретном случае. Это не входит в рамки данной статьи. Я знаю, что я навожу гнев моих современников, говоря таким образом нашим современникам в наше «испорченное и развращенное поколение» (Флп 2:15), но я предпочитаю быть на стороне Лота чем содомитов, которые привлекли на себя гнев Бога. 
Это не означает интолерантности с моей стороны, но отказ признавать нормальным то что плохо. Кто-то, кто имеет эту слабость, чтобы выразить себя, но воздерживается, изо всех сил, чтобы избавиться от этого, у этого есть большая заслуга и, конечно, в Церкви есть люди, которые имеют эту ненормальность. Гомосексуалист может даже стать клириком и никакой канон это не запрещает, насколько я знаю. Это епископ решает. Если Ватикан заявил, что " Дикастирий, по согласованию с Конгрегацией богослужения и дисциплины таинств, считает необходимым заявить ясно, что Церковь, глубоко уважая лиц о которых идёт речь, не может позволить вступить в семинарию и священную иерархию тех, кто практикуют гомосексуализм, или имеют гомосексуальные наклонности глубоко укоренившиеся или поддерживающие так называемую гей культуру"- то это не связывает рассудительность Православной Церкви. 
Вернёмся к Тиму Куку и покончим с этим. Нам нечего сказать по поводу того, что кто-то заявляет о своей наклонности к гомосексуальности для борьбы с нетерпимостью, но напротив, говорить, что это "подарок" Бога не может быть терпимо! 
архимандрит Кассиан 
PS Мы действительно сохраним мир, когда мы преследуем грехи гордости в соответствии с импульсом благотворительности и справедливости; когда мы любим свой народ и мы ненавидим их пороки, потому что человек есть творение Божие, но порок-это работа человека. Будем различать, следовательно, что Бог сделал человека; и не будем ненавидеть человека из-за его ошибок, и не будем любить грех из-за человека. 
Григорий Великий (Письмо к Евлогию, епископу Александрийскому, и к Анастасию, епископу Антиохии).
Надо сказать, что это весьма лукавая статья. Я выделил цветом то место статьи, которое меня удивило. С одной стороны вроде бы архим. Кассиан выступает с осуждением содомского греха, но при этом делает очень странное заявление: «Гомосексуалист может даже стать клириком и никакой канон это не запрещает, насколько я знаю. Это епископ решает». И при этом еще "архимандрит" помещает фразу в такой словесный антураж, что якобы только паписты не разрешают допускать гомосексуалистов в семинарии и в клир, а вот "рассудительности Православной Церкви" это не связывает? Каково однако?
Неужто архим. Кассиану неизвестны каноны, которые воспрещают гомосексуалистам быть клириками? Если они ему не известны, то мы приведем эти каноны.



5 σχόλια:

  1. ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΑ ΔΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΑΦΟΥ "ΤΟΙΑΥΤΗ" ΔΗΛΩΣΙΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΕΙΣΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΗΚΟΥΣΘΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ...... ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΓΑΠΗΤΕ "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ" ΚΑΙ " ΗΓΟΥΜΕΝΕ" ΣΤΕΦΑΝΕ; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΣΟΥ; ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΣ, ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ ... ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΜΑΘΕΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΗΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΛΗΡΙΚΟ ... ΜΗΠΩΣ ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ... "ΔΕΣΠΟΤΗ";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Στουραϊτη, λυπᾶμαι διότι ἐκτός ἀπό ἀθεολόγητος (ὅπως δυστυχῶς ἀπεδείχθης διαπραγματευόμενος τό θέμα τῆς λεγομένης κοινωνίας τῶν Θ. Προσώπων τῆς Ἁγ. Τριάδος, συμφωνῶν μέ τόν αἱρετίζοντα ἐπ' αὐτοῦ καί ὄχι μόνον "Περγάμου" Ἰωάννη Ζηζιούλα τόν καί δεξιό βραχίονα τοῦ "Πατριαρχείου Κων/λεως") διεκδικεῖς καί τόν τίτλο τοῦ ψευδολόγου καί τοῦ συκοφάντου! Ἄκου, λοιπόν, ὅτι ὁ θεολόγος Δημήτριος Κάτσουρας δέν συμμετεῖχε ποτέ σέ τελετή ἤ μυστήριο νεοημερολογιτῶν ἤ οἰκουμενιστῶν, ἔτσι ὅπως ὁρίζει τή συμμετοχή ἡ λογική καί, κυρίως, ἡ κανονική τάξη καί πράξη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ἡ δι' ἄλλους λόγους (ὄχι συμπροσευχῆς) παρουσία καί μόνο, κάποιου, σέ κάποιο μή λατρευτικό χῶρο, ὅπου τελεῖται κάποια τελετή, δέν ἀποτελεῖ ἱκανή καί ἀναγκαῖα προϋπόθεση συμπροσευχῆς ἤ συμμετοχῆς του στά τελούμενα. Πρόσεξε τί ἀκριβῶς σοῦ γράφω! Δέν ὑπερασπίζομαι κάτι, διότι δέν μιλᾶμε στό ἐπίπεδο τῆς ἐμπαθείας ἤ τῆς καταφανοῦς σκοπιμότητος ὅσων μέ προφανή ἄγνοια καί χαιρεκακία ἐκδηλώνουν τόν φθόνο πού ἐμφωλεύει ἐνδεχομένως στήν καρδιά τους. Ἐπίσης, εἶναι ντροπή γιά ἕναν μορφωμένο ἄνθρωπο νά μή γινώσκει ἅ ἀναγινώσκει. Γιά διάβασε καλά τό ἐπικριτικό σχόλιό μου στίς λεγόμενες παρελάσεις ὑπερηφανείας καί θά καταλάβεις τί λέω καί τί ἐννοῶ, ἐφ' ὅσον μάλιστα ἔχω ἐπεξηγήσει, ἐκεῖ καί τότε, τό σχόλιό μου καί γιά τούς βραδύν ἔχοντας τόν νοῦν. Τέλος, θεωρῶ ἄκρως ἀνέντιμη τήν ἐπίθεση στόν ἀγωνιστή τῆς Ὀρθοδοξίας καί καλλιεργημένο Κληρικό καί ἱεραπόστολο τῆς Ἐκκλησίας μας Παν/το Ἀρχ/τη π. Κασσιανό, ὁ ὁποῖος δέν ὑποστηρίζει καμμία ἐκτροπή, ἀλλά διαχωρίζει τήν προσέγγιση σέ τέτοια (ἠθικῆς φύσεως) θέματα τοῦ ὑποκρινομένου ἠθικισμοῦ τῶν Παπιστῶν ἀπό τήν ἐντελῶς διαφορετική βαθειά πνευματική καί πατερική προσέγγιση τῆς Ὀρθοδοξίας. Τό πνεῦμα τῶν λόγων νά προσέχουμε, διότι τό γράμμα "ἀποκτείνει". Δέν κατάλαβες καθόλου τί ἐννοεῖ ὁ πατήρ καί ἀντί νά ζητήσεις εὐγενῶς διευκρινίσεις, σπεύδεις δῆθεν ὑπερασπιζόμενος τήν ἀλήθεια νά κατηγορήσεις καί δή δημοσίως. Μήπως πρέπει νά εἶσαι πιό προσεκτικός, ἀφοῦ θέλεις νά ὀνομάζεσαι θεολόγος καί νά δημοσιολογεῖς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ κ. Κάτσουρα, για ακόμη μία φορά, για ακόμη μία φορά κρύβεσαι πίσω από το δάκτυλό σου. Πρόσεξε όμως διότι ούτε τα κιλά σου σου επιτρέπουν να το κάνεις αυτό, ούτε όμως και η Εκκλησία (φυσικά ομιλούμε για την Ορθόδοξη Εκκλησία). Για ακόμη μία φορά προσπαθείς να δικαιολογήσεις τον εαυτό σου με λόγια δικά σου και όχι της Εκκλησίας. Κι επειδή γράφεις στο blog μου (στο οποίο εγώ εν αντιθέση με εσένα) αφήνω ελεύθερα τον καθ' ένα να γράφει σχόλια, θα σε παρακαλέσω να μου αποδείξεις με λόγια των αγίων Πατέρων πως κάποιος που ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ με ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, φιλώντας το χέρι τους και δεχόμενος και το ράντισμα τους, δεν είναι και αυτός αιρετικός. ΠΡΟΣΕΞΕ, θέλω λόγους αγίων και όχι δικές σου γνώμες και νεοεφεύρετες θεολογίες. Αυτές που τόσα χρόνια πλάσαρες στην Εκκλησία και την ''διέλυσες'' και αυτά που είπες για να δικαιολογήσεις την ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ της Κύπρου, φτάνουν και περισσεύουν συν τοις άλλοις δείχνουν το ποιόν σου. Αυτά όσων αφορά τα όσα γράφεις προσπαθώντας να δικαιολογήσεις την αδικαιολόγητη και αχαρακτήριστη στάση σου έναντι των αιρετικών. Και όσων αφορά για όλα αυτά που χωρίς φόβο Θεού γράφει ο δήθεν ''ιεραπόστολός'' σας, καλύτερα εκείνος τα σχόλιά του να τα κρατούσε για τον εαυτό του ή στην χειρότερη των περιπτώσεων, να τα διέδιδε προσωπικά σε όσους ζητούσαν τη γνώμη του. Διότι πολύ απλά αυτά που λέει είναι κενολογίες δικές του και όχι η γνώμη της Εκκλησίας. Αλλά τι να περιμένει κανείς από κάποιον που πνευματικά και κοσμικά κάνει παρέα μαζί σου. ''Όμοιος ομοίο...''.
    Να είσαι καλά και περιμένω με λόγια αγίων να μου αποδείξεις πως αυτό που έκανες δεν ήταν ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ἀγαπητέ κ. Παπαδᾶτε ἤ Δημητράκη, πρόσεχε καί τή δική σου δίαιτα καί κάτι λίγο πιό πνευματικό: τήν ὑφέρπουσα θρασύτητά σου νά κρίνεις χωρίς νά γνωρίζεις τά στοιχειώδη καί χωρίς νά διακρίνεις τά ἀπαραίτητα. Ὑγίαινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ''Αγαπητέ'' Δημήτριε,

    Θλίβομαι βαθύτατα για την απάντηση που έδωσες στον αδελφό Χαρίλαο σχετικά με την ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ σου σε αγιασμό νεημερολογιτών. Ίσως θα πρέπει να σου θυμίσω πως πριν το 2005, όταν ακόμη ακούγαμε τα κηρύγματά σου στην αγ. Τριάδα, εσύ ο ίδιος έλεγες πως ακόμη και στον δρόμο να δούμε Νεοημερολογίτες να λένε έστω και ένα ''Κύριε ελέησον'' τότε πρέπει να τους αποφεύγουμε. Και τώρα τι; Εσύ ο ίδιος έρχεσαι και με τις πράξεις σου αναιρείς τα λεγόμενά σου. Άραγε μήπως νομίζεις πως με όσα γράφεις για να δικαιολογηθείς μπορείς να κοροϊδέψεις τον Θεό; Ο Θεός ''αγαπητέ'' μου δεν εμπαίζεται, τουναντίον, εκείνος που προσπαθεί να τον κοροϊδέψει κάποια στιγμή την πράξη του αυτή θα την βρει μπροστά του. Και δυστυχώς για εσένα, οι καθημερινές σου πράξεις, όσον αφορά την Εκκλησία, δεν είναι αυτές που έχει διδάξει ο Χριστός. Άραγε ποιος μπορεί να ξεχάσει την συμμετοχή σου στον διωγμό του π. Θωμά από την αγία. Τριάδα και στην Κατάληψη αυτής; Δημήτριε, κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα, θα κλείσουμε τα μάτια μας και τότε αλίμονο και τρισαλίμονο για όσα είχαμε πράξει εν όσο ζούσαμε.Σε μάθαμε πλέον και ότι και να γράψεις δεν μας συγκινείς και ούτε μπορείς να αλλάξεις τη γνώμη που εσύ κόπιασες για να σχηματίσουμε για το πρόσωπό σου. Οπότε μην προσπαθείς με ψευτοδικαιολογίες να ελαφρύνεις τη θέση σου γιατί εις μάτην κοπιάζεις.Και αυτό διότι τα προ ετών λόγια σου σε προδίδουν Ακόμη και αν ισχυρισθείς πως η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ σου στον αγιασμό έγινε καθαρά και μόνο για επαγγελματικούς σκοπούς, τότε και πάλι θα σου θυμίσω πως από το ''τρίσκαλο'' της αγίας Τριάδος κουνούσες το δάχτυλο και δήλωνες με στεντόρεια φωνή πως για κανένα λόγω εμείς οι ορθόδοξοι δεν πρέπει να συμμετέχουμε σε τελετές Νεοημερολογιτών. Προς το παρόν σου γράφω μόνο αυτά και εύχομαι να μην χρειαστεί να επιστρέψω επειδή εσύ θα με έχεις προκαλέσει με άλλου είδους εξωφρενικά σχόλια. Καλή σου μέρα και ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή