Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

''ΑΝΘΟΛΟΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑΤΩΝ'' (ΙΕΡΟΜ. ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ)

 


 

ΣΤΑΥΡΟΣ Ο ΦΥΛΑΞ ΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ

Οι δύο μαθηταί ζητούν μεγαλεία

  Οι μαθηταί ζητούν πρωτοκαθεδρίες. <<Δος ημίν ίνα εις εκ δεξιών σου και εις εξ' εωνύμων σου καθίσωμεν εν τη δόξη σου>>. Ο Χριστός ομιλεί δια μαρτύρια, δια Σταυρό, δια μαρτυρικό θάνατο και εκείνοι ζητάνε θρόνους και δόξες. Ο Χριστός όμως δεν υπόσχεται θρόνους και δόξες, υπόσχεται σταυρό και μαρτύριο. Και τους λέγει: <<Ος εάν θέλη γενέσθαι μέγας εν υμίν, έσται υμών διάκονος και ος εάν θέλη υμών γενέσθαι πρώτος, έσται πάντων δούλος>>. Αν θέλης να είσαι σπουδαίος, αν θέλης δόξες και αξιώματα πρέπει να γίνης υπηρέτης των άλλων, αν θέλης να γίνης πρώτος, πρέπει να γίνης δούλος ταπεινός να υπηρετήσης τους άλλους και να δουλέψης δια το καλόν των άλλων.
  Υπάρχουν μεγαλεία αιώνια και άφθαρτα. Υπάρχουν δόξες ουράνιες και αιώνιες. Ποιόν περιμένουν; Αυτόν, ο οποίος εδώ στη γη ταπεινώθηκε. Αυτόν που είδε την ζωή του σαν προσφορά και θυσία. Αυτόν που έγινε υπηρέτης της κοινωνίας. Αυτόν που έδωσε την ζωή του και αφιερώθηκε στον Θεό, σε έργα φιλανθρωπίας, ιεραποστολής και αγάπης. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ζουν στην αφάνεια, στην περιφρόνησι των κοσμικών ανθρώπων, που ζουν μακριά από τις κοσμικές δόξες και τα μεγαλεία. Αυτοί οι ταπεινοί άνθρωποι, οι άγνωστοι για μας που μέρα νύχτα εργάζονται στο βωμό της θυσίας, αυτοί είναι μεγάλοι ενώπιον του Θεού.  

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!

    Είμαι αποτειχισμένος από το νέο ημερολόγιο, μένω στο Παλαιό Φάληρο, και ψάχνω να βρω έναν ναό κοντά μου, ώστε να μπορέσω να βαφτιστώ Ορθόδοξα, και να ενταχθώ στο Ιερό Σώμα της Εκκλησίας. Έχω όμως κάποιες απορίες που δεν μου έχουν λυθεί, για αυτό σας ζήτησα στοιχεία επικοινωνίας. Έστειλα ένα email στην Ιερά Σύνοδο, πήρα τηλέφωνο τον π. Γεράσιμο, μου είπε ότι θα μου απαντήσει το συντομότερο, αλλά ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση. Μήπως μπορούσατε να μου τις λύσετε εσείς, και να μου πείτε αν ξέρετε που υπάρχει ναός κοντά μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ. Ευάγγελε Ρήγα, καλημέρα σας.

    Αφού μένετε στο Παλαιό Φάληρο, τότε νομίζω πως ο πιο κοντινός ναός για να εκκλησιάζεστε είναι αυτός του αγ. Ανδρέα στην Δραπετσώνα (στα Λιπάσματα). Οποιαδήποτε απορία έχετε μπορείτε να μου στείλετε email στο: jimaraspapad@gmail.com, και με πολύ μεγάλη μου χαρά αν μπορώ να σας την λύσω. Ο π. Γεράσιμος τρέχει συνέχεια για διάφορες υποθέσεις της Συνόδου, Πνευματικές και άλλες εκκλησιαστικές, γι' αυτό και δεν βρήκε χρόνο να σας απαντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας έχω στείλει ένα email, σε περίπτωση που δεν το έχετε δει. Αφορά την εικόνα της Αγίας Τριάδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή