1.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ
ΤΗΣ 24ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015
"Οι Αρχιερείς πρότειναν να ομιλήσει πρώτος ο θεολόγος κ. Χαρίλαος Στουραΐτης και να καταγραφεί η εισήγησή του όπως και θα γίνει και με όλες τις γνώμες των υπολοίπων.
2.
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ (1971)
ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ
ΜΗΤΡΟΠ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ 11, ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΧΑΡΝΑΙ
Α.Π. 174 Νοέμβριος 2017 (ε.η.)
Ο ΣΕΒ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΙΝ ΜΕΤΑ
ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΚΑΤΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΝ ΤΟΥ 1971
Π. Θεόδωρος: Μετά από μικράν συζήτησιν διά το θέμα του 1971 μού είπε: «Εγώ πάντως νομίζω ότι είναι πάρα πολύ σοβαρό το θέμα. Είναι θέμα πίστεως, και όσον αφορᾶ τους Ρώσους, διότι ἐφ' όσον ήξερε (ο Σεβ. Αμφιλόχιος) τι έλεγε η Σύνοδός μας τον Ιανουάριο του 71 δια τους Ρώσους και πώς εχαρακτήριζε την τυχόν ἕνωσιν μαζί των, διατί μᾶς λέγει σήμερον ὅτι ἡ Σύνοδος των Ρώσων ἦτο μία "αγνή" και "απονήρευτη" Σύνοδος, η οποία δέχθηκε αμέσως την ομολογία μας και ενωθήκαμε;».
Επίσκοπος Κήρυκος: Είναι όντως (σ.σ. ἡ ένωσις με τους Ρώσους) θέμα πίστεως. Είναι αναίρεσις της Ομολογίας μας. Τό 1951 την περίοδο των φοβερών διωγμών η Ι. Σύνοδος ξεκαθάρισε αυτό τό θέμα. Είπε ότι τό θέμα τό ημερολογιακόν είναι θέμα Πίστεως. Κάπου έχω δημοσιεύσει απόσπασμα απ' αυτή την Εγκύκλιο. Καί ο λόγος πού εξέδωσε αυτήν την Εγκύκλιο ἡ τότε Ἱερά Σύνοδος, τήν οποία εγώ θεωρώ μεγάλη Ομολογία, ήταν τό γεγονός ότι ο Φλωρίνης έκανε διάλογο μέ τούς νεοημερολογίτες διά νά εντάξει τούς παλαιοημερολγίτας στό νέο ημερολόγιο. Ο, τι ακριβώς έγινε τό 1971. Με την διαφορά ὅτι στην Αμερική δεν έγινε ούτε διάλογος. Απλώς κατετέθη ἡ έγγραφος Ομολογία τῆς Πίστεως μας, αν και αυτή δεν ήταν ωλοκληρωμένη και σαφής, αλλά και περιείχε και μίαν μεγάλην βλασφημίαν, διά την ὁποίαν οι Νεοημερολογίτες έγραψαν ότι ούτε ο Άρειος δεν εξεστόμισε τοιαύτην βλασφημίαν, ἀλλά δεν ὑπήρξε ἔγγραφος απάντησις ὑπό των Ρώσων. Η περιβόητος απόφασις των Ρώσων δεν ήτο κἄν Ομολογία. Ήτο μία ἁπλή ἀπάντησις εἰς ένα πρόχειρο ἔγγραφον το ὁποῖον ὑπέγραψαν οἱ τρείς τῆς Ἐξαρχίας, μέ το ὁποίον έκαμναν αἴτησιν εἰς τους Ρώσους να ἐξετάσουν και να ἀποφανθούν καθ’ ἅ προβλέπουν οἱ Ιεροί Κανόνες την εις περίπτωσιν ἀνάγκης χειροτονίαν Επισκόπου ὑπό ἑνός Επισκόπου. Και ὅπως εἶναι γνωστόν: α) Οὐδένα λόγον κάμνει ἡ ἀπόφασις περί Ὁμολογίας, πλήν της διατυπώσεως εκείνης, καθ’ ἥν ο Βρεσθένης Ματθαίος εκ τοῦ ζήλου του διά την Ορθοδοξίαν παρεβίασε την Κανονικήν Τάξιν. β) Λαμβάνει σοβαρώς ὑπ’ οψιν την γνώμην του εκτός Ομολογίας και εν σχίσματι τελοῦντος Αρχιεπισκόπου των Φλωρινικῶν Αυξεντίου και γ) Επικαλεῖται τον Η΄ Κανόνα της Α’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὁ ὁποῖος αφορά τους επιστρέφοντας εἰς την Εκκλησίαν. Επομένως ὁτιδήποτε και αν εδιάβασαν ευχές χειροτονίας ἤ συγχωρητική ευχή δεν αλλάζει τίποτα. Εφήρμοσαν την τακτικήν πού χρησιμοποιείται διά τους πρώην σχισματικούς και επιστρέφοντας εἰς την Εκκλησίαν. Εις δε τά Απαλλακτικά Βουλεύματα εχρησιμοποιήθη και ὁ ὅρος χειροθεσία και ο ὅρος χειροτονία.
Π. Θεόδωρος: Ο ίδιος πάλι (ο τότε Ιερομ. ‘Αμφιλόχιος) έγραφε το 77': "Πρῶτον ἐκατηγορήσαμεν διά τοῦ περιοδικοῦ «Κήρυξ» τους Ρώσους Ἐπισκόπους διά συμπροσευχάς, συλλειτουργίας μετά κακοδόξων. Δεύτερον μετέβημεν εἰς Αμερικήν χωρίς να ζητήσωμεν ἔγγραφον ἀποκήρυξιν και διόρθωσιν τῶν ἀνωτέρω παραβάσεων τῶν Ρώσων. Τρίτον ἐδέχθημεν ἐκκλησιαστικήν ἐπικοινωνίαν μετά τῶν Ρώσων ἄνευ Ομολογίας, τι πιστεύουν αὐτοί, ἄν ἀσπάζωνται την Έκθεσίν μας, την ἀναγνωσθεῖσαν ὑπό τοῦ Πρωτοσυγκέλλου Γ. Γκράμπε καθ’ ὅλα ἤ διαφωνοῦν και εἰς ποῖα σημεῖα; (Διατί βιαστήκατε; Σημεῖα ἀμφισβητήσεως τοῦ Ἀγῶνος). Τέταρτον: ἐδέχθημεν ἐπικοινωνίαν με τον Φιλάρετον μετά την ἀντικανονικήν ἀναγνώρισιν τῶν ἀντικανονικῶν χειροτονιῶν Σεραφείμ – Ακακίου και τῶν λοιπῶν καθηρημένων Αρχιμανδριτῶν ὡς Σύνοδον με Αρχιεπίσκοπον τον Αύξέντιον Πάστραν και μᾶς ὑποχρεώνει μάλιστα να ἑνωθῶμεν ! Με ποίους; («Σημεῖα πτώσεως και ἀμφισβητήσεως»). Τώρα τι λέει πάλι;;; ΠΩΣ ΉΤΑΝ ΑΓΝΉ ΚΑΙ ΑΠΟΝΗΡΕΥΤΗ;;;
Διά τον «Αντιαιρετικόν Αγωνα Γνησιων Ορθοδόξων»
της Ιεράς Μητροπόλεως ΓΟΧ Μεσογαίας και Λαυρεωτικής
Ελάχιστος προς Κύριον ευχέτης
+ Ο Μητροπολίτης ΓΟΧ Μεσογαίας
και Λαυρεωτικῆς Κήρυκος
3.
Αγαπητοί αναγνώστες,
Πολύς λόγος γίνεται για την στάση που αυτή τη στιγμή κρατάει ο Θεολόγος κ. Χαρίλαος Στουραΐτης, ο οποίος με περισσή μανία συνεχώς χτυπάει την ένωση. Από την πλευρά μου όμως είμαι υποχρεωμένος απέναντι στον Θεό, στην Εκκλησία και στους ανθρώπους που θέλουν να μάθουν την πάσα αλήθεια, να αποκαλύψω τους διαλόγους που μέσω της εφαρμογής ''messenger'' του ''facebook'' είχα μαζί του και ο καθείς ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα για το πριν και το τώρα του εν λόγω κυρίου.
- Για την προσπάθεια που πρέπει όλοι μας να
κάνουμε υπέρ των ενώσεων, μου είχε γράψει το εξής:
''ΜΑΚΑΡΙ,ΔΗΜΗΤΡΗ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΜΑΣ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΩΣΕΙΣ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣΑΜΕ.'' (29 Μαΐου 2016 - 3:07μ.μ.)
- Για την γνώμη του κ. Ελευθερίου Γκουτζίδη ώστε να δεχθούμε τον Σεβ/το Παχώμιο και τον Σεβ/το Ευστάθιο ως μοναχούς, μου είχε γράψει το εξής:
''ΑΝ ΔΕΝ ΕΤΟΙΜΑΣΘΟΥΜΕ ,ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ,ΕΚΕΙΝΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΒΗΜΑ.ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣΚΟΜΜΑΤΑ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ,ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ,ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ,ΔΗΛΑΔΗ,ΩΣ ΜΟΝΑΧΟΙ,ΤΟΤΕ ΕΥΤΥΧΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ.'' (29 Μαΐου 2016 – 3:15 μ.μ.)
- Για το ότι δεν πρέπει να παρασυρθούμε από τα λεγόμενα του κ. Ελευθερίου Γκουτζίδη, μου είχε γράψει το εξής:
''ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΣΕΒ/ΤΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ. ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ;
ΑΥΤΟ ΛΕΩ,ΔΗΜΗΤΡΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ ΑΠ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΕΘΑ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΧΘΟΥΜΕ'' (29 Μαΐου 2016 – 3:21 μ.μ.)
- Για το ενδεχόμενο σχίσματος από την μεριά του Σεβ/του Μαφιλοχίου, μου είχε γράψει το εξής:
''ΔΗΜΗΤΡΗ,ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ.'' (22 Αυγούστου 2016 – 4:26 μ.μ.)
- Για τον Σεβ/το Αμφιλόχιο, μου είχε γράψει το εξής:
''ΔΗΜΗΤΡΗ,ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΠΛΕΟΝ,ΑΠ' ΑΥΤΑ.ΚΑΚΩΣ ΕΓΙΝΕ ΔΕΣΠΟΤΗΣ Ο ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ.'' (22 Αυγούστου 2016 – 4:31 μ.μ.)
- Για το αν μπορεί μία Σύνοδος να δεχθεί κατ' οικονομία ορισμένες χειροτονίες των σχισματικών ως Κανονικές, μου είχε γράψει:
''ΝΑΙ,ΔΗΜΗΤΡΗ,ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ,ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ'' ( 12 Νοεμβρίου 2016 – 8:53 μ.μ.)
- Για το αν πρέπει να διαβασθούν ευχές στον Σεβ/το Ευστάθιο, μου είχε γράψει το εξής:
''ΔΗΜΗΤΡΗ,ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΛΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΙ.ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ,ΟΤΙ Ο Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ,ΕΣΚΕΜΜΕΝΩΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ.ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ,ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΑΠΗΣ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ,ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ.ΑΣ ΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝ ΤΩ ΧΡΟΝΩ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΝ ΕΥΣΤΑΘΙΟ.'' ( 12 Νοεμβρίου 2016– 9:21μ.μ.)
- Για την μη προστασία που δεν ίχε προσφέρει ο κ. Ελευθέριος Γκουτζίδης στον Σεβ. κ. Κήρυκου, μου είχε γράψει το εξής:
''ΔΗΜΗΤΡΗ,Ο.ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΕΓΙΝΕ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΜΑΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ,ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ.'' (19 Νοεμβρίου 2016 – 10:46 μ.μ.)
-Για το ότι θα μείνει κοντά στον Σεβ/το κ. Κήρυκο ακόμη και μετά το συλλείτουργο, μου είχε γράψει το εξής:
''Εγώ Δημήτρη,θα κάνω την δουλειά μου.Θα συνεχίσω να είμαι στην Αγία Αικατερίνη διότι γνωρίζω πόσο Ορθόδοξος είναι ο Δεσπότης...'' (4 Δεκεμβρίου 2018 - 4:15 μ.μ.)
-Για τν στιγμή του διαλόγου, τότε που ο Σεβ/τος Ευστάθιος τον έλεγξε, μου είχε γράψει το εξής:
''Ο άνθρωπος είναι χειρότερος από τους πέντε. Μου επιτέθηκε, Δημήτρη,απ΄την στιγμή που ξεκίνησα να μιλάω.'' (7 Αυγούστου 2018 - 9:49 και 9:52 μ.μ.)
(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...)
Χαίρε εν Χριστώ! Μπορείς να μου δώσεις στοιχεία επικοινωνίας; είναι επείγον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΡΙΛΑΟΣ21 Σεπτεμβρίου 2020 - 11:29 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαριλαος Στουραιτης
Δυστυχώς ή ιδιοτέλειά σου και η προσωποληψία σου σ΄έχουν τυφλώσει ,κ Αποστόλου Παπαδάτε.Σε πληροφορώ,λοιπόν, για ακόμη μία φορά ότι καμμία απολύτως ένωση δεν έγινε!Σας καθυπέταξαν πλήρως,άνευ όρων και ορίων!Σας έκριναν όπως έκρινε τους σχισματικούς και αιρετικούς εικονομάχους η Ζ΄Οκουμενική Σύνοδος !Τους θέλαμε να ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και ο δεσπότης Κήρυκος ανέλαβε την ευθύνη του σχίσματος του 2003 ,διά των θέσεων περί Κοινωνίας Προσώπων και Ανάρχου Εκκλησίας[συνεπώς εκείνος έκανε το σχίσμα] και ζήτησε συγγνώμη για τα πάντα,τα οποία τα απέδωσε στον΄΄παραπικρασμό΄΄,δικαιώνοντας έτσι τους αιρετικούς και σχισματικούς καθαιρέτες του!Ουδέποτε μετανόησαν ,ούτε απεκήρυξαν την αντικανονική και παράνομη σύνοδο του Νικολάου και το σχίσμα τους ,και προσέφυγαν στην Δικαιοσύνη για να βγούν άκυρες οι καθαιρέσεις τους από την σύνοδο του κ.Στεφάνου.Εκεί που ευρίσκοντο για δεκατέσσερα χρόνια,εκεί είναι και τώρα,χωρίς καμμία απολύτως διαφορά.Όμως,τώρα,έχουν μαζί τους και όλους εσάς!ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΤΕ ΔΙΑ ΤΩΝ ΡΟΥΜΑΝΩΝ ,ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ,δικαιώνοντας έτσι του Ακακιοφλωρινικούς ,τον Χριστόδουλο και τους Νεοημερολογίτες.Ποιήσατε ,δηλαδή,την μεγαλύτερη προδοσία στην Εκκλησιαστική Ιστορία,δίνοντας τα μεγαλύτερα και καλύτερα όπλα στους διώκτες της Εκκλησίας για να την πολεμούν !!!Διακηρύξατε τους οικουμενιστικούς όρους ΄΄πλευρά΄΄ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΊΣΑΤΕ ΔΕΎΤΕΡΗ ΙΣΟΤΙΜΗ ΚΑΙ ΙΣΟΚΥΡΗ ΣΥΝΟΔΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.Κάνατε ΄΄Μακαριστό΄΄τον παράνομο , αιρετικό και καθαιρέτη σας,Νικόλαο.Καταστρατηγήσατε 'ολους τους Ιερούς Κανόνες και καταπατήσατε σωρεία Ορθοδόξων δογμάτων.Τα αιρετικά κατασκευάσματα τα λιτανεύτε κάθε λίγο και λιγάκι...Και έρχεσαι τώρα και μιλάς για Ορθοδοξία;Και ασχολείστε με το 71,ενώ έχετε ποιήσει όλα τα ανωτέρω;Ακομα και στην μαγειρική και στην ζαχαροπλαστική,κ.Αποστόλου Παπαδάτε,υπάρχουν κανόνες ,ιεράρχιση και τάξη και δεν κάνει ο καθένας ό,τι του κατέβει.Ως προσωπολάτρης και ιδιοτελής,λοιπόν,δεν μπορείς να ξετυφλωθείς. Και κάτι ακόμη,κ.Αποστόλου Παπαδάτε.Πότε θα δημοσιεύσεις το περιεχόμενο του τηλεφωνήματός σου πρός εμέ,που έγινε μετά την σύνοδο του 2018,αλλά και τα πρακτικά αυτής της συνόδου;Θέλω να πιστεύω ότι δεν είσαι δειλός και θα το πράξεις. Επίσης η υπογραφή του Αργολίδος Παχωμίου βρίσκεται στην 3280/2007 αιρετική εγκύκλιο,στην οποία καταδικάζεται η δήθεν χειροθεσία.Υπογράψτε την και σείς,ώστε να είστε σύμφωνοι μαζί του.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνατε και αυτό,κ.Αποστόλου Παπαδάτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να αναγνωρίσουν ,διά του Βίκτωρος Λέου και των Ρουμάνων επισκόπων,ορθοδόξους τους Ρώσους της Διασποράς ,οι οποίοι κοινωνούσαν με τους νεοημερολογίτες και τους οποίους θεωρούσαν εντός Εκκλησίας,δικαιώνοντας έτσι τους Ακακιοφλωρινικούς ,τον Χριστόδουλο και τους νεοημερολογίτες,πραγματικώς,δεν το περίμενε κανείς.
Αυτό είναι ξεκάθαρος οικουμενισμός και εκθέτει τους θιασώτες του οικουμενιστικού Τόμου Υποταγής[Ενώσεως].
Αναφέρουν στον Τόμο Υποταγής[Ενώσεως] τα εξής:
΄΄Περί τῆς χειροτονίας εἰς ἐπίσκοπον τοῦ Βίκτωρος Λέου
,
ἐκ τοῦ ὁποίου ἕλκουν τήν ἐπισκοπικήν χειροτο
-
νίαν οἱ δύο Ρουμᾶνοι Ἀρχιερεῖς, Σεβασμιώτατοι Κασ
-
σιανός καί Γερόντιος, ἐγένετο δεκτόν ὅτι ἐκ τῶν προ
-
σκομισθέντων καί ἐξετασθέντων
ἱστορικῶν στοιχείων διαπιστοῦται ὅτι ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΑΝΤΕΣ ΑΥΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΕΙΧΟΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΟΙ ΥΠΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΟΝ ΑΚΩΛΥΤΟΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗΝ ΟΤΕ ΕΤΕΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟ ΕΞΕΤΑΣΙΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΝ ΤΟΥ ΒΙΚΤΩΡΟΣ ΛΕΟΥ΄΄ Τόμος Ενώσεως,σελ.19,20,21
21
κ. ''Ευάγγελος Ρήγας''. Σχετικά με τα στοιχεία επικοινωνίας που μου ζητάτε, σας γράφω τα παρακάτω:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. E-mail Ιεράς Συνόδου: holysynodgoc@gmail. com
2. Τηλέφωνο Αρχιγραμματέως Ιεράς Συνόδου π. Γερασίμου Κοσμά: 6970412543
Εκεί μπορείτε να μιλήσετε και να πείτε τα πάντα, κι αν είναι κάτι που με αφορά προσωπικά θα μου το μεταφέρουν.
Καλή σας ημέρα!
κ. ''Χαρίλαος Στουραΐτης''. Σε όσα μου γράφετε στο πρώτο σχόλιό σας ήδη σας έχω απαντήσει μέσα από το facebook από τον διάλογο που είχαμε. Σχετικά με το δεύτερο σχόλιο σας παραθέτω το ''ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ'' ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ,το οποίο σας απαντάει τόσο περί των χειροτονιών του Ρουμάνων Επισκόπων μας όσο και για διάφορα άλλα θέματα που θίγετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού αυτό:
''https://omologhthsmathaios.blogspot.com/2019/10/blog-post_66.html''
Άλλη μία προδοσία της Πίστεως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνατε και αυτό,κ.Αποστόλου Παπαδάτε!
Το να αναγνωρίσουν ,διά του Βίκτωρος Λέου και των Ρουμάνων επισκόπων,ορθοδόξους τους Ρώσους της Διασποράς ,οι οποίοι κοινωνούσαν με τους νεοημερολογίτες και τους οποίους θεωρούσαν εντός Εκκλησίας,δικαιώνοντας έτσι τους Ακακιοφλωρινικούς ,τον Χριστόδουλο και τους νεοημερολογίτες,πραγματικώς,δεν το περίμενε κανείς.
Αυτό είναι ξεκάθαρος οικουμενισμός και εκθέτει τους θιασώτες του οικουμενιστικού Τόμου Υποταγής[Ενώσεως].
Αναφέρουν στον Τόμο Υποταγής[Ενώσεως] τα εξής:
΄΄Περί τῆς χειροτονίας εἰς ἐπίσκοπον τοῦ Βίκτωρος Λέου
,
ἐκ τοῦ ὁποίου ἕλκουν τήν ἐπισκοπικήν χειροτο
-
νίαν οἱ δύο Ρουμᾶνοι Ἀρχιερεῖς, Σεβασμιώτατοι Κασ
-
σιανός καί Γερόντιος, ἐγένετο δεκτόν ὅτι ἐκ τῶν προ
-
σκομισθέντων καί ἐξετασθέντων
ἱστορικῶν στοιχείων διαπιστοῦται ὅτι ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΑΝΤΕΣ ΑΥΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΕΙΧΟΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΟΙ ΥΠΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΚΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΟΝ ΑΚΩΛΥΤΟΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗΝ ΟΤΕ ΕΤΕΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟ ΕΞΕΤΑΣΙΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΝ ΤΟΥ ΒΙΚΤΩΡΟΣ ΛΕΟΥ΄΄ Τόμος Ενώσεως,σελ.19,20,21
21