Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΙΕΡΟΥ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΥ ΟΣΙΟΥ ΜΩΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΙΘΙΟΠΩΣ ΔΑΛΑΜΑΝΑΡΑΣ ΑΡΓΟΥΣ.

 

 

 Μεγαλοπρεπώς πανηγύρισε την Πέμπτη 28.8.2020 κατά το παλαιό Ορθόδοξο ημερολόγιο, εορτή του οσίου Μωυσέως του Αιθίοπος, ο ομώνυμος Ιερός Ναός του Ιερού Ησυχαστηρίου Δαλαμανάρας Άργους. Το Εσπέρας της Τετάρτης 27.8.2020, ετελέσθη Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Μεσογαίας, Λαυρεωτικής και Αχαρνών κ. Κηρύκου, συμμετεχόντων και των Ιερέων Αρχιμ. π. Γερασίμου Κοσμά, Ιερομ/χου π. Αντωνίου Γκιόκα και Ιερομ/χου π. Γεωργίου Πανίδη. Την δε κυριώνυμο ημέρα εψάλει ο Όρθρος και ετελέσθει Αρχιερατική Θεία Λειτουργία προεξάρχοντος του πολιού Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Παχωμίου, συλλειτουργούντος και του Σεβ. κ. Κηρύκου ως και των προαναφερομένων Ιερέων. Τον Θείο λόγο αμέσως μετά την ανάγνωση του Ιερού Ευαγγελίου, εκήρυξε προς τους πολυπληθείς προσκυνητές, ο Μακ/τος κ. Παχώμιος , αναφερθείς εις την ζωή του Οσίου.  Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας ακολούθησε πλούσια εορταστική τράπεζα. Εις την συνέχεια παραθέτουμε φωτογραφικά στιγμιότυπα από την εορτή:

 











 

Ἦχος πλ. α’. Τὸν συνάναρχον Λόγον.

''Τῶν παθῶν καταλείψας Πάτερ τὴν Αἴγυπτον, τῶν ἀρετῶν ἐν τῷ ὄρει ἀνῆλθες πίστει θερμή, τὸν Σταυρὸν τὸν τοῦ Χριστοῦ ἄρας ἐπ' ὤμων σου, καὶ δοξασθεῖς περιφανῶς τύπος ὤφθης Μοναστῶν, Μωσῆ Πατέρων ἀκρότης, μεθ' ὧν ἀπαύστως δυσώπει ἐλεηθήναι τᾶς ψυχᾶς ἠμῶν.''

12 σχόλια:

  1. Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων
    Κήρυξ Γνησίων Ορθοδόξων
    31 λ. ·
    ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΥΠ ΑΡΙΘΜ. 3282/28.11.2007 ΨΕΥΔΟΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ ΜΟΥ ...
    ΠΡΟΛΟΓΙΚΟΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑ:
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΧΩΡΟΝ ΤΩΝ "ΜΑΤΘΑΙΚΩΝ" ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΣΦΟΔΡΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ) ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΟΝ Η ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΥΠ ΑΡΙΘΜ. 3282/28.11.2007 ΑΚΥΡΟΣ, ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟΣ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΣΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΨΕΥΔΟ "ΑΠΟΦΑΣΙΣ" ΠΕΡΙ "ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ" ΜΟΥ, ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΝΤΕΣ ΑΥΤΗΝ ΕΙΣ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΑ ΝΑ ΜΕ "ΕΚΔΙΩΞΟΥΝ" ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΕΙΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΙ ΝΑΟΙ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ, ΟΙ ΔΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΙΜΑΙΩΣ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΑΥΤΗ Η ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΨΕΥΔΟ ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΔΙ ΕΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ ΠΟΥ ΕΝΩΘΗΚΑ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΣΕΒ/ΤΩΝ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ (ΝΥΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ) ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΝ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΗΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ... Η ΠΡΩΤΗ "ΟΜΑΔΑ" ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ Η "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ" ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΙ Η ΕΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ ... ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ Η ΔΗΘΕΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΟΚΑΘΑΙΡΕΣΙΣ, ΘΑ ΠΡΟΒΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΙΝ ΤΗΣ ΔΕΙΝΩΣ ΤΡΩΘΕΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΤΡΩΣΚΟΜΕΝΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΠ ΑΥΤΗΣ ... (Βλεπετε ποερισσοτερα εις "Κηρυξ Γνησιων Ορθοδοξων" καί " Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητρη αναρτησε σε παρακαλω την υπ αριθμ. 3282/28.11.2007 ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟΝ ψευδοκαθαιρεσιν των Νικολαιτων εναντιον μου, διοτι εγω δεν τα καταφερνω, οπως ξερεις στα ηλεκτρονικα. Διοτι πέρασαν από τοτε (2007)13 ολοκληρα χρονια που την επικαλουνται εις τα δικαστηρια, παρα το γεγονός οτι την εζητησα πολλάκις να μου την αποστειλουν υπογαγραμμενην καί δεν μου την απεστειλαν, πραγμα το οποίον σημαίνει οτι κανείς δεν την υπεγραψε καί επομενως πέραν των αλλων ειναι καί ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ καί ΑΚΥΡΟΣ, αλλά καί εχει καταδικασθει καί από την Πανορθοδοξον Συνοδον, το οτι την επικαλουνται ακόμη εις τα δικαστηρια ειναι αχαρακτηριστος ενεργεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
    Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων
    Καί εαν τωρα ληφθη υπ οψιν οτι η ομας του κ. Γκουτζιδη καί η ομάς του φερομενου ως Αρχιεπισκόπου Στεφανου Τσακιρογλου επικαλούμενοι εις τόν εναντιον μου διωγμόν το ιδιον αμφοτεροι επιχειρημα, ητοι την ψευδοκαθαιρεσιν του 2007 (καί διαδικτυακως καί εγγραφως η μία ομάς καί ενωπιον των πολιτικων δικαστηριων η ετερα ομάς - δια να "βγαλουν" οπως νομίζουν οτι μπορουν να το κανουν από μελος των νομικων προσωπων της Εκκλησίας, οπου ειναι ολοι οι Ναοί των Γνησιων Ορθοδοξων τον Μητροπολιτην Κηρυκον), κατανοειται πλήρως εκείνο το οποίον ειπεν ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος εις παρομοίαν καταστασιν κλυδωνισμου της Εκκλησίας: "Πολλά τα κύματα και χαλεπόν το κλυδώνιον, αλλ' ου δεδοίκαμεν μη καταποντισθώμεν. Επί γαρ της πέτρας εστήκαμεν. Μαινέσθω η θάλασσα, πέτραν διαλύσαι, ου δύναται, εγειρέσθω τα κύματα. Του Ιησού το πλοίον καταποντίσαι ουκ ισχύει. Τι δεδοίκαμεν, ειπέ μοι; Τον θάνατον; Εμοί δε το ζην Χριστός και το αποθανείν κέρδος. Αλλ' εξορίαν ειπέ μοι; Του Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής. Αλλά χρημάτων δήμευσιν; Ουδέν εισενέγκαμεν εις τον κόσμον, δήλον ότι ουδέν εξενεγκείν δυνάμεθα και τα φοβερά του κόσμου εμοί ευκαταφρόνητα και τα χρηστά καταγέλαστα. Ου πενίαν δέδοικα, ου πλούτον επιθυμώ.Ου θάνατον φοβούμαι, ου ζήσω εύχομαι, ει μη διά την υμετέραν προκοπήν. Διό και τα νυν υπομιμνήσκω και παρακαλώ την υμετέραν θαρρείν αγάπην...".(Αγίου Ιωάννου, του Χρυσοστόμου). Ο πόλεμος αυτος δεν ειναι κατα προσωπων, αλλά διωγμός κατα της Ορθοδοξου Εκκλησίας, από την οποίαν θελουν να αφαιρεσουν τους Ναους καί να τουτς παραδωσουν εις τόν Νεοημερολογιτισμόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων
    Κήρυξ Γνησίων Ορθοδόξων
    ·
    Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΘΕΙΣΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2002 (ΗΤΟΙ ΠΡΟ 18 ΕΤΩΝ)
    ΚΑΤΑΛΗΨΙΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ
    ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ
    (Τό εν συνεχεία αναρτωμενον κείμενον ετέθη αντι Προλόγου εις παλαιότερον εκδοθέν τευχίδιον υπό τόν τιτλον: "Η επιχειρηθείσα ἐν ετει 2002 κατάληψις τού Ιερού Ναού Αγίου Δημητριου Αχαρνων").
    Τόν Δεκέμβριο τοῦ 2002 οἱ ἐνορῖτες τοῦ Ι.Ν. Ἁγίου Δημητρίου Ἀχαρνῶν ἔζησαν διά δεύτερη φορά (ἡ πρώτη ἦταν τό 1995 μέ τό σχίσμα τοῦ 1995) τήν διωκτική μανία τῶν συγχρόνων ὀργάνων τοῦ Παλαιοημερολογιτικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, οἱ ὁποῖοι κατευθυνόμενοι ἀπό τόν νεοημερολογιτικό καί εὐρύτερο παπικό καί προτεσταντικό οἰκουμενισμό, ἠθέλησαν νά ἀφανίσουν τά τελευταῖα ὀχυρά τοῦ ἀγῶνος ὑπέρ τῆς γνησίας Ὀρθοδοξίας, τούς Ἱερούς Ναούς τῶν Ὀρθοδόξων, διά νά τούς παραδώσουν εἰς τόν κ. Χριστόδουλον, διά νά δώση ἐκεῖνος τήν«λύσιν τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ» καί νά ὁλοκληρώση τό ἔργον του, ὅπως τελευταῖα ἐζήτησε ἀπό τόν Θεό, (ὅπως ἀνεγνώσαμεν εἰς τόν Ἡμερήσιον Τύπον), μέ τήν ὐπαγωγή τῶν πάντων εἰς τήν δικαιοδοσίαν του καί δι’ αὐτοῦ εἰς τά εὑρύτερα Κέντρα τοῦ ἀντιχριστου Οἰκουμενισμοῦ.
    Δέν ἐπέτυχον ὅμως, ἀλλά καί ἄν ἐπετύγχανον, ὅπως «ἐπέτυχον» τήν κατάληψιν τοῦ Ι.Ν. Ἁγίας Τριάδος, καί αὐτό διότι ἔγιναν λάθη εἰς τήν ἀντιμετώπισιν, καί τότε οἱ πραγματικοί ὀρθόδοξοι Ἐνορῖτες θά τούς ἔλεγαν «πάρτε τούς οἴκους», τά κτίρια, «ἡμεῖς θά κρατήσωμεν τόν ἔνοικον», τόν Χριστόν.
    Ἐπειδή καί πάλιν «κωάζουν» οἱ «βάτραχοι» τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ οἰκουμενισμοῦ καί ἀπειλοῦν, δίδομεν εἰς τήν δημοσιότητα μερικά ἀπό τά κείμενα, τά ὁποῖα ἀντηλλάχθησαν τότε (τό 2002), ὅπου φαίνεται καθαρά ἡ ὀρθόδοξος, ἀλλά καί σθεναρά ὑπό τῶν ἐνοριτῶν ἀντιμετώπισις ἐκείνων τῶν ἐπιθέσεων, καί ἡ καλή στάσις τῶν Ἐπιτρόπων καί ἰδιαιτέρως τοῦ κ. Κων/νου Λιβανίου, ἡ ὁποία ὀφείλομεν νά ὁμολογήσωμεν ὅτι εὐθύς ἐξ’ ἀρχῆς ἦτο ξεκάθαρη καί ἀνέτρεψε τά σχέδια τῶν παλαιοημερολογιτῶν οἰκουμενιστῶν.
    Εὔχομαι νά συνεχισθῆ αὐτή ἡ ἀγωνιστική διάθεσις καί τό ἀγωνιστικόν φρόνημα εἰς ὅλους τούς ἐνορίτας, ἀλλά θέλω νά ὑπογραμμίσω χρειάζεται ἐνημέρωσις καί μελέτη. Χωρίς γνῶσιν τῶν σχεδίων τοῦ ἀντιπάλου, πόλεμος δέν μπορεῖ νά γίνη. Καί ὁ πόλεμος τοῦτος «δέν εἶναι πρός αἷμα καί σάρκα», ἀλλά «πρός τάς ἀρχάς καί ἐξουσίας τοῦ σκότους», εἶναι ἀγών ὑπέρ τῆς ὑγιαινούσης Πίστεως, εἶναι «’αγών ὑπέρ πάντων». Διό «ἀνάγκη ἀγῶνος καί τούτου νομίμου».
    Μετ’ ἀγωνιστικῶν εὐχῶν
    + Ὁ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
    Κήρυκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φωνὴ Βοῶντος
    "Ο Αντίχριστος θα προσφέρει στην ανθρωπότητα την πιό μεγάλη επίγεια ευημερία και ευδαιμονία, θα προσφέρει τιμές, πλούτη, μεγαλεία, σωματικές ανέσεις και σαρκικές ηδονές. Όσοι επιζητούν τα επίγεια αγαθά, θα τόν δεχθούν και θα τον ονομάσουν κύριό τους.."
    ~ Αγιος Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ
    (Ἀσκητικές Ὁμιλίες Β´. Έργα 8 σελ, 153)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΥ ΣΑΛΠΙΣΜΑΤΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ (ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ) ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ (ΠΡΟΟΡΙΖΟΜΕΝΗΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΗ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΤΗΣ ΕΝ ΔΙΩΓΜΩ ΤΕΛΟΥΣΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ), ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ, ΑΓΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΩΜΑ, ΑΓΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΜΗΝΑ, ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ Ε' ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΩΝ ΩΝ ΤΑΙΣ ΚΑΙ ΙΚΕΣΙΑΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΗΣΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ....
    ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΝΑΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΙΔΡΥΜΑΤΩΝ - ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 1918 ΕΠΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΤΥΧΩΝΟΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΗΡΧΙΣΕ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΚΑΤΑΚΟΜΒΑΣ ...
    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 1918 (Sobor) ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΤΥΧΩΝΟΣ ΑΦΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΘΕΟΜΑΧΟ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ
    2) Κάθε συµµετοχή στήν ἐφαρµογή αὐτοῦ τοῦ ἐχθρικοῦ πρός τήν Ἐκκλησία διατάγµατος ἤ κάθε ἀπόπειρα νά εἰσαχθεῖ στή ζωή ὁ,τιδήποτε ἀσυµβίβαστο µέ τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, θά ἔχει ὡς συνέπεια τόν ἀφορισµό τῶν αὐτουργῶν σύµφωνα µέ τόν 73ο κανόνα τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καί τόν 13ο κανόνα τῆς Ζ΄ Οἰκουµενικῆς Συνόδου.
    Ἔχοντας στή σκέψη µας τίς προσευχές τῶν Ἁγίων Μαρτύρων, µέ τίς ὁποῖες πολλές φορές οἱ ἐνέργειες τοῦ λαοῦ εὐλογὴθηκαν καί ἔσωσαν τή Ρωσσία, τό Sobor καλεῖ ὅλον τόν Ὀρθόδοξο λαό τώρα, ὅπως ἔγινε καί κατά τό παρελθόν (σέ κρίσιµες στιγµές), νά συγκεντρωθοῦν γύρω ἀπό τούς Ναούς καί τίς Μονές γιά τήν ὑπεράσπιση τῶν βεβηλωθέντων ἱερῶν τόπων. Οἱ ποιµένες καί τά πρόβατα τοῦ ποιµνίου τοῦ Χριστοῦ θά ὑποστοῦν κακοποίηση, ἀλλά ὁ Θεός δέν θά ἐµπαιχθεῖ.
    Ἄς ἐκδηλωθεῖ ἡ αὐστηρή δικαιοσύνη τοῦ Θεοῦ πάνω σέ αὐτούς τούς θρασεῖς βλάσφηµους καί διῶκτες τῆς Ἐκκλησίας. Καί ὅλα τά πιστά τέκνα Της, ἄς ἔχουν στόν νοῦ τους ὅτι εἶναι ὑποχρέωσή µας νά ἀγωνιστοῦµε ἐναντίον τῶν σκοτεινῶν δραστηριοτήτων τῶν υἱῶν τῆς ἀπωλείας, ὡς Ὀρθόδοξοι Ρῶσσοι, ἀγαθοί καί ἅγιοι, γιά καθετί, χωρίς τό ὁποῖο, οὔτε ἡ ἴδια ἡ ζωή δέν θά ἔχει νόηµα γιά µᾶς».
    Η Μετάφραση απο τα αγγλικά έγινε απο τον κ. Κωνσταντῖνον Βούλγαρην ( BRYN GEFFERT & THEOFANIS G. STAVROU: EASTERN ORTHODOX CHRISTIANITY σελ. 1069-1071)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δημητρη εάν θελης αναρτησε στον Ομολογητη την απόφασι του 1971. Την εχω αναρτησει στην σελίδα μου, αλλά στον Ομολογητης πρεπει νά την αναρτησης εσυ, ως διαχειριστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή