Νεο ημερολόγιο: Οταν καταργείται η νηστεία των αγίων Αποστόλων
Η πρός τιμήν των Αγίων Αποστόλων Νηστεία (βλ. «Αποστολικές Διαταγές» καί 19ο Κανόνα Αγίου Νικηφόρου του Ομολογητού), αρχίζει αμέσως μετά την Κυριακή των Αγίων Πάντων. Στό Νέο Ημερολόγιο η Νηστεία αυτή είναι πάντοτε μικρότερη σε σχέση με την ορθή χρονική διάρκεια τήρησης αυτής, καί υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις που καταργείται τελείως κάθε φορά πού η εορτή των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου συμπίπτει με το Νέο Ημερολόγιο αμέσως μετά την Κυριακή των Αγίων Πάντων ή ακόμη και πρό αυτής! Γράφει τότε το Ημερολόγιό τους: «Νηστεία Αγίων Αποστόλων: Ημέραι 0!» [Φέτος, Ημέρα 1]! Και τούτο διότι οι Νεοημερολογίτες συνταυτίζοντες το Εορτολόγιο της Εκκλησίας με το Ημερολόγιο της Πολιτείας έχουν Πάσχα ακόμη και κατά τόν μήνα Μάϊο, πράγμα αντικανονικό.
Η αντικανονικότης της Νηστείας της Εορτής των Αγίων Αποστόλων αποτελεί μεγάλη ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ. Συμπαρασύρει δε στήν αντικανονικότητα όλες τις μετέπειτα ακίνητες Εορτές: Προφήτη Ηλία, Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, Κοιμήσεως της Θεοτόκου, Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, Χριστουγέννων, Αγίου Βασιλείου κ.ά.
Τον μήνα Σεπτέμβριο, οι Νεοημερολογίτες λόγω της αυτής αιτίας προβαίνουν καί σέ άλλη ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ. Συγκεκριμένως: Επειδή προηγούνται κατά 13 ημέρες, πλησιάζει γι' αυτούς συντομότερα η εορτή του Σταυρού. Αναγκάζονται τότε ν΄ αφήσουν τήν κανονική σειρά των Κυριακάτικων Ευαγγελίων [του Κυριακοδρομίου] πού ξεκίνησαν από τό Πάσχα, προκειμένου νά διαβάσουν τά ευαγγελικά αναγνώσματα των Κυριακών «Πρό της Υψώσεως» καί «Μετά την Ύψωσιν». Παραλείπουν έτσι Ευαγγέλια καί Αποστολικές Περικοπές 13 ημερών καί συνεχίζοντες ανεπίτρεπτα αντικανονικότητες και Καινοτομίες, σπεύδουν να προφθάσουν γιά να γιορτάσουν Χριστούγεννα με τον Πάπα!...
Δύο μάλιστα Κυριακές πρό του Τριωδίου δέν έχουν κάτι ορισμένο νά αναγνώσουν στην Εκκλησία, διότι καθώς προχώρησαν 13 ημέρες τά τελείωσαν ήδη όλα: Χριστούγεννα, Περιτομή - Άγιο Βασίλειο, Φώτα κλπ. Επειδή όμως οι Νεοημερολογίτες κάνουν υποχρεωτικά Πάσχα μέ το Παλαιό Ημερολόγιο (διαφορετικά θά συμπέσει τό Πάσχα τους ακόμη καί πρό του Εβραϊκού Πάσχα), αναγκάζονται νά «περιμένουν» για νά φθάσουν ύστερα από 13 ήμέρες και οι Ορθόδοξοι Παλαιοημερολογίτες, ώστε να αρχίσουν τό Τριώδιο μαζί! Στό διάστημα αυτό των 13 ημερών, οι Νεοημερολογίτες διαβάζουν ό,τι άλλο κάθε φορά ορίζει αντικανονικά τό τυπικό τους.
Τις παραβάσεις του Νέου Ημερολογίου επ΄ αυτού μπορεί νά διαπιστώσει ο κάθε Ορθόδοξος Χριστιανός, συγκρίνοντας τόν Πίνακα Ευαγγελίων και Εορτών της Εκκλησίας με το νεοεφευρεθέν υπό των Νεοημερολογιτών Τυπικόν (π.χ. Φαρλέκα).
ΑΛΛΑΓΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ (ecclesiagoc.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου