Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024

ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

 

Ο ΣΕΒ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ: Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ... ΠΕΡΙ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ ΚΛΠ.

·         Λήψη συνδέσμου

·         Facebook

·         Twitter

·         Pinterest

·         Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

- Ιουλίου 08, 2024

ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Η ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ, Η ΓΝΗΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ 1971 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ» ΚΑΙ ΤΩΝ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑΤΩΝ» ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟΝ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΥ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ 19400, ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ, Τ.Θ. 54, ΤΗΛ. 210 6020176, 210. 6021467 ΤΕΥΧΙΔΙΟΝ 2ον ΕΤΟΣ 2014 ΑΠΟ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΝΟΗ», ΤΕΥΧΟΣ 208 κτώβριος-Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2013 ΑΡΘΡΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜ. ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ κ. ΑΜΦΙΒΟΛΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1920 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΟΝ» ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1920 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΟΝ Το Σεβ/του Μητροπολίτου Λαρίσης καί Τυρνάβου κ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ Τό 1924 κακ τ μνήμη Πατριαρχική Σύνοδος τς Κων/λεως, ποχειρία το θηνν Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, ποδέχεται καί πιβάλλει τήν καταδεδικασμένην πό τς ρθοδοξίας (Πανορθόδοξοι Σύνοδοι 1583, 1587, 1593, πί το ειμνήστου Πατριάρχου ερεμίου το Τρανο), Παπικήν-Νεοημερολογιτικήν καινοτομίαν, κατ' πόλυτον φαρμογήν τν προαποφασισμένων πό λλης Παναιρετικς Συνόδου το 1920, πίσης το Οκουμενικο Πατριαρχείου, διά τς γνωστς ς «Πατριαρχικς ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΟΥ 1920»! ς σημειωθ τι προκειμένου νά κδοθ Παναιρετική ατη γκύκλιος το 1920, εχον συγκεντρωθε ες τήν Κων/πολιν πλεστοι σοι Προτεστάνται καί Παπικοί, ο ποοι νέλαβον καστος νά συντάξη τό σχέδιον ατς τς Οκουμενιστικς γκυκλίου. ταν παρουσιάσθησαν φ' λων τά σχετικά σχέδια, περρίφθησαν λα καί μόνον τό πό ρθοδόξου συνταχθέν προεβλήθη μετ' νθουσιασμο καί χειροκροτημάτων, διότι ατό τό σχέδιον το πισκόπου κλίματος τς Κων/λεως, γυμν τ κεφαλ κήρυσσεν τήν Παναίρεσιν το Οκουμενισμο, τόν ποον περιέλαβεν μέσως Οκουμενιστική γκύκλιος το 1920! ν λόγω γκύκλιος, — α) πευθύνεται διακρίτως «Πρός τάς πανταχο κκλησίας το Χριστο», δηλαδή τόσον τήν ρθόδοξον σον καί λας τάς αρετικάς ψευδοεκλησίας, τάς χαρακτηρίζει ς «κκλησίας Χριστο»! — β) Κηρύσσει τι « νωσις λων ατν δέν μποδίζεται πό τάς διαφόρους αρέσεις των»! — γ) λας ατάς τάς αρέσεις τάς ποκαλε «δελφάς καί σεβαστάς κκλησίας το Χριστο»! — δ) «πιβάλλεται νά μήν βλέπουν ο ρθόδοξοι τούς διαφόρους αρετικούς μέ δυσπιστίαν, λλά νά κυριαρχήση γάπη πρός τόν σκοπόν ατόν»! — ε) νωσις, ς «παγχριστιανική νωσις» θά ρχίση, 1) «διά το συνεορτασμο φ' λων, τν μεγάλων ορτν», 2) «διά τς νταλλαγς δελφικν γραμμάτων», 3) «διά τς πικοινωνίας τν Θεολογικν Σχολν τν πανταχο Πανεπιστημίων», πως καί διά «τς ποστολς κατέρωθεν σπουδαστν», δηλαδή ρθόδοξοι θά φοιτον ες τά Πανεπιστήμια τν αρετικν πως καί αρετικοί ες τά Πανεπιστήμια τν ρθοδόξων! 4) «Θά συγκαλονται μικτά Συνέδρια, δέν θά ξετάζωνται θέματα Δογματικά, θά παρέχωνται Ναοί καί Νεκροταφεα μοιβαίως, θά γίνωνται μικτοί γάμοι», κ.λπ.(*). Πρτον καί βασικόν γνώρισμα ατο το προκαλύπτως κκινήσαντος τό 1920 κινήματος το ντιχρίστου Οκουμενισμο, το καί παραμένει τό γεγονός τι ρνεται τήν κκλησιολογίαν το Συμβόλου τς Πίστεως, δηλαδή τό «Πιστεύω ες Μίαν, γίαν, Καθολικήν καί ποστολικήν κκλησίαν»(!), θρασύτατα δέ διακηρύσσει τι «μετά τά σχίσματα δέν πάρχει ατή Μία κκλησία καί καλε ες νωσιν λας τάς σχισματικάς καί αρετικάς ψευδοεκκλησίας ες νωσιν διά νά «πανασυστήση»(!), ντίχριστος Οκουμενισμός, τήν κκλησίαν το Χριστο»!! ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟΝ ΤΟΥ 1923 Μετά τήν ν λόγω γκύκλιον τς Πατριαρχικς Συνόδου τς Κων/λεως, κολούθησεν τό κατά Μάϊον, ούνιον το 1923 «Πανορθόδοξον Συνέδριον τς Κων/λεως»! Τοτο μόνον ρθόδοξον δέν το, διότι καί κατά τήν σύνθεσιν καί κατά τάς ργασίας καί ποφάσεις του, το καί παρέμεινεν ν Μασωνικόν, Προτεσταντικόν καί Οκουμενιστικόν Συνέδριον, τό ποον μεθόδευσεν καί θεσεν ες φαρμογήν τόν πρτον στόχον τς «γκυκλίου» το 1920, τοι τήν πιβολήν τς παρχς το Οκουμενισμο, διά τς ρνήσεως τς κκλησίας το Συμβόλου τς Πίστεως! πεφάσισεν μέσως νά ρχίση Παναιρετική νωσις ες τόν Οκουμενισμόν μέ π' ρχήν τήν πιβολήν το Νέου Παπικο μερολογίου το Πάπα Γρηγορίου το ΙΓ΄! Σημειωθήτω τι ες τόν θρόνον το Οκουμενικο Πατριαρχείου ερίσκεται ρχιμασνος καί ρχιοικουμενιστής Μελέτιος Μεταξάκης!.. (βλέπε πλείονα περί το Συνεδρίου τούτου ατόθι σελ. 60—68). Ο ΑΘΗΝΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ Κατόπιν καί ατο το Συνεδρίου καί πρίν παρέλθη τος, τόν Μάρτιον το 1924, Σύνοδος το Πατριαρχείου τς Κων/λεως σύρεται ς βουλον σύνολον πό το πανισχύρου θηνν Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, καί κατ' ντολήν του πιβάλλει τόν καταδεδικασμένον Οκουμενιστικόν Νεοημερολογιτισμόν! Διά νά χη πλήρη φαρμογήν λλαγή το ορτολογίου καί μήν πάρξουν ντιδράσεις κ μέρους το ρθοδόξου Κλήρου καί Λαο, πρωτίστως προπαγανδίσθη τι Καινοτομία δέν προσκρούει οδαμς ες τήν ρθοδοξίαν, ν ρρίφθη καί φθονον χρμα, ξηγοράσθησαν συνειδήσεις, σημειώθησαν πιέσεις πρός τήν τότε Κυβέρνησιν διά νά νισχύση τήν πιβολήν τς καινοτομίας καί τέλος μονίμως νελήφθη μεγίστη συστηματική προπαγάνδα πρός παραπλάνησιν καί συκοφαντία κατά τν ντιδρώντων. Κατ' ατήν δθεν τό ουλιανόν μερολόγιον χανεν κάποια λεπτά-δευτερόλεπτα κατ' τος, διά τοτο πρεπε νά ντικατασταθ πειγόντως μέ τελειώτερον, διαιτέρως διά λόγους «Οκονομικούς, κοινωνικούς, μπορικούς καί πολλούς λλους»! Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ, Ο ΦΥΛΑΞ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ Παρ' λα τατα, πιστός ρθόδοξος λαός, ς τό πιστόν λεμμα τς χάριτος ντέδρασε δυναμικς κατά τν ντιχρίστων σχεδίων καί νεργειν καί πέρριψεν τήν Παπικήν Νεοημερολογιτικήν καινοτομίαν, ν στερρεώνετο ες τήν ορτολογικήν Παράδοσιν καί τάς Καταδικαστικάς κατά το Παπικο Νεοημερολογιτισμο προμνημονευθείσας πανορθοδόξους ποφάσεις, αθημερόν δέ διεκηρύχθη καί κτοτε διαχρονικς διακηρύσσεται τι «Μς ΕΦΡΑΓΚΕΨΑΝ»! στόσον τό γεγονός τι λοι ο πίσκοποι τς λλαδικς κκλησίας, ς θύματα πάτης καί πρό πάντων βίας, πέκυψαν ες τόν πειρασμόν τς λλαγς το ορτολογίου, καί πομένως συνέχισαν νά κατέχουν καί λους τούς ερούς Ναούς, εχεν ς ποτέλεσμα ο παραμείναντες ρθόδοξοι νά στερηθον ν πολλος ερν Ναν καί ς κ τούτου νά δυσκολεύωνται ες τήν κτέλεσιν τν πνευματικν καί τν λατρευτικν καθηκόντων των! Παρά τατα Πίστις καί μολογία των τούς διεφύλαξεν καί τούς στερέωσεν, στε ντιμετώπισαν καί τούς σκληρούς διωγμούς, κατά τό «διωκόμενοι, θλιβόμενοι, φυλακιζόμενοι» καί τό κυριώτερον στερούμενοι καί πισκόπων! Ο ΘΕΟΣ ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ πανάγαθος μως Θεός «κουσεν τάς φωνάς τν πενήτων» γωνιστν καί τό 1935, 11 τη μετά τό σχσμα, ηδόκησεν πως χειμαζομένη ρθόδοξος κκλησία ποκτήση πισκόπους! ς γνωστόν τρες ρχιερες, Δημητριάδος Γερμανός, πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος καί Ζακύνθου Χρυσόστομος, πέστρεψαν κ τς καινοτομίας το Παπικοκουμενιστικο Νεοημερολογιτισμο ες τήν πρό το 1924 ρθόδοξον κκλησίαν. Οτοι πιστρέφοντες, νώπιον το πιστο Κλήρου καί Λαο, ΑΠΕΚΗΡΥΞΑΝ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ τήν πιβληθεσαν Παπικήν μερολογιακήν Καινοτομίαν, ποστείλαντες τήν ΑΠΟΚΗΡΥΞΙΝ των πρός τούς ρμοδίους, τοι, τόν πεύθυνον τς Καινοτομίας ρχιεπίσκοπον, πουργεον Παιδείας, φημερίδας κ.λπ. μέσως μέ τήν ποκήρυξιν το Νεοημερολογιτισμο, ο προαναφερθέντες τρες ρχιερες προέβησαν καί ες χειροτονίας νέων ρχιερέων! Τό γεγονός τοτο παρέμεινεν μεγαλυτέρα καί πλέον σημαντική μολογία των. σθεναρά ατη πρξις κείνων τν ρχιερέων γένετο ατία καί φορμή, στε Νεοημερολογιτισμός νά γείρη τόν πιό σκληρόν διωγμόν ναντίον των. Τοτο κατανοεται λαμβανομένου π' ψιν τι, ν παντες νέμενον τόν φανισμόν καί τήν διάλυσιν τν ρθοδόξων, λόγω λλείψεως ρχιερέων, οτοι ΕΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΑΝ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, πληρώσαντες τό οσιαστικόν ατό κενόν ες τήν ρθόδοξον κκλησίαν, τήν ποίαν χλευαστικς πεκάλουν «σχισματικούς Παλαιοημερολογίτας»!!! Φοβερόν καί τοτο, δεδομένου τι τό 1924 δέν προέκυψαν ο οτω ποκληθέντες «Παλαιοημερολογται», λλά πολύτως ο ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΙ καί δι' ατν Νεοημερολογιτισμός καί δή ς πολύτως Οκουμενισμός!!! Δυστυχς μως, μέ τούς σκληρούς διωγμούς καί καταδιώξεις ναντίον τν ρθοδόξων ρχιερέων, ο πλείονες ξ ατν λιγοπιστήσαντες πέκυψαν καί πέστρεψαν ες τόν Παπικόν-Οκουμενιστικόν Νεοημερολογιτισμόν, δέ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, δέν πέστρεψεν ες τόν Νεοημερολογιτισμόν, πως ο λλοι, λλά παρέμεινεν ς «παλαιοημερολογίτης», μέ σκοπόν νά πολεμήση κ τν «σω» τήν μολογίαν-κκλησιολογίαν τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας. Εθύς δέ μέσως διετύπωσεν τήν θεωρίαν του περί δθεν «δυνάμει καί οχί νέργεια σχίσματος κατά τό 1924»! διαιτέρως ς πεσταλμένος πλέον το Νεοημερολογιτισμο, νέλαβεν πως μέ κάθε τρόπον διακόψη-κυρώση καί ξαλείψη τήν ποστολικήν Διαδοχήν, τήν ποίαν διά τν π' ατν τελεσθεισν χειροτονιν κατά τό 1935, χαρίσατο τό Πνεμα τό γιον ες τήν Γνησίαν ρθόδοξον κκλησίαν. Πρός μεγίστην μως πογοήτευσιν τόσον το δίου, σον καί λων τν κέντρων το Οκουμενιστικο Νεοημερολογιτισμο, ες κ τν πτά χειροτονηθέντων κατά τό 1935 πισκόπων, τοι, Βρεσθένης Ματθαος, χι μόνον δέν πέκυψεν ες τούς διωγμούς, λλά παραμείνας σταθερός ως τέλους τς ζως του ες τήν ρθόδοξον μολογίαν, τό 1948, ταν ο συσπειρωμένοι διώκται τς ρθοδοξίας, περίμεναν τόν θάνατόν του (πέργηρος γάρ) καί ς κ τούτου τήν διακοπήν τς ποστολικς Διαδοχς καί ερύτερον τς ρθοδοξίας, λόγω λλείψεως ρχιερέων, οτος πιστός ες τό καθκον του, προέβη μόνος ες χειροτονίας νέων ρχιερέων! πρξις ατή τάραξεν κ νέου λους τούς ρώδεις το Νεοημερολογιτικο καί Φλωρινικο Οκουμενισμο, μέ ποτέλεσμα νά κινηθ νέος σκληρότερος διωγμός κατά τς ρθοδοξίας. Οτω πρωτίστως γέρθησαν δίστακτοι ερόσυλοι συκοφάνται κατά τν συγκεκριμένων πισκοπικν χειροτονιν το 1948, τόσον πό τν Νεοημερολογιτν σον καί πό τν Φλωρινικν μέ κεντρικόν πρόσωπον τόν πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον. Οτοι πάντες πό κοινο διεκήρυσσον λως ψευδς καί λως εροσύλως, τι δθεν α φ' νός πισκόπου τελεσθεσαι χειροτονίαι το 1948 εναι «κυροι» κ.λπ. συναφ τς νοίας ρητά! Α χειροτονίαι αται γιναν μέν φ' νός πισκόπου, λλά κατά πάντα ρθοδόξου καί κατ' πόλυτον κκλησιαστικήν νάγκην καί μή πάρχοντος τέρου ρθοδόξου πισκόπου ν λλάδι. λλωστε ερά Σύνοδος τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας παντσα ες τούς εροσύλους συκοφάντας, δέν παρέλειψε νά δηλώση τι ρμοδία νά κρίνη καί ποφανθ περί τν συγκεκριμένων χειροτονιν εναι μία Κανονική καί ρθόδοξος ερά Σύνοδος ταν ατη θελεν προκύψει! στόσον νέος ατός διωγμός καί α συκοφαντίαι, σκοπόν εχον, στε ο νέοι πίσκοποι, νά ποκύψουν καί νά παχθον διοικητικς (καί χι μόνον), ες τόν Οκουμενιστικόν Νεοημερολογιτισμόν, ες τήν Φλωρινικήν σχισματικήν παρασυναγωγήν ν πάση περιπτώσει νά ερεθ τρόπος νά μολυνθον καί νά προσβληθον α χειροτονίαι αται, διά μίας στω χειροθεσίας πως γίνεται ες τούς πιστρέφοντας σχισματικούς!!! Τρομακτικά Σατανικόν πινόημα, διότι άν τοτο θελεν ποτέ πραγματοποιηθε δέν θά διέκοπτεν μόνον τήν γνησίαν καί διάκοπον ποστολικήν Διαδοχήν, τοι τάς χειροτονίας το 1948 καί λας σας κολούθησαν, λλά προηγουμένως καί ν τατ θά μόλυνε, θά προσέβαλλεν καί θά συνέτριβεν καί τήν πό τό 1924 κκλησιολογίαν-μολογίαν τν Γνησίων ρθοδόξων Χριστιανν. Διά τς ποδοχς μις τοιαύτης νοήτου καί εροσύλου πράξεως, (χειροθεσίας ς πί σχισματικν, κατά τόν Η΄ κανόνα τς Α΄ Οκουμενικς Συνόδου), πρωτίστως θά γίνετο παραδεκτόν τι ο Γνήσιοι ρθόδοξοι Χριστιανοί πό τό 1924 καί διαιτέρως πό τό 1937 (τε πεκήρυξαν τόν Φλωρινισμόν), κατέστησαν «σχισματικοί»! Δηλαδή θά νέπτυον τόσον πί τς πό τό 1924 μολογίας-κκλησιολογίας, σον καί πί τν χειροτονιν των! Οτω θά καθίσταντο σεβες καί ερόσυλοι καί θά ξισοντο πρός τάς σχισματοαιρέσεις τόσον το Νεοημερολογιτισμο, σον καί το Φλωρινισμο!!! ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟΝ ΣΧΕΔΙΟΝ Οτω σκεπτόμενοι ο χθροί τς ρθοδοξίας, κίνησαν τούς μηχανισμούς των πρός ατόν τόν σκοπόν, διό μέσως μετά τό 1948 καί κυρίως μετά τό 1960 πιστρατεύουν γκαθέτους, ο ποοι προσποιούμενοι δθεν τούς ρθοδόξους, δολιώτατα παρεισδύουν ες τό σμα τς κκλησίας, π.χ. ρχιμ. Καλλιόπιος Γιαννακουλόπουλος κ.. Οτοι μέσως μετά τήν δθεν νταξίν των ες τήν ρθοδοξίαν, (κατά τήν περίοδον μετά τό 1969-1970), «νεκάλυψαν» τι ες τήν μερικήν πάρχει σύνοδος ρχιερέων Παλαιοημερολογιτν κ τν Ρώσων τς Διασπορς, τούς ποίους διεφήμιζον, τι εναι μεγάλοι γωνισταί, σκηταί κ.λπ. καί πρέπει νά τούς πισκεφθμεν διά νά τούς ποδείξωμεν τήν κρίβειαν τς ρθοδοξίας, διότι ες ατό τό ζήτημα χωλαίνουν. Μέ ατά καί τερα πεισαν τούς ρχιερες μας νά ρίσουν ξαρχίαν κ δύο πισκόπων, ποία ντός τους περίπου ποστέλλεται ες μερικήν διά νά διαπιστώση σα κούαμεν. Κατά τάς διαβεβαιώσεις τς ξαρχίας μας, μα τ πιστροφ της, Σύνοδος τν Ρώσων, κούσασα τήν μολογίαν καί κθεσιν τς Πίστεώς μας, μέ νθουσιασμόν μοφώνως τήν πεδέχθη καί πεφάσισεν νά τηρ ες τό ξς τήν κρίβειαν τς ρθοδοξίας! Κατόπιν τούτου κηρύχθη καί νωσις, ποία στόσον καί πως εχεν γράψει λαχιστότης μου γινε βεβιασμένα. ν συνεχεία δέ ες ατήν τήν ρθόδοξον πλέον Ρωσικήν Σύνοδον, τέθη τό θέμα τς φ' νός χειροτονίας το 1948, πό μόνου το τότε Βρεσθένης Ματθαίου, καθώς καί τάς κολουθησάσας ατήν, τάς ποίας ο Φλωριναοι πέρριπτον «ς ντικανονικς καί κύρως γενομένας». Μετά τήν ξέτασιν το θέματος τούτου Σύνοδος νεγνώρισεν νευ οδεμις τέρας διαδικασίας τάς φ' νός πισκόπου χεροτονίας το 1948. πόφασις μως ατη δυσηρέστησεν τούς Φλωριναίους, διότι κατά τά προσυμφωνηθέντα περίμεναν Ρωσική Σύνοδος νά ναχειροτονήση στω νά χειροθετήση ς σχισματικούς τούς πό το Βρεσθένης Ματθαίου τό 1948, χειροτονηθέντας πισκόπους. Δι' ατόν κριβς τόν λόγον ο Φλωρινικοί διέκοψαν τήν πνευματικήν πικοινωνίαν των μετά τς Ρωσικς Συνόδου!!! Εναι χαρακτηριστικόν τι ο Φλωρινικοί γνώριζον κ τν προτέρων τι Ρωσική Σύνοδος δέν θά ξετέλει τήν ερόσυλον πρξιν, τήν ποίαν ζήτουν, δηλαδή «χειροθεσίαν» καί… ναχειροτονίαν(!!!), διό τούς πρότεινον καί τήν «λύσιν» νά παραπέμψουν τούς πισκόπους μας νά τούς τακτοποιήση «σύνοδος» το Αξεντίου!!! Τοτο κατανοεται πλήρως, ν ληφθον π' ψιν τά κάτωθι: 1) Ο Φλωρινικοί δη ρκετά τη πρό το 1971 σχολήθησαν δολιώτατα νά κτελέσουν τήν πό τό 1950 περί χειροθεσίας παρακαταθήκην το πρ. Φλωρίνης. 2) πί τ σκοπ ατ πεσκέφθησαν τούς ν μερικ Ρώσους πισκόπους πανειλημμένως καί τούς προετοίμαζον διά τήν σατανικήν χειροθεσίαν, τήν ποίαν μέ πιφύλαξιν βλεπον ο Ρσοι πίσκοποι. 3) Ο Φλωρινικοί δη πρό το 1971 εχον τοιμάσει καί σχέδιον γραπτόν, τό ποον θά χρησιμοποιετο πό τς Ρωσικς Συνόδου διά νά συντάξη τήν δικήν της σχετικήν πόφασιν. 4) Ερισκόμενοι δη ν μερικ ο Φλωρινικοί, τόν Σεπτέμβριον το 1971, καί φο μελέτησαν τό σχέδιον τς ποφάσεως καί μέ παράγοντας Φλωρινικν τς μερικς, πό κοινο πεφάσισαν νά μφανισθ ατό τό σχέδιον ς πόφασις τς Ρωσικς Συνόδου! ταν μως ατό τό κείμενον περιλθεν ες τάς χερας τν δύο πισκόπων μας ες τήν μερικήν δέν τό δέχθησαν καί τεθείσης τς ρνήσεώς των π' ψιν το Προέδρου τς Ρωσικς Συνόδου, κενος δωκεν ντολήν νά ναγνωσθ μία πλ συγχωρητική εχή! συγχωρητική εχή, σχετος πρός τόν Η΄ Κανόνα τς Α΄ Οκουμενικς Συνόδου, πεφασίσθη ποκλειστικς να ρθ πσα δικαιολόγητος πρόφασις τν Φλωρινικν, στε νά πιτευχθ καί ν λλάδι νωσις τν Φλωρινικν ν μία Πίστει καί μολογία-κκλησιολογία, ν τ σώματι τς πό τό 1924 Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας. Ατό γινε ες τήν μερικήν πί τν δύο πισκόπων μας, ατό κρως Οκονομικς καί πό προϋποθέσεις γένετο καί ες τήν λλάδα καί οτω τό πό τό 1950 κρως ερόσυλον καί σατανικόν σχέδιον τν Φλωρινικν ΑΠΕΤΥΧΕΝ πλήρως! Βεβαίως ο Φλωριναοι δέν θελον εχήν, οτε τοιαύτην νωσιν, λλ' πως εχον σχεδιάσει, ζήτουν τήν μόλυνσιν-προσβολήν τν χειροτονιν το Ματθαίου, διά τοτο τήν πλν κείνην εχήν, ποία νεγνώσθη ες τούς ρχιερες μας, λως στεροβούλως τήν «βάπτισαν» χειροθεσίαν ς πί σχισματικν(!), γεγονός τό ποον πέβαλον νά υοθετήσουν καί μέτεροι πίορκοι. στόσον ξαρχία μας ταν πέστρεψεν ξ μερικς, πανειλημένως καί πεπαρρησιασμένως μς διεβεβαίωνεν, καί πί ξι τη κήρυττεν πίσης πεπαρρησιασμένως, τι ναγνωσθεσα εχή πό τούς Ρώσους πισκόπους ες τούς ρχιερες μας εχεν θέσιν μίας πλς συγχωρητικς εχς καί τοτο ποκλειστικς διά νά φραγον τά πύλωτα στόματα τν Φλωρινικν περί δθεν κύρων τν χειροτονιν το 1948, καί πρό πάντων διά νά πέλθη νωσις καί ν λλάδι. Τά δια μέ τήν ξαρχίαν βεβαίωνεν, προφορικς καί γραπτς, καί Πρόεδρος τς Συνόδου τν Ρώσων, Φιλάρετος. ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΙ ΕΝΩ ΣΥΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΝΕΣ ΕΠΙΟΡΚΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΜΑΣ! πί ξι συναπτά τη «γωνίζοντο» ο διαβολες νά μεταλλάξουν τήν πλν εχήν ες χειροθεσίαν ς πί σχισματικν καί δέν δυνήθησαν. πίεσαν τότε τόν περικυκλούμενον πό τούς γκαθέτους Κορινθίας Κάλλιστον, διό νά επη τά ντίθετα πρός λα σα δήλωνεν πί ξι τη! Οτος παναχωρήσας διά πρώτην φοράν τό 1975, δήλωσεν τι «τόν Σεπτέμβριον το 1971 ες τήν μερικήν, λαβεν ς σχισματικός κανονικήν χειροθεσίαν», πργμα λλόκοτον καί ντίχριστον. Διά τόν λόγον ατόν, τς πλήρους παραφροσύνης, ερά Σύνοδος Κανονικς καί ρθοδόξως προέβη ες καθαίρεσίν του. ν συνεχεία δέ ο διαβολες δήγησαν τόν Κάλλιστον ες τούς μοίους των Φλωριναίους, ο ποοι τόν δέχθησαν μετά χαρς μέν, λλ' ς πρώην σχισματικόν καί δη ς χειροθετημένον!!! ργότερον διώχθη πό κε καί καμε δικήν του παράταξιν καί π' κε διώχθη καί γκατελείφθη πό λους. ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ ΓΕΓΟΝΟΣ ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ(*) « Γνησία ρθόδοξος κκλησία πάντοτε μολόγησεν τήν γκυρότητα τν πισκοπικν χειροτονιν το 1948 καί οδέποτε μφισβήτησε τήν ποστολικήν της Διαδοχήν. Τό ληθές ν προκειμένω εναι τι κατόπιν προσκλήσεως τς πό τόν Μητροπολίτην Φιλάρετον περορίου Ρωσικς Συνόδου, ξαρχία τς κκλησίας τν Γ.Ο.Χ. ποτελουμένη κ τν Μητροπολιτν Κορινθίας κ. Καλλίστου καί Κιτίου κ. πιφανίου καί το Πρωθιερέως π. Εγενίου Τόμπρου, μετέβη ες μερικήν καί συνηντήθη μετά τς ν διασπορ πό τόν Φιλάρετον Ρωσικς Συνόδου. ντιγράφομεν πακριβς κ το Κ.Γ.Ο. Νοεμβρίου 1971 σελ. 3: «Τήν 1ην το μηνός Σεπτεμβρίου (κατά τό πάτριον ορτολόγιον) 1971 πιτροπή ποτελουμένη κ το Μητροπολίτου Κορινθίας Καλλίστου ς Προέδρου, το Μητροπολίτου Κιτίου πιφανίου, καί το Πρωθιερέως Εγενίου Τόμπρου (καί π. Καλλιοπίου) ς μελν, μετέβη ες νωμένας Πολιτείας μερικς, κατόπιν προσκλήσεως τς ερς Συνόδου τς Ρωσικς κκλησίας τς διασπορς ν μερικ, καί συνωμίλησεν μετά το Προέδρου καί τν μελν τς νωτέρω ερς Συνόδου φ' λων τν ζητημάτων, τν φορώντων τόν ερόν μν πέρ τς κραιφνος ρθοδοξίας γνα. Τήν 15ην το δίου μηνός Σεπτεμβρίου, κατά τό πάτριον ορτολόγιον, κλήθημεν πό τς ν λόγω ερς Συνόδου καί παρέστημεν ες τήν συνεδρίαν Ατς, καθ' ν νεγνώσθη ν γγλικ μεταφράσει δημοσιευθεσα τόν παρελθόντα κτώβριον 1971 ν τ περιοδικ μν, «Κρυξ κκλησίας ρθοδόξων», κθεσις, τις νεποίησε βαθεαν καί σχυράν ασθησιν καί ντύπωσιν ες τήν εράν ταύτην Σύνοδον, καί γένετο π' ατς μοφώνως ποδεκτή. Προχωροντες μετά τατα ες τά πί μέρους ζητήματα τησάμεθα πό τήν Σεβαστήν ταύτην εράν Σύνοδον νά διευκρινίση πολύτως, σαφς καί κατηγορηματικς, τήν θέσιν Ατς ναντι τς Σχισματικς κκλησίας. ντως, εθύς μέσως, σύνολος ερά Σύνοδος, καί ν μι φων, διεβεβαίωσεν μς τι οδεμίαν πολύτως συνάφειαν, συνεργασίαν, σχέσιν, παφήν, διατηρε μετά τς Σχισματικς κκλησίας, τήν δέ πομένην 16/29 Σεπτεμβρίου 1971 πέδωκεν μν τήν ξς πίσημον γραπτήν πάντησιν». (Κ.Γ.Ο. Νοέμβριος 1971, σελ. 3 κ..). Σαφς, λοιπόν, ξαρχία εχεν ς ντικείμενον τήν ν τ πίστει νότητα μετά τς περορίου Ρωσικς κκλησίας, καί ταύτης πιτυγχανομένης νά πιδιωχθ νότης καί ν λλάδι τς παρατάξεως το κ. Αξεντίου, ποία το ες πνευματικήν κοινωνίαν μετά τς Ρωσικς Συνόδου. ξαρχία μν, φο νώπιον τς Ρωσικς Συνόδου ξέθεσεν τήν μολογίαν-κκλησιολογίαν τς καινοτομήτου ρθοδόξου κκλησίας τς λλάδος καί φο γένετο πό τν Ρώσων πισκόπων δεκτή μολογία ατη, κατόπιν λθεν ες πνευματικήν κοινωνίαν μετά τς Ρωσικς Συνόδου τς Διασπορς, καί τότε ( ξαρχία μν) ζήτησεν νά ποφανθ Σύνοδος κείνη καί πί το θέματος τς φ' νός χειροτονίας, να οτω δοθ πάντησις ες τήν βλάσφημον θεωρίαν τς Φλωρινικς-κακιακς Παρατάξεως καί τν Νεοημερολογιτν, κατά τήν ποίαν ο φ' νός χειροτονηθέντες «δέν εναι ρχιερες». Σύνοδος τν Ρώσων, παρά τάς πιέσεις καί τάς φαύλας παρασκηνιακάς νεργείας τρίτων, δέν πέκυψεν λλ' πεφάνθη τι Βρεσθένης Ματθαος δέν μάρτησεν τό 1948 χειροτονήσας μόνος του, χάριν τς ρθοδοξίας. χουσα μως π' ψιν τάς κακοτροπίας τν περί τόν κ. Αξέντιον Φλωρινικν καί να μή μποδισθ νωσις, προέβη καί ες «χειροθεσίαν», δι' ς μως οδόλως θίγετο τό μυστήριον, λλ' πλς ρεν τήν τυπικήν παράβασιν, να μή το λοιπο ερεθ τις κ τν Αξεντιανν νά προβάλη ντίρρησιν διά τήν νωσιν τν Παλαιοημερολογιτν (Φλωρινικν) μετά τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς λλάδος, προφασιζόμενος τήν φ' νός χειροτονίαν το 1948. Ες τήν σχετικήν πόφασίν της(*) Ρωσική Σύνοδος λέγει: «Εναι φανερόν, τι ο Παλαιοημερολογται ο γούμενοι πό τς εραρχίας, τις προέρχεται κ τν το Ματθαίου χειροτονιν, οδόλως δύνανται νά συγκριθον μετά τν σχισματικν Δονατιστν καί Νοβατιανν, δέν μάρτησαν κατά τς ρθοδοξίας δογματικς, λλ' ν τ ζήλω των, πως διαφυλάξουν ατήν παρεβίασαν(**) τήν εραρχικήν τάξιν, ταν πίσκοπος Ματθαος χειροτόνησεν πίσκοπον μόνος». σαύτως, δία Σύνοδος δήλωσεν κατ' πανάληψιν, τι Πρξις κείνη τς χειροθεσίας «γένετο λως τυπικς ελογίας χάριν, καί νευ πάρξεως οσιαστικο τινος λόγου νάγκης»(49). πίσης κατά τάς πανειλημμένας ρητάς δηλώσεις τς ν λόγω Συνόδου καί το προκαθημένου ατς, χειροθεσία κείνη πεχε θέσιν «συγχωρητικς εχς»(50), καί γένετο «ελογίας χάριν»(51). ξ φορμς λοιπόν τς τοιαύτης «χειροθεσίας» το 1971, ο πίβουλοι τς κκλησίας τν Γ.Ο.Χ. ς καί κ. Παρασκευαδης, χάλκευσαν τάς κατηγορίας: α) τι κκλησία τν Γ.Ο.Χ. ξετέθη κ τς κοινωνίας της μετά τς Ρωσικς Συνόδου, ποία ν ντιθέσει πρός τήν κκλησίαν τν Γ.Ο.Χ. νεγνώριζε τάς Νεοημερολογιτικάς κκλησίας καί εχεν πνευματικήν κοινωνίαν μετ' ατν, καί β) Δεχθεσα ερά Σύνοδος τήν «χειροθεσίαν» μολόγησε τι δέν εχεν πλήρη τήν χειροτονίαν. δη πό τό 1974 δόθησαν πίσημοι παντήσεις καί α χαλκευθεσαι κατηγορίαι πεκαλύφθησαν, ες τούς γνοοντας, ς λως νυπόστατοι. δη πό τό 1974 δηλοται πισήμως τι πνευματική κοινωνία μετά τς Ρωσικς Συνόδου γένετο: α) «φο νεγνώσθη ες πήκοον τς Συνόδου τν Ρώσων πισκόπων «κθεσις Πίστεως» τς μετέρας ν λλάδι Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας καί μόνον, φο μοθυμαδόν καί διά βος μολόγησαν καί σπάσθησαν ο Ρσοι τήν μολογίαν τς ρθοδόξου μν Πίστεως καί β) φο πεσχέθησαν τι θά ποστείλουν καί γραπτήν τοιαύτην καί φο οτω νώθησαν μεθ' μν, «ν τ ατ νο καί τ ατ γνώμη» καί κέρδισεν ατούς Χριστός, δηλαδή φο κερδήθη τό μεζον τοι ρθόδοξος μολογία, πως πιτάσσουν ο θεοι καί εροί Κανόνες καί μαζί μέ ατήν καί ναγνώρισις το ρθοδόξου καί γκύρου τς ρχιερωσύνης τν μετέρων ρχιερέων, θά το τάχα, σπουδαον άν ο μέτεροι ρχιερες δείκνυον τήν φειλομένην χριστιανικήν καί φιλάδελφον ταπείνωσιν καί πεδέχοντο τήν λως Τυπικήν καί οχί οσιαστικήν πλήρωσιν τν ξωτερικν τύπων τς χειροθεσίας(*); Ο μέτεροι ρχιερες εχον τήν ρχιερωσύνην πλήρη καί τελείαν π' ατς τς στιγμς τς χειροτονίας των καί δέν λειπεν π' ατς τίποτα, χαρισματικς καί δογματικς, δηλαδή κέκτηντο παν τό πλήρωμα τς ρχιερωσύνης, εχον καί χουν τήν ρχιερωσύνην πλήρη καί νεργόν ο δέ Ρσοι, δέν συνεπλήρωσαν τήν ρχιερωσύνην των, οτε προσέθηκαν τίποτε, λλ' ΑΝΕΓΝΩΡΙΣΑΝ τήν δη πάρχουσαν ρχιερωσύνην καί οχί νύπαρκτον τοιαύτην, δέ γενομένη «χειροθεσία,» οδέν λλο το, ε μή, κτέλεσις νός τύπου ξωτερικο καί τοτο, οχί δι' λλον λόγον, λλά διά νά φραγον τά πύλωτα στόματα τν «κπαλαι ες τοτο τό κρμα προγεγραμμένων» καί εί ντιλεγόντων καί νθισταμένων τ ληθεία Φλωρινοαυξεντιανν, διά νά φαιρεθ π' ατν να πιχείρημα καί να νδείξωνται τήν ες ληθες καί ντως Γνησίους ρθοδόξους Χριστιανούς καί Ποιμένας ρμόζουσαν ταπείνωσιν, διαλλακτικότητα καί φιλάδελφον πρός νωσιν γνώμην…». (ρχιεπισκόπου κ. νδρέου «ποκατάστασις τς ληθείας», θναι 1974, σελ. 24-25). πίσης ες τά Πρακτικά τς ερς Συνόδου τς εραρχίας, (18.8.1981), πογραμμίζονται τά κάτωθι ξ ατίας πάντοτε τν τοιούτων σχυρισμν: «… χειροθεσία γένετο δεκτή πό τήν ρητήν διαβεβαίωσιν τς ξαρχίας, τι Ρωσική Σύνοδος δέχθη τήν κκλησιολογίαν-μολογίαν Πίστεως καί τι χειροθεσία ποτελε πλν ελογίαν-συγχωρητικήν εχήν, ς μία ξωτερική τυπική πρξις, πί τ σκοπ τς νώσεως καί τς εοδώσεως το ερο γνος τς κκλησίας…». (Β΄ Πρξις ερς Συνόδου εραρχίας, 19.8.1981). Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ … ερά Σύνοδος τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας, διέκοψεν τήν κοινωνίαν μετά τς περορίου ν Διασπορ Ρωσικς κκλησίας, διότι κριβς Ρωσική Σύνοδος δέν τήρησεν τήν μολογίαν, λλ' συνέχισεν καί μετά τό 1971, νά κοινων μετά τν Καινοτόμων Νεοημερολογιτν-Οκουμενιστν, παρά τήν κατά τό τος κενο, ν Συνόδω, μολογίαν της «τι ποδέχεται τήν μολογίαν-κκλησιολογίαν τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας». διακοπή κοινωνίας μετά τς Ρωσικς Συνόδου μαρτυρε τι ερά Σύνοδος οδόλως λαβεν π' ψιν τό γεγονός τς πό τς Ρωσικς Συνόδου ναγνωρίσεως τν χειροτονιν, παρ' τι τινές πεστήριξαν, τι μέ τήν διακοπήν κπίπτει καί χειροθεσία καί πανέρχεται τό θέμα τς φ' νός χειροτονίας. ερά Σύνοδος οδόλως καί οδέποτε λαβεν τατα π' ψιν, θεωροσα τήν λεγομένην «χειροθεσίαν» ς μή οσιώδη πρξιν δεσμευτικήν, λλ' ποκλειστικς σκοποσαν ες τήν ρσιν παρεξηγημένων πόψεων, α ποαι «χιλιοειπωθεσαι» πό κακοήθεις χθρούς τς κκλησίας, πιστεύθησαν πό πολλούς καί προεβάλλοντο ς μοναδικόν μπόδιον διά τήν νωσιν. Παραθέτομεν λόκληρον τήν π' ριθμ. 1158/29.2.1976 πόφασιν τς ερς Συνόδου, δι' ς Ατη διέκοψεν τήν πνευματικήν κοινωνίαν μετά τς Ρωσικς Συνόδου, φο κατά τήν διαρρεύσασαν πενταετίαν (1971-1976) γιναν σπουδαα διαβήματα καί πεστάλησαν ξαρχίαι, να ρθοτομήση Ρωσική Σύνοδος ναντι το Νεοημερολογιτισμοκουμενισμο, ς ν Συνόδω εχεν δηλώσει τό 1971». (Βλέπε ταύτην ες τό βιβλίον ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ… σελ. 147-152). ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΗΜΕΤΕΡΟΙ ΔΟΛΙΟΙ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΟΙ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΙ μες, κληρικοί καί λαϊκοί, δέχθημεν καλ τ πίστει, σα ς νωτέρω παρετέθησαν καί ατά δεχόμεθα νευ μφιβολίας τινός. μως ο διαβολες, πειδή δέν πέτυχον τότε τά σχέδιά των περί προσβολς-διακοπς τς ποστολικς Διαδοχς, μέ τά περί «χειροθεσίας» καί λοιπάς φλυαρίας των, λλά καί μετά τό πάθημα τς εροσύλου παναχωρήσεως το Καλλίστου, πανλθον μέ νέαν φεύρεσιν, πάλι διά τόν διον σκοπόν. Πρίν μως κθέσωμεν ατάς τάς ν συνεχεία ργανωμένας παναχωρήσεις, δέον πως κθέσωμεν δύο γεγονότα, κ τν ποίων προκύπτει τι ποτυχοσα πόπειρα τν Φλωρινικν νά περάσουν τήν πό ρους γενομένην δεκτήν συγχωρητικήν εχήν ς χειροθεσίαν, δέν παρητήθησαν, καί δέν παυσαν τάς πιχειρήσεις νά μεταβάλουν ατήν τήν συγχωρητικήν εχήν ες δθεν τετελεσμένην «χειροθεσίαν» ς πί Σχισματικν!!! ΟΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΠΑΧΩΜΙΟΣ ΧΕΙΡΟΝΕΣ ΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΕΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ Ες τά πλαίσια ατά δη πολύ πρίν τόν Κάλλιστον, φθίνοντος το 1973, δύο νεοχειροτονηθέντες (ο ργολίδος Παχώμιος καί Πειραις Νικόλαος), λως νοήτως, ν πολύτω μυστικότητι, νέλαβον νά δηλώσουν τι τόσον κατά τό 1971 ξαρχία ες τήν μερικήν, σον καί ερά Σύνοδος ν λλάδι, «δέχθησαν χειροθεσίαν ς πί σχισματικν κατά τόν Η΄ Κανόνα τς Α΄ Οκουμενικς Συνόδου»!!! Ρητς πλήν λως ψευδς καί ναιδς τατα γράφει, τό 1974, ες τήν πό το δίου χαρακτηριζομένην ς «ΑΠΟΡΡΗΤΟΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΙΚΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ», μόλις τότε ναδειχθείς ες Μητροπολίτην ργολίδος Παχώμιος ργυρόπουλος, στις, τήν κράτησεν πόρρητον μέχρι τό 2002-2003!, τε τήν πεκάλυψεν, λεγχθείς δέ πανλθεν θρασύτερος καί διά νεωτέρου του, πολύτως παρομοίου γγράφου(!), διότι πίστευσεν τι πλέον λθεν τό πλήρωμα το χρόνου στε πισήμως καί «Συνοδικς» κείνη συγχωρητική εχή νά μετατραπ ες «χειροθεσίαν» πί σχισματικν!!! ν προκειμένω πρόκειται περί σχάτου ψεύδους καί σχάτης καί μεγίστης βλασφημίας κατά το γίου Πνεύματος καί ερύτερον κατά το Μεγάλου Μυστηρίου τς Μητρός γίας το Χριστο μας κκλησίας, ποία «οκ φεθήσεται ατος»!!! τότε «Πειραις» Νικόλαος, μηνυθείς τό 1974 ες τά Ποινικά Δικαστήρια Πειραις ς «ψευδεπίσκοπος» καί «πί ντιποιήσει κκλησιαστικο λειτουργήματος», κατέθεσεν μετά το πολογητικο του πομνήματος καί τό κυρον ς νυπόγραφον καί ντιφατικόν, «σχέδιον ποφάσεως» τν Φλωρινικν. Ατό κριβς πεδιώκετο πό το συνόλου των κέντρων το Νεοημερολογιτικο Οκουμενισμο καί κυρίως πό το μηνυτο, ποος το τότε Νεοημερολογίτης Πειραις Χρυσόστομος Ταβλαδωράκης πλαισιωμένος πό τν τότε Γραμματέων τς Νεοημερολογιτικς Συνόδου, τοι τούς Χριστόδουλον Παρασκευαδην καί λλους! στημένη ατή ποινική δίωξις κατ' ατο, ατό καί μόνον πεδίωκεν ποκλειστικς νά ναγνωρισθ ς «γκυρον πό τς Δικαιοσύνης τό ντιφατικόν καί παρανοϊκόν σχέδιον τν Φλωρινικν, τό ποον κ τν στέρων μετά περίπου δύο μήνας κατέρωθεν (Φλωρινικν καί μετέρων πιόρκων) νεφανίσθη ς δθεν «Πρξις-πόφασις» τς Ρωσικς Συνόδου! τσι λοι των πίστευον τι θά πετύγχανον τήν πισημοποίησιν ατο το γελοίου κειμένου, δηλαδή θά νεγνωρίζετο καί θά πεκυροτο, λαμβάνον κατ' ρχάς Νομικήν πόστασιν! Πιό συγκεκριμένα, τότε Πειραις Νικόλαος Μεσσιακάρης ς πίσκοπος τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας, ναγνωρίζων τό ψευδεπίγραφον Φλωρινικόν γγραφον ς πίσημον πόφασιν τς Ρωσικς Συνόδου, πως καί τό παλλακτικόν Βούλευμα 54/76, μολογε καί ποδέχεται τι ς ερομόναχος το σχισματικός καί ψευδοκληρικός, ν κατέστη Κανονικός Κληρικός καί πίσκοπος πό τόν Σεπτέμβριον το 1971, τε δέχθη χειροθεσίαν ς σχισματικός! χι δέ μόνον τοτο, λλά μέ τόν τρόπον ατόν διεκήρυσσεν τι καί μολογητής πίσκοπος Βρεσθένης, τό 1937, τε πεκήρυξεν καί διέκοψεν κοινωνίαν πό τόν γέτην τς Φλωρινικς Παρατάξεως, γένετο σχισματικός καί μόλις τό 1971 ποκατεστάθησαν ο διάδοχοι το γίου Βρεσθένης ς νόμιμοι καί Κανονικοί ερες καί πίσκοποι!!! Δυστυχς, μφότεροι τότε «ργολίδος» Παχώμιος καί «Πειραις» Νικόλαος, πό τό 1974 μέχρι καί σήμερον, δέν παρητήθησαν ατν τν ψευδν καί εροσύλων θέσεών των, ν ποίησαν καί τό πν διά νά πλήξουν καί νά συντρίψουν τήν μολογίαν-κκλησιολογίαν καί τήν ποστολικήν Διαδοχήν τς πό τό 1924 Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας!!! Εδικώτερον καί συγκεκριμένως καθ' λην τήν 10ετίαν το 1980-1990 νισχύουν τό κίνημα το τότε ττικς Ματθαίου περί νώσεως μετά το Πατριαρχείου εροσολύμων, μέ προϋπόθεσιν τό παλλακτικόν Βούλευμα το Συμβουλίου Πλημμελειοδικν Πειραις, τό ποον νεγνώρισεν τόν Νικόλαον καί λους τούς μοϊδεάτας του ς δθεν Κανονικούς καί γκύρους πισκόπους μετά τήν «χειροθεσίαν» των! πειδή μως παρά τάς δολίας μεθοδεύσεις το ρχηγο των, ττικς Ματθαίου Μακρ οδέν πετεύχθη, τότε πό κοινο πενόησαν τήν «Νεοεικονομαχίαν», διά νά ξουδετερώσουν καί φανίσουν λους τούς μολογητάς τς ληθείας, τοι, τούς κήρυκας τς μολογίας-κκλησιολογίας καί τς γνησίας καί διακόπου ποστολικς Διαδοχς καί διαιτέρως κείνους, ο ποοι περισσότερον πό μίαν λόκληρον δεκαετίαν, (1980-1990), συνέτριβον τά δόλια προδοτικά σχέδια περί νώσεως μέ τό Πατριαρχεον εροσολύμων. Μέ τό περί «Νεοεικονομαχίας» κίνημα πεδίωξαν πό τό πρόσχημα τν εκόνων νά κατηγορηθον πρόσωπα προσκείμενα ες τόν ρχιεπίσκοπον νδρέαν καί μο μέ ατά νά κατηγορηθ ρχιεπίσκοπος ς αρετικός καί εκονομάχος καί οτως ναλάβουν κενοι τήν διοίκησιν τς κκλησίας. Μέ τόν τρόπον ατόν καθώς λπιζον, εκολα θά μετέτρεπον καί θά πέβαλλον, τήν πλν συγχωρητικήν εχήν ς χειροθεσίαν των, ποκλειστικς διά νά διακόψουν τήν ποστολικήν Διαδοχήν τν πισκόπων τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας καί τήν ξαρτήσουν πό τόν Νεοημερολογιτισμόν. Διά νά καλύψουν δέ τά ρεβώθη σχέδιά των πεκαλοντο τι θά πελάμβανον καί ο μέτεροι θεολόγοι καί Κληρικοί κρατικάς ναγνωρίσεις, μισθούς, διευκολύνσεις κ.λπ. άν τά ντίχριστα τοτα σχέδια καί μεθοδεύσεις πετύγχανον, τότε πρωτίστως θά προσέβαλον καί θά συνέτριβον τήν ρθόδοξον μολογίαν των καί θά ξωμοιοντο μέ Φλωριναίους καί Νεοημερολογίτας!.. Εναι πολύτως κατανοητόν τι δέν θά το δυνατόν νά μολογ τις ς κυρα τά τελούμενα πό τν Νεοημερολογιτν μυστήρια καί μέ τήν χειροθεσίαν νά διακηρύσση τι το σχισματικός καί λαβεν τήν ποστολικήν Διαδοχήν (τάς χειροτονίας) πό τόν Οκουμενιστικόν Νεοημερολογιτισμόν!.. Τατα δέν τά λέγομεν μες, λλά τά παλλακτικά Βουλεύματα, τά ποα ξέδωκαν τά Πλημμελειοδικεα Πειραις καί Δράμας, διά τούς Φλωριναίους καί τόν Πειραις Νικόλαον! Φοβερόν τι κινήθη καί Δικαιοσύνη διά νά πηρετήση τούς στόχους το ντιχρίστου Νεοημερολογιτικο καί Φλωρινικο Οκουμενισμο γεγονός, τό ποον καταδεικνύει τήν βαρύνουσαν διά τούς πιβούλους σημασίαν τς διακοπς τς ποστολικς Διαδοχς τν πισκόπων τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας. Ατό τό περιβόητον Βούλευμα το Συμβουλίου Πλημμελειοδικν Πειραις, ποκαλύπτει τήν στημένην παγίδα καί τό μέγα ψεδος, τό ποον παρεδέχθη πανηγυρίζων Πειραις Νικόλαος, πλήν τό κρυπτεν χρι καιρο, τε δέ φανερώθη μύνετο γελοιωδς τι «ατά τά λέγει τό Δικαστήριον καί δέν εναι φρόνημά του»!!! λήθεια μως δέν εναι ατά τά ποα λέγει «ψευδοαπόφασις» τν Φλωρινικν καί τό παλλακτικόν Βούλευμα τι α χειροτονίαι πό τν τριν ρχιερέων τό 1935 γιναν, φο πρτα εχον καθαιρεθε. λήθεια εναι τι α χειροτονίαι πό τν τριν ρχιερέων κατά τό 1935, γιναν πρό το νά «καθαιρεθον» πό τούς νεοημερολογίτας καί φο δη ατοί εχον μολογήσει τήν ρθοδοξίαν καί ποκηρύξει τούς καινοτόμους το Νέου μερολογίου. Δέν εναι ληθ σα λέγει τό Βούλευμα, (τι Βρεσθένης Ματθαος, μετά τήν ποκήρυξιν το πρ. Φλωρίνης κατέστη σχισματικός), διότι τό 1937 μολογητής Βρεσθένης Ματθαος μέ τήν ποκήρυξιν το πρ. Φλωρίνης, δέν κατέστη σχισματικός, λλ' πως τό 1924 πεκήρυξεν τόν Νεοημερολογιτισμόν, τσι καί τό 1937 ποκηρύσσει τόν πίορκον πρ. Φλωρίνης ς Ονίτην το Νεοημερολογιτισμο, ς ρνητήν τς μολογίας του καί ς λαβόντα θέσιν γκαθέτου ατο. Βεβαίως τό κακόν λον ες τό ν λόγω βούλευμα στηρίχθη ες τό τι τό 1974 τότε Πειραις Νικόλαος κατέθεσεν τήν ψευδοαπόφασιν τν Φλωρινικν(!) ς δθεν Κανονικήν καί γκυρον πόφασιν τς Ρωσικς Συνόδου! τσι ξεδόθη τό πέρ το πιόρκου ψευδεπισκόπου Νικολάου τό 54/76 παλλακτικόν Βούλευμα, τό ποον πανηγυρικώτατα πεδέχθη διαφορν τι δι' ατο βλασφήμησεν κατά τς κκλησίας καί κατά το γίου Πνεύματος, καταστάς τυφλόν ργανον τν σκοτεινν δυνάμεων! Δυστυχς μως δέν λθεν ποτέ ες αυτόν καί δέν μετενόησεν ποτέ! ντιθέτως τό 2003 ξηνάγκασεν ες παραίτησιν τόν ρχιεπίσκοπον νδρέαν, κατέλαβεν τήν θέσιν κείνου, καί μετ' ού πολύ προέβη μετά το μοίου του Παχωμίου καί τν λοιπν ψευδεπισκόπων των, ες τήν καθαρς ερόσυλον γκύκλιον τήν μέ Α.Π. 3280, φθίνοντος το 2007! ντί νά λθουν ες πίγνωσιν καί μετανοοντες νά πορρίψουν τό Βούλευμα καί τάς δαιμονικάς «ξομολογητικάς πιστολάς», καί νά ναθεματίσουν τήν ψευδοαπόφασιν τν Φλωρινικν ς καθαρόν κατασκεύασμα το ντιχρίστου Διαβόλου, οτοι νεργον κ διαμέτρου ντίθετα! Δηλαδή ποστασιάζουν ς δθεν πραγματικόν γεγονός τήν ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΝ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΝ μέ τήν ποκηρυκτικήν-καταδικαστικήν γκύκλιόν των (3280/2007), καί οτω ς μωροί καί τυφλοί» διά τς πράξεως ατς καί «Συνοδικς» μολογον τι εναι χειροθετημένοι ς πρώην σχισματικοί!!! Μέ τήν καταδίκην τς κατ' ατούς χειροθεσίας σχυρίζονται τι δθεν πηλλάγησαν το «μιάσματος», τς «χειροθεσίας», ν οσία κηρύττουν χηρότερον σάλπιγος, τι εναι «γνήσιοι» Οκουμενισταί, διότι μέ τήν καταδίκην ατήν παραδέχονται: Α) τι πρό τς χειροθεσίας των, πό τό 1935 ως τό 1971 σαν, πως λέγει καί τό Βούλευμα, ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ καί ΑΝΙΕΡΟΙ καί πρό πάντων τι ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ καί ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΔΕΝ πρχον μέχρι τό 1971, ρχισαν δέ νά φίστανται πό τς χειροθεσίας το 1971 καί ντεθεν! Β) τι, συμφώνως μέ τό Βούλευμα, τό 1935 χειροτονήθησαν πό καθηρημένους (καλογήρους) καί πό τό 1948, πό τάς κατά τούς Φλωρινικούς «θέσμους καί παρά κανόνας χειροτονίας» το Βρεσθένης Ματθαίου, δηλ. μπτύουν ες τήν μνήμην του. Γ) τι Γνησία ρθόδοξος κκλησία καί ποστολική Διαδοχή, χι μόνον μιάνθη, λλά καί διεκόπη πό τό 1924, φ' σον δέν πρχεν κανονικός πίσκοπος μέχρι τό 1971 καί τι ατη πανήρχισεν, τε «πεκατεστάθη καί γκυροποιήθη μέ τήν χειροθεσίαν το 1971, πό τούς Ρώσους πισκόπους τς Διασπορς». Δ) τι καταδίκη τς χειροθεσίας σημαίνει (σον καί ν δέν τό δέχωνται) μολυσμόν καί μίασμα τς ποστολικς Διαδοχς, τοι τν πισκοπικν χειροτονιν πό τό 1935 μέχρι τό 1971. Ε) τι λα τά μυστήρια (Λειτουργίαι, Γάμοι, Βαπτίσεις κ.λπ.) εναι κυρα ς γενόμενα (κατά τό Βούλευμα) πό καθηρημένους. ΣΤ) τι καταδίκη τς νυποστάτου χειροθεσίας σημαίνει ποαστασιοποίησίν της καί ξίσωσιν τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας μέ τούς Φλωρινικούς, τούς Νεοημερολογίτας, τόν Πάπαν καί τόν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ! Δυστυχς διά τούς δυστυχεστάτους ατούς εροσύλους, μέ τήν «ποκήρυξιν-καταδίκην» τς ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ πέτυχον νά ποστασιάσουν ν τ Πονηρ, καί πάντως μόνον διά τούς σκοτισμένους ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΩΝ, τήν συγχωρητικήν εχήν το 1971, ς χειροθεσίαν πί σχισματικν! διαιτέρως κατεστάθησαν ργανα το Φλωρινικο καί Νεοημερολογιτικο Οκουμενισμο καί συνεχίζουν νά προωθον σα προέβλεψεν ντίχριστος Οκουμενιστική γκύκλιος το 1920. Ναί, δυστυχς, ετε ν γνώσει, ετε ν γνοία των, (πίστευτον τοτο), δη ποβιώσας Νικόλαος καί πιζν κ. Παχώμιος ργυρόπουλος, καί, ΠΡΟΣΟΧΗ, λοι ο συνοδοιπόροι των «πίσκοποι», Κληρικοί, Μοναχοί κ.λπ., ες τήν οσίαν διστάκτως συνεχίζουν τήν προδοσίαν, τήν ποίαν ο βραιομασνοι Παπικοί, Προτεστάνται καί πίορκοι «ρθόδοξοι», μελέτησαν, πεφάσισαν καί πραγματοποίησαν τό 1920, τό 1923, τό 1924 καί κτοτε διαχρονικς συνέχισαν, ο Φλωρινικοί καί λοι ο πίορκοι κατά τό 1950, 1971, 1974, 1976, 1995, 2005 καί ξαιρέτως τό 2007! γαπητοί πρώην ν Χριστ δελφοί καί Συλλειτουργοί, τόσον σες, ο ποοι συνεχίζετε μετανόητοι τό μέγα καί φοβερόν Σχσμα τν πέντε σον καί σες κ.κ. Παχώμιε, Ταράσιε, Γαλακτίων, νδρέα, Χρυσόστομε, Παντελεήμων, γνάτιε, Σεβαστιανέ, Λάζαρε, Εστάθιε, Στέφανε, ντώνιε καί λοι σες ο Κληρικοί, Μοναχοί, Μοναχαί καί Λαϊκοί, ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ νά κατανοήσετε ες ποον βόρβορον Παλαιοημερολογιτικο καί Νεοημερολογιτικοκουμενισμο, καταποντίζεσθε καί πνίγεσθε. γράψαμεν τά νωτέρω διότι μς τό πέβαλεν γάπη, λήθεια καί διότης μας, ς ρθοδόξου πισκόπου καί μέ ποκλειστικόν σκοπόν τήν διόρθωσιν καί τήν θεραπείαν τν κακν πό τό φς τν Θείων καί ερν Κανόνων καί τς ρθοδοξίας, διότι οτω θά συντρίψωμεν σήμερον τά πό τό 1920, 1924, 1937, 1971, 1995, 2005 καί ξαιρέτως τό 2007 ργα το Πονηρο. Οτω ς εμεθα βέβαιοι τι θά διακονήσωμεν τόσον τήν Μητέρα κκλησία σον καί τήν ν Ατ σωτηρίαν μας. μήν, γένοιτο. ν πισκόποις λάχιστος † Λαρίσης καί Τυρνάβου ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ (*) Βλέπε σχετικς καί τήν γκύκλιον πως ξεδόθη τόν ανουάριον το 1920 κ το Πατριαρχικο Τυπογραφείου, ες τό βιβλίον το θεολόγου λευθερίου Γκουτζίδη πό τό τίτλον: «ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ «Δημητριάδος» Χριστοδούλου Παρασκευαδη» θναι 1985, σελ. 50-59. (*) πό τό βιβλίον «ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ…» το Θεολόγου κ. λευθερίου Γκουτζίδη θναι 1985. (*) Ατή τν Φλωρινικν πως διεμορφώθη ν μερικ καί προεβλήθη ς τς Ρωσικς Συνόδου!.. (**) Δέν τήν παρεβίασεν, λλ' τιολογημένως τήν περέβη!.. (49) Δήλωσις τς Συνόδου τν Ρώσων πρός τήν Β΄ ξαρχίαν μν τήν μεταβσαν ες μερικήν τό 1974. (50) πιστολή Μητροπολίτου Φιλαρέτου πρός Σεβ/τον Κιτίου κ. πιφάνιον, 1979. (51) πιστολή Φιλαρέτου πρός ρχιεπίσκοπον κ. νδρέαν 21 κτωβρίου 1972. (*) Διευκρινίζεται τι πό τόν ρον «χειροθεσία» ο πάντες διεβεβαιον τι πρόκειται περί χειροθεσίας, ποία λαμβάνει χώραν ες ξομολογούμενον… ΑΝΗΡΤΗΘΗ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: @ ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου